Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

AST SpaceMobile A

AST SpaceMobile A

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2026 Q1-rapport
43 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
10. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
11. mai
2025 Q4-rapport
2. mars
2025 Q3-rapport
10. nov. 2025
2025 Q2-rapport
11. aug. 2025
2025 Q1-rapport
12. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 5 t siden
    Synes denne er veldig god: Charlie Munger : "If you can't stomach 50% declines in your investment, you will get the mediocre returns you deserve."
    for 4 t siden
    ·
    Jeg hører deg… men sier bare 😅
  • for 7 t siden
    ·
    Det er litt synd å se hvordan nesten hele romsektoren gjenvinner en del av det tapte, mens ASTS fortsetter å finne nye bunnoteringer for dagen. RKLB har falt nesten 33% fra toppen i denne tøffe perioden, hvor ASTS snart har falt 50% fra toppen på under 1 måned, fallet har vært mer ekstremt enn da NG sprengte i luften med en av våre satellitter. Jeg har selv akkurat lukket mine SPCX puts i dag, og sitter klar med kapitalen til å legge til mer i ASTS, vil likevel gjerne se den danne en bunn først, i stedet for å falle 5-10% på daglig basis 😂
    for 5 t siden
    ·
    Liten rettelse. Da NG eksploderte, var det under en statisk motortest, hvor det ikke var noen nyttelast (satellitter) om bord. Men fortsatt et tilbakeslag for oppskytningsfrekvensen.
  • for 8 t siden · Endret
    ·
    Space X eller AST SpaceMobile? Hvis vi tenker på mobilforbindelser.
    for 3 t siden
    Ingen av de har denne tjenesten tilgjengelig enda, Starlink har hjemmebredånd med parabolantenne i hagen som fungerer godt ,men er et helt annet marked enn D2D. Det som kommer senere med mobiltelefon til satelitt krever partner med Mobil nettverks operatør. Her volle jeg valgt AST Spacemobile siden de bruker L bånd spektrum som penetrerer bygninger. En annen ting er satellittene til AST som dekker et område på 2600 km. Ved bruk av Starlink må telefonen lete etter ny satelitt hvert minutt noe som tømmer mobilen for strøm. ASTS Satelitter er beregnet til å vare i 15 år 600km LEO mot SpaceX 3 år 300km LEO.
  • for 10 t siden
    ·
    Æsj space x trekker ned I dag
  • for 11 t siden · Endret
    ·
    Åpningsdumpen kom igjen, som sagt forrige uke, vi er under 200 SMA nå, og neste motstand er rundt 68. SpaceX, drar hele romsektoren med seg ned, har nesten vært en rød dag hver dag siden IPO-en, det er sannelig en tøff berg- og dalbanetur denne gangen, kan ikke SPCX bare gå privat igjen 👍🏻😂 Med litt hell begynner resten av romsektoren imidlertid å rive seg løs fra SPCX, da de fleste er oversolgt, mens SPCX er overkjøpt
    for 10 t siden
    ·
    Det er latterlig hvor mye den følger SpaceX😂
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
43 dager siden

