Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
Aksje
Nasdaq
RCL

Royal Caribbean Cruises

Royal Caribbean Cruises

314,05USD
−1,90% (−6,10)
Ved stenging
Høy322,78
Lav313,98
Omsetning
223,3 MUSD
314,05USD
−1,90% (−6,10)
Ved stenging
Høy322,78
Lav313,98
Omsetning
223,3 MUSD
Aksje
Nasdaq
RCL

Royal Caribbean Cruises

Royal Caribbean Cruises

314,05USD
−1,90% (−6,10)
Ved stenging
Høy322,78
Lav313,98
Omsetning
223,3 MUSD
314,05USD
−1,90% (−6,10)
Ved stenging
Høy322,78
Lav313,98
Omsetning
223,3 MUSD
Aksje
Nasdaq
RCL

Royal Caribbean Cruises

Royal Caribbean Cruises

314,05USD
−1,90% (−6,10)
Ved stenging
Høy322,78
Lav313,98
Omsetning
223,3 MUSD
314,05USD
−1,90% (−6,10)
Ved stenging
Høy322,78
Lav313,98
Omsetning
223,3 MUSD
Kvartalsrapport (Q2)
68 dager siden1t 3min
1,00 USD/aksje
Siste utbytte
1,25 %
Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
322,78
VWAP
317,49
Lav
313,98
OmsetningAntall
223,3 1 171 834
VWAP
317,49
Høy
322,78
Lav
313,98
OmsetningAntall
223,3 1 171 834

