Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Alibaba Group ADR

Alibaba Group ADR

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2026 Q4-rapport
41 dager siden
1,03 USD/aksje
Siste utbytte
0,98%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2027 Q1-rapport
28. aug.
Historisk
2026 Q4-rapport
13. mai
2026 Q3-rapport
19. mars
2026 Q2-rapport
25. nov. 2025
2026 Q1-rapport
29. aug. 2025
2025 Q4-rapport
15. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 23 t siden
    ·
    Vurderer å selge snart. Dette har stoppet helt opp😴💸
    for 17 t siden
    ·
    Samme her. Anstrengende med så mye motgang i år på denne.
  • 18. juni
    ·
    Mine beregninger sier at Allibaba på nåværende kursnivå har priset inn en -8% omsetningsvekst - det må vel bety at de har blitt for billige igjen?
    for 13 min siden · Endret
    ·
    Vi er nærmere bunnen 80 $ eller 90$ ikke dårlig hvis noen kjøpte for 150$ for noen uker siden skal kjøpe for 90$ ingenting har endret seg i selskapets fundamentale forhold, men det har blitt bedre sammenlignet med for noen uker siden Qwen er åpen kildekode-modell og Bruker mer enn Open AI chat GPT og mens de amerikanske selskapene pøser milliarder $ inn for å utvanne aksjonærene sine, har MR BABA en kontantstrøm på 10 milliarder $ til å reinvestere i AI og Chip-utvikling ii eier aksjer siden 2022 har ikke solgt noe på toppen fortsetter å legge til sakte det er Marathon ikke Sprint ! Lykke til ✌️!
  • 17. juni
    Det er rart, jeg har prøvd å selge disse aksjene, men til nå er de fortsatt i markedet. Salget ble lagt ut denne morgen. Hva skal det betyr?
    18. juni
    ·
    @Locamexicana: dette er ikke rådgivning: jeg lurer bare på hvorfor selge, hvis du vil kjøpe opp senere på lavere nivåer? Jeg antar du kan motregne ditt nåværende tap i Alibaba, med 'skatt' fra andre gevinster. Så skal du betale skatt av en gevinst hvor skatten er 2000 kr. Og du har solgt med et tap på 2000 kr., så vil jeg mene det går opp i opp. Andre må gjerne korrigere meg. Og det kan være forskjell i regler avhengig av depot og hvilket land man kommer fra. Her tar jeg utgangspunkt i hva jeg forstår om de danske reglene.
  • 17. juni
    Begynner kjenne på det selv nå, men nå er nyheten allerede ute, og markedet har reagert. Litt sent å selge.. Men viss man ser på det tekniske, alibaba er verdt ca 250milliarder.. De produserer ai chipper, har noen bra modeller, frigjør snart den offisielle max modellen med over en trillion parametere.. De er perfekt posisjonert til å utfordre USA sin ai overlegenhet. Varehandelen har mindre å si i disse dager, det er cloud og ai som er de virkelige driverne.. Men varehandelen er en fin positiv kontantstrøm som gjør selskapet mer defensivt enn andre ai selskaper. Og jeg trur Kina kommer til å lede AI akkurat som de leder så og si alt annet(utenom gpu/cpu markedet) Men når det gjelder ASIC er de ledende i verden, og det er hva ai trenger fremover, gpu er dyrt og unødvendig for inference.. Min anbefaling er HOLD
    17. juni
    ·
    Mon tro om den snart faller under 100?
  • 17. juni
    Begynner kjenne på det selv nå, men nå er nyheten allerede ute, og markedet har reagert. Litt sent å selge.. Men viss man ser på det tekniske, alibaba er verdt ca 250milliarder.. De produserer ai chipper, har noen bra modeller, frigjør snart den offisielle max modellen med over en trillion parametere.. De er perfekt posisjonert til å utfordre USA sin ai overlegenhet. Varehandelen har mindre å si i disse dager, det er cloud og ai som er de virkelige driverne.. Men varehandelen er en fin positiv kontantstrøm som gjør selskapet mer defensivt enn andre ai selskaper. Og jeg trur Kina kommer til å lede AI akkurat som de leder så og si alt annet(utenom gpu/cpu markedet) Men når det gjelder ASIC er de ledende i verden, og det er hva ai trenger fremover, gpu er dyrt og unødvendig for inference.. Min anbefaling er HOLD
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q4-rapport
41 dager siden
1,03 USD/aksje
Siste utbytte
0,98%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 23 t siden
    ·
    Vurderer å selge snart. Dette har stoppet helt opp😴💸
    for 17 t siden
    ·
    Samme her. Anstrengende med så mye motgang i år på denne.
