Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

AST SpaceMobile A

AST SpaceMobile A

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
Vi fant ingen data.
2026 Q1-rapport
46 dager siden

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
10. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
11. mai
2025 Q4-rapport
2. mars
2025 Q3-rapport
10. nov. 2025
2025 Q2-rapport
11. aug. 2025
2025 Q1-rapport
12. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 9 t siden
    ·
    Advarsel om fallende kniv: SpaceX-insidere og ansatte, som er hindret fra å direkte shorte $SPCX på grunn av IPO lock-up-avtaler, sikrer angivelig sin konsentrerte formue ved å shorte andre offentlig handlede romsektoraksjer, slik som AST SpaceMobile (ASTS) og Rocket Lab (RKLB). Hoveddelen av SpaceX Early Release Eligible Shares vil forbli låst frem til slutten av oktober, med de første 20% eller så låst frem til begynnelsen av august. Så, hvis de fortsetter å shorte andre romaksjer frem til da, kan vi fortsatt se en kontinuerlig nedgang i et par måneder… noe som i teorien betyr at det fortsatt kan være 20, 30, 40% nedside herfra. Kilder: X, Yahoo Finance og Investing.com
    for 6 t siden · Endret
    ·
    De kan ikke handle SPCX på grunn av lockup-perioden, ellers ville de selvfølgelig ha sikret seg ved å shorte PCX selv ja. Men siden de ikke kan, er det nest beste alternativet andre romfartsaksjer. Angående hva som kunne skje etter at short-posisjonene lukkes, er @RustyAce mye mer teknisk smartere enn meg til å svare på det spørsmålet, så jeg ville henvise det til ham.
  • for 11 t siden
    ·
    100$ av av
  • for 11 t siden
    ·
    https://x.com/SpaceInvestor_D/status/2070118373589917738 Vi faller mens det kommer gode nyheter dag etter dag, tydelig indikasjon på at det er shorting og ikke faktiske salg.
    for 11 t siden
    ·
    Og bare en follow up, i tilfelle man tror at alt går til SPCX
  • for 12 t siden
    ·
    Vel vel, hard omgang denne måneden. Kjøpte opp i går i kurs 69, men det var ikke bunnen det så ut til.
    for 12 t siden
    ·
    Det er bare en voldsom omgang shorting. Gleder meg til å se når data offentliggjøres, sist jeg så en tracker hadde short interest steget med over 50%, siden 31. mai, og det var den 18. hvis jeg husker riktig, aksjen har falt ytterligere 20% denne uken, den blir shortet ekstremt mye for tiden (samme med alle andre romaksjer unntatt SPCX). Og man kan tydelig se det, hver dag kommer det en kjempe åpningsdump av aksjer som blir solgt. PL er nok den eneste som ikke riktig falt i går, og det er pussig nok fordi den er short sale restricted i dag fordi den falt over 10% i går
  • for 13 t siden
    ·
    Ser ut som en skikkelig reversering i dag på tvers av indeksene, en massakre
    for 13 t siden
    ·
    Du tror bunnen er nådd eller hva?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
46 dager siden

