Kvartalsrapport (Q1)
Kun PDF
53 dager siden
Ordredybde
NGM - Nordic SME
Antall
Kjøp
2 000
Selg
Antall
41
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
134 | AVA | AVA | ||
200 | AVA | AVA | ||
166 | AVA | AVA | ||
98 | NON | AVA | ||
9 | ENS | AVA |
Høy
3,37VWAP
Lav
3OmsetningAntall
0,1 15 763
VWAP
Høy
3,37Lav
3OmsetningAntall
0,1 15 763
Meglerstatistikk
Mest nettokjøp
Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Nordnet Bank AB | 10 000 | 828 | +9 172 | 0 |
Svenska Handelsbanken AB | 1 100 | 0 | +1 100 | 0 |
Swedbank AB | 450 | 0 | +450 | 0 |
Skandinaviska Enskilda Banken AB | 59 | 0 | +59 | 0 |
Nordea Bank Abp | 0 | 9 | −9 | 0 |
Avanza Bank AB | 4 154 | 14 926 | −10 772 | 4 145 |
Mest nettosalg
Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Avanza Bank AB | 4 154 | 14 926 | −10 772 | 4 145 |
Nordea Bank Abp | 0 | 9 | −9 | 0 |
Skandinaviska Enskilda Banken AB | 59 | 0 | +59 | 0 |
Swedbank AB | 450 | 0 | +450 | 0 |
Svenska Handelsbanken AB | 1 100 | 0 | +1 100 | 0 |
Nordnet Bank AB | 10 000 | 828 | +9 172 | 0 |
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 21. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 22. mai | |
2024 Generalforsamling | 22. mai | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 27. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 19. nov. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 22. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 9. juli·@Shareville: Skrevet på engelsk ser du nedenfor nok en melding sendt til administrerende direktør i dag. Tanken er å legge så mye press som mulig på Jens Eriksson før neste kvartalsmelding fra 21. august. Ta gjerne kontakt med Jens Eriksson – jo flere som hever stemmen, desto større er sjansen for at han vil avsløre begrunnet informasjon til markedet. Han burde vite at hans historiefortellerdager er over........ <xxxx@xxxx.dk> 09/07/2025 10:47 Til: xxxx@xxxx.dk, je@coeginpharma.com Kopia: info@coeginpharma.com, erlend@sarsia.com Kjære Jens, Først og fremst fortjener jeg honnør til deg for at du nå bruker de riktige kanalene på den svenske børsen for å informere markedet om utviklingen hos Coegin Pharma AB. Åpenhet er et viktig skritt fremover, og jeg takker deg for at du tar det ansvaret på alvor. Når det er sagt, er markedets oppfatning av Coegin Pharma AB fortsatt negativ. Til tross for nylige kunngjøringer – som 80 % reduksjon i produksjonskostnader for hårvekstproduktet og presentasjonen av emballasjeprototypen – har ikke markedet reagert positivt. Aksjekursen fortsetter sin nedadgående trend, noe som signaliserer mangel på tillit til at disse oppdateringene betyr meningsfulle fremskritt mot kommersialisering og til syvende og sist positiv kontantstrøm. Hvorfor er dette tilfelle? Svaret ser ut til å være enkelt: markedet har blitt lei av det det oppfatter som langvarig historiefortelling snarere enn evidensbasert gjennomføring. Kostnadsbesparelser og emballasjedesign er ikke i seg selv bevis på markedsberedskap eller kommersiell levedyktighet. De adresserer ikke de viktigste bekymringene investorene har om Coegin Pharma ABs evne til å utvikle seg til en lønnsom oppstartsbedrift. Som administrerende direktør er det nå viktig å gi markedet konkret, evidensbasert informasjon som underbygger selskapets markedsledende evne. Spesielt må interessenter se: - Navn på signerte partnere og distributører - Den geografiske rekkevidden og dekningen til disse distribusjonsnettverkene - En tydelig og detaljert tidslinje for produktlansering, inkludert spesifikke milepæler - Transparent kommunikasjon angående selskapets økonomiske stilling og kommende finansieringsbehov Dette er grunnleggende og forventede elementer i investorkommunikasjon på dette stadiet av selskapets utvikling. Med dette i tankene oppfordrer jeg dere sterkt til å skjerpe fokuset og klarheten i Coegin Pharma ABs budskap i forkant av den kommende kvartalsrapporten, som er planlagt publisert 21. august. Dette er en mulighet til å endre fortellingen gjennom konkrete opplysninger som bygger tillit og viser at selskapet går inn i en fase med målbar gjennomføring. Med vennlig hilsen, Xxxx Xxxx
