Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Norwegian Air Shuttle

Norwegian Air Shuttle

2026 Q1-rapport
60 dager siden
0,80 NOK/aksje
Siste utbytte
10,86%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
14. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
28. apr.
2025 Q4-rapport
13. feb.
2025 Q3-rapport
22. okt. 2025
2025 Q2-rapport
11. juli 2025
2025 Q1-rapport
8. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 4 t siden
    Norske Bulls er fortsatt bull - "stay long" Fint candle sticks fra sluttauksjon og: https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=NAS.OL
    for 47 min siden
    Hallo..jeg har fulgt med deg i over 2 år og du har vært negativ hele tiden..Kan du ikke skrive om et sekskap du har tro på, istedet for skrive negativt om Nas hver dag den er i rødt..??? Bruk energien din til å tjene penger..Er ikke det bedre..?
  • for 14 t siden
    Det gikk et ok stort volum i sluttauksjonen i går, sluttkurs 15,66. Det kan være verd å merke seg at de siste 10 minuttene før lå kursen under press 15,60-15,62. Mener voumet i sluttauksjonen var forholdsvis høyt og at dette viste styrke.
    for 4 t siden
    De som typoisk bruker auksjonen er fond, store hus, shortere som dekker og folk med mange aksjer. Bullish det der.
  • for 22 t siden
    ·
    USA utførte et angrep mot Iran igjen, for en gal verden. Det virker som vi får enda en usikker uke neste uke.
    for 20 t siden
    Blir sikkert kyss og klem på søndag, tror nok ikke trump vill starte en dårlig mandag
  • for 1 døgn siden
    Jeg kan ikke annet enn å flire. Fikk plukket med meg noen flere aksjer i dag på 15,50-tallet. Helt greit. Dette er etter min mening dager man kjøper på. Jeg tror denne snart står i 16–17 kroner uansett. Denne saken har både ledelsen og vi som kjenner selskapet godt vært klar over lenge. Nå er den ute av verden, og markedet kan se videre. Ledelsen visste selvsagt at denne risikoen eksisterte. Likevel har de valgt å gjennomføre store investeringer. Det forteller meg at de har stor tro på den finansielle styrken i selskapet. Samtidig har selskapet betalt flere utbytter. Jeg har vanskelig for å se at styret og ledelsen ville gjennomført milliardinvesteringer midt i en drivstoffkrise dersom de mente dette rettslige utfallet kunne true selskapet. Likevel har de kjørt på, med de største eiernes støtte. Jeg tipper 95 % av aksjene som ble solgt i dag kom fra Nordnets småsparere. Proffene tar imot, mens shorterne får dekket seg inn på 15-tallet i stedet for 16-tallet.
    for 20 t siden
    Skipssjef..du nevnte at det skulle bli short skviss..F og feil du tok..husker du jeg sa at di må over 10-15 %..men da kalte du meg en møkka mann...di har dekket nedover i løpet av di siste ukene..og di kommer til å fortsette med det..bare si at jeg har rett så er vi ferdig med den saken..?
  • for 1 døgn siden
    Short blir mindre og mindre...
    for 3 t siden · Endret
    Stemmer kjøre på er ikke det samme som å øke...? Uff at ingen kan innrømme sine egne feil ...F hvor bedre verden hadde vært..UTEN at man tror man er noe,, og det store F egoet..
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
60 dager siden
0,80 NOK/aksje
Siste utbytte
10,86%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 4 t siden
    Norske Bulls er fortsatt bull - "stay long" Fint candle sticks fra sluttauksjon og: https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=NAS.OL
    for 47 min siden
    Hallo..jeg har fulgt med deg i over 2 år og du har vært negativ hele tiden..Kan du ikke skrive om et sekskap du har tro på, istedet for skrive negativt om Nas hver dag den er i rødt..??? Bruk energien din til å tjene penger..Er ikke det bedre..?
  • for 14 t siden
    Det gikk et ok stort volum i sluttauksjonen i går, sluttkurs 15,66. Det kan være verd å merke seg at de siste 10 minuttene før lå kursen under press 15,60-15,62. Mener voumet i sluttauksjonen var forholdsvis høyt og at dette viste styrke.
    for 4 t siden
    De som typoisk bruker auksjonen er fond, store hus, shortere som dekker og folk med mange aksjer. Bullish det der.
  • for 22 t siden
    ·
    USA utførte et angrep mot Iran igjen, for en gal verden. Det virker som vi får enda en usikker uke neste uke.
    for 20 t siden
    Blir sikkert kyss og klem på søndag, tror nok ikke trump vill starte en dårlig mandag
  • for 1 døgn siden
    Jeg kan ikke annet enn å flire. Fikk plukket med meg noen flere aksjer i dag på 15,50-tallet. Helt greit. Dette er etter min mening dager man kjøper på. Jeg tror denne snart står i 16–17 kroner uansett. Denne saken har både ledelsen og vi som kjenner selskapet godt vært klar over lenge. Nå er den ute av verden, og markedet kan se videre. Ledelsen visste selvsagt at denne risikoen eksisterte. Likevel har de valgt å gjennomføre store investeringer. Det forteller meg at de har stor tro på den finansielle styrken i selskapet. Samtidig har selskapet betalt flere utbytter. Jeg har vanskelig for å se at styret og ledelsen ville gjennomført milliardinvesteringer midt i en drivstoffkrise dersom de mente dette rettslige utfallet kunne true selskapet. Likevel har de kjørt på, med de største eiernes støtte. Jeg tipper 95 % av aksjene som ble solgt i dag kom fra Nordnets småsparere. Proffene tar imot, mens shorterne får dekket seg inn på 15-tallet i stedet for 16-tallet.
    for 20 t siden
    Skipssjef..du nevnte at det skulle bli short skviss..F og feil du tok..husker du jeg sa at di må over 10-15 %..men da kalte du meg en møkka mann...di har dekket nedover i løpet av di siste ukene..og di kommer til å fortsette med det..bare si at jeg har rett så er vi ferdig med den saken..?
  • for 1 døgn siden
    Short blir mindre og mindre...
    for 3 t siden · Endret
    Stemmer kjøre på er ikke det samme som å øke...? Uff at ingen kan innrømme sine egne feil ...F hvor bedre verden hadde vært..UTEN at man tror man er noe,, og det store F egoet..
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
14. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
28. apr.
2025 Q4-rapport
13. feb.
2025 Q3-rapport
22. okt. 2025
2025 Q2-rapport
11. juli 2025
2025 Q1-rapport
8. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
60 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
14. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
28. apr.
2025 Q4-rapport
13. feb.
2025 Q3-rapport
22. okt. 2025
2025 Q2-rapport
11. juli 2025
2025 Q1-rapport
8. mai 2025

