Kvartalsrapport (Q3)
22 dager siden‧56min
Ordredybde
Antall
Kjøp
4
Selg
Antall
4
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
-VWAP
Lav
-Omsetning ()
VWAP
Høy
-Lav
-Omsetning ()
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig | |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 28. okt. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 29. juli | |
| 2025 Generalforsamling | 28. mai | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 29. apr. | |
| 2024 Årsrapport | 14. feb. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 29. okt.29. okt.Denne er i dag blitt en SELL fra Alpha Picks. Jeg solgte det jeg hadde etter 108% oppgang.
- ·29. okt.Royal Caribbean Group rapporterte bedre resultater enn forventet for tredje kvartal, men aksjene falt tirsdag ettersom investorene fokuserte på skuffende utsikter. Miami-giganten, som er den nest største cruiseoperatøren etter flåtestørrelse og verdens største etter markedsverdi, rapporterte et overskudd på 1,58 milliarder dollar, opp fra 1,11 milliarder dollar året før. Justert resultat per aksje endte på 5,75 dollar, bedre enn gjennomsnittlig analytikerveddemål på 5,68 dollar. Men det New York-noterte selskapet sa at de forventer å rapportere et justert resultat per aksje for fjerde kvartal på mellom 2,74 og 2,79 dollar. Det er under selv den laveste prognosen fra 21 analytikere spurt av Yahoo Finance, hvor gjennomsnittlig veddemål på fjerde kvartal er 2,90 dollar. Administrerende direktør Jason Liberty sa at selskapet også forventer at resultatet per aksje for 2026 «vil ha en grep på 17 dollar». Wall Street-veddemål Det tyder på at Royal Caribbean også forventer lavere justert resultat per aksje neste år enn analytikerne hadde spådd. Wall Streets gjennomsnittlige estimat for 2026 ligger på 18,21 dollar, ifølge Yahoo Finance. Aksjene falt med 7,7 % i formiddagshandelen etter kunngjøringen, da de lå på 295,33 dollar. I tredje kvartal økte inntektene til 5,14 milliarder dollar, opp fra 4,89 milliarder dollar i samme periode i 2024. Driftskostnadene for cruise økte til 2,5 milliarder dollar fra 2,39 milliarder dollar året før. Liberty sa at selskapet fortsetter å se sterk momentum på tvers av virksomheten. «Vårt kommersielle svinghjul – som kombinerer innovative skip, særegne destinasjoner og merkevarer i verdensklasse – fortsetter å drive vedvarende vekst og gjestenes tillit til vår evne til å levere de beste ferieopplevelsene på en ansvarlig måte», sa han i kunngjøringen. «Sterk booket posisjon» «Når vi ser fremover, selv om det fortsatt er tidlig i planleggingsprosessen, gir vår sterke bookede posisjon oss tillit til 2026 og utover.» Kvartalsresultatene løftet nimånedersresultatet til 3,51 milliarder dollar, opp fra 2,33 milliarder dollar i de tre første kvartalene i fjor. Copyright: TradeWinds, rett og slett den beste!
- ·24. sep.Royal Caribbean Group har sikret seg nybyggingsplasser i et tiår med en avtale som også inkluderte en bestilling på et gigantisk fartøy og signerte en opsjon på et nytt. Det Miami-baserte selskapet, den nest største cruiseoperatøren etter flåtestørrelse og størst etter markedsverdi, sa at de har inngått en avtale med Meyer Turku som sikrer rettighetene til å bygge ved det finske verftet frem til 2036. Den langsiktige rammeavtalen styrker forholdet mellom skipsbyggeren og Royal Caribbean. Den New York-noterte operatøren benyttet seg også av en opsjon hos Meyer Turku for å bestille det femte fartøyet i sin Icon-klasse, verdens største cruiseskip på 250 000 bruttotonn. Avtalen legger også til en opsjon på et syvende skip i Icon-klassen, i tillegg til en eksisterende opsjon på det sjette i serien. Royal Caribbean, ledet av administrerende direktør Jason Liberty, sa at de planlegger å bruke noen av de nylig reserverte Meyer Turku-plassene til å bygge den neste «banebrytende» skipsklassen. «Mens vi fortsetter å tenke nytt om fremtidens ferier, er vi glade for å fortsette samarbeidet med Meyer Turku for å utvikle Icon Class – en unik serie som leverer eksepsjonelle ferieopplevelser – og posisjonere oss til å innlede en ny æra av innovasjon som vil forstyrre feriesektoren frem til 2036», sa Liberty i en uttalelse. «Dette er en spennende tid for selskapet vårt, og vi er stolte av å lansere denne nye fasen i historien vår med våre anerkjente partnere, Meyer Turku, den finske regjeringen og den finske maritime klyngen.» Royal Caribbean genererte massiv passasjerinteresse og premiumpriser med fjorårets utrulling av Icon of the Seas (bygd 2023) med 5610 køyer, det