  • 18. juni
    ·
    Mine beregninger sier at Allibaba på nåværende kursnivå har priset inn en -8% omsetningsvekst - det må vel bety at de har blitt for billige igjen?
    for 13 min siden · Endret
    ·
    Vi er nærmere bunnen 80 $ eller 90$ ikke dårlig hvis noen kjøpte for 150$ for noen uker siden skal kjøpe for 90$ ingenting har endret seg i selskapets fundamentale forhold, men det har blitt bedre sammenlignet med for noen uker siden Qwen er åpen kildekode-modell og Bruker mer enn Open AI chat GPT og mens de amerikanske selskapene pøser milliarder $ inn for å utvanne aksjonærene sine, har MR BABA en kontantstrøm på 10 milliarder $ til å reinvestere i AI og Chip-utvikling ii eier aksjer siden 2022 har ikke solgt noe på toppen fortsetter å legge til sakte det er Marathon ikke Sprint ! Lykke til ✌️!
  • 17. juni
    Det er rart, jeg har prøvd å selge disse aksjene, men til nå er de fortsatt i markedet. Salget ble lagt ut denne morgen. Hva skal det betyr?
    18. juni
    ·
    @Locamexicana: dette er ikke rådgivning: jeg lurer bare på hvorfor selge, hvis du vil kjøpe opp senere på lavere nivåer? Jeg antar du kan motregne ditt nåværende tap i Alibaba, med 'skatt' fra andre gevinster. Så skal du betale skatt av en gevinst hvor skatten er 2000 kr. Og du har solgt med et tap på 2000 kr., så vil jeg mene det går opp i opp. Andre må gjerne korrigere meg. Og det kan være forskjell i regler avhengig av depot og hvilket land man kommer fra. Her tar jeg utgangspunkt i hva jeg forstår om de danske reglene.
  • 17. juni
    Begynner kjenne på det selv nå, men nå er nyheten allerede ute, og markedet har reagert. Litt sent å selge.. Men viss man ser på det tekniske, alibaba er verdt ca 250milliarder.. De produserer ai chipper, har noen bra modeller, frigjør snart den offisielle max modellen med over en trillion parametere.. De er perfekt posisjonert til å utfordre USA sin ai overlegenhet. Varehandelen har mindre å si i disse dager, det er cloud og ai som er de virkelige driverne.. Men varehandelen er en fin positiv kontantstrøm som gjør selskapet mer defensivt enn andre ai selskaper. Og jeg trur Kina kommer til å lede AI akkurat som de leder så og si alt annet(utenom gpu/cpu markedet) Men når det gjelder ASIC er de ledende i verden, og det er hva ai trenger fremover, gpu er dyrt og unødvendig for inference.. Min anbefaling er HOLD
    17. juni
    ·
    Mon tro om den snart faller under 100?
  • 17. juni
    Begynner kjenne på det selv nå, men nå er nyheten allerede ute, og markedet har reagert. Litt sent å selge.. Men viss man ser på det tekniske, alibaba er verdt ca 250milliarder.. De produserer ai chipper, har noen bra modeller, frigjør snart den offisielle max modellen med over en trillion parametere.. De er perfekt posisjonert til å utfordre USA sin ai overlegenhet. Varehandelen har mindre å si i disse dager, det er cloud og ai som er de virkelige driverne.. Men varehandelen er en fin positiv kontantstrøm som gjør selskapet mer defensivt enn andre ai selskaper. Og jeg trur Kina kommer til å lede AI akkurat som de leder så og si alt annet(utenom gpu/cpu markedet) Men når det gjelder ASIC er de ledende i verden, og det er hva ai trenger fremover, gpu er dyrt og unødvendig for inference.. Min anbefaling er HOLD
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2027 Q1-rapport
28. aug.
Historisk
2026 Q4-rapport
13. mai
2026 Q3-rapport
19. mars
2026 Q2-rapport
25. nov. 2025
2026 Q1-rapport
29. aug. 2025
2025 Q4-rapport
15. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q4-rapport
41 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2027 Q1-rapport
28. aug.