Relaterte produkter

0,80 NOK/aksje
Siste utbytte
10,86%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 4 t siden
    Norske Bulls er fortsatt bull - "stay long" Fint candle sticks fra sluttauksjon og: https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=NAS.OL
    for 47 min siden
    Hallo..jeg har fulgt med deg i over 2 år og du har vært negativ hele tiden..Kan du ikke skrive om et sekskap du har tro på, istedet for skrive negativt om Nas hver dag den er i rødt..??? Bruk energien din til å tjene penger..Er ikke det bedre..?
  • for 14 t siden
    Det gikk et ok stort volum i sluttauksjonen i går, sluttkurs 15,66. Det kan være verd å merke seg at de siste 10 minuttene før lå kursen under press 15,60-15,62. Mener voumet i sluttauksjonen var forholdsvis høyt og at dette viste styrke.
    for 4 t siden
    De som typoisk bruker auksjonen er fond, store hus, shortere som dekker og folk med mange aksjer. Bullish det der.
  • for 22 t siden
    ·
    USA utførte et angrep mot Iran igjen, for en gal verden. Det virker som vi får enda en usikker uke neste uke.
    for 20 t siden
    Blir sikkert kyss og klem på søndag, tror nok ikke trump vill starte en dårlig mandag
  • for 1 døgn siden
    Jeg kan ikke annet enn å flire. Fikk plukket med meg noen flere aksjer i dag på 15,50-tallet. Helt greit. Dette er etter min mening dager man kjøper på. Jeg tror denne snart står i 16–17 kroner uansett. Denne saken har både ledelsen og vi som kjenner selskapet godt vært klar over lenge. Nå er den ute av verden, og markedet kan se videre. Ledelsen visste selvsagt at denne risikoen eksisterte. Likevel har de valgt å gjennomføre store investeringer. Det forteller meg at de har stor tro på den finansielle styrken i selskapet. Samtidig har selskapet betalt flere utbytter. Jeg har vanskelig for å se at styret og ledelsen ville gjennomført milliardinvesteringer midt i en drivstoffkrise dersom de mente dette rettslige utfallet kunne true selskapet. Likevel har de kjørt på, med de største eiernes støtte. Jeg tipper 95 % av aksjene som ble solgt i dag kom fra Nordnets småsparere. Proffene tar imot, mens shorterne får dekket seg inn på 15-tallet i stedet for 16-tallet.
    for 20 t siden
    Skipssjef..du nevnte at det skulle bli short skviss..F og feil du tok..husker du jeg sa at di må over 10-15 %..men da kalte du meg en møkka mann...di har dekket nedover i løpet av di siste ukene..og di kommer til å fortsette med det..bare si at jeg har rett så er vi ferdig med den saken..?
  • for 1 døgn siden
    Short blir mindre og mindre...
    for 3 t siden · Endret
    Stemmer kjøre på er ikke det samme som å øke...? Uff at ingen kan innrømme sine egne feil ...F hvor bedre verden hadde vært..UTEN at man tror man er noe,, og det store F egoet..
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data