første i klassen. Dette ble etterfulgt av søsterskipet Star of the Seas forrige måned. Icon-klassen Legend of the Seas skal seile neste år, etterfulgt av levering av et fjerde fartøy i 2027. Meyer Turku, ledet av administrerende direktør Casimir Lindholm, har bygget alle skipene i Icon-klassen. Clarksons Researchs skipsdatabase viser at de utgjør hele ordreboken til verftet. «Med rammeavtalen som nå er signert, kunngjør vi vår felles plan for det neste tiåret i samarbeid med Royal Caribbean Group og andre viktige partnere for å bygge flere skip i Icon-klassen og drive fremtiden for skipsbygging det neste tiåret», sa Lindholm i en uttalelse. «Jeg er ekstremt stolt av anerkjennelsen disse ordrene gir til det dyktige personellet hos Meyer Turku og til den finske maritime industriekspertisen.» Rammeavtalen med Royal Caribbean har høstet applaus fra den finske statsministeren Petteri Orpo. «Denne nye rammeavtalen er gode nyheter for Finland», sa han i en uttalelse. «Det langvarige samarbeidet mellom Royal Caribbean Group og Meyer Turku vil fortsette å ha en betydelig positiv innvirkning på Finlands økonomi, skape arbeidsplasser over hele landet og gi energi til vårt unike maritime økosystem.» Copyright: Tradewinds, rett og slett det beste!·28. okt. · EndretHva synes du om Lindblad Expeditions? Mine tanker: På 10 år har omsetningen økt tre ganger. Lønnsomheten har vært ok, men med 2 nye skip, hvis bare beleggsgraden øker fra dagens 85 % til 95, så vil lønnsomheten øke dramatisk. Land experiences gjør det strålende. Pandemien satte et stort preg på profittkurven, men oppgangen går jevnt og trutt. De må imidlertid jobbe ned gjelden. Gjennom samarbeid med National Geographic tror jeg de vil nå nye kundegrupper. Ny administrerende direktør, noe jeg har store forhåpninger til.
- ·29. juli · EndretNå er jeg ikke så god i engelsk. Så en slik beretning kan være vanskelig for meg. Men er det noen som kan skrive noen linjer om høsten i dag? For akkurat nå leser jeg meg gjennom til forretningene går bra? Takk på forhånd :)29. juli29. juliAnbefaler deg å laste opp dokumentene i ChatGPT og be den oppsummere.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q3)
22 dager siden‧56min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 29. okt.29. okt.Denne er i dag blitt en SELL fra Alpha Picks. Jeg solgte det jeg hadde etter 108% oppgang.
- ·29. okt.Royal Caribbean Group rapporterte bedre resultater enn forventet for tredje kvartal, men aksjene falt tirsdag ettersom investorene fokuserte på skuffende utsikter. Miami-giganten, som er den nest største cruiseoperatøren etter flåtestørrelse og verdens største etter markedsverdi, rapporterte et overskudd på 1,58 milliarder dollar, opp fra 1,11 milliarder dollar året før. Justert resultat per aksje endte på 5,75 dollar, bedre enn gjennomsnittlig analytikerveddemål på 5,68 dollar. Men det New York-noterte selskapet sa at de forventer å rapportere et justert resultat per aksje for fjerde kvartal på mellom 2,74 og 2,79 dollar. Det er under selv den laveste prognosen fra 21 analytikere spurt av Yahoo Finance, hvor gjennomsnittlig veddemål på fjerde kvartal er 2,90 dollar. Administrerende direktør Jason Liberty sa at selskapet også forventer at resultatet per aksje for 2026 «vil ha en grep på 17 dollar». Wall Street-veddemål Det tyder på at Royal Caribbean også forventer lavere justert resultat per aksje neste år enn analytikerne hadde spådd. Wall Streets gjennomsnittlige estimat for 2026 ligger på 18,21 dollar, ifølge Yahoo Finance. Aksjene falt med 7,7 % i formiddagshandelen etter kunngjøringen, da de lå på 295,33 dollar. I tredje kvartal økte inntektene til 5,14 milliarder dollar, opp fra 4,89 milliarder dollar i samme periode i 2024. Driftskostnadene for cruise økte til 2,5 milliarder dollar fra 2,39 milliarder dollar året før. Liberty sa at selskapet fortsetter å se sterk momentum på tvers av virksomheten. «Vårt kommersielle svinghjul – som kombinerer innovative skip, særegne destinasjoner og merkevarer i verdensklasse – fortsetter å drive vedvarende vekst og gjestenes tillit til vår evne til å levere de beste ferieopplevelsene på en ansvarlig måte», sa han i kunngjøringen. «Sterk booket posisjon» «Når vi ser fremover, selv om det fortsatt er tidlig i planleggingsprosessen, gir vår sterke bookede posisjon oss tillit til 2026 og utover.» Kvartalsresultatene løftet nimånedersresultatet til 3,51 milliarder dollar, opp fra 2,33 milliarder dollar i de tre første kvartalene i fjor. Copyright: TradeWinds, rett og slett den beste!