- 2. juli2. juli3. juli·Bigfoot, alt er naturligvis subjektivt og opp til betrakterens øye – på det grunnlaget er jeg ikke uenig i påstanden din. Jeg har hatt en stilling i Coegin Pharma AB i nesten 3 år nå, en stilling jeg bygde opp under den forrige administrerende direktøren, Tore Duvold. Tore Duvold har medisinsk bakgrunn, og gikk den «kliniske veien» med sin oppbygging av selskapet. Plutselig ble han kastet ut døren av den nåværende administrerende direktøren, som absolutt ikke har noen bakgrunn i den medisinske verden – og de siste to årene har den nåværende administrerende direktøren fullstendig neglisjert den ene halvdelen av selskapets portefølje, den kliniske halvdelen. Den andre halvdelen, hår og pigmentering, har han, i all sin tid som administrerende direktør, rett og slett gjort historiefortelling til et nivå der du som investor bør begynne å være skeptisk. Dette har blitt sett blant oppstartsbedrifter så mange ganger før, det gjelder ikke bare Coegin Pharma AB. Jeg påstår på ingen måte at Coegin Pharma AB aldri vil komme på markedet med produktet sitt, jeg som investor har selv en interesse i det! Der Coegin Pharma AB er akkurat nå (med nåværende administrerende direktør og den historien han har oppnådd i selskapet), er ikke en pressemelding om en reduksjon av produksjonskostnader på 80 % og en fin liten video av en dispenser den minste garanti for at markedet snart vil oppleve en lønnsom oppstart. I tillegg må Coegin Pharma AB kunngjøre: - Navngitte distributører - Geografiske handelsområder - Detaljert tidsplan - Finansiell situasjon, inkludert behovet for en nyemisjon. Inntil det skjer – og i lys av administrerende direktørs foretrukne historiefortellings- og kommunikasjonsstrategi – forblir Coegin Pharma AB en «fugl på taket», dessverre kan jeg legge til....... (Administrerende direktør har presset seg opp i et hjørne med flere kunngjøringer om at Coegin Pharma AB vil gå på markedet i 2025, alt som gjenstår er å se det skje.)
- 2. juli·Hvorvidt det er en sammenheng mellom mine appeller til administrerende direktør og dagens siste pressemelding vil sannsynligvis ikke bli besvart – og det er også fullstendig irrelevant........ Personlig sitter jeg fortsatt med hendene mine i stillingen min, redusert til 1/5 av hva den var. Jeg vil gjøre det inntil Coegin Pharma AB har uttalt via pressemeldinger: - Hvordan, med hvem og i hvilke markeder de lanserer hårproduktet sitt. - En tidsplan for lanseringen. - En oppdatering om deres økonomiske situasjon, inkludert behovet for en emisjon. Inntil det er klarhet i de tre punktene ovenfor, forblir Coegin Pharma AB «bare en fugl på taket».2. juli2. juli
- 30. juni · Endret·Til dere som er til stede på LinkedIn-fellesskapet, prøv å slå opp «Coegin Pharma AB». Det dere ser der er virkelig en vits! Hvorfor? Det er en vits fordi administrerende direktør: - på den ene siden annonserer det som for ham er intet mindre enn en radikal endring av 40 års praksis innen hårbehandling. - på den andre siden synes han tydeligvis ikke budskapene hans er viktige nok til å informere markedene via den svenske børsen. Herregud!!….. Hvem prøver administrerende direktør å lure? - seg selv? - leserne på LinkedIn? - markedet, investorene og aksjonærene? …….eller enkelt alt det ovennevnte!?! Jeg har tatt en beslutning. I løpet av de siste ukene har jeg på positive kursendringer redusert min Coegin Pharma AB-posisjon til omtrent 1/5 av hva den var. Jeg er ikke den som gir bort mye mer penger når administrerende direktør ved neste kvartalsrapportering annonserer nok et nytt aksjeemisjonsprogram. Dobbelt forbannet!!…….
