Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Wallenius Wilhelmsen

Wallenius Wilhelmsen

104,90NOK
0,00% (0,00)
Ved stenging
Høy-
Lav-
Omsetning-
104,90NOK
0,00% (0,00)
Ved stenging
Høy-
Lav-
Omsetning-

Wallenius Wilhelmsen

Wallenius Wilhelmsen

104,90NOK
0,00% (0,00)
Ved stenging
Høy-
Lav-
Omsetning-
104,90NOK
0,00% (0,00)
Ved stenging
Høy-
Lav-
Omsetning-

Wallenius Wilhelmsen

Wallenius Wilhelmsen

104,90NOK
0,00% (0,00)
Ved stenging
Høy-
Lav-
Omsetning-
104,90NOK
0,00% (0,00)
Ved stenging
Høy-
Lav-
Omsetning-
2025 Q3-rapport
35 dager siden1t 0min
7,8423 NOK/aksje
Siste utbytte
14,00 %Direkteavkastning

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
8 865
Selg
Antall
20 779

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
-
VWAP
-
Lav
-
Omsetning ()
-
VWAP
-
Høy
-
Lav
-
Omsetning ()
-

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
11. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport5. nov.
2025 Q2-rapport12. aug.
2025 Q1-rapport8. mai
2024 Q4-rapport12. feb.
2024 Q3-rapport30. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 13 t siden
    for 13 t siden
    Mye å gå på til nivåer rundt 122.
    for 10 t siden
    for 10 t siden
    Håper det
  • for 17 t siden · Endret
    for 17 t siden · Endret
    Jeg ser det er flere som tok gevinst i dag som meg. Jeg var litt tidlig ute, men greit. Himalaya forsvant ut i forrige uke, og har falt litt etter det. Den kommer nok inn igjen dersom den faller litt til (90 - 92?). WAWI er jeg litt mer usikker på i denne omgangen, men det er fordi jeg har så mye i Shipping og HAUTO er min nest største post. Litt innenfor det samme feltet, men jeg vet ikke hvem som er best å sitte på. HAUTO har gitt best utbytte, men fremover, ja det er et godt spørsmål. Jeg ser at Nordea har økt kursmålet så kanskje det var dumt å selge WAWI.
    for 7 t siden · Endret
    for 7 t siden · Endret
    Knors Kan være fornuftig. Jeg har gått gjennom lista på mine tapere de tre siste årene og har kun 10 aksjer med tap i løpet av denne perioden. Det er ingen selskaper jeg har større tap på enn 2400 kroner. Det er vel 4 selskaper jeg har hatt tap som er større enn 2000. Disse sitter jeg med ennå. Av de selskapene jeg har solgt meg ut av så er det kun et hvor jeg har tap på over 1000 NOK(nesten 1400). Så jeg har vært heldig å ikke gjøre de aller største bommertene når jeg har handlet. Positiv avkastning på 30 - 40 selskaper. Det er nok noen jeg burde sittet lengre på, men det nytter ikke å se seg tilbake. Det som er gjort får en ikke gjort noe med.
    for 2 t siden
    for 2 t siden
    Tingen er at folk blir grådige og venter for lenge. At denne nå er priset så mye høyere enn hoegh burde utløse et tegn, mtp at HOEGH generelt gjør det bedre og vil gi ut bedre utbytte framover.
  • for 20 t siden
    for 20 t siden
    yo folkens ikke selg
    for 16 t siden
    for 16 t siden
    Tok også gevinst. Lette penger
    for 16 t siden
    for 16 t siden
    Ja den har gått mye nå
  • for 21 t siden
    for 21 t siden
    WALLENIUS WILHELMSEN: Nordea oppgraderer fra hold til kjøp og gjentar kursmålet på 120 kroner.
  • for 23 t siden
    ·
    for 23 t siden
    ·
    Det er et behov for å skrape bilfrakteskip for å sikre et lønnsomt marked – dette er analysen fra lederen av Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, som også planlegger å kvitte seg med noen av sine egne fartøy. ”De nåværende utsiktene i bilfrakteskipsmarkedet antyder at skraping av eldre fartøy kan bli nødvendig i nær fremtid. Dette vil bidra til å forhindre både overkapasitet og fortsatt drift av mindre effektive enheter,” sier Grimald i et intervju med ShippingWatch, hvor han snakker både som reder og som president for International Shipping Council (ICS). Clarksons anslår den globale bilfrakteskipsflåten til rundt 770 fartøy. I de kommende årene forventer dette markedet rundt 150 nybygg med 50 fartøy som kommer inn på markedet i 2026 og 50 til i 2027. Andrea De Luca, analytiker hos Veson Nautical, har tidligere fortalt ShippingWatch at bilfrakteskip kan møte en resesjon på grunn av overtilbudet av kjøretøy i de kommende årene.
    for 23 t siden
    for 23 t siden
    Wawi var jo vært flinke til å inngå langsiktige kontrakter. At det må skrapes noe i en syklisk bransje er helt naturlig. Man kan jo håpe på litt fred og gjenoppbygging, hvor det vil behøves frakt av store kjøretøy.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
35 dager siden1t 0min
7,8423 NOK/aksje
Siste utbytte
14,00 %Direkteavkastning