Historisk
2026 Q4-rapport
13. mai
2026 Q3-rapport
19. mars
2026 Q2-rapport
25. nov. 2025
2026 Q1-rapport
29. aug. 2025
2025 Q4-rapport
15. mai 2025

Relaterte produkter

1,03 USD/aksje
Siste utbytte
0,98%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 23 t siden
    ·
    Vurderer å selge snart. Dette har stoppet helt opp😴💸
    for 17 t siden
    ·
    Samme her. Anstrengende med så mye motgang i år på denne.
  • 18. juni
    ·
    Mine beregninger sier at Allibaba på nåværende kursnivå har priset inn en -8% omsetningsvekst - det må vel bety at de har blitt for billige igjen?
    for 13 min siden · Endret
    ·
    Vi er nærmere bunnen 80 $ eller 90$ ikke dårlig hvis noen kjøpte for 150$ for noen uker siden skal kjøpe for 90$ ingenting har endret seg i selskapets fundamentale forhold, men det har blitt bedre sammenlignet med for noen uker siden Qwen er åpen kildekode-modell og Bruker mer enn Open AI chat GPT og mens de amerikanske selskapene pøser milliarder $ inn for å utvanne aksjonærene sine, har MR BABA en kontantstrøm på 10 milliarder $ til å reinvestere i AI og Chip-utvikling ii eier aksjer siden 2022 har ikke solgt noe på toppen fortsetter å legge til sakte det er Marathon ikke Sprint ! Lykke til ✌️!
  • 17. juni
    Det er rart, jeg har prøvd å selge disse aksjene, men til nå er de fortsatt i markedet. Salget ble lagt ut denne morgen. Hva skal det betyr?
    18. juni
    ·
    @Locamexicana: dette er ikke rådgivning: jeg lurer bare på hvorfor selge, hvis du vil kjøpe opp senere på lavere nivåer? Jeg antar du kan motregne ditt nåværende tap i Alibaba, med 'skatt' fra andre gevinster. Så skal du betale skatt av en gevinst hvor skatten er 2000 kr. Og du har solgt med et tap på 2000 kr., så vil jeg mene det går opp i opp. Andre må gjerne korrigere meg. Og det kan være forskjell i regler avhengig av depot og hvilket land man kommer fra. Her tar jeg utgangspunkt i hva jeg forstår om de danske reglene.
  • 17. juni
    Begynner kjenne på det selv nå, men nå er nyheten allerede ute, og markedet har reagert. Litt sent å selge.. Men viss man ser på det tekniske, alibaba er verdt ca 250milliarder.. De produserer ai chipper, har noen bra modeller, frigjør snart den offisielle max modellen med over en trillion parametere.. De er perfekt posisjonert til å utfordre USA sin ai overlegenhet. Varehandelen har mindre å si i disse dager, det er cloud og ai som er de virkelige driverne.. Men varehandelen er en fin positiv kontantstrøm som gjør selskapet mer defensivt enn andre ai selskaper. Og jeg trur Kina kommer til å lede AI akkurat som de leder så og si alt annet(utenom gpu/cpu markedet) Men når det gjelder ASIC er de ledende i verden, og det er hva ai trenger fremover, gpu er dyrt og unødvendig for inference.. Min anbefaling er HOLD
    17. juni
    ·
    Mon tro om den snart faller under 100?
  • 17. juni
    Begynner kjenne på det selv nå, men nå er nyheten allerede ute, og markedet har reagert. Litt sent å selge.. Men viss man ser på det tekniske, alibaba er verdt ca 250milliarder.. De produserer ai chipper, har noen bra modeller, frigjør snart den offisielle max modellen med over en trillion parametere.. De er perfekt posisjonert til å utfordre USA sin ai overlegenhet. Varehandelen har mindre å si i disse dager, det er cloud og ai som er de virkelige driverne.. Men varehandelen er en fin positiv kontantstrøm som gjør selskapet mer defensivt enn andre ai selskaper. Og jeg trur Kina kommer til å lede AI akkurat som de leder så og si alt annet(utenom gpu/cpu markedet) Men når det gjelder ASIC er de ledende i verden, og det er hva ai trenger fremover, gpu er dyrt og unødvendig for inference.. Min anbefaling er HOLD
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data