- 27. juni·@Shareville: Jeg mener det er grunn til å være på vakt nå som investor i Coegin Pharma AB. Administrerende direktør har i dag publisert en kort video på LinkedIn uten å informere aksjemarkedet via en PM. Jeg kan ikke helt utelukke at jeg ser spøkelser her - men for pokker, hva i all verden skjer? Se e-posten min nedenfor som jeg sendte i kveld til Coegin Pharma AB: NB: Alt som er skrevet i dette innlegget er gjort på engelsk. En automatisert oversettelse (slik den Shareville bruker til formålet) til ditt lokale språk kan forvrenge budskapet til en viss grad - derfor vennligst les meldingen min nøye før du trekker noen konklusjoner. Fra: Xxxx Xxxx <xxxx@xxxxdk> Dato: 27. juni 2025 kl. 23:16:57 +02:00 Emne: Re: Coegin 6. mars PM. Til: <xxxx@xxxx.dk>, <je@coeginpharma.com> Kopia: <info@coeginpharma.com>, <erlend@sarsia.com> Kjære Jens, Jeg ble dypt bekymret da jeg så videoen du publiserte i dag på LinkedIn, der du personlig presenterer emballasjen til Coegin Pharma ABs kommende hårbehandlingsprodukt – angivelig planlagt lansert innen utgangen av 2025. Årsaken til bekymringen min er enkel og alvorlig: denne typen kommunikasjon, som inneholder potensielt prissensitiv informasjon, har ikke blitt offentliggjort til markedet samtidig via de riktige kanalene på den svenske børsen, der Coegin Pharma AB er notert. Som du er godt klar over, er børsnoterte selskaper pålagt å sikre at alle investorer har lik tilgang til informasjon. Selektiv publisering av slikt innhold på sosiale medier uten skikkelig børsopplysning risikerer å bryte markedsreguleringer, og kan utsette Coegin Pharma AB for regulatorisk gransking eller sanksjoner for ikke å opprettholde prinsippene om rettferdig og transparent informasjonsformidling. Jeg vil avstå fra å uttrykke hele omfanget av min reaksjon på dette stuntet, men det er nok å si at jeg ble både overrasket og skuffet over fremgangsmåten. Jeg håper inderlig – og forventer fullt og fast – at dine handlinger som administrerende direktør utføres med full bevissthet og godkjenning fra styret i Coegin Pharma AB. Jeg stoler på at det uten forsinkelse vil bli tatt passende skritt for å løse dette problemet og sikre streng overholdelse av markedskommunikasjonsforskriftene fremover. Med vennlig hilsen, Xxxx Xxxx
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q1)
Kun PDF
53 dager siden
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 9. juli·@Shareville: Skrevet på engelsk ser du nedenfor nok en melding sendt til administrerende direktør i dag. Tanken er å legge så mye press som mulig på Jens Eriksson før neste kvartalsmelding fra 21. august. Ta gjerne kontakt med Jens Eriksson – jo flere som hever stemmen, desto større er sjansen for at han vil avsløre begrunnet informasjon til markedet. Han burde vite at hans historiefortellerdager er over........ <xxxx@xxxx.dk> 09/07/2025 10:47 Til: xxxx@xxxx.dk, je@coeginpharma.com Kopia: info@coeginpharma.com, erlend@sarsia.com Kjære Jens, Først og fremst fortjener jeg honnør til deg for at du nå bruker de riktige kanalene på den svenske børsen for å informere markedet om utviklingen hos Coegin Pharma AB. Åpenhet er et viktig skritt fremover, og jeg takker deg for at du tar det ansvaret på alvor. Når det er sagt, er markedets oppfatning av Coegin Pharma AB fortsatt negativ. Til tross for nylige kunngjøringer – som 80 % reduksjon i produksjonskostnader for hårvekstproduktet og presentasjonen av emballasjeprototypen – har ikke markedet reagert positivt. Aksjekursen fortsetter sin nedadgående trend, noe som