- ·24. sep.Royal Caribbean Group har sikret seg nybyggingsplasser i et tiår med en avtale som også inkluderte en bestilling på et gigantisk fartøy og signerte en opsjon på et nytt. Det Miami-baserte selskapet, den nest største cruiseoperatøren etter flåtestørrelse og størst etter markedsverdi, sa at de har inngått en avtale med Meyer Turku som sikrer rettighetene til å bygge ved det finske verftet frem til 2036. Den langsiktige rammeavtalen styrker forholdet mellom skipsbyggeren og Royal Caribbean. Den New York-noterte operatøren benyttet seg også av en opsjon hos Meyer Turku for å bestille det femte fartøyet i sin Icon-klasse, verdens største cruiseskip på 250 000 bruttotonn. Avtalen legger også til en opsjon på et syvende skip i Icon-klassen, i tillegg til en eksisterende opsjon på det sjette i serien. Royal Caribbean, ledet av administrerende direktør Jason Liberty, sa at de planlegger å bruke noen av de nylig reserverte Meyer Turku-plassene til å bygge den neste «banebrytende» skipsklassen. «Mens vi fortsetter å tenke nytt om fremtidens ferier, er vi glade for å fortsette samarbeidet med Meyer Turku for å utvikle Icon Class – en unik serie som leverer eksepsjonelle ferieopplevelser – og posisjonere oss til å innlede en ny æra av innovasjon som vil forstyrre feriesektoren frem til 2036», sa Liberty i en uttalelse. «Dette er en spennende tid for selskapet vårt, og vi er stolte av å lansere denne nye fasen i historien vår med våre anerkjente partnere, Meyer Turku, den finske regjeringen og den finske maritime klyngen.» Royal Caribbean genererte massiv passasjerinteresse og premiumpriser med fjorårets utrulling av Icon of the Seas (bygd 2023) med 5610 køyer, det første i klassen. Dette ble etterfulgt av søsterskipet Star of the Seas forrige måned. Icon-klassen Legend of the Seas skal seile neste år, etterfulgt av levering av et fjerde fartøy i 2027. Meyer Turku, ledet av administrerende direktør Casimir Lindholm, har bygget alle skipene i Icon-klassen. Clarksons Researchs skipsdatabase viser at de utgjør hele ordreboken til verftet. «Med rammeavtalen som nå er signert, kunngjør vi vår felles plan for det neste tiåret i samarbeid med Royal Caribbean Group og andre viktige partnere for å bygge flere skip i Icon-klassen og drive fremtiden for skipsbygging det neste tiåret», sa Lindholm i en uttalelse. «Jeg er ekstremt stolt av anerkjennelsen disse ordrene gir til det dyktige personellet hos Meyer Turku og til den finske maritime industriekspertisen.» Rammeavtalen med Royal Caribbean har høstet applaus fra den finske statsministeren Petteri Orpo. «Denne nye rammeavtalen er gode nyheter for Finland», sa han i en uttalelse. «Det langvarige samarbeidet mellom Royal Caribbean Group og Meyer Turku vil fortsette å ha en betydelig positiv innvirkning på Finlands økonomi, skape arbeidsplasser over hele landet og gi energi til vårt unike maritime økosystem.» Copyright: Tradewinds, rett og slett det beste!·28. okt. · EndretHva synes du om Lindblad Expeditions? Mine tanker: På 10 år har omsetningen økt tre ganger. Lønnsomheten har vært ok, men med 2 nye skip, hvis bare beleggsgraden øker fra dagens 85 % til 95, så vil lønnsomheten øke dramatisk. Land experiences gjør det strålende. Pandemien satte et stort preg på profittkurven, men oppgangen går jevnt og trutt. De må imidlertid jobbe ned gjelden. Gjennom samarbeid med National Geographic tror jeg de vil nå nye kundegrupper. Ny administrerende direktør, noe jeg har store forhåpninger til.
