Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Zaptec

2026 Q1-rapport
47 dager siden
0,30 NOK/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
103--
787--
185--
19--
220--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
6. mai
2025 Q4-rapport
18. feb.
2025 Q3-rapport
5. nov. 2025
2025 Q2-rapport
20. aug. 2025
2025 Q1-rapport
7. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 3 t siden
    https://businessmotoring.co.uk/zaptec-go-among-first-to-carry-mercury-ev-charger-certification/ Mercury-sertifiseringen viser at Zaptec ligger langt fremme teknologisk og er blant de første laderprodusentene som oppfyller denne nye standarden for smart lading og fremtidige energitjenester. Betydning for Zaptec: * Styrker konkurranseposisjonen. * Kan gjøre det lettere å vinne kontrakter med energiselskaper og større kunder. * Bedre rustet for fremtidige løsninger som smart lading og Vehicle-to-Grid (V2G). * Underbygger inntrykket av Zaptec som en teknologileder.
  • for 1 døgn siden
    Min vurdering av Zaptec fram mot årsslutt: Q1 var rekordsterkt med 457 MNOK i omsetning, og ordreboken ved utgangen av kvartalet var på hele 737 MNOK. Samtidig ser vi fortsatt sterk vekst i det europeiske elbilmarkedet, noe som gir et godt grunnlag for videre vekst. Min grove vurdering: * Under 70 kr ved årsslutt: 25 % * 70–100 kr ved årsslutt: 45 % * Over 100 kr ved årsslutt: 30 % For å komme til 100 kr tror jeg vi må se: * Sterk Q2-rapport * Fortsatt vekst i ordreinngang * Gode marginer * Positive signaler for andre halvår Personlig følger jeg mest med på ordrebok og ordreinngang. Hvis disse fortsetter å vokse samtidig som marginene holder seg oppe, kan markedet måtte reprissette selskapet betydelig høyere enn i dag. Dette er kun mine egne vurderinger og ikke investeringsråd. https://climate.ec.europa.eu/news-other-reads/news/electric-car-sales-surge-high-oil-prices-drive-shift-away-fossil-fuels-2026-06-16_en
    for 11 t siden
    ·
    vi får satse 70kr mot Q2
  • for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    Sonepar er stor i Europa og ikke minst i Tyskland, så dette er helt ihht strategi.
  • for 3 døgn siden
    ·
    Det er da besynderlig, at på dager hvor omsetningen er lav, er det alltid én eller to som er veldig ivrige etter å få solgt zaptec, også selv om aksjen faller med 4-5%. Nå hvor aksjen stiger er vedkommende ikke interessert i å selge. Tenk over det før dere selger deres Zaptec aksjer.
    for 3 døgn siden
    Mener du det er Mr. 🤖
  • 18. juni
    Håper dere som solgte i dag finner gode alternativer. Vi alle prøver å finne oss på Mr market 😇
    for 3 døgn siden
    ·
    Selger ikke et gullegg
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
47 dager siden
0,30 NOK/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 3 t siden
    https://businessmotoring.co.uk/zaptec-go-among-first-to-carry-mercury-ev-charger-certification/ Mercury-sertifiseringen viser at Zaptec ligger langt fremme teknologisk og er blant de første laderprodusentene som oppfyller denne nye standarden for smart lading og fremtidige energitjenester. Betydning for Zaptec: * Styrker konkurranseposisjonen. * Kan gjøre det lettere å vinne kontrakter med energiselskaper og større kunder. * Bedre rustet for fremtidige løsninger som smart lading og Vehicle-to-Grid (V2G). * Underbygger inntrykket av Zaptec som en teknologileder.
  • for 1 døgn siden
    Min vurdering av Zaptec fram mot årsslutt: Q1 var rekordsterkt med 457 MNOK i omsetning, og ordreboken ved utgangen av kvartalet var på hele 737 MNOK. Samtidig ser vi fortsatt sterk vekst i det europeiske elbilmarkedet, noe som gir et godt grunnlag for videre vekst. Min grove vurdering: * Under 70 kr ved årsslutt: 25 % * 70–100 kr ved årsslutt: 45 % * Over 100 kr ved årsslutt: 30 % For å komme til 100 kr tror jeg vi må se: * Sterk Q2-rapport * Fortsatt vekst i ordreinngang * Gode marginer * Positive signaler for andre halvår Personlig følger jeg mest med på ordrebok og ordreinngang. Hvis disse fortsetter å vokse samtidig som marginene holder seg oppe, kan markedet måtte reprissette selskapet betydelig høyere enn i dag. Dette er kun mine egne vurderinger og ikke investeringsråd. https://climate.ec.europa.eu/news-other-reads/news/electric-car-sales-surge-high-oil-prices-drive-shift-away-fossil-fuels-2026-06-16_en
    for 11 t siden
    ·
    vi får satse 70kr mot Q2
  • for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    Sonepar er stor i Europa og ikke minst i Tyskland, så dette er helt ihht strategi.
  • for 3 døgn siden
    ·
    Det er da besynderlig, at på dager hvor omsetningen er lav, er det alltid én eller to som er veldig ivrige etter å få solgt zaptec, også selv om aksjen faller med 4-5%. Nå hvor aksjen stiger er vedkommende ikke interessert i å selge. Tenk over det før dere selger deres Zaptec aksjer.
    for 3 døgn siden
    Mener du det er Mr. 🤖
  • 18. juni
    Håper dere som solgte i dag finner gode alternativer. Vi alle prøver å finne oss på Mr market 😇
    for 3 døgn siden
    ·
    Selger ikke et gullegg
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
103--
787--
185--
19--
220--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
6. mai
2025 Q4-rapport
18. feb.
2025 Q3-rapport
5. nov. 2025
2025 Q2-rapport
20. aug. 2025
2025 Q1-rapport
7. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
47 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
6. mai
2025 Q4-rapport
18. feb.
2025 Q3-rapport
5. nov. 2025
2025 Q2-rapport
20. aug. 2025
2025 Q1-rapport
7. mai 2025

