Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

GomSpace Group

GomSpace Group

Vi fant ingen data.
2026 Q1-rapport
49 dager siden

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 14 min siden
    ·
    Hadde man nå en ledelse som var bare litt…..bare litt smartere, så ville man gått ut til de investorene og gruppene man benyttet sist gang og fått hentet de millionene man mangler for å vokse og ta imot nye ordre MENS aksjen er underpriset på nåværende kurs. Det vil nok være folk som Hargreaves m.fl. som vil bite på en rabatt i kurs 12.5 f.eks. Men det krever som sagt at man er bare litt smart fremfor at vi fortsetter å falle daglig. For kommer en emisjon og vi ikke får lov til å være med, det blir en lukket fest som sist og fint i mine øyne først når vi treffer kurs 12, ja så må rabatten jo bli mindre, altså kurs 9-10 osv. Så få nå for helvete hentet de pengene. En stor emisjon vil for øvrig også kunne fungere som bunn for en aksje hvis det f.eks. hentes 2-500 nye mill i f.eks. kurs 13.
  • for 1 t siden
    ·
    Prøv å se det vedlagte bildet, det er den Amerikanske UFO ETF som som kjent har inkludert Gomspace. Den har falt på nøyaktig samme måte som GomSpace har falt, jeg tilskriver det SpaceX IPO, som steg helt vilt i den første perioden og nå har falt igjen til et nivå som da handelen ble åpnet for allmennheten. Det samme bildet ser man for øvrig for Planet Labs og Rocket Labs. Jeg tror verken at nye ordrer eller sweet talk har kunnet få GomSpace aksjekursen opp den siste måneden på grunn av SpaceX IPO-en. Men mon ikke interessen nå skifter fra SpaceX og tilbake til de øvrige romaksjene igjen her innen kort tid, og selvfølgelig ville en god ordre til GomSpace også gjøre en del.
    for 20 min siden
    ·
    Noe kan tilskrives space x men slett ikke alt. GS levde et fint liv før Space med opp- og nedturer så jeg tenker fortsatt ordre som ikke kommer tynger aksjen.
  • for 3 t siden
    ·
    Vil noen kjøpe Gom-aksjer nå når det er så billig - er det en fremtid? Jeg spør becouse jeg har ikke tid til å studere denne aksjen akkurat nå. Jeg ville muligens vente untill den faller til 12. Men hva er deres opinions? Jeg har et budsjett og kunne bruke 15 % fra det.
    for 18 min siden
    ·
    Alt etter hvor mye du har å kjøpe for 🤔 Det er ingen grunn til å gå all in. Kjøp for 5% hvis den faller til 12 kjøp for 5% mer - så du er både halvt inne og ute - de siste 5% skal du bruke ved gode nyheter🤔 Ellers selg kortet og finn "jedi"🤔
  • for 5 t siden
    ·
    Enda en rød dag. :( pilen peker dessverre visst snart i en annen retning. Lykke til alle dere som henger i 🤞
    for 2 t siden · Endret
    ·
    For satan, vi er jo oppe igjen +0.20%!
  • for 4 t siden · Endret
    ·
    Her litt AI-statistikk, så ta det med en klype salt Det danske selskapet GomSpace eier eller driver ikke selv en stor flåte av satellitter; de fungerer i stedet som en av verdens absolutt ledende produsenter, som bygger og leverer nanosatellitter til andre.
    for 4 t siden · Endret
    ·
    Og her hvilken hardware og software som kan leveres og som er utprøvd i virkeligheten, så vidt jeg kan se så dekker det meste av verdikjeden.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
49 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 14 min siden
    ·
    Hadde man nå en ledelse som var bare litt…..bare litt smartere, så ville man gått ut til de investorene og gruppene man benyttet sist gang og fått hentet de millionene man mangler for å vokse og ta imot nye ordre MENS aksjen er underpriset på nåværende kurs. Det vil nok være folk som Hargreaves m.fl. som vil bite på en rabatt i kurs 12.5 f.eks. Men det krever som sagt at man er bare litt smart fremfor at vi fortsetter å falle daglig. For kommer en emisjon og vi ikke får lov til å være med, det blir en lukket fest som sist og fint i mine øyne først når vi treffer kurs 12, ja så må rabatten jo bli mindre, altså kurs 9-10 osv. Så få nå for helvete hentet de pengene. En stor emisjon vil for øvrig også kunne fungere som bunn for en aksje hvis det f.eks. hentes 2-500 nye mill i f.eks. kurs 13.
  • for 1 t siden
    ·
    Prøv å se det vedlagte bildet, det er den Amerikanske UFO ETF som som kjent har inkludert Gomspace. Den har falt på nøyaktig samme måte som GomSpace har falt, jeg tilskriver det SpaceX IPO, som steg helt vilt i den første perioden og nå har falt igjen til et nivå som da handelen ble åpnet for allmennheten. Det samme bildet ser man for øvrig for Planet Labs og Rocket Labs. Jeg tror verken at nye ordrer eller sweet talk har kunnet få GomSpace aksjekursen opp den siste måneden på grunn av SpaceX IPO-en. Men mon ikke interessen nå skifter fra SpaceX og tilbake til de øvrige romaksjene igjen her innen kort tid, og selvfølgelig ville en god ordre til GomSpace også gjøre en del.
