Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

AstraZeneca

2026 Q1-rapport
56 dager siden
1,595 GBP/aksje
Siste utbytte
1,74%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
29. apr.
2025 Q4-rapport
10. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 Q2-rapport
29. juli 2025
2025 Q1-rapport
29. apr. 2025

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    Nå begynner det å bli spennende, Hvis kursen tar seg over 1742:- og 1768:- kan det bli skikkelig gøy!
    for 22 t siden
    ·
    Kanskje ikke i dag men det kommer nok snart
  • 18. juni
    ·
    Hvorfor denne nedgangen, det begynte jo bra i løpet av dagen.
  • 10. juni · Endret
    ·
    TA-tanker 10/6 i dags-visning kl. 08.50: Elliotts bølgesystem peker på to mulige tolkninger. En pessimistisk som viser en mulig skjev H&S-formasjon (1900kr-1700kr-1900kr (høyeste topp)-1665kr-1775kr og siste 1650kr). Hvis det er en toppformasjon, er det risiko for nedgang til ca. 1500kr igjen! Men jeg tror dette er mindre sannsynlig med tanke på selskapets gode forutsetninger, men Elliott-teorien gjør dette til en mulig tolkning. Men, om i stedet 1900kr sist (begynnelsen av april) er bølge 3s spiss, så har nå en abc-bølge blitt dannet der c-bunnen ble dannet ved den svært kraftige reaksjonen (doji-hammer - nærmest hva det er) den 3. juni, og nå en liten nøling tilbake til 1700kr i går kan kanskje i dag (eller de nærmeste dagene) begynne å stige mot første motstand 1750kr, andre motstand ved 1800kr og deretter 1900kr for videre bevegelser. Dette er min tolkning av den mulige utviklingen fremover. En pessimistisk og en optimistisk tolkning. Nå får vi se hvordan vi i den store skaren ser på det og hvilken utvikling det blir!
    for 1 døgn siden
    ·
    1764kr og 1791kr (SenkouSpanB-linjer) og 1750kr samt 1800kr er nå motstandsnivåer. De to siste er naturlige, runde motstandsnivåer.
  • 9. juni
    ·
    Mange kjøpsanbefalinger, ingen shortsalg og gode rapporter om kommende legemidler, til tross for det viser diagrammene tre lavere topper så vel som bunner på rad. Har det snudd eller skal vi ned under 1658:- denne gang? Hva eller hvem er det som demper kursen?
    9. juni
    ·
    For få kjøpere. Trenger kanskje en sektorrotasjon pga. mer uro som høyere renter, valg Det er kanskje ikke den veien vi ønsker å gå. Trump har gjort uro til hverdag. Fint selskap og burde være interessant til tross for at mange tror at veksten ikke er som før. Jeg tror nok på en presset kurs i sommer.
  • 5. juni
    ·
    AZ kursen kjenner jeg ikke igjen, svinger 10% uten selskapspesifikke nyheter på noen dager….
    5. juni
    ·
    Listning på NYSE
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
56 dager siden
1,595 GBP/aksje
Siste utbytte
1,74%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    Nå begynner det å bli spennende, Hvis kursen tar seg over 1742:- og 1768:- kan det bli skikkelig gøy!
    for 22 t siden
    ·
    Kanskje ikke i dag men det kommer nok snart
  • 18. juni
    ·
    Hvorfor denne nedgangen, det begynte jo bra i løpet av dagen.
  • 10. juni · Endret
    ·
    TA-tanker 10/6 i dags-visning kl. 08.50: Elliotts bølgesystem peker på to mulige tolkninger. En pessimistisk som viser en mulig skjev H&S-formasjon (1900kr-1700kr-1900kr (høyeste topp)-1665kr-1775kr og siste 1650kr). Hvis det er en toppformasjon, er det risiko for nedgang til ca. 1500kr igjen! Men jeg tror dette er mindre sannsynlig med tanke på selskapets gode forutsetninger, men Elliott-teorien gjør dette til en mulig tolkning. Men, om i stedet 1900kr sist (begynnelsen av april) er bølge 3s spiss, så har nå en abc-bølge blitt dannet der c-bunnen ble dannet ved den svært kraftige reaksjonen (doji-hammer - nærmest hva det er) den 3. juni, og nå en liten nøling tilbake til 1700kr i går kan kanskje i dag (eller de nærmeste dagene) begynne å stige mot første motstand 1750kr, andre motstand ved 1800kr og deretter 1900kr for videre bevegelser. Dette er min tolkning av den mulige utviklingen fremover. En pessimistisk og en optimistisk tolkning. Nå får vi se hvordan vi i den store skaren ser på det og hvilken utvikling det blir!
    for 1 døgn siden
    ·
    1764kr og 1791kr (SenkouSpanB-linjer) og 1750kr samt 1800kr er nå motstandsnivåer. De to siste er naturlige, runde motstandsnivåer.
  • 9. juni
    ·
    Mange kjøpsanbefalinger, ingen shortsalg og gode rapporter om kommende legemidler, til tross for det viser diagrammene tre lavere topper så vel som bunner på rad. Har det snudd eller skal vi ned under 1658:- denne gang? Hva eller hvem er det som demper kursen?
    9. juni
    ·
    For få kjøpere. Trenger kanskje en sektorrotasjon pga. mer uro som høyere renter, valg Det er kanskje ikke den veien vi ønsker å gå. Trump har gjort uro til hverdag. Fint selskap og burde være interessant til tross for at mange tror at veksten ikke er som før. Jeg tror nok på en presset kurs i sommer.
  • 5. juni
    ·
    AZ kursen kjenner jeg ikke igjen, svinger 10% uten selskapspesifikke nyheter på noen dager….
    5. juni
    ·
    Listning på NYSE
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også