signaliserer mangel på tillit til at disse oppdateringene betyr meningsfulle fremskritt mot kommersialisering og til syvende og sist positiv kontantstrøm. Hvorfor er dette tilfelle? Svaret ser ut til å være enkelt: markedet har blitt lei av det det oppfatter som langvarig historiefortelling snarere enn evidensbasert gjennomføring. Kostnadsbesparelser og emballasjedesign er ikke i seg selv bevis på markedsberedskap eller kommersiell levedyktighet. De adresserer ikke de viktigste bekymringene investorene har om Coegin Pharma ABs evne til å utvikle seg til en lønnsom oppstartsbedrift. Som administrerende direktør er det nå viktig å gi markedet konkret, evidensbasert informasjon som underbygger selskapets markedsledende evne. Spesielt må interessenter se: - Navn på signerte partnere og distributører - Den geografiske rekkevidden og dekningen til disse distribusjonsnettverkene - En tydelig og detaljert tidslinje for produktlansering, inkludert spesifikke milepæler - Transparent kommunikasjon angående selskapets økonomiske stilling og kommende finansieringsbehov Dette er grunnleggende og forventede elementer i investorkommunikasjon på dette stadiet av selskapets utvikling. Med dette i tankene oppfordrer jeg dere sterkt til å skjerpe fokuset og klarheten i Coegin Pharma ABs budskap i forkant av den kommende kvartalsrapporten, som er planlagt publisert 21. august. Dette er en mulighet til å endre fortellingen gjennom konkrete opplysninger som bygger tillit og viser at selskapet går inn i en fase med målbar gjennomføring. Med vennlig hilsen, Xxxx Xxxx
- 2. juli2. juli3. juli·Bigfoot, alt er naturligvis subjektivt og opp til betrakterens øye – på det grunnlaget er jeg ikke uenig i påstanden din. Jeg har hatt en stilling i Coegin Pharma AB i nesten 3 år nå, en stilling jeg bygde opp under den forrige administrerende direktøren, Tore Duvold. Tore Duvold har medisinsk bakgrunn, og gikk den «kliniske veien» med sin oppbygging av selskapet. Plutselig ble han kastet ut døren av den nåværende administrerende direktøren, som absolutt ikke har noen bakgrunn i den medisinske verden – og de siste to årene har den nåværende administrerende direktøren fullstendig neglisjert den ene halvdelen av selskapets portefølje, den kliniske halvdelen. Den andre halvdelen, hår og pigmentering, har han, i all sin tid som administrerende direktør, rett og slett gjort historiefortelling til et nivå der du som investor bør begynne å være skeptisk. Dette har blitt sett blant oppstartsbedrifter så mange ganger før, det gjelder ikke bare Coegin Pharma AB. Jeg påstår på ingen måte at Coegin Pharma AB aldri vil komme på markedet med produktet sitt, jeg som investor har selv en interesse i det! Der Coegin Pharma AB er akkurat nå (med nåværende administrerende direktør og den historien han har oppnådd i selskapet), er ikke en pressemelding om en reduksjon av produksjonskostnader på 80 % og en fin liten video av en dispenser den minste garanti for at markedet snart vil oppleve en lønnsom oppstart. I tillegg må Coegin Pharma AB kunngjøre: - Navngitte distributører - Geografiske handelsområder - Detaljert tidsplan - Finansiell situasjon, inkludert behovet for en nyemisjon. Inntil det skjer – og i lys av administrerende direktørs foretrukne historiefortellings- og kommunikasjonsstrategi – forblir Coegin Pharma AB en «fugl på taket», dessverre kan jeg legge til....... (Administrerende direktør har presset seg opp i et hjørne med flere kunngjøringer om at Coegin Pharma AB vil gå på markedet i 2025, alt som gjenstår er å se det skje.)
