Kvartalsrapport (Q3)
19 dager siden‧43min
0,90 NOK/aksje
Siste utbytte
5,96 %Direkteavkastning
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
1 652
Selg
Antall
1 000
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 2 | - | - | ||
| 66 | - | - | ||
| 44 | - | - | ||
| 895 | - | - | ||
| 1 610 | - | - |
Høy
15,395VWAP
Lav
15,185OmsetningAntall
39,1 2 561 701
VWAP
Høy
15,395Lav
15,185OmsetningAntall
39,1 2 561 701
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Ekstraordinær generalforsamling | 20. nov. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 22. okt. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 11. juli | |
| 2024 Generalforsamling | 14. mai | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 8. mai | |
| 2024 Kvartalsrapport (Q4) | 13. feb. |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 8 t sidenfor 8 t sidenRyanair oop 1.74 prosent...nas opp 0.9??? Fra før er Ryanair nesten priset dobbelt av Nas ..galskap.·for 8 t sidenOlje stuper men NAS går ingenting.for 5 t sidenfor 5 t sidenJeg skal gi deg kred på den.. ryanair føk opp 2.4 prosent i dag..lol Nas 0.9 Er vel et ok potensialet i Nas..hehehe..helt sinnsykt.
- for 11 t sidenfor 11 t sidenNoen ønsker tydeligvis denne ned, eller har veldig mye aksjer å selge. Åpner optimistisk hver dag, men så kommer presset nedover. Helt til sluttauksjonen da den normalt kjøpes litt igjen. Ser mange andre akjser der det ligger stor short har samme mønster....for 5 t sidenfor 5 t sidenEr helt vanvittig det vi ser i nas. Selskapet bør sette av 1 mrd og kjøpe tilbake aksjer. Helt galemattiasprising.
- ·for 11 t sidenKan noen avklare hvorvidt de fortsatte forstyrrelsene på grunn av droneaktivitet er en risiko som dekkes av (tap av produktivitet)forsikring tegnet av flyselskaper eller flyplasser - eller må flyselskapene dekke kostnadene for forsinkelser, ekstra drivstoff for å forbli i ventemønstre eller avvik til alternative flyplasser og de resulterende kostnadene. Hvem står til å tape - forsikringsselskaper, myndigheter eller flyselskaper (mindre fortjeneste)·for 2 t sidenNja .Kilkenny; jeg lurer virkelig på om det blir flyselskapene som må ta hele den smellen. Det avhenger selvsagt av vilkårene i forsikringene, men samtidig er det ikke selskapet som stopper flyet, men myndighetene, det kan være et unntak for Force Majeure hvis det er innskrevet. Er det noen som vet hvordan myndighetenes ansvar ser ut angående dette?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q3)
19 dager siden‧43min
0,90 NOK/aksje
Siste utbytte
5,96 %Direkteavkastning
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 8 t sidenfor 8 t sidenRyanair oop 1.74 prosent...nas opp 0.9??? Fra før er Ryanair nesten priset dobbelt av Nas ..galskap.·for 8 t sidenOlje stuper men NAS går ingenting.for 5 t sidenfor 5 t sidenJeg skal gi deg kred på den.. ryanair føk opp 2.4 prosent i dag..lol Nas 0.9 Er vel et ok potensialet i Nas..hehehe..helt sinnsykt.
- for 11 t sidenfor 11 t sidenNoen ønsker tydeligvis denne ned, eller har veldig mye aksjer å selge. Åpner optimistisk hver dag, men så kommer presset nedover. Helt til sluttauksjonen da den normalt kjøpes litt igjen. Ser mange andre akjser der det ligger stor short har samme mønster....for 5 t sidenfor 5 t sidenEr helt vanvittig det vi ser i nas. Selskapet bør sette av 1 mrd og kjøpe tilbake aksjer. Helt galemattiasprising.
