Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Cyviz

2026 Q1-rapport
33 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
20. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
21. mai
2025 Q4-rapport
26. feb.
2025 Q3-rapport
13. nov. 2025
2025 Q2-rapport
21. aug. 2025
2025 Q1-rapport
15. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 10. juni
    Noen som har noe formening om hva som er grunnen til den siste tidens fall? Det virker jo ikke å være noe selskap spesifikk ?! Lavt volum og aksjekursen kollapser på dette.
    16. juni
    Midtøsten problemene fører til en likviditetsskvis. Cyviz er sårbare når det kommer til likviditet, noe som kom til syne nå og muligens kan resultere i en emisjon. Så har du nok også de som ser på Cyviz som et software selskap, og kanskje tenker at de skal ned slik som "resten" av software selskapene. Det positive slik jeg ser det, er at likviditetsutfordingene vi har nå er et resultat av den gamle businessmodellen hvor Cyviz serlv stod for prosjektering og leveranse av hardware. Denne sårbarheten er blitt begrenset nå som de beveger seg mot mer software og ARR, og hardware og installasjon i større grad blir levert av partnerselskaper. Siden softwaren til Cyviz u i stor grad ER den kritiske infrastrukturen i denne sammenheng, er jeg lite bekymret for at AI skal levere konkurrerende løsninger. Så jeg tenker vel faktisk at dette er en super mulighet til å kjøpe billige aksjer! gitt at vi slipper unna emisjon
  • 21. mai
    ·
    💎🤲
  • 18. mai
    Jeg tror vi kan få en positiv overraskelse på torsdag. Backloggen er høy og de har vist at de klarer å tjene penger tidligere, med en fot innenfor forsvarssegmentet tror jeg det er betydelig oppsidepotensial her
    Gikk jo straka vegen dette. Kjenner ikke selskapet i det hele tatt, men tok likevel noen aksjer på 24,50 som er 4 kroner under VWAP så langt. Bør jo kunne bli noen kroner gevinst eller var tallene så dårlige at den skal enda lenger ned?
  • 20. feb.
    Fikk Chat gpt til å lage en oversikt over ordreinngang i q4: 16.10.2025 Microsoft – Envisioning Theater + oppgraderinger USD 4,4 mill (~ca. 44,5 MNOK) 13.11.2025 Fortune 500–globalt innovasjonssenter (to ordre) > USD 2 mill (~> 20 MNOK) 26.11.2025 Strategisk ordre – operasjonssenter i UAE USD 1,33 mill (~ca. 15 MNOK) 27.11.2025 Tilleggsordre fra tjenesteleverandør ca. 17 MNOK 28.11.2025 IBM – partnerkontrakt Cyber Range IKKE offentliggjort 01.12.2025 Fortune 500 – teknologi-refresh USD 1,23 mill (~ca. 13,5 MNOK) 15.12.2025 To klassifiserte forsvars-kontrakter IKKE offentliggjort 17.12.2025 Offshore vind kontrollromordre (Goodtech/Equinor) IKKE offentliggjort 19.12.2025 Fortune 500 – to nye ordre (Delhi, India) IKKE offentliggjort Det vil si at selskapet har sikret minimum 110mnok fra kun de offentliggjorte verdiene. Så kan vi fort tenke at det er dobbelt når vi tar høyde for kontraktene som ikke har offentliggjort verdi, pluss evt mindre ordre som ikke er børsmeldt. Så selskapet kan fort være på samme nivå som q3 når det kommer til order intake, noe som gir stor sikkerhet og oppside i inntekter for 2026!!
  • 29. jan.
    Må stadig betale litt mer for denne nå. Spennende tider. Kjøpte denne for flere år siden og satset på tålmodighet, det samme gjorde jeg med Hav Group. Det har vært en prøvelse, men det ser ut som det endelig skal løsne. Hav group har jo gått nesten 100 % bare i løpet av en uke nå, så håper rettferdigheten seirer til slutt i denne aksjen også. Følger spent med😊
    29. jan.
    og der tok en en dykkert altså
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
33 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 10. juni
    Noen som har noe formening om hva som er grunnen til den siste tidens fall? Det virker jo ikke å være noe selskap spesifikk ?! Lavt volum og aksjekursen kollapser på dette.