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 13 t siden
    for 13 t siden
    Mye å gå på til nivåer rundt 122.
    for 10 t siden
    for 10 t siden
    Håper det
  • for 17 t siden · Endret
    for 17 t siden · Endret
    Jeg ser det er flere som tok gevinst i dag som meg. Jeg var litt tidlig ute, men greit. Himalaya forsvant ut i forrige uke, og har falt litt etter det. Den kommer nok inn igjen dersom den faller litt til (90 - 92?). WAWI er jeg litt mer usikker på i denne omgangen, men det er fordi jeg har så mye i Shipping og HAUTO er min nest største post. Litt innenfor det samme feltet, men jeg vet ikke hvem som er best å sitte på. HAUTO har gitt best utbytte, men fremover, ja det er et godt spørsmål. Jeg ser at Nordea har økt kursmålet så kanskje det var dumt å selge WAWI.
    for 7 t siden · Endret
    for 7 t siden · Endret
    Knors Kan være fornuftig. Jeg har gått gjennom lista på mine tapere de tre siste årene og har kun 10 aksjer med tap i løpet av denne perioden. Det er ingen selskaper jeg har større tap på enn 2400 kroner. Det er vel 4 selskaper jeg har hatt tap som er større enn 2000. Disse sitter jeg med ennå. Av de selskapene jeg har solgt meg ut av så er det kun et hvor jeg har tap på over 1000 NOK(nesten 1400). Så jeg har vært heldig å ikke gjøre de aller største bommertene når jeg har handlet. Positiv avkastning på 30 - 40 selskaper. Det er nok noen jeg burde sittet lengre på, men det nytter ikke å se seg tilbake. Det som er gjort får en ikke gjort noe med.
    for 2 t siden
    for 2 t siden
    Tingen er at folk blir grådige og venter for lenge. At denne nå er priset så mye høyere enn hoegh burde utløse et tegn, mtp at HOEGH generelt gjør det bedre og vil gi ut bedre utbytte framover.
  • for 20 t siden
    for 20 t siden
    yo folkens ikke selg
    for 16 t siden
    for 16 t siden
    Tok også gevinst. Lette penger
    for 16 t siden
    for 16 t siden
    Ja den har gått mye nå
  • for 21 t siden
    for 21 t siden
    WALLENIUS WILHELMSEN: Nordea oppgraderer fra hold til kjøp og gjentar kursmålet på 120 kroner.
  • for 23 t siden
    ·
    for 23 t siden
    ·
    Det er et behov for å skrape bilfrakteskip for å sikre et lønnsomt marked – dette er analysen fra lederen av Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, som også planlegger å kvitte seg med noen av sine egne fartøy. ”De nåværende utsiktene i bilfrakteskipsmarkedet antyder at skraping av eldre fartøy kan bli nødvendig i nær fremtid. Dette vil bidra til å forhindre både overkapasitet og fortsatt drift av mindre effektive enheter,” sier Grimald i et intervju med ShippingWatch, hvor han snakker både som reder og som president for International Shipping Council (ICS). Clarksons anslår den globale bilfrakteskipsflåten til rundt 770 fartøy. I de kommende årene forventer dette markedet rundt 150 nybygg med 50 fartøy som kommer inn på markedet i 2026 og 50 til i 2027. Andrea De Luca, analytiker hos Veson Nautical, har tidligere fortalt ShippingWatch at bilfrakteskip kan møte en resesjon på grunn av overtilbudet av kjøretøy i de kommende årene.
    for 23 t siden
    for 23 t siden
    Wawi var jo vært flinke til å inngå langsiktige kontrakter. At det må skrapes noe i en syklisk bransje er helt naturlig. Man kan jo håpe på litt fred og gjenoppbygging, hvor det vil behøves frakt av store kjøretøy.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
8 865
Selg
Antall
20 779

