Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

GomSpace Group

GomSpace Group

2026 Q1-rapport
48 dager siden

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 4 t siden
    ·
    Her dagens bilde
    for 3 t siden
    ·
    De jobber vel også beinhardt, det er nå min fornemmelse.
  • for 8 t siden
    ·
    Da er vi nede på 14 kr pluss. Mitt mål var ca 14.14, får se om vi kan få en fin vending oppover. Gårsdagens laveste 14,52 Dagens laveste så langt er 14,85. 36,7% ned på 20 dager uten noen direkte nyheter.
  • for 9 t siden
    ·
    GomSpaceGomSpace 32.090 følgere Vårt 10-års Nasdaq-jubileum tilhører først og fremst våre MENNESKER. Fra ingeniører og prosjektledere til produksjonsteam og forretningsutviklere har hver kollega som har bidratt til GomSpaces vekst, spilt en rolle i å bygge og opprettholde kapitalmarkedets tillit. Vi går inn i vårt andre tiår som et børsnotert selskap med fornyet selvtillit: en fokusert strategi, styrkede forretningsenheter og en klar ambisjon om å muliggjøre sikker, robust rominfrastruktur for kunder over hele verden. Til våre ansatte, kunder og aksjonærer, takk for at dere er en del av denne reisen; Sammen bygger vi neste generasjon av romløsninger. https://www.linkedin.com/posts/gomspace_our-10-year-nasdaq-anniversary-belongs-first-activity-7475427549339328512-jbfD/
    for 8 t siden
    ·
    Mens vi venter.. Presentasjonen fra Økonomisk Ugebrev's investordag 17. juni 2026 av CFO Troels Dalsgaard https://konferencer.ugebrev.dk/event/investor-konference-den-17-juni/ Jvf. Q1-presentasjonen av H.C. Andersen Capital forventes Joint Venturet (UASAT) signert i Q2
  • for 1 døgn siden
    ·
    Nå må den gjerne snart snu igjen. Har gått fra 61% avkastning til noe som, hvis det fortsetter, må kjøpes inn på for å senke 'gak'. 😬
    for 10 t siden
    ·
    Våre kommentarer her peker nettopp mot at vi er på frustrasjons- / oppgivelsesnivået ....eventuelt et sell off eller det er det vi har sett fra 16.5 og ned her uten grunn . 15-25 har vært mitt range så jeg evaluerer også , har tatt litt ekstra til kassen på kort sikt .
  • for 1 døgn siden · Endret
    ·
    Hvis jeg var CEO Carsten Drachmann, ville jeg ikke ta sommerferie før neste ordre(r) var signert og videresendt til informasjon etter den pågående ordretørken. Opprettholdelse av "trust og loyalitet" er uhyre viktig for Gomspace i relasjon til deres mange lojale og tålmodige aksjonærer.
    for 8 t siden
    ·
    Draupner. Det forstår jeg, så jeg trenger ikke å tenke om. Det jeg prøver å si er at aksjekursens betydning er stor for mange ting i et selskap.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
48 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 4 t siden
    ·
    Her dagens bilde
    for 3 t siden
    ·
    De jobber vel også beinhardt, det er nå min fornemmelse.
  • for 8 t siden
    ·
    Da er vi nede på 14 kr pluss. Mitt mål var ca 14.14, får se om vi kan få en fin vending oppover. Gårsdagens laveste 14,52 Dagens laveste så langt er 14,85. 36,7% ned på 20 dager uten noen direkte nyheter.
  • for 9 t siden
    ·
    GomSpaceGomSpace 32.090 følgere Vårt 10-års Nasdaq-jubileum tilhører først og fremst våre MENNESKER. Fra ingeniører og prosjektledere til produksjonsteam og forretningsutviklere har hver kollega som har bidratt til GomSpaces vekst, spilt en rolle i å bygge og opprettholde kapitalmarkedets tillit. Vi går inn i vårt andre tiår som et børsnotert selskap med fornyet selvtillit: en fokusert strategi, styrkede forretningsenheter og en klar ambisjon om å muliggjøre sikker, robust rominfrastruktur for kunder over hele verden. Til våre ansatte, kunder og aksjonærer, takk for at dere er en del av denne reisen; Sammen bygger vi neste generasjon av romløsninger. https://www.linkedin.com/posts/gomspace_our-10-year-nasdaq-anniversary-belongs-first-activity-7475427549339328512-jbfD/