- 2. juli·Hvorvidt det er en sammenheng mellom mine appeller til administrerende direktør og dagens siste pressemelding vil sannsynligvis ikke bli besvart – og det er også fullstendig irrelevant........ Personlig sitter jeg fortsatt med hendene mine i stillingen min, redusert til 1/5 av hva den var. Jeg vil gjøre det inntil Coegin Pharma AB har uttalt via pressemeldinger: - Hvordan, med hvem og i hvilke markeder de lanserer hårproduktet sitt. - En tidsplan for lanseringen. - En oppdatering om deres økonomiske situasjon, inkludert behovet for en emisjon. Inntil det er klarhet i de tre punktene ovenfor, forblir Coegin Pharma AB «bare en fugl på taket».2. juli2. juli
- 30. juni · Endret·Til dere som er til stede på LinkedIn-fellesskapet, prøv å slå opp «Coegin Pharma AB». Det dere ser der er virkelig en vits! Hvorfor? Det er en vits fordi administrerende direktør: - på den ene siden annonserer det som for ham er intet mindre enn en radikal endring av 40 års praksis innen hårbehandling. - på den andre siden synes han tydeligvis ikke budskapene hans er viktige nok til å informere markedene via den svenske børsen. Herregud!!….. Hvem prøver administrerende direktør å lure? - seg selv? - leserne på LinkedIn? - markedet, investorene og aksjonærene? …….eller enkelt alt det ovennevnte!?! Jeg har tatt en beslutning. I løpet av de siste ukene har jeg på positive kursendringer redusert min Coegin Pharma AB-posisjon til omtrent 1/5 av hva den var. Jeg er ikke den som gir bort mye mer penger når administrerende direktør ved neste kvartalsrapportering annonserer nok et nytt aksjeemisjonsprogram. Dobbelt forbannet!!…….
- 27. juni·@Shareville: Jeg mener det er grunn til å være på vakt nå som investor i Coegin Pharma AB. Administrerende direktør har i dag publisert en kort video på LinkedIn uten å informere aksjemarkedet via en PM. Jeg kan ikke helt utelukke at jeg ser spøkelser her - men for pokker, hva i all verden skjer? Se e-posten min nedenfor som jeg sendte i kveld til Coegin Pharma AB: NB: Alt som er skrevet i dette innlegget er gjort på engelsk. En automatisert oversettelse (slik den Shareville bruker til formålet) til ditt lokale språk kan forvrenge budskapet til en viss grad - derfor vennligst les meldingen min nøye før du trekker noen konklusjoner. Fra: Xxxx Xxxx <xxxx@xxxxdk> Dato: 27. juni 2025 kl. 23:16:57 +02:00 Emne: Re: Coegin 6. mars PM. Til: <xxxx@xxxx.dk>, <je@coeginpharma.com> Kopia: <info@coeginpharma.com>, <erlend@sarsia.com> Kjære Jens, Jeg ble dypt bekymret da jeg så videoen du publiserte i dag på LinkedIn, der du personlig presenterer emballasjen til Coegin Pharma ABs kommende hårbehandlingsprodukt – angivelig planlagt lansert innen utgangen av 2025. Årsaken til bekymringen min er enkel og alvorlig: denne typen kommunikasjon, som inneholder potensielt prissensitiv informasjon, har ikke blitt offentliggjort til markedet samtidig via de riktige kanalene på den svenske børsen, der Coegin Pharma AB er notert. Som du er godt klar over, er børsnoterte selskaper pålagt å sikre at alle investorer har lik tilgang til informasjon. Selektiv publisering av slikt innhold på sosiale medier uten skikkelig børsopplysning risikerer å bryte markedsreguleringer, og kan utsette Coegin Pharma AB for regulatorisk gransking eller sanksjoner for ikke å opprettholde prinsippene om rettferdig og transparent informasjonsformidling. Jeg vil avstå fra å uttrykke hele omfanget av min reaksjon på dette stuntet, men det er nok å si at jeg ble både overrasket og skuffet over fremgangsmåten. Jeg håper inderlig – og forventer fullt og fast – at dine handlinger som administrerende direktør utføres med full bevissthet og godkjenning fra styret i Coegin Pharma AB. Jeg stoler på at det uten forsinkelse vil bli tatt passende skritt for å løse dette problemet og sikre streng overholdelse av markedskommunikasjonsforskriftene fremover. Med vennlig hilsen, Xxxx Xxxx
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
NGM - Nordic SME
Antall
Kjøp
2 000
Selg
Antall
41