    16. juni
    Midtøsten problemene fører til en likviditetsskvis. Cyviz er sårbare når det kommer til likviditet, noe som kom til syne nå og muligens kan resultere i en emisjon. Så har du nok også de som ser på Cyviz som et software selskap, og kanskje tenker at de skal ned slik som "resten" av software selskapene. Det positive slik jeg ser det, er at likviditetsutfordingene vi har nå er et resultat av den gamle businessmodellen hvor Cyviz serlv stod for prosjektering og leveranse av hardware. Denne sårbarheten er blitt begrenset nå som de beveger seg mot mer software og ARR, og hardware og installasjon i større grad blir levert av partnerselskaper. Siden softwaren til Cyviz u i stor grad ER den kritiske infrastrukturen i denne sammenheng, er jeg lite bekymret for at AI skal levere konkurrerende løsninger. Så jeg tenker vel faktisk at dette er en super mulighet til å kjøpe billige aksjer! gitt at vi slipper unna emisjon
  • 21. mai
    ·
    💎🤲
  • 18. mai
    Jeg tror vi kan få en positiv overraskelse på torsdag. Backloggen er høy og de har vist at de klarer å tjene penger tidligere, med en fot innenfor forsvarssegmentet tror jeg det er betydelig oppsidepotensial her
    Gikk jo straka vegen dette. Kjenner ikke selskapet i det hele tatt, men tok likevel noen aksjer på 24,50 som er 4 kroner under VWAP så langt. Bør jo kunne bli noen kroner gevinst eller var tallene så dårlige at den skal enda lenger ned?
  • 20. feb.
    Fikk Chat gpt til å lage en oversikt over ordreinngang i q4: 16.10.2025 Microsoft – Envisioning Theater + oppgraderinger USD 4,4 mill (~ca. 44,5 MNOK) 13.11.2025 Fortune 500–globalt innovasjonssenter (to ordre) > USD 2 mill (~> 20 MNOK) 26.11.2025 Strategisk ordre – operasjonssenter i UAE USD 1,33 mill (~ca. 15 MNOK) 27.11.2025 Tilleggsordre fra tjenesteleverandør ca. 17 MNOK 28.11.2025 IBM – partnerkontrakt Cyber Range IKKE offentliggjort 01.12.2025 Fortune 500 – teknologi-refresh USD 1,23 mill (~ca. 13,5 MNOK) 15.12.2025 To klassifiserte forsvars-kontrakter IKKE offentliggjort 17.12.2025 Offshore vind kontrollromordre (Goodtech/Equinor) IKKE offentliggjort 19.12.2025 Fortune 500 – to nye ordre (Delhi, India) IKKE offentliggjort Det vil si at selskapet har sikret minimum 110mnok fra kun de offentliggjorte verdiene. Så kan vi fort tenke at det er dobbelt når vi tar høyde for kontraktene som ikke har offentliggjort verdi, pluss evt mindre ordre som ikke er børsmeldt. Så selskapet kan fort være på samme nivå som q3 når det kommer til order intake, noe som gir stor sikkerhet og oppside i inntekter for 2026!!
  • 29. jan.
    Må stadig betale litt mer for denne nå. Spennende tider. Kjøpte denne for flere år siden og satset på tålmodighet, det samme gjorde jeg med Hav Group. Det har vært en prøvelse, men det ser ut som det endelig skal løsne. Hav group har jo gått nesten 100 % bare i løpet av en uke nå, så håper rettferdigheten seirer til slutt i denne aksjen også. Følger spent med😊
    29. jan.
    og der tok en en dykkert altså
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
20. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
21. mai
2025 Q4-rapport
26. feb.
2025 Q3-rapport
13. nov. 2025
2025 Q2-rapport
21. aug. 2025
2025 Q1-rapport
15. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
33 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
20. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
21. mai
2025 Q4-rapport
26. feb.