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)29. juli
2025 Generalforsamling28. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)29. apr.
2024 Årsrapport14. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q4)28. jan.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 24. sep.
    ·
    24. sep.
    ·
    Royal Caribbean Group har sikret seg nybyggingsplasser i et tiår med en avtale som også inkluderte en bestilling på et gigantisk fartøy og signerte en opsjon på et nytt. Det Miami-baserte selskapet, den nest største cruiseoperatøren etter flåtestørrelse og størst etter markedsverdi, sa at de har inngått en avtale med Meyer Turku som sikrer rettighetene til å bygge ved det finske verftet frem til 2036. Den langsiktige rammeavtalen styrker forholdet mellom skipsbyggeren og Royal Caribbean. Den New York-noterte operatøren benyttet seg også av en opsjon hos Meyer Turku for å bestille det femte fartøyet i sin Icon-klasse, verdens største cruiseskip på 250 000 bruttotonn. Avtalen legger også til en opsjon på et syvende skip i Icon-klassen, i tillegg til en eksisterende opsjon på det sjette i serien. Royal Caribbean, ledet av administrerende direktør Jason Liberty, sa at de planlegger å bruke noen av de nylig reserverte Meyer Turku-plassene til å bygge den neste «banebrytende» skipsklassen. «Mens vi fortsetter å tenke nytt om fremtidens ferier, er vi glade for å fortsette samarbeidet med Meyer Turku for å utvikle Icon Class – en unik serie som leverer eksepsjonelle ferieopplevelser – og posisjonere oss til å innlede en ny æra av innovasjon som vil forstyrre feriesektoren frem til 2036», sa Liberty i en uttalelse. «Dette er en spennende tid for selskapet vårt, og vi er stolte av å lansere denne nye fasen i historien vår med våre anerkjente partnere, Meyer Turku, den finske regjeringen og den finske maritime klyngen.» Royal Caribbean genererte massiv passasjerinteresse og premiumpriser med fjorårets utrulling av Icon of the Seas (bygd 2023) med 5610 køyer, det første i klassen. Dette ble etterfulgt av søsterskipet Star of the Seas forrige måned. Icon-klassen Legend of the Seas skal seile neste år, etterfulgt av levering av et fjerde fartøy i 2027. Meyer Turku, ledet av administrerende direktør Casimir Lindholm, har bygget alle skipene i Icon-klassen. Clarksons Researchs skipsdatabase viser at de utgjør hele ordreboken til verftet. «Med rammeavtalen som nå er signert, kunngjør vi vår felles plan for det neste tiåret i samarbeid med Royal Caribbean Group og andre viktige partnere for å bygge flere skip i Icon-klassen og drive fremtiden for skipsbygging det neste tiåret», sa Lindholm i en uttalelse. «Jeg er ekstremt stolt av anerkjennelsen disse ordrene gir til det dyktige personellet hos Meyer Turku og til den finske maritime industriekspertisen.» Rammeavtalen med Royal Caribbean har høstet applaus fra den finske statsministeren Petteri Orpo. «Denne nye rammeavtalen er gode nyheter for Finland», sa han i en uttalelse. «Det langvarige samarbeidet mellom Royal Caribbean Group og Meyer Turku vil fortsette å ha en betydelig positiv innvirkning på Finlands økonomi, skape arbeidsplasser over hele landet og gi energi til vårt unike maritime økosystem.» Copyright: Tradewinds, rett og slett det beste!
  • 29. juli · Endret
    ·
    29. juli · Endret
    ·
    Nå er jeg ikke så god i engelsk. Så en slik beretning kan være vanskelig for meg. Men er det noen som kan skrive noen linjer om høsten i dag? For akkurat nå leser jeg meg gjennom til forretningene går bra? Takk på forhånd :)
    29. juli
    29. juli
    Anbefaler deg å laste opp dokumentene i ChatGPT og be den oppsummere.
  • 5. juli
    5. juli
    Da var det på tide å ta av mesteparten av disse. Kjøpte her på covid dippen, en av de som bare måtte kjøpes under panikken, så jeg la ganske. Ye penger i denne den gangen. Sitter igjen med en kjerne posisjon som er fullstendig risiko fri. Selger ikke fordi jeg er barish eller noe, det var planen som jeg la når jeg kjøpte, og jeg følger alltid det jeg planlegger. For all del, det skal printed så mye penger i verden de neste årene så forbrukerne vil fortsatt reise på cruise. Håper andre også kjøpte den covid droppen. Det var en no braner. Aksjen var tilbake til prisen fra resesjons bunnene i fra 2009, noe som var helt latterlig og en av de beste kjøps mulighetene jeg har sett siden jeg begynte investere for 25 år siden. Pengene overføres nå til noen gode selskaper der aksjene har falt i flere år nå. Aksjer som: NKE og EL har fått noe av overskuddet her. De har enda noen år med bull tin forand seg og det er fra de bunnene du gjør de store prosentene. Takk for meg, resten av aksjene er nå puttet i banken og blir der forever.
    29. juli · Endret
    29. juli · Endret
    Enig, steget veldig på ekstremt kort tid kanskje mer oppside fremover, men det har aldri skadet å ta profitt.
  • 3. juli
    ·
    3. juli
    ·
    Det ville være merkelig om Trumps skattekutt ikke går utover drivstofforbruket, og reiselivsbransjen får en del av kaka. I tillegg ser det ut til at Opec+ har bestemt seg for å pumpe mer olje, så stabile eller lavere oljepriser. Europa bør også komme seg etter energikrisen forårsaket av Russland. RCC har sannsynligvis fullført mesteparten av reisen sin, men kanskje Norwegian Cruise Line har sin reise i de kommende årene? Med lavere renter (globalt), burde NCL være i god form? De er imidlertid ganske gjeldstynget, så ikke for de forsiktige.
  • 27. juni
    ·
    27. juni
    ·
    640 % på tre år. Ikke verst. I mellomtiden har eierskapet sunket med 40 %. Kjøptes for 34 dollar med tanken om at det var en bunnsolid investering. Valgte mellom Nvidia, men tenkte at denne var en selvfølge i 2022.
    28. juni
    28. juni
    Det er moro med slike investeringer. Har vært siden 80. Er litt usikker om alt tatt ut, men har kommet til at cruise er en fin sektor som vil vokse mye fremover. RCL er det beste selskapet å sitte i.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q2)
68 dager siden1t 3min
1,00 USD/aksje
Siste utbytte
1,25 %
Direkteavkastning

