Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Evolution

Vi fant ingen data.
2026 Q1-rapport
65 dager siden
2,80 EUR/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
17. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
22. apr.
2025 Q4-rapport
5. feb.
2025 Q3-rapport
23. okt. 2025
2025 Q2-rapport
17. juli 2025
2025 Q1-rapport
30. apr. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 2 t siden
    ·
    Da var vi nede på MA200 igjen.
    for 25 min siden
    ·
    Det kan så være. Det vil imidlertid være et overgående salgspress, og så spretter kursen sannsynligvis tilbake. F.eks. i forbindelse med Q2 rapporten 17. juli
  • for 21 t siden
    ·
    Gapfyllingen var dømt til å skje. Ja, nå ligger det penger på gaten, ca. 130 kr per aksje. Vi får se om noen vil ha dem.
    for 2 t siden
    Lett å være etterpåklok
  • for 1 døgn siden · Endret
    Da har vi fått gap fill etter hoppet om tilbakekjøp. EMA50 ligger her. Samme område som CEO handlet aksjer for i fjor. Kanskje algoritmene/shortere har fått det som de vil nå. Synes det er veldig mye som taler for at det som skjer med aksjekursen nå ikke er tilfeldig. Det hele startet med en nyhetssak om noe i saken mot Playtech. Aksjen faller, evolution er på ballen og sier dette er falsk. Aksjen var i ferd med å bevege seg mot en ny midlertidig topp i området 730-750. Shortere dekker seg i kombinasjon med at Capital selger aksjer. Nå så øker et annet investeringsselskap shirt posisjon (kan hende de allerede har redusert). Alt for å redde stumpene før rapport i juli. Herregud selskapet soper opp egne aksjer også går aksjen ned midlertidig. I mitt hode kan ikke dette fortsette så mye lengre. Sist Capital reduserte innhav i Evolution trodde jeg de skulle helt ut, men så økte de innehav igjen. Så nå tror alle at Capital skal selge seg helt ned, men kan hende de øker. Jeg personlig vil ha Capital ut. Jeg økte til kurs 666(djevelen)
  • for 1 døgn siden
    ·
    Det snakkes på forumet om at tilbakekjøpene (pga. 0 utbytte 2026) ikke er nok for potensielle selgere. Men jeg forstår ikke dette resonnementet, det er jo ingenting som hindrer at evolution innstiller utbyttet også kommende år og fortsetter tilbakekjøpene, alt. beholder 50% av overskuddet for å langsiktig kjøpe tilbake og makulere aksjene? Del gjerne deres tanker.
    for 16 t siden
    ·
    Jeg kan nok synes at tilbakekjøp på dette nivået er veldig attraktivt, og fortsetter man noen år til samtidig som kursen er nedpresset, så blir jo tilbakekjøpene enormt kraftfulle. Men jeg ser jo mer enn gjerne at selskapet begynner å prestere bedre. Siden all fortjeneste akkurat nå legges på tilbakekjøp, så synes jeg at fortjenesteveksten for hele selskapet (ikke EPS) er det viktigste nøkkeltallet. Lykkes man med å kombinere fortjenestevekst med kraftige tilbakekjøp, så vil det gi resultater for aksjekursen. Får man ikke orden på veksten, kan det likevel bli bra for den som er veldig langsiktig, men det vil man jo helst ikke behøve å være....
  • for 1 døgn siden
    ·
    Verdimessig er det ikke et nullsumspill. Alt annet likt, så vil inntjeningen per aksje gå opp ca. 25% etter at ca. 20% av aksjene kjøpes og makuleres. Det gjør at aksjens verdi øker like mye.
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    Det ville vært flott om Capital group solgte sin posisjon. Mer aksjer i omløp for tilbakekjøpene.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
65 dager siden
2,80 EUR/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 2 t siden
    ·
    Da var vi nede på MA200 igjen.
    for 25 min siden
    ·
    Det kan så være. Det vil imidlertid være et overgående salgspress, og så spretter kursen sannsynligvis tilbake. F.eks. i forbindelse med Q2 rapporten 17. juli
  • for 21 t siden
    ·
    Gapfyllingen var dømt til å skje. Ja, nå ligger det penger på gaten, ca. 130 kr per aksje. Vi får se om noen vil ha dem.
    for 2 t siden
    Lett å være etterpåklok
  • for 1 døgn siden · Endret
    Da har vi fått gap fill etter hoppet om tilbakekjøp. EMA50 ligger her. Samme område som CEO handlet aksjer for i fjor. Kanskje algoritmene/shortere har fått det som de vil nå. Synes det er veldig mye som taler for at det som skjer med aksjekursen nå ikke er tilfeldig. Det hele startet med en nyhetssak om noe i saken mot Playtech. Aksjen faller, evolution er på ballen og sier dette er falsk. Aksjen var i ferd med å bevege seg mot en ny midlertidig topp i området 730-750. Shortere dekker seg i kombinasjon med at Capital selger aksjer. Nå så øker et annet investeringsselskap shirt posisjon (kan hende de allerede har redusert). Alt for å redde stumpene før rapport i juli. Herregud selskapet soper opp egne aksjer også går aksjen ned midlertidig. I mitt hode kan ikke dette fortsette så mye lengre. Sist Capital reduserte innhav i Evolution trodde jeg de skulle helt ut, men så økte de innehav igjen. Så nå tror alle at Capital skal selge seg helt ned, men kan hende de øker. Jeg personlig vil ha Capital ut. Jeg økte til kurs 666(djevelen)
  • for 1 døgn siden
    ·
    Det snakkes på forumet om at tilbakekjøpene (pga. 0 utbytte 2026) ikke er nok for potensielle selgere. Men jeg forstår ikke dette resonnementet, det er jo ingenting som hindrer at evolution innstiller utbyttet også kommende år og fortsetter tilbakekjøpene, alt. beholder 50% av overskuddet for å langsiktig kjøpe tilbake og makulere aksjene? Del gjerne deres tanker.
    for 16 t siden
    ·
    Jeg kan nok synes at tilbakekjøp på dette nivået er veldig attraktivt, og fortsetter man noen år til samtidig som kursen er nedpresset, så blir jo tilbakekjøpene enormt kraftfulle. Men jeg ser jo mer enn gjerne at selskapet begynner å prestere bedre. Siden all fortjeneste akkurat nå legges på tilbakekjøp, så synes jeg at fortjenesteveksten for hele selskapet (ikke EPS) er det viktigste nøkkeltallet. Lykkes man med å kombinere fortjenestevekst med kraftige tilbakekjøp, så vil det gi resultater for aksjekursen. Får man ikke orden på veksten, kan det likevel bli bra for den som er veldig langsiktig, men det vil man jo helst ikke behøve å være....
  • for 1 døgn siden
    ·
    Verdimessig er det ikke et nullsumspill. Alt annet likt, så vil inntjeningen per aksje gå opp ca. 25% etter at ca. 20% av aksjene kjøpes og makuleres. Det gjør at aksjens verdi øker like mye.
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    Det ville vært flott om Capital group solgte sin posisjon. Mer aksjer i omløp for tilbakekjøpene.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
17. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
22. apr.
2025 Q4-rapport
5. feb.
2025 Q3-rapport
23. okt. 2025
2025 Q2-rapport
17. juli 2025
2025 Q1-rapport
30. apr. 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
65 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
17. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
22. apr.
2025 Q4-rapport
5. feb.
2025 Q3-rapport
23. okt. 2025
2025 Q2-rapport
17. juli 2025
2025 Q1-rapport
30. apr. 2025

