Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

SoftOx Solutions

SoftOx Solutions

2026 Q1-rapport

SNART

I dag

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
23. sep.
Historisk
2026 Q1-rapport
24. juni
2025 Q4-rapport
25. mars
2025 Q3-rapport
26. nov. 2025
2025 Q2-rapport
17. sep. 2025
2025 Q1-rapport
27. juni 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 2 t siden
    ·
    Nå har det blitt lagt frem stort sett daglig her på forumet, at nå skal vi kjøpe, nå skal vi opp, nå går det snart opp med rakettfart osv osv. Men inntil nå er kursen jo fortsatt ned med knapt 5% i den perioden dere har snakket om at NÅ skal den opp. Men en eller annen dag på et eller annet tidspunkt er det KANSKJE en av dere som treffer riktig og kan si "jeg sa det jo", selv om det forut har blitt gjettet feil daglig i en måned.
    for 1 t siden · Endret
    Kursen har blitt påvirket ned i en mnd. siste 6 mnd har aksjen økt med over 80%. Alle må gjøre sine egne vurderinger, hvis ikke er det best å sette pengene i banken. At algoritmer styrer kursen må børsen leve med, det er endel av spillet, tålmodighet og tid er det viktigste når en finner noe en har tro på. Har du tro på Softox så er det fullt mulig å kjøpe, men du må være forberedt på at det går opp og ned. En kan tape mesteparten av investeringen eller en kan tjene veldig mye penger, alt avhenger av om de lykkes. Jeg tror de lykkes, men mange andre er uenig og holder seg borte. Indexen til obx er -5,71% sist mnd
  • for 4 t siden
    Før 2027 kan vi først og fremst forvente sikkerhets-/tolerabilitetsdata og fremdriftsvalidering.
    for 3 t siden
    Algoritmehandel vil fortsette å herje her som i alle andre volatile aksjer for all fremtid.
  • for 6 t siden
    515 tusen omsetning bare! Ligge d så dårlig an i softisen ?
    for 6 t siden
    Folk må for fanken få åpne øya for Softox snart!
  • for 6 t siden
    Sommerferien kan bli grei fin ja
  • for 6 t siden
    Betryggende rapport fra generalforsamlingen 😊 - Styret sitter rolig - Store eiere virker samstemte - Ledelsen får opsjoner med strike på 0,113 - Ingen ny finansiering ble varslet - Fokus er fortsatt 100 % på SIS-03 og PoC Hvis Ulrik trodde selskapet var ferdig, eller at teknologien ikke vil gi verdi, hadde han neppe vært interessert i å få en så stor del av kompensasjonen sin knyttet til fremtidig aksjekurs😊
    for 6 t siden
    Alle vet hva denne vil bety for kursen : Fokus er fortsatt 100 % på SIS-03 og PoC
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