- ·29. juli · EndretNå er jeg ikke så god i engelsk. Så en slik beretning kan være vanskelig for meg. Men er det noen som kan skrive noen linjer om høsten i dag? For akkurat nå leser jeg meg gjennom til forretningene går bra? Takk på forhånd :)29. juli29. juliAnbefaler deg å laste opp dokumentene i ChatGPT og be den oppsummere.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
4
Selg
Antall
4
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
-VWAP
Lav
-Omsetning ()
VWAP
Høy
-Lav
-Omsetning ()
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig | |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 28. okt. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 29. juli | |
| 2025 Generalforsamling | 28. mai | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 29. apr. | |
| 2024 Årsrapport | 14. feb. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kvartalsrapport (Q3)
22 dager siden‧56min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig | |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 28. okt. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 29. juli | |
| 2025 Generalforsamling | 28. mai | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 29. apr. | |
| 2024 Årsrapport | 14. feb. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 29. okt.29. okt.Denne er i dag blitt en SELL fra Alpha Picks. Jeg solgte det jeg hadde etter 108% oppgang.
- ·29. okt.Royal Caribbean Group rapporterte bedre resultater enn forventet for tredje kvartal, men aksjene falt tirsdag ettersom investorene fokuserte på skuffende utsikter. Miami-giganten, som er den nest største cruiseoperatøren etter flåtestørrelse og verdens største etter markedsverdi, rapporterte et overskudd på 1,58 milliarder dollar, opp fra 1,11 milliarder dollar året før. Justert resultat per aksje endte på 5,75 dollar, bedre enn gjennomsnittlig analytikerveddemål på 5,68 dollar. Men det New York-noterte selskapet sa at de forventer å rapportere et justert resultat per aksje for fjerde kvartal på mellom 2,74 og 2,79 dollar. Det er under selv den laveste prognosen fra 21 analytikere spurt av Yahoo Finance, hvor gjennomsnittlig veddemål på fjerde kvartal er 2,90 dollar. Administrerende direktør Jason Liberty sa at selskapet også forventer at resultatet per aksje for 2026 «vil ha en grep på 17 dollar». Wall Street-veddemål Det tyder på at Royal Caribbean også forventer lavere justert resultat per aksje neste år enn analytikerne hadde spådd. Wall Streets gjennomsnittlige estimat for 2026 ligger på 18,21 dollar, ifølge Yahoo Finance. Aksjene falt med 7,7 % i formiddagshandelen etter kunngjøringen, da de lå på 295,33 dollar. I tredje kvartal økte inntektene til 5,14 milliarder dollar, opp fra 4,89 milliarder dollar i samme periode i 2024. Driftskostnadene for cruise økte til 2,5 milliarder dollar fra 2,39 milliarder dollar året før. Liberty sa at selskapet fortsetter å se sterk momentum på tvers av virksomheten. «Vårt kommersielle svinghjul – som kombinerer innovative skip, særegne destinasjoner og merkevarer i verdensklasse – fortsetter å drive vedvarende vekst og gjestenes tillit til vår evne til å levere de beste ferieopplevelsene på en ansvarlig måte», sa han i kunngjøringen. «Sterk booket posisjon» «Når vi ser fremover, selv om det fortsatt er tidlig i planleggingsprosessen, gir vår sterke bookede posisjon oss tillit til 2026 og utover.» Kvartalsresultatene løftet nimånedersresultatet til 3,51 milliarder dollar, opp fra 2,33 milliarder dollar i de tre første kvartalene i fjor. Copyright: TradeWinds, rett og slett den beste!
