Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Gapwaves B

Gapwaves B

15,42SEK
−2,77% (−0,44)
Ved stenging
Høy16,10
Lav15,20
Omsetning
0,8 MSEK
15,42SEK
−2,77% (−0,44)
Ved stenging
Høy16,10
Lav15,20
Omsetning
0,8 MSEK

Gapwaves B

Gapwaves B

15,42SEK
−2,77% (−0,44)
Ved stenging
Høy16,10
Lav15,20
Omsetning
0,8 MSEK
15,42SEK
−2,77% (−0,44)
Ved stenging
Høy16,10
Lav15,20
Omsetning
0,8 MSEK

Gapwaves B

Gapwaves B

15,42SEK
−2,77% (−0,44)
Ved stenging
Høy16,10
Lav15,20
Omsetning
0,8 MSEK
15,42SEK
−2,77% (−0,44)
Ved stenging
Høy16,10
Lav15,20
Omsetning
0,8 MSEK
2025 Q3-rapport
56 dager siden

Ordredybde

SwedenFirst North Sweden
Antall
Kjøp
1 482
Selg
Antall
917

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
139--
262--
84--
131--
50--
Høy
16,1
VWAP
15,52
Lav
15,2
OmsetningAntall
0,8 52 890
VWAP
15,52
Høy
16,1
Lav
15,2
OmsetningAntall
0,8 52 890