Relaterte produkter

0,30 NOK/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 3 t siden
    https://businessmotoring.co.uk/zaptec-go-among-first-to-carry-mercury-ev-charger-certification/ Mercury-sertifiseringen viser at Zaptec ligger langt fremme teknologisk og er blant de første laderprodusentene som oppfyller denne nye standarden for smart lading og fremtidige energitjenester. Betydning for Zaptec: * Styrker konkurranseposisjonen. * Kan gjøre det lettere å vinne kontrakter med energiselskaper og større kunder. * Bedre rustet for fremtidige løsninger som smart lading og Vehicle-to-Grid (V2G). * Underbygger inntrykket av Zaptec som en teknologileder.
  • for 1 døgn siden
    Min vurdering av Zaptec fram mot årsslutt: Q1 var rekordsterkt med 457 MNOK i omsetning, og ordreboken ved utgangen av kvartalet var på hele 737 MNOK. Samtidig ser vi fortsatt sterk vekst i det europeiske elbilmarkedet, noe som gir et godt grunnlag for videre vekst. Min grove vurdering: * Under 70 kr ved årsslutt: 25 % * 70–100 kr ved årsslutt: 45 % * Over 100 kr ved årsslutt: 30 % For å komme til 100 kr tror jeg vi må se: * Sterk Q2-rapport * Fortsatt vekst i ordreinngang * Gode marginer * Positive signaler for andre halvår Personlig følger jeg mest med på ordrebok og ordreinngang. Hvis disse fortsetter å vokse samtidig som marginene holder seg oppe, kan markedet måtte reprissette selskapet betydelig høyere enn i dag. Dette er kun mine egne vurderinger og ikke investeringsråd. https://climate.ec.europa.eu/news-other-reads/news/electric-car-sales-surge-high-oil-prices-drive-shift-away-fossil-fuels-2026-06-16_en
    for 11 t siden
    ·
    vi får satse 70kr mot Q2
  • for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    Sonepar er stor i Europa og ikke minst i Tyskland, så dette er helt ihht strategi.
  • for 3 døgn siden
    ·
    Det er da besynderlig, at på dager hvor omsetningen er lav, er det alltid én eller to som er veldig ivrige etter å få solgt zaptec, også selv om aksjen faller med 4-5%. Nå hvor aksjen stiger er vedkommende ikke interessert i å selge. Tenk over det før dere selger deres Zaptec aksjer.
    for 3 døgn siden
    Mener du det er Mr. 🤖
  • 18. juni
    Håper dere som solgte i dag finner gode alternativer. Vi alle prøver å finne oss på Mr market 😇
    for 3 døgn siden
    ·
    Selger ikke et gullegg
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
103--
787--
185--
19--
220--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data