Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Lerøy Seafood Group

Lerøy Seafood Group

2026 Q1-rapport
41 dager siden
2,50 NOK/aksje
Siste utbytte
6,03%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
333--
167--
50--
1--
80--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
12. mai
2025 Q4-rapport
24. feb.
2025 Q3-rapport
12. nov. 2025
2025 Q2-rapport
20. aug. 2025
2025 Q1-rapport
15. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 t siden · Endret
    ·
    Hvis prisen er attraktiv for oss, hvorfor selger andre på dette nivået?! Er det noe vi overser her?!
  • for 3 t siden
    Kjøpsmulighet!
  • for 2 døgn siden
    roser er røde kafaen er dette?? minus 12 prosent vuderer å slette.
    for 1 døgn siden
    Minus 12 uten eller med utbytte? LSG leverte knall sterk rapport sist - med godt treff på kostnadskuttene. Hvis de treffer på disse fremover og lakseprisene finner normalen vil vi se kurs på 50-60 tallet før året er omme. Hvis ikke vil den nok bevege seg saktere - sidelengs til de treffer der. Når det er sagt så er lsg billig nå, jeg kjøper på disse nivåene men skal sitte på denne i lang tid. Stabilt firma med god cash flow og bra utbytte.
  • for 3 døgn siden
    - 18 % hittil i år og - 47 % siste 5 år.......det er ikke veldig imponerende utvikling for Lerøy...Nå er imidlertid oljeprisen kraftig ned siste uke og forventes vel å bli værende på nivåer mellom 75-80 USD den neste tiden.....gitt utviklingen mellom USA-India. Om dette blir opprettholdt er vel sannsynligheten stor for at oljen vil komme ned i intervallet 65-75 USD i løpet av 2027-2028. Svekkelsen av NOK vs USD/EUR siste uke, er vel også noe som styrker oppdrettsaksjene, samt etterhvert en mer normalisering av fraktkostnadene. En skulle vel tro at dette etterhvert må begynne å prises inn i aksjer i denne sektoren som har fallt jevnt og trutt over tid. Blir spennende utover sommer/høst å se når markedet tar innover seg 1-2 års utsiktene for sektoren......
    for 2 døgn siden · Endret
    Hva er egentlig grunnen for å kjøpe Lerøy fremfor Mowi? For jeg ser det ikke. Lerøy ser dyrere ut på EBITDA og FCF, leverer svakere marginer, dårligere avkastning på egenkapitalen og fremstår egentlig som en dårligere aksje på nesten alle datapunktene som betyr noe. Samme greia med SalMar: hadde jeg drevet med shorting, noe jeg ikke gjør, hadde jeg glatt vurdert å shorte LSG og SalMar mot en long i Mowi. Ikke fordi selskapene er søppel, men fordi relativprisingen ser helt idiot ut. Jeg skjønner virkelig ikke hva markedet priser inn her. Mowi ser brultalt sterk ut sett i forhold til sektorprisingen.
  • for 3 døgn siden
    ·
    hva er ditt kursmål å selge? (enten med tap eller fortjeneste) - velg den som er nærmest din.
    Bli medlem av Nordnet Social for å se resultatene
    30
    0%
    35
    5%
    45
    25%
    50
    20%
    55
    50%
    20 stemmer Avsluttet
    for 3 døgn siden
    Hva er dette? Er det en videnskapelig undersøkelse eller for å ta avgjørelse når du selv skal selge? Ser nedenfor at du har oppdaget mønster i chartet. Nå tror jeg kansje du prøver å oppfinne hjulet på nytt. Alle mønster i chartet er videnskapelig testet, til og med enkelt candlestick. Resultatene av disse videskapelige testene er allerede offentligjordt. Kan forøvrig ikke se du har aksjen engang. Lykke til videre med tradingen/ invisteringen/ videnskapen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
41 dager siden
2,50 NOK/aksje
Siste utbytte
6,03%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 t siden · Endret
    ·
    Hvis prisen er attraktiv for oss, hvorfor selger andre på dette nivået?! Er det noe vi overser her?!
  • for 3 t siden
    Kjøpsmulighet!
  • for 2 døgn siden
    roser er røde kafaen er dette?? minus 12 prosent vuderer å slette.
    for 1 døgn siden
    Minus 12 uten eller med utbytte? LSG leverte knall sterk rapport sist - med godt treff på kostnadskuttene. Hvis de treffer på disse fremover og lakseprisene finner normalen vil vi se kurs på 50-60 tallet før året er omme. Hvis ikke vil den nok bevege seg saktere - sidelengs til de treffer der. Når det er sagt så er lsg billig nå, jeg kjøper på disse nivåene men skal sitte på denne i lang tid. Stabilt firma med god cash flow og bra utbytte.
  • for 3 døgn siden
    - 18 % hittil i år og - 47 % siste 5 år.......det er ikke veldig imponerende utvikling for Lerøy...Nå er imidlertid oljeprisen kraftig ned siste uke og forventes vel å bli værende på nivåer mellom 75-80 USD den neste tiden.....gitt utviklingen mellom USA-India. Om dette blir opprettholdt er vel sannsynligheten stor for at oljen vil komme ned i intervallet 65-75 USD i løpet av 2027-2028. Svekkelsen av NOK vs USD/EUR siste uke, er vel også noe som styrker oppdrettsaksjene, samt etterhvert en mer normalisering av fraktkostnadene. En skulle vel tro at dette etterhvert må begynne å prises inn i aksjer i denne sektoren som har fallt jevnt og trutt over tid. Blir spennende utover sommer/høst å se når markedet tar innover seg 1-2 års utsiktene for sektoren......
    for 2 døgn siden · Endret
    Hva er egentlig grunnen for å kjøpe Lerøy fremfor Mowi? For jeg ser det ikke. Lerøy ser dyrere ut på EBITDA og FCF, leverer svakere marginer, dårligere avkastning på egenkapitalen og fremstår egentlig som en dårligere aksje på nesten alle datapunktene som betyr noe. Samme greia med SalMar: hadde jeg drevet med shorting, noe jeg ikke gjør, hadde jeg glatt vurdert å shorte LSG og SalMar mot en long i Mowi. Ikke fordi selskapene er søppel, men fordi relativprisingen ser helt idiot ut. Jeg skjønner virkelig ikke hva markedet priser inn her. Mowi ser brultalt sterk ut sett i forhold til sektorprisingen.
  • for 3 døgn siden
    ·
    hva er ditt kursmål å selge? (enten med tap eller fortjeneste) - velg den som er nærmest din.
    Bli medlem av Nordnet Social for å se resultatene
    30
    0%
    35
    5%
    45
    25%
    50
    20%
    55
    50%
    20 stemmer Avsluttet
    for 3 døgn siden
    Hva er dette? Er det en videnskapelig undersøkelse eller for å ta avgjørelse når du selv skal selge? Ser nedenfor at du har oppdaget mønster i chartet. Nå tror jeg kansje du prøver å oppfinne hjulet på nytt. Alle mønster i chartet er videnskapelig testet, til og med enkelt candlestick. Resultatene av disse videskapelige testene er allerede offentligjordt. Kan forøvrig ikke se du har aksjen engang. Lykke til videre med tradingen/ invisteringen/ videnskapen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
333--
167--
50--
1--
80--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
12. mai
2025 Q4-rapport
24. feb.
2025 Q3-rapport
12. nov. 2025
2025 Q2-rapport
20. aug. 2025
2025 Q1-rapport
15. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
41 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
12. mai
2025 Q4-rapport
24. feb.
2025 Q3-rapport
12. nov. 2025
2025 Q2-rapport
20. aug. 2025
2025 Q1-rapport
15. mai 2025

