Kvartalsrapport (Q2)
24 dager siden‧1t 24min
0,227 EUR/aksje
Siste utbytte
1,58 %Direkteavkastning
Ordredybde
Irish Stock Exchange
Antall
Kjøp
1 368
Selg
Antall
540
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
28,55VWAP
Lav
28,31OmsetningAntall
7,4 256 590
VWAP
Høy
28,55Lav
28,31OmsetningAntall
7,4 256 590
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig | |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2026 Kvartalsrapport (Q2) | 3. nov. | |
| 2025 Generalforsamling | 11. sep. | |
| 2026 Kvartalsrapport (Q1) | 21. juli | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q4) | 19. mai | |
| 2025 Årsrapport | 19. mai |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·10. nov.Kan noen avklare hvorvidt de fortsatte forstyrrelsene på grunn av droneaktivitet er en risiko som dekkes av (tap av produktivitet)forsikring tegnet av flyselskaper eller flyplasser - eller må flyselskapene dekke kostnadene for forsinkelser, ekstra drivstoff for å forbli i ventemønstre eller avvik til alternative flyplasser og de resulterende kostnadene. Hvem står til å tape - forsikringsselskaper, myndigheter eller flyselskaper (mindre fortjeneste)·for 1 døgn sidenw Med droner i spill står de alle til å løse. Flyselskaper tar PR-tap hvis de fortsetter å operere med droner i samme luftrom, myndigheter kan ikke ta risikoer med droner som bærer nyttelast, uansett hvor liten nyttelasten er, og forsikringsselskaper vil ta en smell hvis noe skjer på grunn av droneaktivitet.
- ·3. nov.Flott regnskap RyanAir har levert i dag. Overskuddet steg ca. 42 prosent til omkring 2,5 mrd euro. Omsetningen steg cirka 13 prosent, og de fløy omkring 119 mill. passasjerer, en stigning på 3 prosent. Billettprisene steg også cirka 13 prosent, hvilket løftet inntjeningen markant, mens kostnadene kun steg omkring 4 prosent. De hever sine forventninger for resten av året og satser nå på cirka 207 mill. passasjerer.
- ·6. okt.Mange flyplasser er plaget av drone-relaterte aktiviteter – noe som fører til at flyvninger blir holdt i ventemodus og/eller avviker til alternative destinasjoner. Hvem skal betale for ekstra tid og drivstoffbruk – er dette en forsikringsbar (ekstra) kostnad for bransjen, eller vil flyselskapenes fortjeneste bli skadelidende?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q2)
24 dager siden‧1t 24min
0,227 EUR/aksje
Siste utbytte
1,58 %Direkteavkastning
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·10. nov.Kan noen avklare hvorvidt de fortsatte forstyrrelsene på grunn av droneaktivitet er en risiko som dekkes av (tap av produktivitet)forsikring tegnet av flyselskaper eller flyplasser - eller må flyselskapene dekke kostnadene for forsinkelser, ekstra drivstoff for å forbli i ventemønstre eller avvik til alternative flyplasser og de resulterende kostnadene. Hvem står til å tape - forsikringsselskaper, myndigheter eller flyselskaper (mindre fortjeneste)·for 1 døgn sidenw Med droner i spill står de alle til å løse. Flyselskaper tar PR-tap hvis de fortsetter å operere med droner i samme luftrom, myndigheter kan ikke ta risikoer med droner som bærer nyttelast, uansett hvor liten nyttelasten er, og forsikringsselskaper vil ta en smell hvis noe skjer på grunn av droneaktivitet.
- ·3. nov.Flott regnskap RyanAir har levert i dag. Overskuddet steg ca. 42 prosent til omkring 2,5 mrd euro. Omsetningen steg cirka 13 prosent, og de fløy omkring 119 mill. passasjerer, en stigning på 3 prosent. Billettprisene steg også cirka 13 prosent, hvilket løftet inntjeningen markant, mens kostnadene kun steg omkring 4 prosent. De hever sine forventninger for resten av året og satser nå på cirka 207 mill. passasjerer.
- ·6. okt.Mange flyplasser er plaget av drone-relaterte aktiviteter – noe som fører til at flyvninger blir holdt i ventemodus og/eller avviker til alternative destinasjoner. Hvem skal betale for ekstra tid og drivstoffbruk – er dette en forsikringsbar (ekstra) kostnad for bransjen, eller vil flyselskapenes fortjeneste bli skadelidende?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
1 368
Selg
Antall
540
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
28,55VWAP
Lav
28,31OmsetningAntall
7,4 256 590
VWAP
Høy
28,55Lav
28,31OmsetningAntall
7,4 256 590
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig | |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2026 Kvartalsrapport (Q2) | 3. nov. | |
| 2025 Generalforsamling | 11. sep. | |
| 2026 Kvartalsrapport (Q1) | 21. juli | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q4) | 19. mai | |
| 2025 Årsrapport | 19. mai |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kvartalsrapport (Q2)
24 dager siden‧1t 24min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig | |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2026 Kvartalsrapport (Q2) | 3. nov. | |
| 2025 Generalforsamling | 11. sep. | |
| 2026 Kvartalsrapport (Q1) | 21. juli | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q4) | 19. mai | |
| 2025 Årsrapport | 19. mai |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
0,227 EUR/aksje
Siste utbytte
1,58 %Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·10. nov.Kan noen avklare hvorvidt de fortsatte forstyrrelsene på grunn av droneaktivitet er en risiko som dekkes av (tap av produktivitet)forsikring tegnet av flyselskaper eller flyplasser - eller må flyselskapene dekke kostnadene for forsinkelser, ekstra drivstoff for å forbli i ventemønstre eller avvik til alternative flyplasser og de resulterende kostnadene. Hvem står til å tape - forsikringsselskaper, myndigheter eller flyselskaper (mindre fortjeneste)·for 1 døgn sidenw Med droner i spill står de alle til å løse. Flyselskaper tar PR-tap hvis de fortsetter å operere med droner i samme luftrom, myndigheter kan ikke ta risikoer med droner som bærer nyttelast, uansett hvor liten nyttelasten er, og forsikringsselskaper vil ta en smell hvis noe skjer på grunn av droneaktivitet.
- ·3. nov.Flott regnskap RyanAir har levert i dag. Overskuddet steg ca. 42 prosent til omkring 2,5 mrd euro. Omsetningen steg cirka 13 prosent, og de fløy omkring 119 mill. passasjerer, en stigning på 3 prosent. Billettprisene steg også cirka 13 prosent, hvilket løftet inntjeningen markant, mens kostnadene kun steg omkring 4 prosent. De hever sine forventninger for resten av året og satser nå på cirka 207 mill. passasjerer.
- ·6. okt.Mange flyplasser er plaget av drone-relaterte aktiviteter – noe som fører til at flyvninger blir holdt i ventemodus og/eller avviker til alternative destinasjoner. Hvem skal betale for ekstra tid og drivstoffbruk – er dette en forsikringsbar (ekstra) kostnad for bransjen, eller vil flyselskapenes fortjeneste bli skadelidende?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
1 368
Selg
Antall
540
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
28,55VWAP
Lav
28,31OmsetningAntall
7,4 256 590
VWAP
Høy
28,55Lav
28,31OmsetningAntall
7,4 256 590
Meglerstatistikk
Fant ingen data




