Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

GomSpace Group

GomSpace Group

2026 Q1-rapport
47 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
1 259--
302--
302--
1 876--
1 050--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym615 675615 67500

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym615 675615 67500

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 5 t siden · Endret
    ·
    Hvis jeg var CEO Carsten Drachmann, ville jeg ikke ta sommerferie før neste ordre(r) var signert og videresendt til informasjon etter den pågående ordretørken. Opprettholdelse av "trust og loyalitet" er uhyre viktig for Gomspace i relasjon til deres mange lojale og tålmodige aksjonærer.
    for 4 min siden · Endret
    ·
    @Hattemanden fem stjerner til deg for din hukommelse/sjekk opp;-)
  • for 5 t siden
    ·
    Hei. Har en betydelig sum som skal investeres. Det er penger fra en forsikringssak og er veldig i tvil om hvor mye jeg skal putte inn i GS. Hvor mye ville dere tørre å putte i aksjen? F.eks. hvor mange prosent av den samlede summen 🙈 Jeg er allerede inne i aksjen og har vært det i mange år.
    for 4 t siden
    ·
    Jeg vet det ikke er det samme, men hvis jeg vant i lotto ville jeg gått inn med 25% av gevinsten - uansett om det var 1 eller 750 millioner 😎 Men du må som alltid vurdere hvor mye du tåler å tape 💸
  • for 1 døgn siden
    ·
    Tålmodighet alle sammen
    for 7 t siden
    ·
    Supplerte til 15,5 i går. Håper bunnen er nådd nå ;-)
  • for 1 døgn siden
    ·
    Man skulle ha solgt på 25, men det er lett å være etterpåklok. Det er som om den stille og rolig siver ut.
    for 1 t siden
    ·
    Jeg hører deg si: god tid å supplere opp!
  • for 1 døgn siden
    ·
    Jeg vet godt at Gom ikke kan finne på ordrer som ikke er i boks, men det ville vært bra om de meldte litt ut om fremtiden. Er forventningene til 2026 fortsatt intakte? Er det fremgang med hensyn til de 3 "store" potensielle ordrene? Indo, Indra og Ukraina. Denne tausheten er drepende. Hva med at vi alle sender en e-post med oppfordring om å bryte tausheten.
    for 1 døgn siden
    ·
    Alt under kontroll, ok vi er nede -30% den siste mnd. og nede med -10% for året, ja og Carsten sa også, bla bla!!! Når kommer det realisme inn i debatten. Jeg gjør det bare en gang til. Viktor var dum. Klimaendringer. Krig. EU-lån. Indonesia Osv. Ikke en døyt hjelper det på kursen. Jeg aner ikke en døyt om satellittproduksjon, det lar jeg andre om, men hvis Goms forventninger for året holder inntil videre, som de skriver og sier, kan det bli uvanlig travelt den 31. januar.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
47 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 5 t siden · Endret
    ·
    Hvis jeg var CEO Carsten Drachmann, ville jeg ikke ta sommerferie før neste ordre(r) var signert og videresendt til informasjon etter den pågående ordretørken. Opprettholdelse av "trust og loyalitet" er uhyre viktig for Gomspace i relasjon til deres mange lojale og tålmodige aksjonærer.
    for 4 min siden · Endret
    ·
    @Hattemanden fem stjerner til deg for din hukommelse/sjekk opp;-)
  • for 5 t siden
    ·
    Hei. Har en betydelig sum som skal investeres. Det er penger fra en forsikringssak og er veldig i tvil om hvor mye jeg skal putte inn i GS. Hvor mye ville dere tørre å putte i aksjen? F.eks. hvor mange prosent av den samlede summen 🙈 Jeg er allerede inne i aksjen og har vært det i mange år.
    for 4 t siden
    ·
    Jeg vet det ikke er det samme, men hvis jeg vant i lotto ville jeg gått inn med 25% av gevinsten - uansett om det var 1 eller 750 millioner 😎 Men du må som alltid vurdere hvor mye du tåler å tape 💸
  • for 1 døgn siden
    ·
    Tålmodighet alle sammen
    for 7 t siden
    ·
    Supplerte til 15,5 i går. Håper bunnen er nådd nå ;-)
  • for 1 døgn siden
    ·
    Man skulle ha solgt på 25, men det er lett å være etterpåklok. Det er som om den stille og rolig siver ut.
    for 1 t siden
    ·
    Jeg hører deg si: god tid å supplere opp!
  • for 1 døgn siden
    ·
    Jeg vet godt at Gom ikke kan finne på ordrer som ikke er i boks, men det ville vært bra om de meldte litt ut om fremtiden. Er forventningene til 2026 fortsatt intakte? Er det fremgang med hensyn til de 3 "store" potensielle ordrene? Indo, Indra og Ukraina. Denne tausheten er drepende. Hva med at vi alle sender en e-post med oppfordring om å bryte tausheten.
    for 1 døgn siden
    ·
    Alt under kontroll, ok vi er nede -30% den siste mnd. og nede med -10% for året, ja og Carsten sa også, bla bla!!! Når kommer det realisme inn i debatten. Jeg gjør det bare en gang til. Viktor var dum. Klimaendringer. Krig. EU-lån. Indonesia Osv. Ikke en døyt hjelper det på kursen. Jeg aner ikke en døyt om satellittproduksjon, det lar jeg andre om, men hvis Goms forventninger for året holder inntil videre, som de skriver og sier, kan det bli uvanlig travelt den 31. januar.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
1 259--
302--
302--
1 876--
1 050--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym615 675615 67500