Selskapshendelser

Data hentes fra Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
29. apr.
2025 Q4-rapport
10. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 Q2-rapport
29. juli 2025
2025 Q1-rapport
29. apr. 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
56 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
29. apr.
2025 Q4-rapport
10. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 Q2-rapport
29. juli 2025
2025 Q1-rapport
29. apr. 2025

Relaterte produkter

1,595 GBP/aksje
Siste utbytte
1,74%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    Nå begynner det å bli spennende, Hvis kursen tar seg over 1742:- og 1768:- kan det bli skikkelig gøy!
    for 22 t siden
    ·
    Kanskje ikke i dag men det kommer nok snart
  • 18. juni
    ·
    Hvorfor denne nedgangen, det begynte jo bra i løpet av dagen.
  • 10. juni · Endret
    ·
    TA-tanker 10/6 i dags-visning kl. 08.50: Elliotts bølgesystem peker på to mulige tolkninger. En pessimistisk som viser en mulig skjev H&S-formasjon (1900kr-1700kr-1900kr (høyeste topp)-1665kr-1775kr og siste 1650kr). Hvis det er en toppformasjon, er det risiko for nedgang til ca. 1500kr igjen! Men jeg tror dette er mindre sannsynlig med tanke på selskapets gode forutsetninger, men Elliott-teorien gjør dette til en mulig tolkning. Men, om i stedet 1900kr sist (begynnelsen av april) er bølge 3s spiss, så har nå en abc-bølge blitt dannet der c-bunnen ble dannet ved den svært kraftige reaksjonen (doji-hammer - nærmest hva det er) den 3. juni, og nå en liten nøling tilbake til 1700kr i går kan kanskje i dag (eller de nærmeste dagene) begynne å stige mot første motstand 1750kr, andre motstand ved 1800kr og deretter 1900kr for videre bevegelser. Dette er min tolkning av den mulige utviklingen fremover. En pessimistisk og en optimistisk tolkning. Nå får vi se hvordan vi i den store skaren ser på det og hvilken utvikling det blir!
    for 1 døgn siden
    ·
    1764kr og 1791kr (SenkouSpanB-linjer) og 1750kr samt 1800kr er nå motstandsnivåer. De to siste er naturlige, runde motstandsnivåer.
  • 9. juni
    ·
    Mange kjøpsanbefalinger, ingen shortsalg og gode rapporter om kommende legemidler, til tross for det viser diagrammene tre lavere topper så vel som bunner på rad. Har det snudd eller skal vi ned under 1658:- denne gang? Hva eller hvem er det som demper kursen?
    9. juni
    ·
    For få kjøpere. Trenger kanskje en sektorrotasjon pga. mer uro som høyere renter, valg Det er kanskje ikke den veien vi ønsker å gå. Trump har gjort uro til hverdag. Fint selskap og burde være interessant til tross for at mange tror at veksten ikke er som før. Jeg tror nok på en presset kurs i sommer.
  • 5. juni
    ·
    AZ kursen kjenner jeg ikke igjen, svinger 10% uten selskapspesifikke nyheter på noen dager….
    5. juni
    ·
    Listning på NYSE
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også