Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Fluicell

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-

Fluicell

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-

Fluicell

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2026 Q1-rapport

Kun PDF

30 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
3--
1--
5--
85--
40--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
14. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
8. mai
2025 Q4-rapport
20. feb.
2025 Q3-rapport
28. nov. 2025
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 Q1-rapport
9. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Hva skjer her? Aksjen har gått opp non-stop siden rapporten uten flere pressemeldinger. Jeg tolket rapporten som at det er ujevnt mellom kvartalene, og at Q2 ikke kommer til å bli like bra. Deretter tolket jeg det som at selskapet trenger å hente inn penger. Hva er deres tanker fremover?
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Midler blir plassert klar for spacex er min teori.
  • 28. mai
    ·
    28. mai
    ·
    Vill tur med berg-og-dalbanen i dag. I formiddag var det en som ville ut med 12000 stk på en gang, og han solgte ned. Jeg er ganske sikker på at det trigget en masse stop-losses. Jeg ser det som en kjempe styrke at den beveger seg over 50 igjen etter å ha truffet 40 til middag.
    28. mai
    28. mai
    Håper det blir en sånn dag i morgen også 🤩
    1. juni
    litt mere stabilt her idag ja.....
  • 28. mai
    ·
    28. mai
    ·
    Jeg har merket meg at de likvide midlene ved årets utgang har falt til 2,2 MSEK. Selv om ledelsens prognose for 2026 indikerer en balansert kontantstrøm mellom -1 og +1 MSEK, vekker det nåværende likviditetsnivået en viss bekymring for om selskapet kan bli tvunget til enda en kapitalinnhenting senere på året, dersom milepælsbetalingene eller ordreinntektene trekker ut. Hvordan vurderer dere selskapets finansielle råderom (runway) i de kommende kvartalene, hvis de forventede kommersielle milepælene mot forventning skulle bli forsinket?
    28. mai
    ·
    28. mai
    ·
    Det er ingen anmerkninger fra revisor, som har til oppgave å granske nettopp dette svært nøye.
  • 27. mai · Endret
    ·
    27. mai · Endret
    ·
    Det akkumuleres her. Kursen gjenopprettes konstant etter hvert nedsalg.. Ja, aksjen blir re-priset nå. Hvor vi ender før neste PM kan jeg ikke forutsi, da det er så mange ukjente. Men denne kan gå veldig høyt i løpet av det kommende året
  • 27. mai · Endret
    27. mai · Endret
    Her er det noen som virkelig har sett lyset. Viser hvor latterlig underpriset selskapet er. Dette basert på at selskapet er blitt lønnsomt, samt hva de jobber med og hvem de samarbeider med.
    27. mai
    ·
    27. mai
    ·
    Kan selskapet vise samme overskudd i neste rapport?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