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym615 675615 67500

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
47 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 5 t siden · Endret
    ·
    Hvis jeg var CEO Carsten Drachmann, ville jeg ikke ta sommerferie før neste ordre(r) var signert og videresendt til informasjon etter den pågående ordretørken. Opprettholdelse av "trust og loyalitet" er uhyre viktig for Gomspace i relasjon til deres mange lojale og tålmodige aksjonærer.
    for 4 min siden · Endret
    ·
    @Hattemanden fem stjerner til deg for din hukommelse/sjekk opp;-)
  • for 5 t siden
    ·
    Hei. Har en betydelig sum som skal investeres. Det er penger fra en forsikringssak og er veldig i tvil om hvor mye jeg skal putte inn i GS. Hvor mye ville dere tørre å putte i aksjen? F.eks. hvor mange prosent av den samlede summen 🙈 Jeg er allerede inne i aksjen og har vært det i mange år.
    for 4 t siden
    ·
    Jeg vet det ikke er det samme, men hvis jeg vant i lotto ville jeg gått inn med 25% av gevinsten - uansett om det var 1 eller 750 millioner 😎 Men du må som alltid vurdere hvor mye du tåler å tape 💸
  • for 1 døgn siden
    ·
    Tålmodighet alle sammen
    for 7 t siden
    ·
    Supplerte til 15,5 i går. Håper bunnen er nådd nå ;-)
  • for 1 døgn siden
    ·
    Man skulle ha solgt på 25, men det er lett å være etterpåklok. Det er som om den stille og rolig siver ut.
    for 1 t siden
    ·
    Jeg hører deg si: god tid å supplere opp!
  • for 1 døgn siden
    ·
    Jeg vet godt at Gom ikke kan finne på ordrer som ikke er i boks, men det ville vært bra om de meldte litt ut om fremtiden. Er forventningene til 2026 fortsatt intakte? Er det fremgang med hensyn til de 3 "store" potensielle ordrene? Indo, Indra og Ukraina. Denne tausheten er drepende. Hva med at vi alle sender en e-post med oppfordring om å bryte tausheten.
    for 1 døgn siden
    ·
    Alt under kontroll, ok vi er nede -30% den siste mnd. og nede med -10% for året, ja og Carsten sa også, bla bla!!! Når kommer det realisme inn i debatten. Jeg gjør det bare en gang til. Viktor var dum. Klimaendringer. Krig. EU-lån. Indonesia Osv. Ikke en døyt hjelper det på kursen. Jeg aner ikke en døyt om satellittproduksjon, det lar jeg andre om, men hvis Goms forventninger for året holder inntil videre, som de skriver og sier, kan det bli uvanlig travelt den 31. januar.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
1 259--
302--
302--
1 876--
1 050--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym615 675615 67500

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym615 675615 67500