- ·for 11 t sidenKan noen avklare hvorvidt de fortsatte forstyrrelsene på grunn av droneaktivitet er en risiko som dekkes av (tap av produktivitet)forsikring tegnet av flyselskaper eller flyplasser - eller må flyselskapene dekke kostnadene for forsinkelser, ekstra drivstoff for å forbli i ventemønstre eller avvik til alternative flyplasser og de resulterende kostnadene. Hvem står til å tape - forsikringsselskaper, myndigheter eller flyselskaper (mindre fortjeneste)·for 2 t sidenNja .Kilkenny; jeg lurer virkelig på om det blir flyselskapene som må ta hele den smellen. Det avhenger selvsagt av vilkårene i forsikringene, men samtidig er det ikke selskapet som stopper flyet, men myndighetene, det kan være et unntak for Force Majeure hvis det er innskrevet. Er det noen som vet hvordan myndighetenes ansvar ser ut angående dette?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
1 652
Selg
Antall
1 000
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 2 | - | - | ||
| 66 | - | - | ||
| 44 | - | - | ||
| 895 | - | - | ||
| 1 610 | - | - |
Høy
15,395VWAP
Lav
15,185OmsetningAntall
39,1 2 561 701
VWAP
Høy
15,395Lav
15,185OmsetningAntall
39,1 2 561 701
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Ekstraordinær generalforsamling | 20. nov. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 22. okt. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 11. juli | |
| 2024 Generalforsamling | 14. mai | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 8. mai | |
| 2024 Kvartalsrapport (Q4) | 13. feb. |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kvartalsrapport (Q3)
19 dager siden‧43min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Ekstraordinær generalforsamling | 20. nov. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 22. okt. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 11. juli | |
| 2024 Generalforsamling | 14. mai | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 8. mai | |
| 2024 Kvartalsrapport (Q4) | 13. feb. |
Data hentes fra Millistream, Quartr
0,90 NOK/aksje
Siste utbytte
5,96 %Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 8 t sidenfor 8 t sidenRyanair oop 1.74 prosent...nas opp 0.9??? Fra før er Ryanair nesten priset dobbelt av Nas ..galskap.·for 8 t sidenOlje stuper men NAS går ingenting.for 5 t sidenfor 5 t sidenJeg skal gi deg kred på den.. ryanair føk opp 2.4 prosent i dag..lol Nas 0.9 Er vel et ok potensialet i Nas..hehehe..helt sinnsykt.
- for 11 t sidenfor 11 t sidenNoen ønsker tydeligvis denne ned, eller har veldig mye aksjer å selge. Åpner optimistisk hver dag, men så kommer presset nedover. Helt til sluttauksjonen da den normalt kjøpes litt igjen. Ser mange andre akjser der det ligger stor short har samme mønster....for 5 t sidenfor 5 t sidenEr helt vanvittig det vi ser i nas. Selskapet bør sette av 1 mrd og kjøpe tilbake aksjer. Helt galemattiasprising.
- ·for 11 t sidenKan noen avklare hvorvidt de fortsatte forstyrrelsene på grunn av droneaktivitet er en risiko som dekkes av (tap av produktivitet)forsikring tegnet av flyselskaper eller flyplasser - eller må flyselskapene dekke kostnadene for forsinkelser, ekstra drivstoff for å forbli i ventemønstre eller avvik til alternative flyplasser og de resulterende kostnadene. Hvem står til å tape - forsikringsselskaper, myndigheter eller flyselskaper (mindre fortjeneste)·for 2 t sidenNja .Kilkenny; jeg lurer virkelig på om det blir flyselskapene som må ta hele den smellen. Det avhenger selvsagt av vilkårene i forsikringene, men samtidig er det ikke selskapet som stopper flyet, men myndighetene, det kan være et unntak for Force Majeure hvis det er innskrevet. Er det noen som vet hvordan myndighetenes ansvar ser ut angående dette?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
1 652
Selg
Antall
1 000
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 2 | - | - | ||
| 66 | - | - | ||
| 44 | - | - | ||
| 895 | - | - | ||
| 1 610 | - | - |
Høy
15,395VWAP
Lav
15,185OmsetningAntall
39,1 2 561 701
VWAP
Høy
15,395Lav
15,185OmsetningAntall
39,1 2 561 701
Meglerstatistikk
Fant ingen data






