Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

GomSpace Group

GomSpace Group

Vi fant ingen data.
2026 Q1-rapport
50 dager siden

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 t siden
    ·
    Nærmer seg mitt mål, snart på tide å eventuelt begynne å lete etter et inngangspunkt for et tilbakekjøp. Trenger et kjøpssignal, enn så lenge altfor svak.
  • for 2 t siden
    ·
    Jeg krever at ledelsen kommer på banen. 😳 Si noe, med tett på -40% de siste 20-25 dagene må man kunne kreve at ledelsen kommer på banen med svar på de mange spørsmålene som naturligvis kommer i kjølvannet av massive kursfall.
    for 45 min siden
    ·
    Lol - bare lol
  • for 2 t siden
    ·
    Det er skikkelig fristende å selge nå. Ikke fordi jeg vil kvitte meg med GomSpace, men for å realisere tapet, så er det 500k færre penger å betale skatt av i år.
  • for 5 t siden
    ·
    for 4 t siden
    ·
    Ligner et amerikansk gullegg 😀
  • for 21 t siden
    ·
    Hadde man nå en ledelse som var bare litt…..bare litt smartere, så ville man gått ut til de investorene og gruppene man benyttet sist gang og fått hentet de millionene man mangler for å vokse og ta imot nye ordre MENS aksjen er underpriset på nåværende kurs. Det vil nok være folk som Hargreaves m.fl. som vil bite på en rabatt i kurs 12.5 f.eks. Men det krever som sagt at man er bare litt smart fremfor at vi fortsetter å falle daglig. For kommer en emisjon og vi ikke får lov til å være med, det blir en lukket fest som sist og fint i mine øyne først når vi treffer kurs 12, ja så må rabatten jo bli mindre, altså kurs 9-10 osv. Så få nå for helvete hentet de pengene. En stor emisjon vil for øvrig også kunne fungere som bunn for en aksje hvis det f.eks. hentes 2-500 nye mill i f.eks. kurs 13.
    for 5 t siden
    ·
    Jeg tenker heller ikke selskapet er i en str hvor de skal prioritere aksjekursen, hvorimot de skal vise de kan skape resultater på lang sikt med det de har. Således kan de selv skape vekst. I stedet for å få en falsk vekst ved å ha fått flere penger fra investorer. Det ville i min mening gi mindre tillit til selskapets vekst, økonomi og ledelse.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
50 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 t siden
    ·
    Nærmer seg mitt mål, snart på tide å eventuelt begynne å lete etter et inngangspunkt for et tilbakekjøp. Trenger et kjøpssignal, enn så lenge altfor svak.
  • for 2 t siden
    ·
    Jeg krever at ledelsen kommer på banen. 😳 Si noe, med tett på -40% de siste 20-25 dagene må man kunne kreve at ledelsen kommer på banen med svar på de mange spørsmålene som naturligvis kommer i kjølvannet av massive kursfall.
    for 45 min siden
    ·
    Lol - bare lol
  • for 2 t siden
    ·
    Det er skikkelig fristende å selge nå. Ikke fordi jeg vil kvitte meg med GomSpace, men for å realisere tapet, så er det 500k færre penger å betale skatt av i år.
  • for 5 t siden
    ·
    for 4 t siden
    ·
    Ligner et amerikansk gullegg 😀
  • for 21 t siden
    ·
    Hadde man nå en ledelse som var bare litt…..bare litt smartere, så ville man gått ut til de investorene og gruppene man benyttet sist gang og fått hentet de millionene man mangler for å vokse og ta imot nye ordre MENS aksjen er underpriset på nåværende kurs. Det vil nok være folk som Hargreaves m.fl. som vil bite på en rabatt i kurs 12.5 f.eks. Men det krever som sagt at man er bare litt smart fremfor at vi fortsetter å falle daglig. For kommer en emisjon og vi ikke får lov til å være med, det blir en lukket fest som sist og fint i mine øyne først når vi treffer kurs 12, ja så må rabatten jo bli mindre, altså kurs 9-10 osv. Så få nå for helvete hentet de pengene. En stor emisjon vil for øvrig også kunne fungere som bunn for en aksje hvis det f.eks. hentes 2-500 nye mill i f.eks. kurs 13.
    for 5 t siden
    ·
    Jeg tenker heller ikke selskapet er i en str hvor de skal prioritere aksjekursen, hvorimot de skal vise de kan skape resultater på lang sikt med det de har. Således kan de selv skape vekst. I stedet for å få en falsk vekst ved å ha fått flere penger fra investorer. Det ville i min mening gi mindre tillit til selskapets vekst, økonomi og ledelse.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
50 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
19. feb.
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2024 Q4-rapport
14. feb. 2025
2024 Q3-rapport
31. okt. 2024

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 t siden
    ·
    Nærmer seg mitt mål, snart på tide å eventuelt begynne å lete etter et inngangspunkt for et tilbakekjøp. Trenger et kjøpssignal, enn så lenge altfor svak.
  • for 2 t siden
    ·
    Jeg krever at ledelsen kommer på banen. 😳 Si noe, med tett på -40% de siste 20-25 dagene må man kunne kreve at ledelsen kommer på banen med svar på de mange spørsmålene som naturligvis kommer i kjølvannet av massive kursfall.
    for 45 min siden
    ·
    Lol - bare lol
  • for 2 t siden
    ·
    Det er skikkelig fristende å selge nå. Ikke fordi jeg vil kvitte meg med GomSpace, men for å realisere tapet, så er det 500k færre penger å betale skatt av i år.
  • for 5 t siden
    ·
    for 4 t siden
    ·
    Ligner et amerikansk gullegg 😀
  • for 21 t siden
    ·
    Hadde man nå en ledelse som var bare litt…..bare litt smartere, så ville man gått ut til de investorene og gruppene man benyttet sist gang og fått hentet de millionene man mangler for å vokse og ta imot nye ordre MENS aksjen er underpriset på nåværende kurs. Det vil nok være folk som Hargreaves m.fl. som vil bite på en rabatt i kurs 12.5 f.eks. Men det krever som sagt at man er bare litt smart fremfor at vi fortsetter å falle daglig. For kommer en emisjon og vi ikke får lov til å være med, det blir en lukket fest som sist og fint i mine øyne først når vi treffer kurs 12, ja så må rabatten jo bli mindre, altså kurs 9-10 osv. Så få nå for helvete hentet de pengene. En stor emisjon vil for øvrig også kunne fungere som bunn for en aksje hvis det f.eks. hentes 2-500 nye mill i f.eks. kurs 13.
    for 5 t siden
    ·
    Jeg tenker heller ikke selskapet er i en str hvor de skal prioritere aksjekursen, hvorimot de skal vise de kan skape resultater på lang sikt med det de har. Således kan de selv skape vekst. I stedet for å få en falsk vekst ved å ha fått flere penger fra investorer. Det ville i min mening gi mindre tillit til selskapets vekst, økonomi og ledelse.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data