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
134 | AVA | AVA | ||
200 | AVA | AVA | ||
166 | AVA | AVA | ||
98 | NON | AVA | ||
9 | ENS | AVA |
Høy
3,37VWAP
Lav
3OmsetningAntall
0,1 15 763
VWAP
Høy
3,37Lav
3OmsetningAntall
0,1 15 763
Meglerstatistikk
Mest nettokjøp
Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Nordnet Bank AB | 10 000 | 828 | +9 172 | 0 |
Svenska Handelsbanken AB | 1 100 | 0 | +1 100 | 0 |
Swedbank AB | 450 | 0 | +450 | 0 |
Skandinaviska Enskilda Banken AB | 59 | 0 | +59 | 0 |
Nordea Bank Abp | 0 | 9 | −9 | 0 |
Avanza Bank AB | 4 154 | 14 926 | −10 772 | 4 145 |
Mest nettosalg
Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Avanza Bank AB | 4 154 | 14 926 | −10 772 | 4 145 |
Nordea Bank Abp | 0 | 9 | −9 | 0 |
Skandinaviska Enskilda Banken AB | 59 | 0 | +59 | 0 |
Swedbank AB | 450 | 0 | +450 | 0 |
Svenska Handelsbanken AB | 1 100 | 0 | +1 100 | 0 |
Nordnet Bank AB | 10 000 | 828 | +9 172 | 0 |
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 21. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 22. mai | |
2024 Generalforsamling | 22. mai | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 27. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 19. nov. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 22. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kvartalsrapport (Q1)
Kun PDF
53 dager siden
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 21. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 22. mai | |
2024 Generalforsamling | 22. mai | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 27. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 19. nov. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 22. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 9. juli·@Shareville: Skrevet på engelsk ser du nedenfor nok en melding sendt til administrerende direktør i dag. Tanken er å legge så mye press som mulig på Jens Eriksson før neste kvartalsmelding fra 21. august. Ta gjerne kontakt med Jens Eriksson – jo flere som hever stemmen, desto større er sjansen for at han vil avsløre begrunnet informasjon til markedet. Han burde vite at hans historiefortellerdager er over........ <xxxx@xxxx.dk> 09/07/2025 10:47 Til: xxxx@xxxx.dk, je@coeginpharma.com Kopia: info@coeginpharma.com, erlend@sarsia.com Kjære Jens, Først og fremst fortjener jeg honnør til deg for at du nå bruker de riktige kanalene på den svenske børsen for å informere markedet om utviklingen hos Coegin Pharma AB. Åpenhet er et viktig skritt fremover, og jeg takker deg for at du tar det ansvaret på alvor. Når det er sagt, er markedets oppfatning av Coegin Pharma AB fortsatt negativ. Til tross for nylige kunngjøringer – som 80 % reduksjon i produksjonskostnader for hårvekstproduktet og presentasjonen av emballasjeprototypen – har ikke markedet reagert positivt. Aksjekursen fortsetter sin nedadgående trend, noe som signaliserer mangel på tillit til at disse oppdateringene betyr meningsfulle fremskritt mot kommersialisering og til syvende og sist positiv kontantstrøm. Hvorfor er dette tilfelle? Svaret ser ut til å være enkelt: markedet har blitt lei av det det oppfatter som langvarig historiefortelling snarere enn evidensbasert gjennomføring. Kostnadsbesparelser og emballasjedesign er ikke i seg selv bevis på markedsberedskap eller kommersiell levedyktighet. De adresserer ikke de viktigste bekymringene investorene har om Coegin Pharma ABs evne til å utvikle seg til en lønnsom oppstartsbedrift. Som administrerende direktør er det nå viktig å gi markedet konkret, evidensbasert informasjon som underbygger selskapets markedsledende evne. Spesielt må interessenter se: - Navn på signerte partnere og distributører - Den geografiske rekkevidden og dekningen til disse distribusjonsnettverkene - En tydelig og detaljert tidslinje for produktlansering, inkludert spesifikke milepæler - Transparent kommunikasjon angående selskapets økonomiske stilling og kommende finansieringsbehov Dette er grunnleggende og forventede elementer i investorkommunikasjon på dette stadiet av selskapets utvikling. Med dette i tankene oppfordrer jeg dere sterkt til å skjerpe fokuset og klarheten i Coegin Pharma ABs budskap i forkant av den kommende kvartalsrapporten, som er planlagt publisert 21. august. Dette er en mulighet til å endre fortellingen gjennom konkrete opplysninger som bygger tillit og viser at selskapet går inn i en fase med målbar gjennomføring. Med vennlig hilsen, Xxxx Xxxx