    for 8 t siden
    ·
    Mens vi venter.. Presentasjonen fra Økonomisk Ugebrev's investordag 17. juni 2026 av CFO Troels Dalsgaard https://konferencer.ugebrev.dk/event/investor-konference-den-17-juni/ Jvf. Q1-presentasjonen av H.C. Andersen Capital forventes Joint Venturet (UASAT) signert i Q2
  • for 1 døgn siden
    ·
    Nå må den gjerne snart snu igjen. Har gått fra 61% avkastning til noe som, hvis det fortsetter, må kjøpes inn på for å senke 'gak'. 😬
    for 10 t siden
    ·
    Våre kommentarer her peker nettopp mot at vi er på frustrasjons- / oppgivelsesnivået ....eventuelt et sell off eller det er det vi har sett fra 16.5 og ned her uten grunn . 15-25 har vært mitt range så jeg evaluerer også , har tatt litt ekstra til kassen på kort sikt .
  • for 1 døgn siden · Endret
    ·
    Hvis jeg var CEO Carsten Drachmann, ville jeg ikke ta sommerferie før neste ordre(r) var signert og videresendt til informasjon etter den pågående ordretørken. Opprettholdelse av "trust og loyalitet" er uhyre viktig for Gomspace i relasjon til deres mange lojale og tålmodige aksjonærer.
    for 8 t siden
    ·
    Draupner. Det forstår jeg, så jeg trenger ikke å tenke om. Det jeg prøver å si er at aksjekursens betydning er stor for mange ting i et selskap.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
48 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 4 t siden
    ·
    Her dagens bilde
    for 3 t siden
    ·
    De jobber vel også beinhardt, det er nå min fornemmelse.
  • for 8 t siden
    ·
    Da er vi nede på 14 kr pluss. Mitt mål var ca 14.14, får se om vi kan få en fin vending oppover. Gårsdagens laveste 14,52 Dagens laveste så langt er 14,85. 36,7% ned på 20 dager uten noen direkte nyheter.
  • for 9 t siden
    ·
    GomSpaceGomSpace 32.090 følgere Vårt 10-års Nasdaq-jubileum tilhører først og fremst våre MENNESKER. Fra ingeniører og prosjektledere til produksjonsteam og forretningsutviklere har hver kollega som har bidratt til GomSpaces vekst, spilt en rolle i å bygge og opprettholde kapitalmarkedets tillit. Vi går inn i vårt andre tiår som et børsnotert selskap med fornyet selvtillit: en fokusert strategi, styrkede forretningsenheter og en klar ambisjon om å muliggjøre sikker, robust rominfrastruktur for kunder over hele verden. Til våre ansatte, kunder og aksjonærer, takk for at dere er en del av denne reisen; Sammen bygger vi neste generasjon av romløsninger. https://www.linkedin.com/posts/gomspace_our-10-year-nasdaq-anniversary-belongs-first-activity-7475427549339328512-jbfD/
    for 8 t siden
    ·
    Mens vi venter.. Presentasjonen fra Økonomisk Ugebrev's investordag 17. juni 2026 av CFO Troels Dalsgaard https://konferencer.ugebrev.dk/event/investor-konference-den-17-juni/ Jvf. Q1-presentasjonen av H.C. Andersen Capital forventes Joint Venturet (UASAT) signert i Q2
  • for 1 døgn siden
    ·
    Nå må den gjerne snart snu igjen. Har gått fra 61% avkastning til noe som, hvis det fortsetter, må kjøpes inn på for å senke 'gak'. 😬
    for 10 t siden
    ·
    Våre kommentarer her peker nettopp mot at vi er på frustrasjons- / oppgivelsesnivået ....eventuelt et sell off eller det er det vi har sett fra 16.5 og ned her uten grunn . 15-25 har vært mitt range så jeg evaluerer også , har tatt litt ekstra til kassen på kort sikt .
  • for 1 døgn siden · Endret
    ·
    Hvis jeg var CEO Carsten Drachmann, ville jeg ikke ta sommerferie før neste ordre(r) var signert og videresendt til informasjon etter den pågående ordretørken. Opprettholdelse av "trust og loyalitet" er uhyre viktig for Gomspace i relasjon til deres mange lojale og tålmodige aksjonærer.
    for 8 t siden
    ·
    Draupner. Det forstår jeg, så jeg trenger ikke å tenke om. Det jeg prøver å si er at aksjekursens betydning er stor for mange ting i et selskap.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data