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym52 89052 89000

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym52 89052 89000

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
6. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport24. okt.
2025 Q2-rapport25. juli
2025 Q1-rapport30. apr.
2024 Q4-rapport7. feb.
2024 Q3-rapport31. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 11. des.
    ·
    11. des.
    ·
    Teknologi & Produkter 2025-12-11 FORVIA HELLA mottar første store ordre på høyoppløselige radarsensorer Fullsortimentsleverandør for radarsensorteknologi: FORVIA HELLA utvider sin 360-graders radarportefølje med den høyoppløselige radaren ”ForWave7HD” Nøkkelteknologi for SAE Nivå 2+ og 3: Høyoppløselige radarer tilbyr betydelig høyere objektseparasjon på en rekkevidde på rundt 400 meter Serieproduksjon fra midten av 2028 for en global premiumprodusent: Ordrevolumet er i det lave til middels tresifrede million euro-området Lippstadt, 11. desember 2025. Den internasjonale billeverandøren FORVIA HELLA har mottatt en serieproduksjonsordre for høyoppløselige radarsensorer (High Resolution Radar Sensors, HRR) fra en global premiumprodusent. Ordrevolumet for dette prosjektet er i det lave til middels tresifrede million euro-området. Produksjonen av de høyoppløselige radarene forventes å starte fra midten av 2028 innenfor FORVIA HELLAs europeiske produksjonsnettverk. Utviklingen finner sted ved selskapets hovedkontor i Lippstadt, Tyskland. ”Med denne nyervervede serieordren for høyoppløselige radarer tilbyr vi nå en omfattende sensorportefølje fra en enkelt kilde, presist, skreddersydd og kostnadseffektivt møtende kravene til de ulike utviklingsstadiene for automatisert kjøring. Dette styrker ikke bare vår markedsposisjon som en fullsortimentsleverandør for radarsensorteknologi, men bidrar også betydelig til økt trafikksikkerhet,” sier Jörg Weisgerber, medlem av styret med ansvar for FORVIA HELLAs globale elektronikvirksomhet. ”Dette muliggjør også en utbredt adopsjon av avanserte førerassistentsystemer, driver trenden mot autonom kjøring, og bidrar dermed viktig til å forbedre trafikksikkerheten. Vår radarvirksomhet, allerede en av våre viktigste vekstdrivere, vil som et resultat fortsette å få fart.” Nøkkelteknologi for automatisert kjøring på nivå 2+ og 3 Høyoppløselige radarer (HRR) er en uunnværlig nøkkelteknologi for automatiserte kjøresystemer på SAE Nivå 2+ og 3. Mens kjøretøy på Nivå 2+ (delvis automatisering) allerede kan styre, akselerere og bremse helt på egen hånd (føreren må overvåke systemet til enhver tid), tillater Nivå 3 (betinget automatisering) kjøretøyet å overta kjøreoppgaven fullstendig under visse forhold. Disse systemene er spesielt viktige i trafikkorker eller ved hastigheter opp til omtrent 100 km/t på motorveier. For å sikre sikker og pålitelig drift kreves radarsensorer med betydelig økt ytelse, i stand til å oppdage objekter og trafikanter på større avstander med enda høyere presisjon. FORVIA HELLAs høyoppløselige radarsensor ForWave7HD er en sentral komponent her, takket være dens betydelig forbedrede miljødeteksjonsfunksjoner. Med sin høye oppløsning og mange sende- og mottakskanaler, oppdager den pålitelig selv små objekter bare noen få centimeter store, for eksempel tapt last på veien eller kjegler i byggeplasser. Med en forbedret vinkeloppløsning på mindre enn 1°, kan sensoren også skille tett plasserte objekter, for eksempel kjøretøy i tett bytrafikk eller individer innenfor grupper. Toppmoderne antenne- og chipteknologier muliggjør en deteksjonsrekkevidde på opptil 400 meter, et utvidet synsfelt og optimalisert nærområdedeteksjon. FORVIA HELLA blir en fullsortimentsleverandør for radarsensorteknologi med ny kundebestilling FORVIA HELLA etablerte seg opprinnelig som en ledende leverandør av 24 GHz hjørneradarer for bakre applikasjoner og lanserte deretter vellykket 77 GHz radarsensorer i serieproduksjon. Disse sensorene, plassert i hjørnene av kjøretøy, dekker front- og bakre applikasjoner som filskifte- eller kryssassistenter, men kan også installeres i kjøretøyets sentrale frontposisjon, i området av radiatorgrillen, eller bak merkeemblemet. Selskapet produserte sin 100 millionte radarsensor i høst i år. Med serieordren for ForWave7HD radarsensorer, fullfører FORVIA HELLA, som