SNART

I dag

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 2 t siden
    ·
    Nå har det blitt lagt frem stort sett daglig her på forumet, at nå skal vi kjøpe, nå skal vi opp, nå går det snart opp med rakettfart osv osv. Men inntil nå er kursen jo fortsatt ned med knapt 5% i den perioden dere har snakket om at NÅ skal den opp. Men en eller annen dag på et eller annet tidspunkt er det KANSKJE en av dere som treffer riktig og kan si "jeg sa det jo", selv om det forut har blitt gjettet feil daglig i en måned.
    for 1 t siden · Endret
    Kursen har blitt påvirket ned i en mnd. siste 6 mnd har aksjen økt med over 80%. Alle må gjøre sine egne vurderinger, hvis ikke er det best å sette pengene i banken. At algoritmer styrer kursen må børsen leve med, det er endel av spillet, tålmodighet og tid er det viktigste når en finner noe en har tro på. Har du tro på Softox så er det fullt mulig å kjøpe, men du må være forberedt på at det går opp og ned. En kan tape mesteparten av investeringen eller en kan tjene veldig mye penger, alt avhenger av om de lykkes. Jeg tror de lykkes, men mange andre er uenig og holder seg borte. Indexen til obx er -5,71% sist mnd
  • for 4 t siden
    Før 2027 kan vi først og fremst forvente sikkerhets-/tolerabilitetsdata og fremdriftsvalidering.
    for 3 t siden
    Algoritmehandel vil fortsette å herje her som i alle andre volatile aksjer for all fremtid.
  • for 6 t siden
    515 tusen omsetning bare! Ligge d så dårlig an i softisen ?
    for 6 t siden
    Folk må for fanken få åpne øya for Softox snart!
  • for 6 t siden
    Sommerferien kan bli grei fin ja
  • for 6 t siden
    Betryggende rapport fra generalforsamlingen 😊 - Styret sitter rolig - Store eiere virker samstemte - Ledelsen får opsjoner med strike på 0,113 - Ingen ny finansiering ble varslet - Fokus er fortsatt 100 % på SIS-03 og PoC Hvis Ulrik trodde selskapet var ferdig, eller at teknologien ikke vil gi verdi, hadde han neppe vært interessert i å få en så stor del av kompensasjonen sin knyttet til fremtidig aksjekurs😊
    for 6 t siden
    Alle vet hva denne vil bety for kursen : Fokus er fortsatt 100 % på SIS-03 og PoC
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
23. sep.
Historisk
2026 Q1-rapport
24. juni
2025 Q4-rapport
25. mars
2025 Q3-rapport
26. nov. 2025
2025 Q2-rapport
17. sep. 2025
2025 Q1-rapport
27. juni 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

SNART

I dag

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
23. sep.
Historisk
2026 Q1-rapport
24. juni
2025 Q4-rapport
25. mars
2025 Q3-rapport
26. nov. 2025
2025 Q2-rapport
17. sep. 2025
2025 Q1-rapport
27. juni 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 2 t siden
    ·
    Nå har det blitt lagt frem stort sett daglig her på forumet, at nå skal vi kjøpe, nå skal vi opp, nå går det snart opp med rakettfart osv osv. Men inntil nå er kursen jo fortsatt ned med knapt 5% i den perioden dere har snakket om at NÅ skal den opp. Men en eller annen dag på et eller annet tidspunkt er det KANSKJE en av dere som treffer riktig og kan si "jeg sa det jo", selv om det forut har blitt gjettet feil daglig i en måned.
    for 1 t siden · Endret
    Kursen har blitt påvirket ned i en mnd. siste 6 mnd har aksjen økt med over 80%. Alle må gjøre sine egne vurderinger, hvis ikke er det best å sette pengene i banken. At algoritmer styrer kursen må børsen leve med, det er endel av spillet, tålmodighet og tid er det viktigste når en finner noe en har tro på. Har du tro på Softox så er det fullt mulig å kjøpe, men du må være forberedt på at det går opp og ned. En kan tape mesteparten av investeringen eller en kan tjene veldig mye penger, alt avhenger av om de lykkes. Jeg tror de lykkes, men mange andre er uenig og holder seg borte. Indexen til obx er -5,71% sist mnd
  • for 4 t siden
    Før 2027 kan vi først og fremst forvente sikkerhets-/tolerabilitetsdata og fremdriftsvalidering.
    for 3 t siden
    Algoritmehandel vil fortsette å herje her som i alle andre volatile aksjer for all fremtid.
  • for 6 t siden
    515 tusen omsetning bare! Ligge d så dårlig an i softisen ?
    for 6 t siden
    Folk må for fanken få åpne øya for Softox snart!
  • for 6 t siden
    Sommerferien kan bli grei fin ja
  • for 6 t siden
    Betryggende rapport fra generalforsamlingen 😊 - Styret sitter rolig - Store eiere virker samstemte - Ledelsen får opsjoner med strike på 0,113 - Ingen ny finansiering ble varslet - Fokus er fortsatt 100 % på SIS-03 og PoC Hvis Ulrik trodde selskapet var ferdig, eller at teknologien ikke vil gi verdi, hadde han neppe vært interessert i å få en så stor del av kompensasjonen sin knyttet til fremtidig aksjekurs😊
    for 6 t siden
    Alle vet hva denne vil bety for kursen : Fokus er fortsatt 100 % på SIS-03 og PoC
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data