Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Danish Aerospace & Defence Company

Danish Aerospace & Defence Company

Danish Aerospace & Defence Company

2025 H2-rapport
51 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
414--
354--
88--
2--
415--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym443 008443 00800

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym443 008443 00800

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
24. aug.
Historisk
2025 H2-rapport
20. apr.
2025 Q4-rapport
15. apr.
2025 H1-rapport
25. aug. 2025
2025 Q2-rapport
25. aug. 2025
2024 H2-rapport
4. apr. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 8 t siden
    ·
    for 8 t siden
    ·
    Klar til take off, med litt omtale kommer denne lett opp i 10kr minimum, bare vent til den 12. så skjer det muligens 🫣
    for 3 t siden
    ·
    for 3 t siden
    ·
    Gir mening 👍
  • for 8 t siden
    ·
    for 8 t siden
    ·
    Informasjon fra selskapet ser ut til å være på vei innen kort tid Jeg fikk et hyggelig e-postsvar fra Thomas, VD i DADC, i går da jeg spurte om de planlegger å presentere noe eller synes i forbindelse med SpaceX-noteringen. Fikk svaret: "der kommer en mht. SpaceX IPO snart, så følg med der." Det betyr omtrent: "Det kommer snart et arrangement eller en video relatert til SpaceX-noteringen, så følg med der." Siden han henviser til HCA Capital, som regelmessig arrangerer investorpresentasjoner og selskapspresentasjoner, er det fullt mulig at: 🎯 DADC vil delta i et SpaceX/romrelatert investorevent 🎯 DADC kan få mulighet til å synes når interessen for romsektoren øker 🎯 HCA Capital kan fremheve DADC som et dansk romfartsselskap i forbindelse med SpaceX-hypen VD-en selv ser ut til å se SpaceX-noteringen som noe viktig for sektoren og ønsker at investorer skal følge med på det. Min tolkning er: ✅ Det ser ut til å være et planlagt arrangement som ennå ikke er offentliggjort. ✅ VD-en ønsker åpenbart at investorer holder øye med HCA Capital. Kan helt klart gi betydelig økt synlighet for DADC innen kort tid!
    for 8 t siden
    ·
    for 8 t siden
    ·
    Men så forstår man jo ikke at den faller, noe stemmer ikke med virkeligheten.
    for 2 t siden
    ·
    for 2 t siden
    ·
    AI-chatroboter er sykofanter. De bekrefter deg enhver bias du legger inn i prompteb. Hvis MrTvs' prompt er noe med 'gode grunner til å investere i DADC', ja så er det det man får. Det er jo ikke en objektiv analyse.
  • for 20 t siden
    ·
    for 20 t siden
    ·
    Jeg er personlig ute, kjøper muligens senere.
    for 8 t siden
    ·
    for 8 t siden
    ·
    Takk for info. personlig
    for 6 t siden
    ·
    for 6 t siden
    ·
    Personlig sier kursen at jeg hadde rett
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Teknisk sett har vi nå på 5.40/5.50 lukket det GAP som skulle gjenbesøkes / har tatt en del opp her på kort sikt for gjenbesøk mot d 6.50/7.00 men dette er ren TA ....
    for 7 t siden
    ·
    for 7 t siden
    ·
    Hvilken tidsramme ser du på?😊
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Fra tidligere: "DADC er en meget tynn aksje som kan drives opp på absolutt ingenting, inkludert at en roper "space". Den er svært lite fakta / substansbasert. Etter den siste stigningen skal den naturligvis ned (jeg skrev forleden kurs 4-5) for å lukke gapet ... kanskje det bare blir 5,75. Fundamentalt er det ikke et DADC produkt hvor etterspørselen plutselig er markant forbedret" Når det er sagt, har jeg begynt å kjøpe igjen (fordi jeg ikke ser kurs 0 som en risiko).
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Jeg tror den fortsetter ned til rundt 4 og lukker der på fredag