en ledende leverandør av front- og bakradarløsninger med opptil fire sende- og fire mottakskanaler, sin produktportefølje med høyoppløselige radarsensorer (”ForWave7HD”). Disse høyoppløselige radarene fra FORVIA HELLA er basert på en modulær og skalerbar plattformtilnærming, som kan utstyres med et betydelig høyere antall kanaler – for eksempel 32 sende- og 32 mottakskanaler. Dette gjør at de kan tilpasses de spesifikke kravene til kunder og markeder, alt fra kostnadseffektive til ytelsesorienterte applikasjoner. De høyoppløselige radarsensorene er en del av FORVIA HELLAs ForWave7 radarproduktfamilie. I tillegg til ForWave7HD-varianten, har FORVIA HELLA utviklet ”ForWave7e,” en spesielt kostnadsoptimalisert versjon som fortsatt leverer høy ytelse. FORVIA HELLA mottok en ordre for denne varianten fra en ledende billeverandør i Asia i sommer i år. Ved siden av F
    11. des.
    ·
    11. des.
    ·
    Takk Vestenir! Bra info. Hella var blant de siste til å slippe 24 GHz og viser nå tydelig at de vil tilbake til tetgruppen. Og antennen til HRR-sensoren produseres av Gapwaves i stedet for på lisens, så kasseklirr følger. Men, en liten fundering: For L3 vil vel også en imaging radar trengs. Skal Hella fikse den også, eller skal en annen leverandør stå for den? Eller tenker jeg feil?
  • 8. des.
    ·
    8. des.
    ·
    Ryktes/spekuleres om BMW på Discord. Kanskje VD får avsløre når bilen ruller på veiene i begynnelsen av vinteren. I så fall kan vi få et lite rykk oppover da?
    10. des.
    ·
    10. des.
    ·
    Det kunne man virkelig håpe. Syns den er litt slapp for tiden😅
  • 5. des.
    ·
    5. des.
    ·
    Nå må CEO komme med flere biler, bare Mercedes er ikke nok.
    13. des.
    ·
    13. des.
    ·
    Vi venter på mer!
  • 21. nov.
    ·
    21. nov.
    ·
    Er dette sant eller skal man være kildekritisk hvor fikk du den infoen fra
    24. nov.
    ·
    24. nov.
    ·
    BTA betyr betalt tegnet aksje.
  • 18. nov.
    ·
    18. nov.
    ·
    Har jeg forstått riktig at største eier Kildal har valgt å ikke benytte sine tegningsretter? Det kan vel ikke være bra?
    20. nov.
    ·
    20. nov.
    ·
    Helt riktig teknikflygqarn, tvert imot positivt da det har kommet inn flere kvalifiserte investorer som tror på selskapet
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
56 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 11. des.
    ·
    11. des.
    ·
    Teknologi & Produkter 2025-12-11 FORVIA HELLA mottar første store ordre på høyoppløselige radarsensorer Fullsortimentsleverandør for radarsensorteknologi: FORVIA HELLA utvider sin 360-graders radarportefølje med den høyoppløselige radaren ”ForWave7HD” Nøkkelteknologi for SAE Nivå 2+ og 3: Høyoppløselige radarer tilbyr betydelig høyere objektseparasjon på en rekkevidde på rundt 400 meter Serieproduksjon fra midten av 2028 for en global premiumprodusent: Ordrevolumet er i det lave til middels tresifrede million euro-området Lippstadt, 11. desember 2025. Den internasjonale billeverandøren FORVIA HELLA har mottatt en serieproduksjonsordre for høyoppløselige radarsensorer (High Resolution Radar Sensors, HRR) fra en global premiumprodusent. Ordrevolumet for dette prosjektet er i det lave til middels tresifrede million euro-området. Produksjonen av de høyoppløselige radarene forventes å starte fra midten av 2028 innenfor FORVIA HELLAs europeiske produksjonsnettverk. Utviklingen finner sted ved selskapets hovedkontor i Lippstadt, Tyskland. ”Med denne nyervervede serieordren for høyoppløselige radarer tilbyr vi nå en omfattende sensorportefølje fra en enkelt kilde, presist, skreddersydd og kostnadseffektivt møtende kravene til de ulike utviklingsstadiene for automatisert kjøring. Dette styrker ikke bare vår markedsposisjon som en fullsortimentsleverandør for radarsensorteknologi, men bidrar også betydelig til økt trafikksikkerhet,” sier Jörg Weisgerber, medlem av styret med ansvar for FORVIA HELLAs globale elektronikvirksomhet. ”Dette muliggjør også en utbredt adopsjon av avanserte førerassistentsystemer, driver trenden mot autonom kjøring, og bidrar dermed viktig til å forbedre trafikksikkerheten. Vår radarvirksomhet, allerede en av våre viktigste vekstdrivere, vil som et resultat fortsette å få fart.” Nøkkelteknologi for automatisert kjøring på nivå 2+ og 3 Høyoppløselige