Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Alefarm Brewing

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-

Alefarm Brewing

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-

Alefarm Brewing

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2025 H2-rapport

Kun PDF

87 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
27. aug.
Historisk
2025 H2-rapport
12. mars
2025 H1-rapport
28. aug. 2025
2024 H2-rapport
13. mars 2025
2024 H1-rapport
29. aug. 2024
2023 H2-rapport
13. mars 2024

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 21. mai
    ·
    21. mai
    ·
    Det ser dumt ut at noen kjøper svært få aksjer til en kurs markant høyere enn den kursen det blir solgt volum til.
  • 19. mai
    ·
    19. mai
    ·
    Skal vi ned under bokspant i pris? Vi har jo vært veldig nær før.
  • 12. mai
    ·
    12. mai
    ·
    Gode nyheter i dag. De selger alt ølet de kan produsere. Og snart kan de produsere mer.
    19. mai
    ·
    19. mai
    ·
    kanskje de blir kjøpt av børsen ... de kom på børsen til 100 mio noen byr 3,2 ca. 50 mio.... Folk sier nok ja eller 3,7 60 mio... det kan jo være royal eller harboe vil utvide/utrydde konkurrent som kjører med ca. 0 i resultat
    19. mai
    ·
    19. mai
    ·
    Hva legger du til grunn for din antakelse om et mulig oppkjøp? Er det noe som har blitt snakket om fra selskapets side, eller andre selskapers side (Er relativt ny investor), eller er det bare en tanke du selv leker med?
  • 28. apr.
    ·
    28. apr.
    ·
    Alefarm vokser. Det er alltid bra. De prøver å utvide markedet sitt innen nisjemerker (altså små høyere prissegmenter). Og nå begynner kapasitetsinvesteringene deres. Og en ganske godkjent kommunikasjonspolitikk. Det som er litt spennende er, kan de bygge opp et samarbeid med Unibrew? De som eier "Too old.."
    29. apr. · Endret
    ·
    29. apr. · Endret
    ·
    De skrev i går at de har opprettet et samarbeid med too old og Meny og tror nok det var d. 21/4 at de skrev at de nå også får øl hos Salling Group med alkoholfrie øl - så de utvider seg i den grad.
  • 10. apr.
    ·
    10. apr.
    ·
    Har noen besøkt den nye baren? Leste nettopp nyhetene fra mars og begynte å planlegge tur til København!
    17. apr.
    ·
    17. apr.
    ·
    Ja, dro dit men det var helt proppfullt, hadde ellers kjøpt en tipster
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 H2-rapport

Kun PDF

87 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 21. mai
    ·
    21. mai
    ·
    Det ser dumt ut at noen kjøper svært få aksjer til en kurs markant høyere enn den kursen det blir solgt volum til.
  • 19. mai
    ·
    19. mai
    ·
    Skal vi ned under bokspant i pris? Vi har jo vært veldig nær før.
  • 12. mai
    ·
    12. mai
    ·
    Gode nyheter i dag. De selger alt ølet de kan produsere. Og snart kan de produsere mer.
    19. mai
    ·
    19. mai
    ·
    kanskje de blir kjøpt av børsen ... de kom på børsen til 100 mio noen byr 3,2 ca. 50 mio.... Folk sier nok ja eller 3,7 60 mio... det kan jo være royal eller harboe vil utvide/utrydde konkurrent som kjører med ca. 0 i resultat
    19. mai
    ·
    19. mai
    ·
    Hva legger du til grunn for din antakelse om et mulig oppkjøp? Er det noe som har blitt snakket om fra selskapets side, eller andre selskapers side (Er relativt ny investor), eller er det bare en tanke du selv leker med?
  • 28. apr.
    ·
    28. apr.
    ·
    Alefarm vokser. Det er alltid bra. De prøver å utvide markedet sitt innen nisjemerker (altså små høyere prissegmenter). Og nå begynner kapasitetsinvesteringene deres. Og en ganske godkjent kommunikasjonspolitikk. Det som er litt spennende er, kan de bygge opp et samarbeid med Unibrew? De som eier "Too old.."
    29. apr. · Endret
    ·
    29. apr. · Endret
    ·
    De skrev i går at de har opprettet et samarbeid med too old og Meny og tror nok det var d. 21/4 at de skrev at de nå også får øl hos Salling Group med alkoholfrie øl - så de utvider seg i den grad.
  • 10. apr.
    ·
    10. apr.
    ·
    Har noen besøkt den nye baren? Leste nettopp nyhetene fra mars og begynte å planlegge tur til København!
    17. apr.
    ·
    17. apr.
    ·
    Ja, dro dit men det var helt proppfullt, hadde ellers kjøpt en tipster
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
27. aug.
Historisk
2025 H2-rapport
12. mars
2025 H1-rapport
28. aug. 2025
2024 H2-rapport
13. mars 2025
2024 H1-rapport
29. aug. 2024
2023 H2-rapport
13. mars 2024

Relaterte produkter

2025 H2-rapport

Kun PDF

87 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
27. aug.
Historisk
2025 H2-rapport
12. mars
2025 H1-rapport
28. aug. 2025
2024 H2-rapport
13. mars 2025
2024 H1-rapport
29. aug. 2024
2023 H2-rapport
13. mars 2024

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 21. mai
    ·
    21. mai
    ·
    Det ser dumt ut at noen kjøper svært få aksjer til en kurs markant høyere enn den kursen det blir solgt volum til.
  • 19. mai
    ·
    19. mai
    ·
    Skal vi ned under bokspant i pris? Vi har jo vært veldig nær før.
  • 12. mai
    ·
    12. mai
    ·
    Gode nyheter i dag. De selger alt ølet de kan produsere. Og snart kan de produsere mer.
    19. mai
    ·
    19. mai
    ·
    kanskje de blir kjøpt av børsen ... de kom på børsen til 100 mio noen byr 3,2 ca. 50 mio.... Folk sier nok ja eller 3,7 60 mio... det kan jo være royal eller harboe vil utvide/utrydde konkurrent som kjører med ca. 0 i resultat
    19. mai
    ·
    19. mai
    ·
    Hva legger du til grunn for din antakelse om et mulig oppkjøp? Er det noe som har blitt snakket om fra selskapets side, eller andre selskapers side (Er relativt ny investor), eller er det bare en tanke du selv leker med?
  • 28. apr.
    ·
    28. apr.
    ·
    Alefarm vokser. Det er alltid bra. De prøver å utvide markedet sitt innen nisjemerker (altså små høyere prissegmenter). Og nå begynner kapasitetsinvesteringene deres. Og en ganske godkjent kommunikasjonspolitikk. Det som er litt spennende er, kan de bygge opp et samarbeid med Unibrew? De som eier "Too old.."
    29. apr. · Endret
    ·
    29. apr. · Endret
    ·
    De skrev i går at de har opprettet et samarbeid med too old og Meny og tror nok det var d. 21/4 at de skrev at de nå også får øl hos Salling Group med alkoholfrie øl - så de utvider seg i den grad.
  • 10. apr.
    ·
    10. apr.
    ·
    Har noen besøkt den nye baren? Leste nettopp nyhetene fra mars og begynte å planlegge tur til København!
    17. apr.
    ·
    17. apr.
    ·
    Ja, dro dit men det var helt proppfullt, hadde ellers kjøpt en tipster
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data