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 24. sep.
    ·
    24. sep.
    ·
    Royal Caribbean Group har sikret seg nybyggingsplasser i et tiår med en avtale som også inkluderte en bestilling på et gigantisk fartøy og signerte en opsjon på et nytt. Det Miami-baserte selskapet, den nest største cruiseoperatøren etter flåtestørrelse og størst etter markedsverdi, sa at de har inngått en avtale med Meyer Turku som sikrer rettighetene til å bygge ved det finske verftet frem til 2036. Den langsiktige rammeavtalen styrker forholdet mellom skipsbyggeren og Royal Caribbean. Den New York-noterte operatøren benyttet seg også av en opsjon hos Meyer Turku for å bestille det femte fartøyet i sin Icon-klasse, verdens største cruiseskip på 250 000 bruttotonn. Avtalen legger også til en opsjon på et syvende skip i Icon-klassen, i tillegg til en eksisterende opsjon på det sjette i serien. Royal Caribbean, ledet av administrerende direktør Jason Liberty, sa at de planlegger å bruke noen av de nylig reserverte Meyer Turku-plassene til å bygge den neste «banebrytende» skipsklassen. «Mens vi fortsetter å tenke nytt om fremtidens ferier, er vi glade for å fortsette samarbeidet med Meyer Turku for å utvikle Icon Class – en unik serie som leverer eksepsjonelle ferieopplevelser – og posisjonere oss til å innlede en ny æra av innovasjon som vil forstyrre feriesektoren frem til 2036», sa Liberty i en uttalelse. «Dette er en spennende tid for selskapet vårt, og vi er stolte av å lansere denne nye fasen i historien vår med våre anerkjente partnere, Meyer Turku, den finske regjeringen og den finske maritime klyngen.» Royal Caribbean genererte massiv passasjerinteresse og premiumpriser med fjorårets utrulling av Icon of the Seas (bygd 2023) med 5610 køyer, det første i klassen. Dette ble etterfulgt av søsterskipet Star of the Seas forrige måned. Icon-klassen Legend of the Seas skal seile neste år, etterfulgt av levering av et fjerde fartøy i 2027. Meyer Turku, ledet av administrerende direktør Casimir Lindholm, har bygget alle skipene i Icon-klassen. Clarksons Researchs skipsdatabase viser at de utgjør hele ordreboken til verftet. «Med rammeavtalen som nå er signert, kunngjør vi vår felles plan for det neste tiåret i samarbeid med Royal Caribbean Group og andre viktige partnere for å bygge flere skip i Icon-klassen og drive fremtiden for skipsbygging det neste tiåret», sa Lindholm i en uttalelse. «Jeg er ekstremt stolt av anerkjennelsen disse ordrene gir til det dyktige personellet hos Meyer Turku og til den finske maritime industriekspertisen.» Rammeavtalen med Royal Caribbean har høstet applaus fra den finske statsministeren Petteri Orpo. «Denne nye rammeavtalen er gode nyheter for Finland», sa han i en uttalelse. «Det langvarige samarbeidet mellom Royal Caribbean Group og Meyer Turku vil fortsette å ha en betydelig positiv innvirkning på Finlands økonomi, skape arbeidsplasser over hele landet og gi energi til vårt unike maritime økosystem.» Copyright: Tradewinds, rett og slett det beste!
  • 29. juli · Endret
    ·
    29. juli · Endret
    ·
    Nå er jeg ikke så god i engelsk. Så en slik beretning kan være vanskelig for meg. Men er det noen som kan skrive noen linjer om høsten i dag? For akkurat nå leser jeg meg gjennom til forretningene går bra? Takk på forhånd :)
    29. juli
    29. juli
    Anbefaler deg å laste opp dokumentene i ChatGPT og be den oppsummere.
  • 5. juli
    5. juli
    Da var det på tide å ta av mesteparten av disse. Kjøpte her på covid dippen, en av de som bare måtte kjøpes under panikken, så jeg la ganske. Ye penger i denne den gangen. Sitter igjen med en kjerne posisjon som er fullstendig risiko fri. Selger ikke fordi jeg er barish eller noe, det var planen som jeg la når jeg kjøpte, og jeg følger alltid det jeg planlegger. For all del, det skal printed så mye penger i verden de neste årene så forbrukerne vil fortsatt reise på cruise. Håper andre også kjøpte den covid droppen. Det var en no braner. Aksjen var tilbake til prisen fra resesjons bunnene i fra 2009, noe som var helt latterlig og en av de beste kjøps mulighetene jeg har sett siden jeg begynte investere for 25 år siden. Pengene overføres nå til noen gode selskaper der aksjene har falt i flere år nå. Aksjer som: NKE og EL har fått noe av overskuddet her. De har enda noen år med bull tin forand seg og det er fra de bunnene du gjør de store prosentene. Takk for meg, resten av aksjene er nå puttet i banken og blir der forever.
    29. juli · Endret
    29. juli · Endret
    Enig, steget veldig på ekstremt kort tid kanskje mer oppside fremover, men det har aldri skadet å ta profitt.
  • 3. juli
    ·
    3. juli
    ·
    Det ville være merkelig om Trumps skattekutt ikke går utover drivstofforbruket, og reiselivsbransjen får en del av kaka. I tillegg ser det ut til at Opec+ har bestemt seg for å pumpe mer olje, så stabile eller lavere oljepriser. Europa bør også komme seg etter energikrisen forårsaket av Russland. RCC har sannsynligvis fullført mesteparten av reisen sin, men kanskje Norwegian Cruise Line har sin reise i de kommende årene? Med lavere renter (globalt), burde NCL være i god form? De er imidlertid ganske gjeldstynget, så ikke for de forsiktige.
  • 27. juni
    ·
    27. juni
    ·
    640 % på tre år. Ikke verst. I mellomtiden har eierskapet sunket med 40 %. Kjøptes for 34 dollar med tanken om at det var en bunnsolid investering. Valgte mellom Nvidia, men tenkte at denne var en selvfølge i 2022.
    28. juni
    28. juni
    Det er moro med slike investeringer. Har vært siden 80. Er litt usikker om alt tatt ut, men har kommet til at cruise er en fin sektor som vil vokse mye fremover. RCL er det beste selskapet å sitte i.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
322,78
VWAP
317,49
Lav
313,98
OmsetningAntall
223,3 1 171 834
VWAP
317,49
Høy
322,78
Lav
313,98
OmsetningAntall
223,3 1 171 834