radarer (HRR) er en uunnværlig nøkkelteknologi for automatiserte kjøresystemer på SAE Nivå 2+ og 3. Mens kjøretøy på Nivå 2+ (delvis automatisering) allerede kan styre, akselerere og bremse helt på egen hånd (føreren må overvåke systemet til enhver tid), tillater Nivå 3 (betinget automatisering) kjøretøyet å overta kjøreoppgaven fullstendig under visse forhold. Disse systemene er spesielt viktige i trafikkorker eller ved hastigheter opp til omtrent 100 km/t på motorveier. For å sikre sikker og pålitelig drift kreves radarsensorer med betydelig økt ytelse, i stand til å oppdage objekter og trafikanter på større avstander med enda høyere presisjon. FORVIA HELLAs høyoppløselige radarsensor ForWave7HD er en sentral komponent her, takket være dens betydelig forbedrede miljødeteksjonsfunksjoner. Med sin høye oppløsning og mange sende- og mottakskanaler, oppdager den pålitelig selv små objekter bare noen få centimeter store, for eksempel tapt last på veien eller kjegler i byggeplasser. Med en forbedret vinkeloppløsning på mindre enn 1°, kan sensoren også skille tett plasserte objekter, for eksempel kjøretøy i tett bytrafikk eller individer innenfor grupper. Toppmoderne antenne- og chipteknologier muliggjør en deteksjonsrekkevidde på opptil 400 meter, et utvidet synsfelt og optimalisert nærområdedeteksjon. FORVIA HELLA blir en fullsortimentsleverandør for radarsensorteknologi med ny kundebestilling FORVIA HELLA etablerte seg opprinnelig som en ledende leverandør av 24 GHz hjørneradarer for bakre applikasjoner og lanserte deretter vellykket 77 GHz radarsensorer i serieproduksjon. Disse sensorene, plassert i hjørnene av kjøretøy, dekker front- og bakre applikasjoner som filskifte- eller kryssassistenter, men kan også installeres i kjøretøyets sentrale frontposisjon, i området av radiatorgrillen, eller bak merkeemblemet. Selskapet produserte sin 100 millionte radarsensor i høst i år. Med serieordren for ForWave7HD radarsensorer, fullfører FORVIA HELLA, som en ledende leverandør av front- og bakradarløsninger med opptil fire sende- og fire mottakskanaler, sin produktportefølje med høyoppløselige radarsensorer (”ForWave7HD”). Disse høyoppløselige radarene fra FORVIA HELLA er basert på en modulær og skalerbar plattformtilnærming, som kan utstyres med et betydelig høyere antall kanaler – for eksempel 32 sende- og 32 mottakskanaler. Dette gjør at de kan tilpasses de spesifikke kravene til kunder og markeder, alt fra kostnadseffektive til ytelsesorienterte applikasjoner. De høyoppløselige radarsensorene er en del av FORVIA HELLAs ForWave7 radarproduktfamilie. I tillegg til ForWave7HD-varianten, har FORVIA HELLA utviklet ”ForWave7e,” en spesielt kostnadsoptimalisert versjon som fortsatt leverer høy ytelse. FORVIA HELLA mottok en ordre for denne varianten fra en ledende billeverandør i Asia i sommer i år. Ved siden av F
    11. des.
    ·
    11. des.
    ·
    Takk Vestenir! Bra info. Hella var blant de siste til å slippe 24 GHz og viser nå tydelig at de vil tilbake til tetgruppen. Og antennen til HRR-sensoren produseres av Gapwaves i stedet for på lisens, så kasseklirr følger. Men, en liten fundering: For L3 vil vel også en imaging radar trengs. Skal Hella fikse den også, eller skal en annen leverandør stå for den? Eller tenker jeg feil?
  • 8. des.
    ·
    8. des.
    ·
    Ryktes/spekuleres om BMW på Discord. Kanskje VD får avsløre når bilen ruller på veiene i begynnelsen av vinteren. I så fall kan vi få et lite rykk oppover da?
    10. des.
    ·
    10. des.
    ·
    Det kunne man virkelig håpe. Syns den er litt slapp for tiden😅
  • 5. des.
    ·
    5. des.
    ·
    Nå må CEO komme med flere biler, bare Mercedes er ikke nok.
    13. des.
    ·
    13. des.
    ·
    Vi venter på mer!
  • 21. nov.
    ·
    21. nov.
    ·
    Er dette sant eller skal man være kildekritisk hvor fikk du den infoen fra
    24. nov.
    ·
    24. nov.
    ·
    BTA betyr betalt tegnet aksje.
  • 18. nov.
    ·
    18. nov.
    ·
    Har jeg forstått riktig at største eier Kildal har valgt å ikke benytte sine tegningsretter? Det kan vel ikke være bra?
    20. nov.
    ·
    20. nov.
    ·
    Helt riktig teknikflygqarn, tvert imot positivt da det har kommet inn flere kvalifiserte investorer som tror på selskapet
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