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
-
VWAP
-
Lav
-
Omsetning ()
-
VWAP
-
Høy
-
Lav
-
Omsetning ()
-

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
11. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport5. nov.
2025 Q2-rapport12. aug.
2025 Q1-rapport8. mai
2024 Q4-rapport12. feb.
2024 Q3-rapport30. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
35 dager siden1t 0min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
11. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport5. nov.
2025 Q2-rapport12. aug.
2025 Q1-rapport8. mai
2024 Q4-rapport12. feb.
2024 Q3-rapport30. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterte produkter

7,8423 NOK/aksje
Siste utbytte
14,00 %Direkteavkastning

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 13 t siden
    for 13 t siden
    Mye å gå på til nivåer rundt 122.
    for 10 t siden
    for 10 t siden
    Håper det
  • for 17 t siden · Endret
    for 17 t siden · Endret
    Jeg ser det er flere som tok gevinst i dag som meg. Jeg var litt tidlig ute, men greit. Himalaya forsvant ut i forrige uke, og har falt litt etter det. Den kommer nok inn igjen dersom den faller litt til (90 - 92?). WAWI er jeg litt mer usikker på i denne omgangen, men det er fordi jeg har så mye i Shipping og HAUTO er min nest største post. Litt innenfor det samme feltet, men jeg vet ikke hvem som er best å sitte på. HAUTO har gitt best utbytte, men fremover, ja det er et godt spørsmål. Jeg ser at Nordea har økt kursmålet så kanskje det var dumt å selge WAWI.
    for 7 t siden · Endret
    for 7 t siden · Endret
    Knors Kan være fornuftig. Jeg har gått gjennom lista på mine tapere de tre siste årene og har kun 10 aksjer med tap i løpet av denne perioden. Det er ingen selskaper jeg har større tap på enn 2400 kroner. Det er vel 4 selskaper jeg har hatt tap som er større enn 2000. Disse sitter jeg med ennå. Av de selskapene jeg har solgt meg ut av så er det kun et hvor jeg har tap på over 1000 NOK(nesten 1400). Så jeg har vært heldig å ikke gjøre de aller største bommertene når jeg har handlet. Positiv avkastning på 30 - 40 selskaper. Det er nok noen jeg burde sittet lengre på, men det nytter ikke å se seg tilbake. Det som er gjort får en ikke gjort noe med.
    for 2 t siden
    for 2 t siden
    Tingen er at folk blir grådige og venter for lenge. At denne nå er priset så mye høyere enn hoegh burde utløse et tegn, mtp at HOEGH generelt gjør det bedre og vil gi ut bedre utbytte framover.
  • for 20 t siden
    for 20 t siden
    yo folkens ikke selg
    for 16 t siden
    for 16 t siden
    Tok også gevinst. Lette penger
    for 16 t siden
    for 16 t siden
    Ja den har gått mye nå
  • for 21 t siden
    for 21 t siden
    WALLENIUS WILHELMSEN: Nordea oppgraderer fra hold til kjøp og gjentar kursmålet på 120 kroner.
  • for 23 t siden
    ·
    for 23 t siden
    ·
    Det er et behov for å skrape bilfrakteskip for å sikre et lønnsomt marked – dette er analysen fra lederen av Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, som også planlegger å kvitte seg med noen av sine egne fartøy. ”De nåværende utsiktene i bilfrakteskipsmarkedet antyder at skraping av eldre fartøy kan bli nødvendig i nær fremtid. Dette vil bidra til å forhindre både overkapasitet og fortsatt drift av mindre effektive enheter,” sier Grimald i et intervju med ShippingWatch, hvor han snakker både som reder og som president for International Shipping Council (ICS). Clarksons anslår den globale bilfrakteskipsflåten til rundt 770 fartøy. I de kommende årene forventer dette markedet rundt 150 nybygg med 50 fartøy som kommer inn på markedet i 2026 og 50 til i 2027. Andrea De Luca, analytiker hos Veson Nautical, har tidligere fortalt ShippingWatch at bilfrakteskip kan møte en resesjon på grunn av overtilbudet av kjøretøy i de kommende årene.
    for 23 t siden
    for 23 t siden
    Wawi var jo vært flinke til å inngå langsiktige kontrakter. At det må skrapes noe i en syklisk bransje er helt naturlig. Man kan jo håpe på litt fred og gjenoppbygging, hvor det vil behøves frakt av store kjøretøy.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
8 865
Selg
Antall
20 779

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
-
VWAP
-
Lav
-
Omsetning ()
-
VWAP
-
Høy
-
Lav
-
Omsetning ()
-

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data