- 2. juli2. juli3. juli·Bigfoot, alt er naturligvis subjektivt og opp til betrakterens øye – på det grunnlaget er jeg ikke uenig i påstanden din. Jeg har hatt en stilling i Coegin Pharma AB i nesten 3 år nå, en stilling jeg bygde opp under den forrige administrerende direktøren, Tore Duvold. Tore Duvold har medisinsk bakgrunn, og gikk den «kliniske veien» med sin oppbygging av selskapet. Plutselig ble han kastet ut døren av den nåværende administrerende direktøren, som absolutt ikke har noen bakgrunn i den medisinske verden – og de siste to årene har den nåværende administrerende direktøren fullstendig neglisjert den ene halvdelen av selskapets portefølje, den kliniske halvdelen. Den andre halvdelen, hår og pigmentering, har han, i all sin tid som administrerende direktør, rett og slett gjort historiefortelling til et nivå der du som investor bør begynne å være skeptisk. Dette har blitt sett blant oppstartsbedrifter så mange ganger før, det gjelder ikke bare Coegin Pharma AB. Jeg påstår på ingen måte at Coegin Pharma AB aldri vil komme på markedet med produktet sitt, jeg som investor har selv en interesse i det! Der Coegin Pharma AB er akkurat nå (med nåværende administrerende direktør og den historien han har oppnådd i selskapet), er ikke en pressemelding om en reduksjon av produksjonskostnader på 80 % og en fin liten video av en dispenser den minste garanti for at markedet snart vil oppleve en lønnsom oppstart. I tillegg må Coegin Pharma AB kunngjøre: - Navngitte distributører - Geografiske handelsområder - Detaljert tidsplan - Finansiell situasjon, inkludert behovet for en nyemisjon. Inntil det skjer – og i lys av administrerende direktørs foretrukne historiefortellings- og kommunikasjonsstrategi – forblir Coegin Pharma AB en «fugl på taket», dessverre kan jeg legge til....... (Administrerende direktør har presset seg opp i et hjørne med flere kunngjøringer om at Coegin Pharma AB vil gå på markedet i 2025, alt som gjenstår er å se det skje.)
- 2. juli·Hvorvidt det er en sammenheng mellom mine appeller til administrerende direktør og dagens siste pressemelding vil sannsynligvis ikke bli besvart – og det er også fullstendig irrelevant........ Personlig sitter jeg fortsatt med hendene mine i stillingen min, redusert til 1/5 av hva den var. Jeg vil gjøre det inntil Coegin Pharma AB har uttalt via pressemeldinger: - Hvordan, med hvem og i hvilke markeder de lanserer hårproduktet sitt. - En tidsplan for lanseringen. - En oppdatering om deres økonomiske situasjon, inkludert behovet for en emisjon. Inntil det er klarhet i de tre punktene ovenfor, forblir Coegin Pharma AB «bare en fugl på taket».2. juli2. juli
- 30. juni · Endret·Til dere som er til stede på LinkedIn-fellesskapet, prøv å slå opp «Coegin Pharma AB». Det dere ser der er virkelig en vits! Hvorfor? Det er en vits fordi administrerende direktør: - på den ene siden annonserer det som for ham er intet mindre enn en radikal endring av 40 års praksis innen hårbehandling. - på den andre siden synes han tydeligvis ikke budskapene hans er viktige nok til å informere markedene via den svenske børsen. Herregud!!….. Hvem prøver administrerende direktør å lure? - seg selv? - leserne på LinkedIn? - markedet, investorene og aksjonærene? …….eller enkelt alt det ovennevnte!?! Jeg har tatt en beslutning. I løpet av de siste ukene har jeg på positive kursendringer redusert min Coegin Pharma AB-posisjon til omtrent 1/5 av hva den var. Jeg er ikke den som gir bort mye mer penger når administrerende direktør ved neste kvartalsrapportering annonserer nok et nytt aksjeemisjonsprogram. Dobbelt forbannet!!…….