SwedenFirst North Sweden
Antall
Kjøp
1 482
Selg
Antall
917

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
139--
262--
84--
131--
50--
Høy
16,1
VWAP
15,52
Lav
15,2
OmsetningAntall
0,8 52 890
VWAP
15,52
Høy
16,1
Lav
15,2
OmsetningAntall
0,8 52 890

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym52 89052 89000

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym52 89052 89000

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
6. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport24. okt.
2025 Q2-rapport25. juli
2025 Q1-rapport30. apr.
2024 Q4-rapport7. feb.
2024 Q3-rapport31. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
56 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
6. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport24. okt.
2025 Q2-rapport25. juli
2025 Q1-rapport30. apr.
2024 Q4-rapport7. feb.
2024 Q3-rapport31. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterte produkter

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 11. des.
    ·
    11. des.
    ·
    Teknologi & Produkter 2025-12-11 FORVIA HELLA mottar første store ordre på høyoppløselige radarsensorer Fullsortimentsleverandør for radarsensorteknologi: FORVIA HELLA utvider sin 360-graders radarportefølje med den høyoppløselige radaren ”ForWave7HD” Nøkkelteknologi for SAE Nivå 2+ og 3: Høyoppløselige radarer tilbyr betydelig høyere objektseparasjon på en rekkevidde på rundt 400 meter Serieproduksjon fra midten av 2028 for en global premiumprodusent: Ordrevolumet er i det lave til middels tresifrede million euro-området Lippstadt, 11. desember 2025. Den internasjonale billeverandøren FORVIA HELLA har mottatt en serieproduksjonsordre for høyoppløselige radarsensorer (High Resolution Radar Sensors, HRR) fra en global premiumprodusent. Ordrevolumet for dette prosjektet er i det lave til middels tresifrede million euro-området. Produksjonen av de høyoppløselige radarene forventes å starte fra midten av 2028 innenfor FORVIA HELLAs europeiske produksjonsnettverk. Utviklingen finner sted ved selskapets hovedkontor i Lippstadt, Tyskland. ”Med denne nyervervede serieordren for høyoppløselige radarer tilbyr vi nå en omfattende sensorportefølje fra en enkelt kilde, presist, skreddersydd og kostnadseffektivt møtende kravene til de ulike utviklingsstadiene for automatisert kjøring. Dette styrker ikke bare vår markedsposisjon som en fullsortimentsleverandør for radarsensorteknologi, men bidrar også betydelig til økt trafikksikkerhet,” sier Jörg Weisgerber, medlem av styret med ansvar for FORVIA HELLAs globale elektronikvirksomhet. ”Dette muliggjør også en utbredt adopsjon av avanserte førerassistentsystemer, driver trenden mot autonom kjøring, og bidrar dermed viktig til å forbedre trafikksikkerheten. Vår radarvirksomhet, allerede en av våre viktigste vekstdrivere, vil som et resultat fortsette å få fart.” Nøkkelteknologi for automatisert kjøring på nivå 2+ og 3 Høyoppløselige radarer (HRR) er en uunnværlig nøkkelteknologi for automatiserte kjøresystemer på SAE Nivå 2+ og 3. Mens kjøretøy på Nivå 2+ (delvis automatisering) allerede kan styre, akselerere og bremse helt på egen hånd (føreren må overvåke systemet til enhver tid), tillater Nivå 3 (betinget automatisering) kjøretøyet å overta kjøreoppgaven fullstendig under visse forhold. Disse systemene er spesielt viktige i trafikkorker eller ved hastigheter opp til omtrent 100 km/t på motorveier. For å sikre sikker og pålitelig drift kreves radarsensorer med betydelig økt ytelse, i stand til å oppdage objekter og trafikanter på større avstander med enda høyere presisjon. FORVIA HELLAs høyoppløselige radarsensor ForWave7HD er en sentral komponent her, takket være dens betydelig forbedrede miljødeteksjonsfunksjoner. Med sin høye oppløsning og mange sende- og mottakskanaler, oppdager den pålitelig selv