    for 20 min siden
    ·
    Noe kan tilskrives space x men slett ikke alt. GS levde et fint liv før Space med opp- og nedturer så jeg tenker fortsatt ordre som ikke kommer tynger aksjen.
  • for 3 t siden
    ·
    Vil noen kjøpe Gom-aksjer nå når det er så billig - er det en fremtid? Jeg spør becouse jeg har ikke tid til å studere denne aksjen akkurat nå. Jeg ville muligens vente untill den faller til 12. Men hva er deres opinions? Jeg har et budsjett og kunne bruke 15 % fra det.
    for 18 min siden
    ·
    Alt etter hvor mye du har å kjøpe for 🤔 Det er ingen grunn til å gå all in. Kjøp for 5% hvis den faller til 12 kjøp for 5% mer - så du er både halvt inne og ute - de siste 5% skal du bruke ved gode nyheter🤔 Ellers selg kortet og finn "jedi"🤔
  • for 5 t siden
    ·
    Enda en rød dag. :( pilen peker dessverre visst snart i en annen retning. Lykke til alle dere som henger i 🤞
    for 2 t siden · Endret
    ·
    For satan, vi er jo oppe igjen +0.20%!
  • for 4 t siden · Endret
    ·
    Her litt AI-statistikk, så ta det med en klype salt Det danske selskapet GomSpace eier eller driver ikke selv en stor flåte av satellitter; de fungerer i stedet som en av verdens absolutt ledende produsenter, som bygger og leverer nanosatellitter til andre.
    for 4 t siden · Endret
    ·
    Og her hvilken hardware og software som kan leveres og som er utprøvd i virkeligheten, så vidt jeg kan se så dekker det meste av verdikjeden.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
49 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 14 min siden
    ·
    Hadde man nå en ledelse som var bare litt…..bare litt smartere, så ville man gått ut til de investorene og gruppene man benyttet sist gang og fått hentet de millionene man mangler for å vokse og ta imot nye ordre MENS aksjen er underpriset på nåværende kurs. Det vil nok være folk som Hargreaves m.fl. som vil bite på en rabatt i kurs 12.5 f.eks. Men det krever som sagt at man er bare litt smart fremfor at vi fortsetter å falle daglig. For kommer en emisjon og vi ikke får lov til å være med, det blir en lukket fest som sist og fint i mine øyne først når vi treffer kurs 12, ja så må rabatten jo bli mindre, altså kurs 9-10 osv. Så få nå for helvete hentet de pengene. En stor emisjon vil for øvrig også kunne fungere som bunn for en aksje hvis det f.eks. hentes 2-500 nye mill i f.eks. kurs 13.
  • for 1 t siden
    ·
    Prøv å se det vedlagte bildet, det er den Amerikanske UFO ETF som som kjent har inkludert Gomspace. Den har falt på nøyaktig samme måte som GomSpace har falt, jeg tilskriver det SpaceX IPO, som steg helt vilt i den første perioden og nå har falt igjen til et nivå som da handelen ble åpnet for allmennheten. Det samme bildet ser man for øvrig for Planet Labs og Rocket Labs. Jeg tror verken at nye ordrer eller sweet talk har kunnet få GomSpace aksjekursen opp den siste måneden på grunn av SpaceX IPO-en. Men mon ikke interessen nå skifter fra SpaceX og tilbake til de øvrige romaksjene igjen her innen kort tid, og selvfølgelig ville en god ordre til GomSpace også gjøre en del.
    for 20 min siden
    ·
    Noe kan tilskrives space x men slett ikke alt. GS levde et fint liv før Space med opp- og nedturer så jeg tenker fortsatt ordre som ikke kommer tynger aksjen.
  • for 3 t siden
    ·
    Vil noen kjøpe Gom-aksjer nå når det er så billig - er det en fremtid? Jeg spør becouse jeg har ikke tid til å studere denne aksjen akkurat nå. Jeg ville muligens vente untill den faller til 12. Men hva er deres opinions? Jeg har et budsjett og kunne bruke 15 % fra det.
    for 18 min siden
    ·
    Alt etter hvor mye du har å kjøpe for 🤔 Det er ingen grunn til å gå all in. Kjøp for 5% hvis den faller til 12 kjøp for 5% mer - så du er både halvt inne og ute - de siste 5% skal du bruke ved gode nyheter🤔 Ellers selg kortet og finn "jedi"🤔
  • for 5 t siden
    ·
    Enda en rød dag. :( pilen peker dessverre visst snart i en annen retning. Lykke til alle dere som henger i 🤞
    for 2 t siden · Endret
    ·
    For satan, vi er jo oppe igjen +0.20%!
  • for 4 t siden · Endret
    ·
    Her litt AI-statistikk, så ta det med en klype salt Det danske selskapet GomSpace eier eller driver ikke selv en stor flåte av satellitter; de fungerer i stedet som en av verdens absolutt ledende produsenter, som bygger og leverer nanosatellitter til andre.
    for 4 t siden · Endret
    ·
    Og her hvilken hardware og software som kan leveres og som er utprøvd i virkeligheten, så vidt jeg kan se så dekker det meste av verdikjeden.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data