30 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Hva skjer her? Aksjen har gått opp non-stop siden rapporten uten flere pressemeldinger. Jeg tolket rapporten som at det er ujevnt mellom kvartalene, og at Q2 ikke kommer til å bli like bra. Deretter tolket jeg det som at selskapet trenger å hente inn penger. Hva er deres tanker fremover?
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Midler blir plassert klar for spacex er min teori.
  • 28. mai
    ·
    28. mai
    ·
    Vill tur med berg-og-dalbanen i dag. I formiddag var det en som ville ut med 12000 stk på en gang, og han solgte ned. Jeg er ganske sikker på at det trigget en masse stop-losses. Jeg ser det som en kjempe styrke at den beveger seg over 50 igjen etter å ha truffet 40 til middag.
    28. mai
    28. mai
    Håper det blir en sånn dag i morgen også 🤩
    1. juni
    litt mere stabilt her idag ja.....
  • 28. mai
    ·
    28. mai
    ·
    Jeg har merket meg at de likvide midlene ved årets utgang har falt til 2,2 MSEK. Selv om ledelsens prognose for 2026 indikerer en balansert kontantstrøm mellom -1 og +1 MSEK, vekker det nåværende likviditetsnivået en viss bekymring for om selskapet kan bli tvunget til enda en kapitalinnhenting senere på året, dersom milepælsbetalingene eller ordreinntektene trekker ut. Hvordan vurderer dere selskapets finansielle råderom (runway) i de kommende kvartalene, hvis de forventede kommersielle milepælene mot forventning skulle bli forsinket?
    28. mai
    ·
    28. mai
    ·
    Det er ingen anmerkninger fra revisor, som har til oppgave å granske nettopp dette svært nøye.
  • 27. mai · Endret
    ·
    27. mai · Endret
    ·
    Det akkumuleres her. Kursen gjenopprettes konstant etter hvert nedsalg.. Ja, aksjen blir re-priset nå. Hvor vi ender før neste PM kan jeg ikke forutsi, da det er så mange ukjente. Men denne kan gå veldig høyt i løpet av det kommende året
  • 27. mai · Endret
    27. mai · Endret
    Her er det noen som virkelig har sett lyset. Viser hvor latterlig underpriset selskapet er. Dette basert på at selskapet er blitt lønnsomt, samt hva de jobber med og hvem de samarbeider med.
    27. mai
    ·
    27. mai
    ·
    Kan selskapet vise samme overskudd i neste rapport?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
3--
1--
5--
85--
40--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
14. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
8. mai
2025 Q4-rapport
20. feb.
2025 Q3-rapport
28. nov. 2025
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 Q1-rapport
9. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

30 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
14. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
8. mai
2025 Q4-rapport
20. feb.
2025 Q3-rapport
28. nov. 2025
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 Q1-rapport
9. mai 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Hva skjer her? Aksjen har gått opp non-stop siden rapporten uten flere pressemeldinger. Jeg tolket rapporten som at det er ujevnt mellom kvartalene, og at Q2 ikke kommer til å bli like bra. Deretter tolket jeg det som at selskapet trenger å hente inn penger. Hva er deres tanker fremover?
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Midler blir plassert klar for spacex er min teori.
  • 28. mai
    ·
    28. mai
    ·
    Vill tur med berg-og-dalbanen i dag. I formiddag var det en som ville ut med 12000 stk på en gang, og han solgte ned. Jeg er ganske sikker på at det trigget en masse stop-losses. Jeg ser det som en kjempe styrke at den beveger seg over 50 igjen etter å ha truffet 40 til middag.
    28. mai
    28. mai
    Håper det blir en sånn dag i morgen også 🤩
    1. juni
    litt mere stabilt her idag ja.....
  • 28. mai
    ·
    28. mai
    ·
    Jeg har merket meg at de likvide midlene ved årets utgang har falt til 2,2 MSEK. Selv om ledelsens prognose for 2026 indikerer en balansert kontantstrøm mellom -1 og +1 MSEK, vekker det nåværende likviditetsnivået en viss bekymring for om selskapet kan bli tvunget til enda en kapitalinnhenting senere på året, dersom milepælsbetalingene eller ordreinntektene trekker ut. Hvordan vurderer dere selskapets finansielle råderom (runway) i de kommende kvartalene, hvis de forventede kommersielle milepælene mot forventning skulle bli forsinket?
    28. mai
    ·
    28. mai
    ·
    Det er ingen anmerkninger fra revisor, som har til oppgave å granske nettopp dette svært nøye.
  • 27. mai · Endret
    ·
    27. mai · Endret
    ·
    Det akkumuleres her. Kursen gjenopprettes konstant etter hvert nedsalg.. Ja, aksjen blir re-priset nå. Hvor vi ender før neste PM kan jeg ikke forutsi, da det er så mange ukjente. Men denne kan gå veldig høyt i løpet av det kommende året
  • 27. mai · Endret
    27. mai · Endret
    Her er det noen som virkelig har sett lyset. Viser hvor latterlig underpriset selskapet er. Dette basert på at selskapet er blitt lønnsomt, samt hva de jobber med og hvem de samarbeider med.
    27. mai
    ·
    27. mai
    ·
    Kan selskapet vise samme overskudd i neste rapport?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
3--
1--
5--
85--
40--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data