små objekter bare noen få centimeter store, for eksempel tapt last på veien eller kjegler i byggeplasser. Med en forbedret vinkeloppløsning på mindre enn 1°, kan sensoren også skille tett plasserte objekter, for eksempel kjøretøy i tett bytrafikk eller individer innenfor grupper. Toppmoderne antenne- og chipteknologier muliggjør en deteksjonsrekkevidde på opptil 400 meter, et utvidet synsfelt og optimalisert nærområdedeteksjon. FORVIA HELLA blir en fullsortimentsleverandør for radarsensorteknologi med ny kundebestilling FORVIA HELLA etablerte seg opprinnelig som en ledende leverandør av 24 GHz hjørneradarer for bakre applikasjoner og lanserte deretter vellykket 77 GHz radarsensorer i serieproduksjon. Disse sensorene, plassert i hjørnene av kjøretøy, dekker front- og bakre applikasjoner som filskifte- eller kryssassistenter, men kan også installeres i kjøretøyets sentrale frontposisjon, i området av radiatorgrillen, eller bak merkeemblemet. Selskapet produserte sin 100 millionte radarsensor i høst i år. Med serieordren for ForWave7HD radarsensorer, fullfører FORVIA HELLA, som en ledende leverandør av front- og bakradarløsninger med opptil fire sende- og fire mottakskanaler, sin produktportefølje med høyoppløselige radarsensorer (”ForWave7HD”). Disse høyoppløselige radarene fra FORVIA HELLA er basert på en modulær og skalerbar plattformtilnærming, som kan utstyres med et betydelig høyere antall kanaler – for eksempel 32 sende- og 32 mottakskanaler. Dette gjør at de kan tilpasses de spesifikke kravene til kunder og markeder, alt fra kostnadseffektive til ytelsesorienterte applikasjoner. De høyoppløselige radarsensorene er en del av FORVIA HELLAs ForWave7 radarproduktfamilie. I tillegg til ForWave7HD-varianten, har FORVIA HELLA utviklet ”ForWave7e,” en spesielt kostnadsoptimalisert versjon som fortsatt leverer høy ytelse. FORVIA HELLA mottok en ordre for denne varianten fra en ledende billeverandør i Asia i sommer i år. Ved siden av F
    11. des.
    ·
    11. des.
    ·
    Takk Vestenir! Bra info. Hella var blant de siste til å slippe 24 GHz og viser nå tydelig at de vil tilbake til tetgruppen. Og antennen til HRR-sensoren produseres av Gapwaves i stedet for på lisens, så kasseklirr følger. Men, en liten fundering: For L3 vil vel også en imaging radar trengs. Skal Hella fikse den også, eller skal en annen leverandør stå for den? Eller tenker jeg feil?
  • 8. des.
    ·
    8. des.
    ·
    Ryktes/spekuleres om BMW på Discord. Kanskje VD får avsløre når bilen ruller på veiene i begynnelsen av vinteren. I så fall kan vi få et lite rykk oppover da?
    10. des.
    ·
    10. des.
    ·
    Det kunne man virkelig håpe. Syns den er litt slapp for tiden😅
  • 5. des.
    ·
    5. des.
    ·
    Nå må CEO komme med flere biler, bare Mercedes er ikke nok.
    13. des.
    ·
    13. des.
    ·
    Vi venter på mer!
  • 21. nov.
    ·
    21. nov.
    ·
    Er dette sant eller skal man være kildekritisk hvor fikk du den infoen fra
    24. nov.
    ·
    24. nov.
    ·
    BTA betyr betalt tegnet aksje.
  • 18. nov.
    ·
    18. nov.
    ·
    Har jeg forstått riktig at største eier Kildal har valgt å ikke benytte sine tegningsretter? Det kan vel ikke være bra?
    20. nov.
    ·
    20. nov.
    ·
    Helt riktig teknikflygqarn, tvert imot positivt da det har kommet inn flere kvalifiserte investorer som tror på selskapet
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

SwedenFirst North Sweden
Antall
Kjøp
1 482
Selg
Antall
917

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
139--
262--
84--
131--
50--
Høy
16,1
VWAP
15,52
Lav
15,2
OmsetningAntall
0,8 52 890
VWAP
15,52
Høy
16,1
Lav
15,2
OmsetningAntall
0,8 52 890

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym52 89052 89000

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym52 89052 89000