Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Norwegian Air Shuttle

Norwegian Air Shuttle

2026 Q1-rapport
59 dager siden
0,80 NOK/aksje
Siste utbytte
10,53%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
14. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
28. apr.
2025 Q4-rapport
13. feb.
2025 Q3-rapport
22. okt. 2025
2025 Q2-rapport
11. juli 2025
2025 Q1-rapport
8. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 t siden
    Jeg kan ikke annet enn å flire. Fikk plukket med meg noen flere aksjer i dag på 15,50-tallet. Helt greit. Dette er etter min mening dager man kjøper på. Jeg tror denne snart står i 16–17 kroner uansett. Denne saken har både ledelsen og vi som kjenner selskapet godt vært klar over lenge. Nå er den ute av verden, og markedet kan se videre. Ledelsen visste selvsagt at denne risikoen eksisterte. Likevel har de valgt å gjennomføre store investeringer. Det forteller meg at de har stor tro på den finansielle styrken i selskapet. Samtidig har selskapet betalt flere utbytter. Jeg har vanskelig for å se at styret og ledelsen ville gjennomført milliardinvesteringer midt i en drivstoffkrise dersom de mente dette rettslige utfallet kunne true selskapet. Likevel har de kjørt på, med de største eiernes støtte. Jeg tipper 95 % av aksjene som ble solgt i dag kom fra Nordnets småsparere. Proffene tar imot, mens shorterne får dekket seg inn på 15-tallet i stedet for 16-tallet.
  • for 5 t siden
    Short blir mindre og mindre...
    for 1 t siden
    Short er kun 2.2 % nå, så de vil nok ha begrenset påvirkning på kursen fremover.
  • for 5 t siden
    Du KEMON  du drømmer veldig mye du 
    for 5 t siden
    ·
    Er det mulig?
  • for 5 t siden
    Norwegian har teknisk støtte på 15 kanskje den holder neste litt over 14 og så ned til 12.60?! 🙃😉
    for 4 t siden
    Kanskje nevne at siste gangen du kjøpte aksjer i NAS var dagen før krigen brøt ut? sånn at de som leser får en viss anelse om hvor flink du er til å vurdere markedet?😂
  • for 6 t siden
    DNB hadde kursmål 22 kr før Iran-konflikten, og 19 kr da oljeprisen var på sitt høyeste. Pareto ligger også på 19 kr. Når aktører som John Fredriksen, DNB, Pareto og Petter Stordalen vurderer dette positivt, er det verdt å merke seg. Ingen har fasiten, men tålmodighet har ofte lønnet seg i aksjemarkedet. En god jeger er en tålmodig jeger.
    for 6 t siden
    Er nok noen som er redde for at Bibi skal klikke i løpet av helga.. og shortere som ber på sine knær at det skal bombes sivile i Libanon.. Vi andre holder opp til 20,-
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
59 dager siden
0,80 NOK/aksje
Siste utbytte
10,53%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 t siden
    Jeg kan ikke annet enn å flire. Fikk plukket med meg noen flere aksjer i dag på 15,50-tallet. Helt greit. Dette er etter min mening dager man kjøper på. Jeg tror denne snart står i 16–17 kroner uansett. Denne saken har både ledelsen og vi som kjenner selskapet godt vært klar over lenge. Nå er den ute av verden, og markedet kan se videre. Ledelsen visste selvsagt at denne risikoen eksisterte. Likevel har de valgt å gjennomføre store investeringer. Det forteller meg at de har stor tro på den finansielle styrken i selskapet. Samtidig har selskapet betalt flere utbytter. Jeg har vanskelig for å se at styret og ledelsen ville gjennomført milliardinvesteringer midt i en drivstoffkrise dersom de mente dette rettslige utfallet kunne true selskapet. Likevel har de kjørt på, med de største eiernes støtte. Jeg tipper 95 % av aksjene som ble solgt i dag kom fra Nordnets småsparere. Proffene tar imot, mens shorterne får dekket seg inn på 15-tallet i stedet for 16-tallet.
  • for 5 t siden
    Short blir mindre og mindre...
    for 1 t siden
    Short er kun 2.2 % nå, så de vil nok ha begrenset påvirkning på kursen fremover.
  • for 5 t siden
    Du KEMON  du drømmer veldig mye du 
    for 5 t siden
    ·
    Er det mulig?
  • for 5 t siden
    Norwegian har teknisk støtte på 15 kanskje den holder neste litt over 14 og så ned til 12.60?! 🙃😉
    for 4 t siden
    Kanskje nevne at siste gangen du kjøpte aksjer i NAS var dagen før krigen brøt ut? sånn at de som leser får en viss anelse om hvor flink du er til å vurdere markedet?😂
  • for 6 t siden
    DNB hadde kursmål 22 kr før Iran-konflikten, og 19 kr da oljeprisen var på sitt høyeste. Pareto ligger også på 19 kr. Når aktører som John Fredriksen, DNB, Pareto og Petter Stordalen vurderer dette positivt, er det verdt å merke seg. Ingen har fasiten, men tålmodighet har ofte lønnet seg i aksjemarkedet. En god jeger er en tålmodig jeger.
    for 6 t siden
    Er nok noen som er redde for at Bibi skal klikke i løpet av helga.. og shortere som ber på sine knær at det skal bombes sivile i Libanon.. Vi andre holder opp til 20,-
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
14. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
28. apr.
2025 Q4-rapport
13. feb.
2025 Q3-rapport
22. okt. 2025
2025 Q2-rapport
11. juli 2025
2025 Q1-rapport
8. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
59 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
14. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
28. apr.
2025 Q4-rapport
13. feb.
2025 Q3-rapport
22. okt. 2025
2025 Q2-rapport
11. juli 2025
2025 Q1-rapport
8. mai 2025

