Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

GomSpace Group

GomSpace Group

2026 Q1-rapport
50 dager siden

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 7 t siden · Endret
    ·
    SpaceX skal inn i Russell 1000-indeksen i kveld, når det er over så tenker jeg at de øvrige rom-aksjene begynner å oppføre seg mer normalt. Her klippet fra AI "En MOC-kunngjøring (Market-on-Close) i forhold til SpaceX refererer til den offisielle prosessen der indeksfond tvangskjøper massive mengder SpaceX-aksjer (SPCX) presist ved markedslukking i forbindelse med at selskapet tas opp i en større aksjeindeks.Dette er ekstremt relevant akkurat nå, da SpaceX nettopp i dag tas opp i Russell 1000-indeksen." MOC foregår visstnok de siste 10 minuttene før stengetid i det Amerikanske markedet, hvis man har tid og lyst så kan man nok se utsvingene i SpaceX og kanskje også i de andre Amerikanske rom-aksjene/ERF-ene, de Europeiske må vel vente til mandag, men hva vet jeg, spennende er det, synes jeg.
    for 7 t siden
    ·
    Er ikke ekspert, man kan selv lese her https://www.google.com/search?q=hvorfor+falder+rumsektoren+i+disse+dage%3F&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da-dk&client=safari&fbs=ABfTbFUyxjQn9bne4DuflY2dNqqKbhdxSO8WgvTBi3efK567160IfY5SefnKxVdVn0Xh-BaCwWvj4Ww22_YG2BsHGCT2rZL7wSNg9WacMHHKXFK6AURQS-e7lMc90ZxFKKMwjv19rFEeNTRx9i-TacXlrIEB5DDzJsTRzB7bnS_9h7A7P-S5eG66-yPrwTRRzxsS_8PO4Xom&aep=10&ntc=1&mstk=AUtExfCRLMHALdFmDm2dOdzBWo-6iqpIfCKoXCln6W9O6u1SPKAXyE7Wp8RymdlCLwJFfp_MppNr5w7yDaUH9Q40y6M6GMff6bPAzZTSAPpFG7A_bsQ8Y1ANzfQZBdISeW5i_tqTBlJRzQS21efEN61mGZ6xLT3QjagVM_w&csuir=1&aioh=3&mq=hvad+er+MOC+annoncering&ved=2ahUKEwjD9qe5_aSVAxXPSfEDHWoBA1MQ7tASegQIABAR&mtid=JHs-auZd793Fzw_U2oygBg&udm=50#lfId=ChxjMe Eller undersøke selv 🙃 god helg til alle.
  • for 8 t siden · Endret
    ·
    Ja, takket være insiderkjøp før sommerferien...!
  • for 8 t siden
    Så har jeg doblet min lille portion her til en lidt mindre lille portion. Jeg er på lang bane her.
    for 7 t siden
    ·
    Hahahaha
  • for 9 t siden
    ·
    Nærmer seg mitt mål, snart på tide å eventuelt begynne å lete etter et inngangspunkt for et tilbakekjøp. Trenger et kjøpssignal, enn så lenge altfor svak.
  • for 11 t siden
    ·
    Jeg krever at ledelsen kommer på banen. 😳 Si noe, med tett på -40% de siste 20-25 dagene må man kunne kreve at ledelsen kommer på banen med svar på de mange spørsmålene som naturligvis kommer i kjølvannet av massive kursfall.
    for 7 t siden
    CEO kommer på banen. Han kaller inn til pressekonferanse og sier ett ord: SpaceX. Så takker han for oppmøtet.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
50 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 7 t siden · Endret
    ·
    SpaceX skal inn i Russell 1000-indeksen i kveld, når det er over så tenker jeg at de øvrige rom-aksjene begynner å oppføre seg mer normalt. Her klippet fra AI "En MOC-kunngjøring (Market-on-Close) i forhold til SpaceX refererer til den offisielle prosessen der indeksfond tvangskjøper massive mengder SpaceX-aksjer (SPCX) presist ved markedslukking i forbindelse med at selskapet tas opp i en større aksjeindeks.Dette er ekstremt relevant akkurat nå, da SpaceX nettopp i dag tas opp i Russell 1000-indeksen." MOC foregår visstnok de siste 10 minuttene før stengetid i det Amerikanske markedet, hvis man har tid og lyst så kan man nok se utsvingene i SpaceX og kanskje også i de andre Amerikanske rom-aksjene/ERF-ene, de Europeiske må vel vente til mandag, men hva vet jeg, spennende er det, synes jeg.
    for 7 t siden
    ·