2025 Q3-rapport
13. nov. 2025
2025 Q2-rapport
21. aug. 2025
2025 Q1-rapport
15. mai 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 10. juni
    Noen som har noe formening om hva som er grunnen til den siste tidens fall? Det virker jo ikke å være noe selskap spesifikk ?! Lavt volum og aksjekursen kollapser på dette.
    16. juni
    Midtøsten problemene fører til en likviditetsskvis. Cyviz er sårbare når det kommer til likviditet, noe som kom til syne nå og muligens kan resultere i en emisjon. Så har du nok også de som ser på Cyviz som et software selskap, og kanskje tenker at de skal ned slik som "resten" av software selskapene. Det positive slik jeg ser det, er at likviditetsutfordingene vi har nå er et resultat av den gamle businessmodellen hvor Cyviz serlv stod for prosjektering og leveranse av hardware. Denne sårbarheten er blitt begrenset nå som de beveger seg mot mer software og ARR, og hardware og installasjon i større grad blir levert av partnerselskaper. Siden softwaren til Cyviz u i stor grad ER den kritiske infrastrukturen i denne sammenheng, er jeg lite bekymret for at AI skal levere konkurrerende løsninger. Så jeg tenker vel faktisk at dette er en super mulighet til å kjøpe billige aksjer! gitt at vi slipper unna emisjon
  • 21. mai
    ·
    💎🤲
  • 18. mai
    Jeg tror vi kan få en positiv overraskelse på torsdag. Backloggen er høy og de har vist at de klarer å tjene penger tidligere, med en fot innenfor forsvarssegmentet tror jeg det er betydelig oppsidepotensial her
    Gikk jo straka vegen dette. Kjenner ikke selskapet i det hele tatt, men tok likevel noen aksjer på 24,50 som er 4 kroner under VWAP så langt. Bør jo kunne bli noen kroner gevinst eller var tallene så dårlige at den skal enda lenger ned?
  • 20. feb.
    Fikk Chat gpt til å lage en oversikt over ordreinngang i q4: 16.10.2025 Microsoft – Envisioning Theater + oppgraderinger USD 4,4 mill (~ca. 44,5 MNOK) 13.11.2025 Fortune 500–globalt innovasjonssenter (to ordre) > USD 2 mill (~> 20 MNOK) 26.11.2025 Strategisk ordre – operasjonssenter i UAE USD 1,33 mill (~ca. 15 MNOK) 27.11.2025 Tilleggsordre fra tjenesteleverandør ca. 17 MNOK 28.11.2025 IBM – partnerkontrakt Cyber Range IKKE offentliggjort 01.12.2025 Fortune 500 – teknologi-refresh USD 1,23 mill (~ca. 13,5 MNOK) 15.12.2025 To klassifiserte forsvars-kontrakter IKKE offentliggjort 17.12.2025 Offshore vind kontrollromordre (Goodtech/Equinor) IKKE offentliggjort 19.12.2025 Fortune 500 – to nye ordre (Delhi, India) IKKE offentliggjort Det vil si at selskapet har sikret minimum 110mnok fra kun de offentliggjorte verdiene. Så kan vi fort tenke at det er dobbelt når vi tar høyde for kontraktene som ikke har offentliggjort verdi, pluss evt mindre ordre som ikke er børsmeldt. Så selskapet kan fort være på samme nivå som q3 når det kommer til order intake, noe som gir stor sikkerhet og oppside i inntekter for 2026!!
  • 29. jan.
    Må stadig betale litt mer for denne nå. Spennende tider. Kjøpte denne for flere år siden og satset på tålmodighet, det samme gjorde jeg med Hav Group. Det har vært en prøvelse, men det ser ut som det endelig skal løsne. Hav group har jo gått nesten 100 % bare i løpet av en uke nå, så håper rettferdigheten seirer til slutt i denne aksjen også. Følger spent med😊
    29. jan.
    og der tok en en dykkert altså
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data