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 9 t siden
    ·
    Advarsel om fallende kniv: SpaceX-insidere og ansatte, som er hindret fra å direkte shorte $SPCX på grunn av IPO lock-up-avtaler, sikrer angivelig sin konsentrerte formue ved å shorte andre offentlig handlede romsektoraksjer, slik som AST SpaceMobile (ASTS) og Rocket Lab (RKLB). Hoveddelen av SpaceX Early Release Eligible Shares vil forbli låst frem til slutten av oktober, med de første 20% eller så låst frem til begynnelsen av august. Så, hvis de fortsetter å shorte andre romaksjer frem til da, kan vi fortsatt se en kontinuerlig nedgang i et par måneder… noe som i teorien betyr at det fortsatt kan være 20, 30, 40% nedside herfra. Kilder: X, Yahoo Finance og Investing.com
    for 6 t siden · Endret
    ·
    De kan ikke handle SPCX på grunn av lockup-perioden, ellers ville de selvfølgelig ha sikret seg ved å shorte PCX selv ja. Men siden de ikke kan, er det nest beste alternativet andre romfartsaksjer. Angående hva som kunne skje etter at short-posisjonene lukkes, er @RustyAce mye mer teknisk smartere enn meg til å svare på det spørsmålet, så jeg ville henvise det til ham.
  • for 11 t siden
    ·
    100$ av av
  • for 11 t siden
    ·
    https://x.com/SpaceInvestor_D/status/2070118373589917738 Vi faller mens det kommer gode nyheter dag etter dag, tydelig indikasjon på at det er shorting og ikke faktiske salg.
    for 11 t siden
    ·
    Og bare en follow up, i tilfelle man tror at alt går til SPCX
  • for 12 t siden
    ·
    Vel vel, hard omgang denne måneden. Kjøpte opp i går i kurs 69, men det var ikke bunnen det så ut til.
    for 12 t siden
    ·
    Det er bare en voldsom omgang shorting. Gleder meg til å se når data offentliggjøres, sist jeg så en tracker hadde short interest steget med over 50%, siden 31. mai, og det var den 18. hvis jeg husker riktig, aksjen har falt ytterligere 20% denne uken, den blir shortet ekstremt mye for tiden (samme med alle andre romaksjer unntatt SPCX). Og man kan tydelig se det, hver dag kommer det en kjempe åpningsdump av aksjer som blir solgt. PL er nok den eneste som ikke riktig falt i går, og det er pussig nok fordi den er short sale restricted i dag fordi den falt over 10% i går
  • for 13 t siden
    ·
    Ser ut som en skikkelig reversering i dag på tvers av indeksene, en massakre
    for 13 t siden
    ·
    Du tror bunnen er nådd eller hva?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
10. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
11. mai
2025 Q4-rapport
2. mars
2025 Q3-rapport
10. nov. 2025
2025 Q2-rapport
11. aug. 2025
2025 Q1-rapport
12. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
46 dager siden

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
10. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
11. mai
2025 Q4-rapport
2. mars
2025 Q3-rapport
10. nov. 2025
2025 Q2-rapport
11. aug. 2025
2025 Q1-rapport
12. mai 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 9 t siden
    ·
    Advarsel om fallende kniv: SpaceX-insidere og ansatte, som er hindret fra å direkte shorte $SPCX på grunn av IPO lock-up-avtaler, sikrer angivelig sin konsentrerte formue ved å shorte andre offentlig handlede romsektoraksjer, slik som AST SpaceMobile (ASTS) og Rocket Lab (RKLB). Hoveddelen av SpaceX Early Release Eligible Shares vil forbli låst frem til slutten av oktober, med de første 20% eller så låst frem til begynnelsen av august. Så, hvis de fortsetter å shorte andre romaksjer frem til da, kan vi fortsatt se en kontinuerlig nedgang i et par måneder… noe som i teorien betyr at det fortsatt kan være 20, 30, 40% nedside herfra. Kilder: X, Yahoo Finance og Investing.com
    for 6 t siden · Endret
    ·
    De kan ikke handle SPCX på grunn av lockup-perioden, ellers ville de selvfølgelig ha sikret seg ved å shorte PCX selv ja. Men siden de ikke kan, er det nest beste alternativet andre romfartsaksjer. Angående hva som kunne skje etter at short-posisjonene lukkes, er @RustyAce mye mer teknisk smartere enn meg til å svare på det spørsmålet, så jeg ville henvise det til ham.
  • for 11 t siden
    ·
    100$ av av
  • for 11 t siden
    ·
    https://x.com/SpaceInvestor_D/status/2070118373589917738 Vi faller mens det kommer gode nyheter dag etter dag, tydelig indikasjon på at det er shorting og ikke faktiske salg.
    for 11 t siden
    ·
    Og bare en follow up, i tilfelle man tror at alt går til SPCX
  • for 12 t siden
    ·
    Vel vel, hard omgang denne måneden. Kjøpte opp i går i kurs 69, men det var ikke bunnen det så ut til.
    for 12 t siden
    ·
    Det er bare en voldsom omgang shorting. Gleder meg til å se når data offentliggjøres, sist jeg så en tracker hadde short interest steget med over 50%, siden 31. mai, og det var den 18. hvis jeg husker riktig, aksjen har falt ytterligere 20% denne uken, den blir shortet ekstremt mye for tiden (samme med alle andre romaksjer unntatt SPCX). Og man kan tydelig se det, hver dag kommer det en kjempe åpningsdump av aksjer som blir solgt. PL er nok den eneste som ikke riktig falt i går, og det er pussig nok fordi den er short sale restricted i dag fordi den falt over 10% i går
  • for 13 t siden
    ·
    Ser ut som en skikkelig reversering i dag på tvers av indeksene, en massakre
    for 13 t siden
    ·
    Du tror bunnen er nådd eller hva?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data