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    Så kan det kjøpes mer :-). Av ennå ukjente årsaker kan den raskt hete 9,50 - 9,75.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 H2-rapport
51 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 8 t siden
    ·
    for 8 t siden
    ·
    Klar til take off, med litt omtale kommer denne lett opp i 10kr minimum, bare vent til den 12. så skjer det muligens 🫣
    for 3 t siden
    ·
    for 3 t siden
    ·
    Gir mening 👍
  • for 8 t siden
    ·
    for 8 t siden
    ·
    Informasjon fra selskapet ser ut til å være på vei innen kort tid Jeg fikk et hyggelig e-postsvar fra Thomas, VD i DADC, i går da jeg spurte om de planlegger å presentere noe eller synes i forbindelse med SpaceX-noteringen. Fikk svaret: "der kommer en mht. SpaceX IPO snart, så følg med der." Det betyr omtrent: "Det kommer snart et arrangement eller en video relatert til SpaceX-noteringen, så følg med der." Siden han henviser til HCA Capital, som regelmessig arrangerer investorpresentasjoner og selskapspresentasjoner, er det fullt mulig at: 🎯 DADC vil delta i et SpaceX/romrelatert investorevent 🎯 DADC kan få mulighet til å synes når interessen for romsektoren øker 🎯 HCA Capital kan fremheve DADC som et dansk romfartsselskap i forbindelse med SpaceX-hypen VD-en selv ser ut til å se SpaceX-noteringen som noe viktig for sektoren og ønsker at investorer skal følge med på det. Min tolkning er: ✅ Det ser ut til å være et planlagt arrangement som ennå ikke er offentliggjort. ✅ VD-en ønsker åpenbart at investorer holder øye med HCA Capital. Kan helt klart gi betydelig økt synlighet for DADC innen kort tid!
    for 8 t siden
    ·
    for 8 t siden
    ·
    Men så forstår man jo ikke at den faller, noe stemmer ikke med virkeligheten.
    for 2 t siden
    ·
    for 2 t siden
    ·
    AI-chatroboter er sykofanter. De bekrefter deg enhver bias du legger inn i prompteb. Hvis MrTvs' prompt er noe med 'gode grunner til å investere i DADC', ja så er det det man får. Det er jo ikke en objektiv analyse.
  • for 20 t siden
    ·
    for 20 t siden
    ·
    Jeg er personlig ute, kjøper muligens senere.
    for 8 t siden
    ·
    for 8 t siden
    ·
    Takk for info. personlig
    for 6 t siden
    ·
    for 6 t siden
    ·
    Personlig sier kursen at jeg hadde rett
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Teknisk sett har vi nå på 5.40/5.50 lukket det GAP som skulle gjenbesøkes / har tatt en del opp her på kort sikt for gjenbesøk mot d 6.50/7.00 men dette er ren TA ....
    for 7 t siden
    ·
    for 7 t siden
    ·
    Hvilken tidsramme ser du på?😊
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Fra tidligere: "DADC er en meget tynn aksje som kan drives opp på absolutt ingenting, inkludert at en roper "space". Den er svært lite fakta / substansbasert. Etter den siste stigningen skal den naturligvis ned (jeg skrev forleden kurs 4-5) for å lukke gapet ... kanskje det bare blir 5,75. Fundamentalt er det ikke et DADC produkt hvor etterspørselen plutselig er markant forbedret" Når det er sagt, har jeg begynt å kjøpe igjen (fordi jeg ikke ser kurs 0 som en risiko).
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Jeg tror den fortsetter ned til rundt 4 og lukker der på fredag
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    Så kan det kjøpes mer :-). Av ennå ukjente årsaker kan den raskt hete 9,50 - 9,75.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
414--
354--
88--
2--
415--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym443 008443 00800