- ·24. sep.Royal Caribbean Group har sikret seg nybyggingsplasser i et tiår med en avtale som også inkluderte en bestilling på et gigantisk fartøy og signerte en opsjon på et nytt. Det Miami-baserte selskapet, den nest største cruiseoperatøren etter flåtestørrelse og størst etter markedsverdi, sa at de har inngått en avtale med Meyer Turku som sikrer rettighetene til å bygge ved det finske verftet frem til 2036. Den langsiktige rammeavtalen styrker forholdet mellom skipsbyggeren og Royal Caribbean. Den New York-noterte operatøren benyttet seg også av en opsjon hos Meyer Turku for å bestille det femte fartøyet i sin Icon-klasse, verdens største cruiseskip på 250 000 bruttotonn. Avtalen legger også til en opsjon på et syvende skip i Icon-klassen, i tillegg til en eksisterende opsjon på det sjette i serien. Royal Caribbean, ledet av administrerende direktør Jason Liberty, sa at de planlegger å bruke noen av de nylig reserverte Meyer Turku-plassene til å bygge den neste «banebrytende» skipsklassen. «Mens vi fortsetter å tenke nytt om fremtidens ferier, er vi glade for å fortsette samarbeidet med Meyer Turku for å utvikle Icon Class – en unik serie som leverer eksepsjonelle ferieopplevelser – og posisjonere oss til å innlede en ny æra av innovasjon som vil forstyrre feriesektoren frem til 2036», sa Liberty i en uttalelse. «Dette er en spennende tid for selskapet vårt, og vi er stolte av å lansere denne nye fasen i historien vår med våre anerkjente partnere, Meyer Turku, den finske regjeringen og den finske maritime klyngen.» Royal Caribbean genererte massiv passasjerinteresse og premiumpriser med fjorårets utrulling av Icon of the Seas (bygd 2023) med 5610 køyer, det første i klassen. Dette ble etterfulgt av søsterskipet Star of the Seas forrige måned. Icon-klassen Legend of the Seas skal seile neste år, etterfulgt av levering av et fjerde fartøy i 2027. Meyer Turku, ledet av administrerende direktør Casimir Lindholm, har bygget alle skipene i Icon-klassen. Clarksons Researchs skipsdatabase viser at de utgjør hele ordreboken til verftet. «Med rammeavtalen som nå er signert, kunngjør vi vår felles plan for det neste tiåret i samarbeid med Royal Caribbean Group og andre viktige partnere for å bygge flere skip i Icon-klassen og drive fremtiden for skipsbygging det neste tiåret», sa Lindholm i en uttalelse. «Jeg er ekstremt stolt av anerkjennelsen disse ordrene gir til det dyktige personellet hos Meyer Turku og til den finske maritime industriekspertisen.» Rammeavtalen med Royal Caribbean har høstet applaus fra den finske statsministeren Petteri Orpo. «Denne nye rammeavtalen er gode nyheter for Finland», sa han i en uttalelse. «Det langvarige samarbeidet mellom Royal Caribbean Group og Meyer Turku vil fortsette å ha en betydelig positiv innvirkning på Finlands økonomi, skape arbeidsplasser over hele landet og gi energi til vårt unike maritime økosystem.» Copyright: Tradewinds, rett og slett det beste!·28. okt. · EndretHva synes du om Lindblad Expeditions? Mine tanker: På 10 år har omsetningen økt tre ganger. Lønnsomheten har vært ok, men med 2 nye skip, hvis bare beleggsgraden øker fra dagens 85 % til 95, så vil lønnsomheten øke dramatisk. Land experiences gjør det strålende. Pandemien satte et stort preg på profittkurven, men oppgangen går jevnt og trutt. De må imidlertid jobbe ned gjelden. Gjennom samarbeid med National Geographic tror jeg de vil nå nye kundegrupper. Ny administrerende direktør, noe jeg har store forhåpninger til.
- ·29. juli · EndretNå er jeg ikke så god i engelsk. Så en slik beretning kan være vanskelig for meg. Men er det noen som kan skrive noen linjer om høsten i dag? For akkurat nå leser jeg meg gjennom til forretningene går bra? Takk på forhånd :)29. juli29. juliAnbefaler deg å laste opp dokumentene i ChatGPT og be den oppsummere.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
4
Selg
Antall
4
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
-VWAP
Lav
-Omsetning ()
VWAP
Høy
-Lav
-Omsetning ()
Meglerstatistikk
Fant ingen data