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)29. juli
2025 Generalforsamling28. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)29. apr.
2024 Årsrapport14. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q4)28. jan.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q2)
68 dager siden1t 3min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)29. juli
2025 Generalforsamling28. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)29. apr.
2024 Årsrapport14. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q4)28. jan.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

1,00 USD/aksje
Siste utbytte
1,25 %
Direkteavkastning

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 24. sep.
    ·
    24. sep.
    ·
    Royal Caribbean Group har sikret seg nybyggingsplasser i et tiår med en avtale som også inkluderte en bestilling på et gigantisk fartøy og signerte en opsjon på et nytt. Det Miami-baserte selskapet, den nest største cruiseoperatøren etter flåtestørrelse og størst etter markedsverdi, sa at de har inngått en avtale med Meyer Turku som sikrer rettighetene til å bygge ved det finske verftet frem til 2036. Den langsiktige rammeavtalen styrker forholdet mellom skipsbyggeren og Royal Caribbean. Den New York-noterte operatøren benyttet seg også av en opsjon hos Meyer Turku for å bestille det femte fartøyet i sin Icon-klasse, verdens største cruiseskip på 250 000 bruttotonn. Avtalen legger også til en opsjon på et syvende skip i Icon-klassen, i tillegg til en eksisterende opsjon på det sjette i serien. Royal Caribbean, ledet av administrerende direktør Jason Liberty, sa at de planlegger å bruke noen av de nylig reserverte Meyer Turku-plassene til å bygge den neste «banebrytende» skipsklassen. «Mens vi fortsetter å tenke nytt om fremtidens ferier, er vi glade for å fortsette samarbeidet med Meyer Turku for å utvikle Icon Class – en unik serie som leverer eksepsjonelle ferieopplevelser – og posisjonere oss til å innlede en ny æra av innovasjon som vil forstyrre feriesektoren frem til 2036», sa Liberty i en uttalelse. «Dette er en spennende tid for selskapet vårt, og vi er stolte av å lansere denne nye fasen i historien vår med våre anerkjente partnere, Meyer Turku, den finske regjeringen og den finske maritime klyngen.» Royal Caribbean genererte massiv passasjerinteresse og premiumpriser med fjorårets utrulling av Icon of the Seas (bygd 2023) med 5610 køyer, det første i klassen. Dette ble etterfulgt av søsterskipet Star of the Seas forrige måned. Icon-klassen Legend of the Seas skal seile neste år, etterfulgt av levering av et fjerde fartøy i 2027. Meyer Turku, ledet av administrerende direktør Casimir Lindholm, har bygget alle skipene i Icon-klassen. Clarksons Researchs skipsdatabase viser at de utgjør hele ordreboken til verftet. «Med rammeavtalen som nå er signert, kunngjør vi vår felles plan for det neste tiåret i samarbeid med Royal Caribbean Group og andre viktige partnere for å bygge flere skip i Icon-klassen og drive fremtiden for skipsbygging det neste tiåret», sa Lindholm i en uttalelse. «Jeg er ekstremt stolt av anerkjennelsen disse ordrene gir til det dyktige personellet hos Meyer Turku og til den finske maritime industriekspertisen.» Rammeavtalen med Royal Caribbean har høstet applaus fra den finske statsministeren Petteri Orpo. «Denne nye rammeavtalen er gode nyheter for Finland», sa han i en uttalelse. «Det langvarige samarbeidet mellom Royal Caribbean Group og Meyer Turku vil fortsette å ha en betydelig positiv innvirkning på Finlands økonomi, skape arbeidsplasser over hele landet og gi energi til vårt unike maritime økosystem.» Copyright: Tradewinds, rett og slett det beste!
