Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

GomSpace Group

GomSpace Group

2026 Q1-rapport
46 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
284--
574--
646--
8--
1 326--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym916 629916 62900

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym916 629916 62900

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 6 t siden
    ·
    Tålmodighet alle sammen
    for 3 t siden
    ·
    Tenker du på tålmodighet før vi kjøper mer?😉
  • for 8 t siden
    ·
    Man skulle ha solgt på 25, men det er lett å være etterpåklok. Det er som om den stille og rolig siver ut.
    for 1 t siden
    ·
    Vi elsker GOMspace. Aksjekursen er mindre viktig ❤️😅
  • for 8 t siden
    ·
    Jeg vet godt at Gom ikke kan finne på ordrer som ikke er i boks, men det ville vært bra om de meldte litt ut om fremtiden. Er forventningene til 2026 fortsatt intakte? Er det fremgang med hensyn til de 3 "store" potensielle ordrene? Indo, Indra og Ukraina. Denne tausheten er drepende. Hva med at vi alle sender en e-post med oppfordring om å bryte tausheten.
    for 2 t siden
    ·
    Alt under kontroll, ok vi er nede -30% den siste mnd. og nede med -10% for året, ja og Carsten sa også, bla bla!!! Når kommer det realisme inn i debatten. Jeg gjør det bare en gang til. Viktor var dum. Klimaendringer. Krig. EU-lån. Indonesia Osv. Ikke en døyt hjelper det på kursen. Jeg aner ikke en døyt om satellittproduksjon, det lar jeg andre om, men hvis Goms forventninger for året holder inntil videre, som de skriver og sier, kan det bli uvanlig travelt den 31. januar.
  • for 9 t siden · Endret
    ·
    Så hoppet Gom. 9 % opp og ned på 2 timer. Det er dårlig for dem som er i aksjen, og tenk hvilket signal det sender til kommende investorer. Ledelsen har tilsynelatende gått på sommerferie, med talemåten "ingen nyheter er gode nyheter"
    for 4 t siden
    ·
    Ingen nyheter ER jo gode nyheter,,,,,,så hva er problemet?
  • for 1 døgn siden
    ·
    Jeg har ikke tilgang men ifølge ryktene har Musk truet EU med å begrense Starlink-tilgang hvis de fortsetter med sine egne konstellasjoner. https://www.ft.com/content/0b012610-8132-4549-afd9-14bacd9db8cb?syn-25a6b1a6=1
    for 8 t siden
    ·
    Ja det er vel nettopp derfor Europa skal ha sine egne konstellasjoner.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
46 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 6 t siden
    ·
    Tålmodighet alle sammen
    for 3 t siden
    ·
    Tenker du på tålmodighet før vi kjøper mer?😉
  • for 8 t siden
    ·
    Man skulle ha solgt på 25, men det er lett å være etterpåklok. Det er som om den stille og rolig siver ut.
    for 1 t siden
    ·
    Vi elsker GOMspace. Aksjekursen er mindre viktig ❤️😅
  • for 8 t siden
    ·
    Jeg vet godt at Gom ikke kan finne på ordrer som ikke er i boks, men det ville vært bra om de meldte litt ut om fremtiden. Er forventningene til 2026 fortsatt intakte? Er det fremgang med hensyn til de 3 "store" potensielle ordrene? Indo, Indra og Ukraina. Denne tausheten er drepende. Hva med at vi alle sender en e-post med oppfordring om å bryte tausheten.
    for 2 t siden
    ·
    Alt under kontroll, ok vi er nede -30% den siste mnd. og nede med -10% for året, ja og Carsten sa også, bla bla!!! Når kommer det realisme inn i debatten. Jeg gjør det bare en gang til. Viktor var dum. Klimaendringer. Krig. EU-lån. Indonesia Osv. Ikke en døyt hjelper det på kursen. Jeg aner ikke en døyt om satellittproduksjon, det lar jeg andre om, men hvis Goms forventninger for året holder inntil videre, som de skriver og sier, kan det bli uvanlig travelt den 31. januar.
  • for 9 t siden · Endret
    ·
    Så hoppet Gom. 9 % opp og ned på 2 timer. Det er dårlig for dem som er i aksjen, og tenk hvilket signal det sender til kommende investorer. Ledelsen har tilsynelatende gått på sommerferie, med talemåten "ingen nyheter er gode nyheter"
    for 4 t siden
    ·
    Ingen nyheter ER jo gode nyheter,,,,,,så hva er problemet?
  • for 1 døgn siden
    ·
    Jeg har ikke tilgang men ifølge ryktene har Musk truet EU med å begrense Starlink-tilgang hvis de fortsetter med sine egne konstellasjoner. https://www.ft.com/content/0b012610-8132-4549-afd9-14bacd9db8cb?syn-25a6b1a6=1
    for 8 t siden
    ·
    Ja det er vel nettopp derfor Europa skal ha sine egne konstellasjoner.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
284--
574--
646--
8--
1 326--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym916 629916 62900

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym916 629916 62900

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
46 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 6 t siden
    ·
    Tålmodighet alle sammen
    for 3 t siden
    ·
    Tenker du på tålmodighet før vi kjøper mer?😉
  • for 8 t siden
    ·
    Man skulle ha solgt på 25, men det er lett å være etterpåklok. Det er som om den stille og rolig siver ut.
    for 1 t siden
    ·
    Vi elsker GOMspace. Aksjekursen er mindre viktig ❤️😅
  • for 8 t siden
    ·
    Jeg vet godt at Gom ikke kan finne på ordrer som ikke er i boks, men det ville vært bra om de meldte litt ut om fremtiden. Er forventningene til 2026 fortsatt intakte? Er det fremgang med hensyn til de 3 "store" potensielle ordrene? Indo, Indra og Ukraina. Denne tausheten er drepende. Hva med at vi alle sender en e-post med oppfordring om å bryte tausheten.
    for 2 t siden
    ·
    Alt under kontroll, ok vi er nede -30% den siste mnd. og nede med -10% for året, ja og Carsten sa også, bla bla!!! Når kommer det realisme inn i debatten. Jeg gjør det bare en gang til. Viktor var dum. Klimaendringer. Krig. EU-lån. Indonesia Osv. Ikke en døyt hjelper det på kursen. Jeg aner ikke en døyt om satellittproduksjon, det lar jeg andre om, men hvis Goms forventninger for året holder inntil videre, som de skriver og sier, kan det bli uvanlig travelt den 31. januar.
  • for 9 t siden · Endret
    ·
    Så hoppet Gom. 9 % opp og ned på 2 timer. Det er dårlig for dem som er i aksjen, og tenk hvilket signal det sender til kommende investorer. Ledelsen har tilsynelatende gått på sommerferie, med talemåten "ingen nyheter er gode nyheter"
    for 4 t siden
    ·
    Ingen nyheter ER jo gode nyheter,,,,,,så hva er problemet?
  • for 1 døgn siden
    ·
    Jeg har ikke tilgang men ifølge ryktene har Musk truet EU med å begrense Starlink-tilgang hvis de fortsetter med sine egne konstellasjoner. https://www.ft.com/content/0b012610-8132-4549-afd9-14bacd9db8cb?syn-25a6b1a6=1
    for 8 t siden
    ·
    Ja det er vel nettopp derfor Europa skal ha sine egne konstellasjoner.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
284--
574--
646--
8--
1 326--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym916 629916 62900

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym916 629916 62900