Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

SATS

2026 Q1-rapport
58 dager siden
0,67 NOK/aksje
Siste utbytte
3,09%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
14. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
30. apr.
2025 Q4-rapport
10. feb.
2025 Q3-rapport
28. okt. 2025
2025 Q2-rapport
21. aug. 2025
2025 Q1-rapport
7. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 15 t siden
    ·
    MVA i relasjon til de ulike kundeprofilene. Hvis jeg gjør det enkelt for meg og regner rett ut at prisen stiger 25% for alle kunder, så vil de som trener på SATS betale mer enn de som f.eks. trener på Fresh. Teoretisk sett ville flukten bli større fra SATS enn fra Fresh. Jeg selv er et passivt medlem på Fesh og aksjonær i SATS, da jeg har oppdaget at det er mer økonomisk gunstig for meg. Min hypotese om de som trener på SATS er at.de har bedre økonomi og derfor er mer villige til å betale mer, alternativt at de er nøye med statusen de får av å trene på SATS. Det er sikkert høyere status å være IG-pen på SATS enn andre treningssentre. Dvd SATS kommet ikke til å påvirkes spesielt mye av dette.
  • for 2 døgn siden
    Blir det foreslått 25% mva på trening tenker jeg dette vil ha stor betydning. For de som trener en del er nok ikke 25% økning i prisen så ille, men for de som trener litt, eller har ønske om å komme i gang, så er prisen viktig. (Jobber som senterleder på frittstående treningssenter.)
    for 2 døgn siden
    Joda, dette kan jo utgjøre litt.. men fører selv regnskapet for treningssenteret jeg driver.. og jeg tenker dette er veldig negativt for hele bransjen.. eneste som kanskje kan tjene på det er de som selger nytt utstyr, da det vil bli mulig å få tilbake mva.
  • for 3 døgn siden
    Full MVA. På treningstjenester kan jo trigge en solid kundeflukt fra premium-sentrene til billigkjedene over de neste månedene. På et abonnement til 800kr/mnd vil innføring av mva utgjøre 2400kr/per per år. Heia Norge!
    for 2 døgn siden
    MVA for medlemskap i treningssenter har det vært forslag om flere ganger tidligere. Så er langt fra sikkert at det kommer. Men tror sjansen er noe større nå siden EU krevde at Danmark skulle ha det, og at det ble innført i Danmark.
  • 22. juni
    Ganske åpenbart oppkjøpscase med Sats pga. av sterk free cash flow og forutsigbar vekst. Et eksempel på hvor stor forskjell det er å verdivurdere en aksje med free cash flow istedenfor resultat etter skatt. Ikke rart Tveitereid laster opp massivt.
  • 19. juni
    AAT invest med lite kjøp, og er i ferd med å bygge opp posisjonen igjen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
58 dager siden
0,67 NOK/aksje
Siste utbytte
3,09%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 15 t siden
    ·
    MVA i relasjon til de ulike kundeprofilene. Hvis jeg gjør det enkelt for meg og regner rett ut at prisen stiger 25% for alle kunder, så vil de som trener på SATS betale mer enn de som f.eks. trener på Fresh. Teoretisk sett ville flukten bli større fra SATS enn fra Fresh. Jeg selv er et passivt medlem på Fesh og aksjonær i SATS, da jeg har oppdaget at det er mer økonomisk gunstig for meg. Min hypotese om de som trener på SATS er at.de har bedre økonomi og derfor er mer villige til å betale mer, alternativt at de er nøye med statusen de får av å trene på SATS. Det er sikkert høyere status å være IG-pen på SATS enn andre treningssentre. Dvd SATS kommet ikke til å påvirkes spesielt mye av dette.
  • for 2 døgn siden
    Blir det foreslått 25% mva på trening tenker jeg dette vil ha stor betydning. For de som trener en del er nok ikke 25% økning i prisen så ille, men for de som trener litt, eller har ønske om å komme i gang, så er prisen viktig. (Jobber som senterleder på frittstående treningssenter.)
    for 2 døgn siden
    Joda, dette kan jo utgjøre litt.. men fører selv regnskapet for treningssenteret jeg driver.. og jeg tenker dette er veldig negativt for hele bransjen.. eneste som kanskje kan tjene på det er de som selger nytt utstyr, da det vil bli mulig å få tilbake mva.
  • for 3 døgn siden
    Full MVA. På treningstjenester kan jo trigge en solid kundeflukt fra premium-sentrene til billigkjedene over de neste månedene. På et abonnement til 800kr/mnd vil innføring av mva utgjøre 2400kr/per per år. Heia Norge!
    for 2 døgn siden
    MVA for medlemskap i treningssenter har det vært forslag om flere ganger tidligere. Så er langt fra sikkert at det kommer. Men tror sjansen er noe større nå siden EU krevde at Danmark skulle ha det, og at det ble innført i Danmark.
  • 22. juni
    Ganske åpenbart oppkjøpscase med Sats pga. av sterk free cash flow og forutsigbar vekst. Et eksempel på hvor stor forskjell det er å verdivurdere en aksje med free cash flow istedenfor resultat etter skatt. Ikke rart Tveitereid laster opp massivt.
  • 19. juni
    AAT invest med lite kjøp, og er i ferd med å bygge opp posisjonen igjen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
14. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
30. apr.
2025 Q4-rapport
10. feb.
2025 Q3-rapport
28. okt. 2025
2025 Q2-rapport
21. aug. 2025
2025 Q1-rapport
7. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
58 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
14. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
30. apr.
2025 Q4-rapport
10. feb.
2025 Q3-rapport
28. okt. 2025
2025 Q2-rapport
21. aug. 2025
2025 Q1-rapport
7. mai 2025