  • 29. juli · Endret
    ·
    29. juli · Endret
    ·
    Nå er jeg ikke så god i engelsk. Så en slik beretning kan være vanskelig for meg. Men er det noen som kan skrive noen linjer om høsten i dag? For akkurat nå leser jeg meg gjennom til forretningene går bra? Takk på forhånd :)
    29. juli
    29. juli
    Anbefaler deg å laste opp dokumentene i ChatGPT og be den oppsummere.
  • 5. juli
    5. juli
    Da var det på tide å ta av mesteparten av disse. Kjøpte her på covid dippen, en av de som bare måtte kjøpes under panikken, så jeg la ganske. Ye penger i denne den gangen. Sitter igjen med en kjerne posisjon som er fullstendig risiko fri. Selger ikke fordi jeg er barish eller noe, det var planen som jeg la når jeg kjøpte, og jeg følger alltid det jeg planlegger. For all del, det skal printed så mye penger i verden de neste årene så forbrukerne vil fortsatt reise på cruise. Håper andre også kjøpte den covid droppen. Det var en no braner. Aksjen var tilbake til prisen fra resesjons bunnene i fra 2009, noe som var helt latterlig og en av de beste kjøps mulighetene jeg har sett siden jeg begynte investere for 25 år siden. Pengene overføres nå til noen gode selskaper der aksjene har falt i flere år nå. Aksjer som: NKE og EL har fått noe av overskuddet her. De har enda noen år med bull tin forand seg og det er fra de bunnene du gjør de store prosentene. Takk for meg, resten av aksjene er nå puttet i banken og blir der forever.
    29. juli · Endret
    29. juli · Endret
    Enig, steget veldig på ekstremt kort tid kanskje mer oppside fremover, men det har aldri skadet å ta profitt.
  • 3. juli
    ·
    3. juli
    ·
    Det ville være merkelig om Trumps skattekutt ikke går utover drivstofforbruket, og reiselivsbransjen får en del av kaka. I tillegg ser det ut til at Opec+ har bestemt seg for å pumpe mer olje, så stabile eller lavere oljepriser. Europa bør også komme seg etter energikrisen forårsaket av Russland. RCC har sannsynligvis fullført mesteparten av reisen sin, men kanskje Norwegian Cruise Line har sin reise i de kommende årene? Med lavere renter (globalt), burde NCL være i god form? De er imidlertid ganske gjeldstynget, så ikke for de forsiktige.
  • 27. juni
    ·
    27. juni
    ·
    640 % på tre år. Ikke verst. I mellomtiden har eierskapet sunket med 40 %. Kjøptes for 34 dollar med tanken om at det var en bunnsolid investering. Valgte mellom Nvidia, men tenkte at denne var en selvfølge i 2022.
    28. juni
    28. juni
    Det er moro med slike investeringer. Har vært siden 80. Er litt usikker om alt tatt ut, men har kommet til at cruise er en fin sektor som vil vokse mye fremover. RCL er det beste selskapet å sitte i.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
322,78
VWAP
317,49
Lav
313,98
OmsetningAntall
223,3 1 171 834
VWAP
317,49
Høy
322,78
Lav
313,98
OmsetningAntall
223,3 1 171 834

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data