- 27. juni·@Shareville: Jeg mener det er grunn til å være på vakt nå som investor i Coegin Pharma AB. Administrerende direktør har i dag publisert en kort video på LinkedIn uten å informere aksjemarkedet via en PM. Jeg kan ikke helt utelukke at jeg ser spøkelser her - men for pokker, hva i all verden skjer? Se e-posten min nedenfor som jeg sendte i kveld til Coegin Pharma AB: NB: Alt som er skrevet i dette innlegget er gjort på engelsk. En automatisert oversettelse (slik den Shareville bruker til formålet) til ditt lokale språk kan forvrenge budskapet til en viss grad - derfor vennligst les meldingen min nøye før du trekker noen konklusjoner. Fra: Xxxx Xxxx <xxxx@xxxxdk> Dato: 27. juni 2025 kl. 23:16:57 +02:00 Emne: Re: Coegin 6. mars PM. Til: <xxxx@xxxx.dk>, <je@coeginpharma.com> Kopia: <info@coeginpharma.com>, <erlend@sarsia.com> Kjære Jens, Jeg ble dypt bekymret da jeg så videoen du publiserte i dag på LinkedIn, der du personlig presenterer emballasjen til Coegin Pharma ABs kommende hårbehandlingsprodukt – angivelig planlagt lansert innen utgangen av 2025. Årsaken til bekymringen min er enkel og alvorlig: denne typen kommunikasjon, som inneholder potensielt prissensitiv informasjon, har ikke blitt offentliggjort til markedet samtidig via de riktige kanalene på den svenske børsen, der Coegin Pharma AB er notert. Som du er godt klar over, er børsnoterte selskaper pålagt å sikre at alle investorer har lik tilgang til informasjon. Selektiv publisering av slikt innhold på sosiale medier uten skikkelig børsopplysning risikerer å bryte markedsreguleringer, og kan utsette Coegin Pharma AB for regulatorisk gransking eller sanksjoner for ikke å opprettholde prinsippene om rettferdig og transparent informasjonsformidling. Jeg vil avstå fra å uttrykke hele omfanget av min reaksjon på dette stuntet, men det er nok å si at jeg ble både overrasket og skuffet over fremgangsmåten. Jeg håper inderlig – og forventer fullt og fast – at dine handlinger som administrerende direktør utføres med full bevissthet og godkjenning fra styret i Coegin Pharma AB. Jeg stoler på at det uten forsinkelse vil bli tatt passende skritt for å løse dette problemet og sikre streng overholdelse av markedskommunikasjonsforskriftene fremover. Med vennlig hilsen, Xxxx Xxxx
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
NGM - Nordic SME
Antall
Kjøp
2 000
Selg
Antall
41
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
134 | AVA | AVA | ||
200 | AVA | AVA | ||
166 | AVA | AVA | ||
98 | NON | AVA | ||
9 | ENS | AVA |
Høy
3,37VWAP
Lav
3OmsetningAntall
0,1 15 763
VWAP
Høy
3,37Lav
3OmsetningAntall
0,1 15 763
Meglerstatistikk
Mest nettokjøp
Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Nordnet Bank AB | 10 000 | 828 | +9 172 | 0 |
Svenska Handelsbanken AB | 1 100 | 0 | +1 100 | 0 |
Swedbank AB | 450 | 0 | +450 | 0 |
Skandinaviska Enskilda Banken AB | 59 | 0 | +59 | 0 |
Nordea Bank Abp | 0 | 9 | −9 | 0 |
Avanza Bank AB | 4 154 | 14 926 | −10 772 | 4 145 |
Mest nettosalg
Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Avanza Bank AB | 4 154 | 14 926 | −10 772 | 4 145 |
Nordea Bank Abp | 0 | 9 | −9 | 0 |
Skandinaviska Enskilda Banken AB | 59 | 0 | +59 | 0 |
Swedbank AB | 450 | 0 | +450 | 0 |
Svenska Handelsbanken AB | 1 100 | 0 | +1 100 | 0 |
Nordnet Bank AB | 10 000 | 828 | +9 172 | 0 |