    Er ikke ekspert, man kan selv lese her https://www.google.com/search?q=hvorfor+falder+rumsektoren+i+disse+dage%3F&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da-dk&client=safari&fbs=ABfTbFUyxjQn9bne4DuflY2dNqqKbhdxSO8WgvTBi3efK567160IfY5SefnKxVdVn0Xh-BaCwWvj4Ww22_YG2BsHGCT2rZL7wSNg9WacMHHKXFK6AURQS-e7lMc90ZxFKKMwjv19rFEeNTRx9i-TacXlrIEB5DDzJsTRzB7bnS_9h7A7P-S5eG66-yPrwTRRzxsS_8PO4Xom&aep=10&ntc=1&mstk=AUtExfCRLMHALdFmDm2dOdzBWo-6iqpIfCKoXCln6W9O6u1SPKAXyE7Wp8RymdlCLwJFfp_MppNr5w7yDaUH9Q40y6M6GMff6bPAzZTSAPpFG7A_bsQ8Y1ANzfQZBdISeW5i_tqTBlJRzQS21efEN61mGZ6xLT3QjagVM_w&csuir=1&aioh=3&mq=hvad+er+MOC+annoncering&ved=2ahUKEwjD9qe5_aSVAxXPSfEDHWoBA1MQ7tASegQIABAR&mtid=JHs-auZd793Fzw_U2oygBg&udm=50#lfId=ChxjMe Eller undersøke selv 🙃 god helg til alle.
  • for 8 t siden · Endret
    ·
    Ja, takket være insiderkjøp før sommerferien...!
  • for 8 t siden
    Så har jeg doblet min lille portion her til en lidt mindre lille portion. Jeg er på lang bane her.
    for 7 t siden
    ·
    Hahahaha
  • for 9 t siden
    ·
    Nærmer seg mitt mål, snart på tide å eventuelt begynne å lete etter et inngangspunkt for et tilbakekjøp. Trenger et kjøpssignal, enn så lenge altfor svak.
  • for 11 t siden
    ·
    Jeg krever at ledelsen kommer på banen. 😳 Si noe, med tett på -40% de siste 20-25 dagene må man kunne kreve at ledelsen kommer på banen med svar på de mange spørsmålene som naturligvis kommer i kjølvannet av massive kursfall.
    for 7 t siden
    CEO kommer på banen. Han kaller inn til pressekonferanse og sier ett ord: SpaceX. Så takker han for oppmøtet.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
50 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 7 t siden · Endret
    ·
    SpaceX skal inn i Russell 1000-indeksen i kveld, når det er over så tenker jeg at de øvrige rom-aksjene begynner å oppføre seg mer normalt. Her klippet fra AI "En MOC-kunngjøring (Market-on-Close) i forhold til SpaceX refererer til den offisielle prosessen der indeksfond tvangskjøper massive mengder SpaceX-aksjer (SPCX) presist ved markedslukking i forbindelse med at selskapet tas opp i en større aksjeindeks.Dette er ekstremt relevant akkurat nå, da SpaceX nettopp i dag tas opp i Russell 1000-indeksen." MOC foregår visstnok de siste 10 minuttene før stengetid i det Amerikanske markedet, hvis man har tid og lyst så kan man nok se utsvingene i SpaceX og kanskje også i de andre Amerikanske rom-aksjene/ERF-ene, de Europeiske må vel vente til mandag, men hva vet jeg, spennende er det, synes jeg.
    for 7 t siden
    ·
    Er ikke ekspert, man kan selv lese her https://www.google.com/search?q=hvorfor+falder+rumsektoren+i+disse+dage%3F&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da-dk&client=safari&fbs=ABfTbFUyxjQn9bne4DuflY2dNqqKbhdxSO8WgvTBi3efK567160IfY5SefnKxVdVn0Xh-BaCwWvj4Ww22_YG2BsHGCT2rZL7wSNg9WacMHHKXFK6AURQS-e7lMc90ZxFKKMwjv19rFEeNTRx9i-TacXlrIEB5DDzJsTRzB7bnS_9h7A7P-S5eG66-yPrwTRRzxsS_8PO4Xom&aep=10&ntc=1&mstk=AUtExfCRLMHALdFmDm2dOdzBWo-6iqpIfCKoXCln6W9O6u1SPKAXyE7Wp8RymdlCLwJFfp_MppNr5w7yDaUH9Q40y6M6GMff6bPAzZTSAPpFG7A_bsQ8Y1ANzfQZBdISeW5i_tqTBlJRzQS21efEN61mGZ6xLT3QjagVM_w&csuir=1&aioh=3&mq=hvad+er+MOC+annoncering&ved=2ahUKEwjD9qe5_aSVAxXPSfEDHWoBA1MQ7tASegQIABAR&mtid=JHs-auZd793Fzw_U2oygBg&udm=50#lfId=ChxjMe Eller undersøke selv 🙃 god helg til alle.
  • for 8 t siden · Endret
    ·
    Ja, takket være insiderkjøp før sommerferien...!
  • for 8 t siden
    Så har jeg doblet min lille portion her til en lidt mindre lille portion. Jeg er på lang bane her.
    for 7 t siden
    ·
    Hahahaha
  • for 9 t siden
    ·
    Nærmer seg mitt mål, snart på tide å eventuelt begynne å lete etter et inngangspunkt for et tilbakekjøp. Trenger et kjøpssignal, enn så lenge altfor svak.
  • for 11 t siden
    ·
    Jeg krever at ledelsen kommer på banen. 😳 Si noe, med tett på -40% de siste 20-25 dagene må man kunne kreve at ledelsen kommer på banen med svar på de mange spørsmålene som naturligvis kommer i kjølvannet av massive kursfall.
    for 7 t siden
    CEO kommer på banen. Han kaller inn til pressekonferanse og sier ett ord: SpaceX. Så takker han for oppmøtet.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data