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym443 008443 00800

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
24. aug.
Historisk
2025 H2-rapport
20. apr.
2025 Q4-rapport
15. apr.
2025 H1-rapport
25. aug. 2025
2025 Q2-rapport
25. aug. 2025
2024 H2-rapport
4. apr. 2025

Relaterte produkter

2025 H2-rapport
51 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
24. aug.
Historisk
2025 H2-rapport
20. apr.
2025 Q4-rapport
15. apr.
2025 H1-rapport
25. aug. 2025
2025 Q2-rapport
25. aug. 2025
2024 H2-rapport
4. apr. 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 8 t siden
    ·
    for 8 t siden
    ·
    Klar til take off, med litt omtale kommer denne lett opp i 10kr minimum, bare vent til den 12. så skjer det muligens 🫣
    for 3 t siden
    ·
    for 3 t siden
    ·
    Gir mening 👍
  • for 8 t siden
    ·
    for 8 t siden
    ·
    Informasjon fra selskapet ser ut til å være på vei innen kort tid Jeg fikk et hyggelig e-postsvar fra Thomas, VD i DADC, i går da jeg spurte om de planlegger å presentere noe eller synes i forbindelse med SpaceX-noteringen. Fikk svaret: "der kommer en mht. SpaceX IPO snart, så følg med der." Det betyr omtrent: "Det kommer snart et arrangement eller en video relatert til SpaceX-noteringen, så følg med der." Siden han henviser til HCA Capital, som regelmessig arrangerer investorpresentasjoner og selskapspresentasjoner, er det fullt mulig at: 🎯 DADC vil delta i et SpaceX/romrelatert investorevent 🎯 DADC kan få mulighet til å synes når interessen for romsektoren øker 🎯 HCA Capital kan fremheve DADC som et dansk romfartsselskap i forbindelse med SpaceX-hypen VD-en selv ser ut til å se SpaceX-noteringen som noe viktig for sektoren og ønsker at investorer skal følge med på det. Min tolkning er: ✅ Det ser ut til å være et planlagt arrangement som ennå ikke er offentliggjort. ✅ VD-en ønsker åpenbart at investorer holder øye med HCA Capital. Kan helt klart gi betydelig økt synlighet for DADC innen kort tid!
    for 8 t siden
    ·
    for 8 t siden
    ·
    Men så forstår man jo ikke at den faller, noe stemmer ikke med virkeligheten.
    for 2 t siden
    ·
    for 2 t siden
    ·
    AI-chatroboter er sykofanter. De bekrefter deg enhver bias du legger inn i prompteb. Hvis MrTvs' prompt er noe med 'gode grunner til å investere i DADC', ja så er det det man får. Det er jo ikke en objektiv analyse.
  • for 20 t siden
    ·
    for 20 t siden
    ·
    Jeg er personlig ute, kjøper muligens senere.
    for 8 t siden
    ·
    for 8 t siden
    ·
    Takk for info. personlig
    for 6 t siden
    ·
    for 6 t siden
    ·
    Personlig sier kursen at jeg hadde rett
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Teknisk sett har vi nå på 5.40/5.50 lukket det GAP som skulle gjenbesøkes / har tatt en del opp her på kort sikt for gjenbesøk mot d 6.50/7.00 men dette er ren TA ....
    for 7 t siden
    ·
    for 7 t siden
    ·
    Hvilken tidsramme ser du på?😊
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Fra tidligere: "DADC er en meget tynn aksje som kan drives opp på absolutt ingenting, inkludert at en roper "space". Den er svært lite fakta / substansbasert. Etter den siste stigningen skal den naturligvis ned (jeg skrev forleden kurs 4-5) for å lukke gapet ... kanskje det bare blir 5,75. Fundamentalt er det ikke et DADC produkt hvor etterspørselen plutselig er markant forbedret" Når det er sagt, har jeg begynt å kjøpe igjen (fordi jeg ikke ser kurs 0 som en risiko).
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Jeg tror den fortsetter ned til rundt 4 og lukker der på fredag
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    Så kan det kjøpes mer :-). Av ennå ukjente årsaker kan den raskt hete 9,50 - 9,75.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
414--
354--
88--
2--
415--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym443 008443 00800

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym443 008443 00800