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 5 t siden
    Synes denne er veldig god: Charlie Munger : "If you can't stomach 50% declines in your investment, you will get the mediocre returns you deserve."
    for 4 t siden
    ·
    Jeg hører deg… men sier bare 😅
  • for 7 t siden
    ·
    Det er litt synd å se hvordan nesten hele romsektoren gjenvinner en del av det tapte, mens ASTS fortsetter å finne nye bunnoteringer for dagen. RKLB har falt nesten 33% fra toppen i denne tøffe perioden, hvor ASTS snart har falt 50% fra toppen på under 1 måned, fallet har vært mer ekstremt enn da NG sprengte i luften med en av våre satellitter. Jeg har selv akkurat lukket mine SPCX puts i dag, og sitter klar med kapitalen til å legge til mer i ASTS, vil likevel gjerne se den danne en bunn først, i stedet for å falle 5-10% på daglig basis 😂
    for 5 t siden
    ·
    Liten rettelse. Da NG eksploderte, var det under en statisk motortest, hvor det ikke var noen nyttelast (satellitter) om bord. Men fortsatt et tilbakeslag for oppskytningsfrekvensen.
  • for 8 t siden · Endret
    ·
    Space X eller AST SpaceMobile? Hvis vi tenker på mobilforbindelser.
    for 3 t siden
    Ingen av de har denne tjenesten tilgjengelig enda, Starlink har hjemmebredånd med parabolantenne i hagen som fungerer godt ,men er et helt annet marked enn D2D. Det som kommer senere med mobiltelefon til satelitt krever partner med Mobil nettverks operatør. Her volle jeg valgt AST Spacemobile siden de bruker L bånd spektrum som penetrerer bygninger. En annen ting er satellittene til AST som dekker et område på 2600 km. Ved bruk av Starlink må telefonen lete etter ny satelitt hvert minutt noe som tømmer mobilen for strøm. ASTS Satelitter er beregnet til å vare i 15 år 600km LEO mot SpaceX 3 år 300km LEO.
  • for 10 t siden
    ·
    Æsj space x trekker ned I dag
  • for 11 t siden · Endret
    ·
    Åpningsdumpen kom igjen, som sagt forrige uke, vi er under 200 SMA nå, og neste motstand er rundt 68. SpaceX, drar hele romsektoren med seg ned, har nesten vært en rød dag hver dag siden IPO-en, det er sannelig en tøff berg- og dalbanetur denne gangen, kan ikke SPCX bare gå privat igjen 👍🏻😂 Med litt hell begynner resten av romsektoren imidlertid å rive seg løs fra SPCX, da de fleste er oversolgt, mens SPCX er overkjøpt
    for 10 t siden
    ·
    Det er latterlig hvor mye den følger SpaceX😂
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
10. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
11. mai
2025 Q4-rapport
2. mars
2025 Q3-rapport
10. nov. 2025
2025 Q2-rapport
11. aug. 2025
2025 Q1-rapport
12. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
43 dager siden

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
10. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
11. mai
2025 Q4-rapport
2. mars
2025 Q3-rapport
10. nov. 2025
2025 Q2-rapport
11. aug. 2025
2025 Q1-rapport
12. mai 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 5 t siden
    Synes denne er veldig god: Charlie Munger : "If you can't stomach 50% declines in your investment, you will get the mediocre returns you deserve."
    for 4 t siden
    ·
    Jeg hører deg… men sier bare 😅
  • for 7 t siden
    ·
    Det er litt synd å se hvordan nesten hele romsektoren gjenvinner en del av det tapte, mens ASTS fortsetter å finne nye bunnoteringer for dagen. RKLB har falt nesten 33% fra toppen i denne tøffe perioden, hvor ASTS snart har falt 50% fra toppen på under 1 måned, fallet har vært mer ekstremt enn da NG sprengte i luften med en av våre satellitter. Jeg har selv akkurat lukket mine SPCX puts i dag, og sitter klar med kapitalen til å legge til mer i ASTS, vil likevel gjerne se den danne en bunn først, i stedet for å falle 5-10% på daglig basis 😂
    for 5 t siden
    ·
    Liten rettelse. Da NG eksploderte, var det under en statisk motortest, hvor det ikke var noen nyttelast (satellitter) om bord. Men fortsatt et tilbakeslag for oppskytningsfrekvensen.
  • for 8 t siden · Endret
    ·
    Space X eller AST SpaceMobile? Hvis vi tenker på mobilforbindelser.
    for 3 t siden
    Ingen av de har denne tjenesten tilgjengelig enda, Starlink har hjemmebredånd med parabolantenne i hagen som fungerer godt ,men er et helt annet marked enn D2D. Det som kommer senere med mobiltelefon til satelitt krever partner med Mobil nettverks operatør. Her volle jeg valgt AST Spacemobile siden de bruker L bånd spektrum som penetrerer bygninger. En annen ting er satellittene til AST som dekker et område på 2600 km. Ved bruk av Starlink må telefonen lete etter ny satelitt hvert minutt noe som tømmer mobilen for strøm. ASTS Satelitter er beregnet til å vare i 15 år 600km LEO mot SpaceX 3 år 300km LEO.
  • for 10 t siden
    ·
    Æsj space x trekker ned I dag
  • for 11 t siden · Endret
    ·
    Åpningsdumpen kom igjen, som sagt forrige uke, vi er under 200 SMA nå, og neste motstand er rundt 68. SpaceX, drar hele romsektoren med seg ned, har nesten vært en rød dag hver dag siden IPO-en, det er sannelig en tøff berg- og dalbanetur denne gangen, kan ikke SPCX bare gå privat igjen 👍🏻😂 Med litt hell begynner resten av romsektoren imidlertid å rive seg løs fra SPCX, da de fleste er oversolgt, mens SPCX er overkjøpt
    for 10 t siden
    ·
    Det er latterlig hvor mye den følger SpaceX😂
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data