Relaterte produkter

0,67 NOK/aksje
Siste utbytte
3,09%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 15 t siden
    ·
    MVA i relasjon til de ulike kundeprofilene. Hvis jeg gjør det enkelt for meg og regner rett ut at prisen stiger 25% for alle kunder, så vil de som trener på SATS betale mer enn de som f.eks. trener på Fresh. Teoretisk sett ville flukten bli større fra SATS enn fra Fresh. Jeg selv er et passivt medlem på Fesh og aksjonær i SATS, da jeg har oppdaget at det er mer økonomisk gunstig for meg. Min hypotese om de som trener på SATS er at.de har bedre økonomi og derfor er mer villige til å betale mer, alternativt at de er nøye med statusen de får av å trene på SATS. Det er sikkert høyere status å være IG-pen på SATS enn andre treningssentre. Dvd SATS kommet ikke til å påvirkes spesielt mye av dette.
  • for 2 døgn siden
    Blir det foreslått 25% mva på trening tenker jeg dette vil ha stor betydning. For de som trener en del er nok ikke 25% økning i prisen så ille, men for de som trener litt, eller har ønske om å komme i gang, så er prisen viktig. (Jobber som senterleder på frittstående treningssenter.)
    for 2 døgn siden
    Joda, dette kan jo utgjøre litt.. men fører selv regnskapet for treningssenteret jeg driver.. og jeg tenker dette er veldig negativt for hele bransjen.. eneste som kanskje kan tjene på det er de som selger nytt utstyr, da det vil bli mulig å få tilbake mva.
  • for 3 døgn siden
    Full MVA. På treningstjenester kan jo trigge en solid kundeflukt fra premium-sentrene til billigkjedene over de neste månedene. På et abonnement til 800kr/mnd vil innføring av mva utgjøre 2400kr/per per år. Heia Norge!
    for 2 døgn siden
    MVA for medlemskap i treningssenter har det vært forslag om flere ganger tidligere. Så er langt fra sikkert at det kommer. Men tror sjansen er noe større nå siden EU krevde at Danmark skulle ha det, og at det ble innført i Danmark.
  • 22. juni
    Ganske åpenbart oppkjøpscase med Sats pga. av sterk free cash flow og forutsigbar vekst. Et eksempel på hvor stor forskjell det er å verdivurdere en aksje med free cash flow istedenfor resultat etter skatt. Ikke rart Tveitereid laster opp massivt.
  • 19. juni
    AAT invest med lite kjøp, og er i ferd med å bygge opp posisjonen igjen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data