Relaterte produkter

0,80 NOK/aksje
Siste utbytte
10,53%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 t siden
    Jeg kan ikke annet enn å flire. Fikk plukket med meg noen flere aksjer i dag på 15,50-tallet. Helt greit. Dette er etter min mening dager man kjøper på. Jeg tror denne snart står i 16–17 kroner uansett. Denne saken har både ledelsen og vi som kjenner selskapet godt vært klar over lenge. Nå er den ute av verden, og markedet kan se videre. Ledelsen visste selvsagt at denne risikoen eksisterte. Likevel har de valgt å gjennomføre store investeringer. Det forteller meg at de har stor tro på den finansielle styrken i selskapet. Samtidig har selskapet betalt flere utbytter. Jeg har vanskelig for å se at styret og ledelsen ville gjennomført milliardinvesteringer midt i en drivstoffkrise dersom de mente dette rettslige utfallet kunne true selskapet. Likevel har de kjørt på, med de største eiernes støtte. Jeg tipper 95 % av aksjene som ble solgt i dag kom fra Nordnets småsparere. Proffene tar imot, mens shorterne får dekket seg inn på 15-tallet i stedet for 16-tallet.
  • for 5 t siden
    Short blir mindre og mindre...
    for 1 t siden
    Short er kun 2.2 % nå, så de vil nok ha begrenset påvirkning på kursen fremover.
  • for 5 t siden
    Du KEMON  du drømmer veldig mye du 
    for 5 t siden
    ·
    Er det mulig?
  • for 5 t siden
    Norwegian har teknisk støtte på 15 kanskje den holder neste litt over 14 og så ned til 12.60?! 🙃😉
    for 4 t siden
    Kanskje nevne at siste gangen du kjøpte aksjer i NAS var dagen før krigen brøt ut? sånn at de som leser får en viss anelse om hvor flink du er til å vurdere markedet?😂
  • for 6 t siden
    DNB hadde kursmål 22 kr før Iran-konflikten, og 19 kr da oljeprisen var på sitt høyeste. Pareto ligger også på 19 kr. Når aktører som John Fredriksen, DNB, Pareto og Petter Stordalen vurderer dette positivt, er det verdt å merke seg. Ingen har fasiten, men tålmodighet har ofte lønnet seg i aksjemarkedet. En god jeger er en tålmodig jeger.
    for 6 t siden
    Er nok noen som er redde for at Bibi skal klikke i løpet av helga.. og shortere som ber på sine knær at det skal bombes sivile i Libanon.. Vi andre holder opp til 20,-
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data