Relaterte produkter

2,80 EUR/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 2 t siden
    ·
    Da var vi nede på MA200 igjen.
    for 25 min siden
    ·
    Det kan så være. Det vil imidlertid være et overgående salgspress, og så spretter kursen sannsynligvis tilbake. F.eks. i forbindelse med Q2 rapporten 17. juli
  • for 21 t siden
    ·
    Gapfyllingen var dømt til å skje. Ja, nå ligger det penger på gaten, ca. 130 kr per aksje. Vi får se om noen vil ha dem.
    for 2 t siden
    Lett å være etterpåklok
  • for 1 døgn siden · Endret
    Da har vi fått gap fill etter hoppet om tilbakekjøp. EMA50 ligger her. Samme område som CEO handlet aksjer for i fjor. Kanskje algoritmene/shortere har fått det som de vil nå. Synes det er veldig mye som taler for at det som skjer med aksjekursen nå ikke er tilfeldig. Det hele startet med en nyhetssak om noe i saken mot Playtech. Aksjen faller, evolution er på ballen og sier dette er falsk. Aksjen var i ferd med å bevege seg mot en ny midlertidig topp i området 730-750. Shortere dekker seg i kombinasjon med at Capital selger aksjer. Nå så øker et annet investeringsselskap shirt posisjon (kan hende de allerede har redusert). Alt for å redde stumpene før rapport i juli. Herregud selskapet soper opp egne aksjer også går aksjen ned midlertidig. I mitt hode kan ikke dette fortsette så mye lengre. Sist Capital reduserte innhav i Evolution trodde jeg de skulle helt ut, men så økte de innehav igjen. Så nå tror alle at Capital skal selge seg helt ned, men kan hende de øker. Jeg personlig vil ha Capital ut. Jeg økte til kurs 666(djevelen)
  • for 1 døgn siden
    ·
    Det snakkes på forumet om at tilbakekjøpene (pga. 0 utbytte 2026) ikke er nok for potensielle selgere. Men jeg forstår ikke dette resonnementet, det er jo ingenting som hindrer at evolution innstiller utbyttet også kommende år og fortsetter tilbakekjøpene, alt. beholder 50% av overskuddet for å langsiktig kjøpe tilbake og makulere aksjene? Del gjerne deres tanker.
    for 16 t siden
    ·
    Jeg kan nok synes at tilbakekjøp på dette nivået er veldig attraktivt, og fortsetter man noen år til samtidig som kursen er nedpresset, så blir jo tilbakekjøpene enormt kraftfulle. Men jeg ser jo mer enn gjerne at selskapet begynner å prestere bedre. Siden all fortjeneste akkurat nå legges på tilbakekjøp, så synes jeg at fortjenesteveksten for hele selskapet (ikke EPS) er det viktigste nøkkeltallet. Lykkes man med å kombinere fortjenestevekst med kraftige tilbakekjøp, så vil det gi resultater for aksjekursen. Får man ikke orden på veksten, kan det likevel bli bra for den som er veldig langsiktig, men det vil man jo helst ikke behøve å være....
  • for 1 døgn siden
    ·
    Verdimessig er det ikke et nullsumspill. Alt annet likt, så vil inntjeningen per aksje gå opp ca. 25% etter at ca. 20% av aksjene kjøpes og makuleres. Det gjør at aksjens verdi øker like mye.
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    Det ville vært flott om Capital group solgte sin posisjon. Mer aksjer i omløp for tilbakekjøpene.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data