Relaterte produkter

2,50 NOK/aksje
Siste utbytte
6,03%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 t siden · Endret
    ·
    Hvis prisen er attraktiv for oss, hvorfor selger andre på dette nivået?! Er det noe vi overser her?!
  • for 3 t siden
    Kjøpsmulighet!
  • for 2 døgn siden
    roser er røde kafaen er dette?? minus 12 prosent vuderer å slette.
    for 1 døgn siden
    Minus 12 uten eller med utbytte? LSG leverte knall sterk rapport sist - med godt treff på kostnadskuttene. Hvis de treffer på disse fremover og lakseprisene finner normalen vil vi se kurs på 50-60 tallet før året er omme. Hvis ikke vil den nok bevege seg saktere - sidelengs til de treffer der. Når det er sagt så er lsg billig nå, jeg kjøper på disse nivåene men skal sitte på denne i lang tid. Stabilt firma med god cash flow og bra utbytte.
  • for 3 døgn siden
    - 18 % hittil i år og - 47 % siste 5 år.......det er ikke veldig imponerende utvikling for Lerøy...Nå er imidlertid oljeprisen kraftig ned siste uke og forventes vel å bli værende på nivåer mellom 75-80 USD den neste tiden.....gitt utviklingen mellom USA-India. Om dette blir opprettholdt er vel sannsynligheten stor for at oljen vil komme ned i intervallet 65-75 USD i løpet av 2027-2028. Svekkelsen av NOK vs USD/EUR siste uke, er vel også noe som styrker oppdrettsaksjene, samt etterhvert en mer normalisering av fraktkostnadene. En skulle vel tro at dette etterhvert må begynne å prises inn i aksjer i denne sektoren som har fallt jevnt og trutt over tid. Blir spennende utover sommer/høst å se når markedet tar innover seg 1-2 års utsiktene for sektoren......
    for 2 døgn siden · Endret
    Hva er egentlig grunnen for å kjøpe Lerøy fremfor Mowi? For jeg ser det ikke. Lerøy ser dyrere ut på EBITDA og FCF, leverer svakere marginer, dårligere avkastning på egenkapitalen og fremstår egentlig som en dårligere aksje på nesten alle datapunktene som betyr noe. Samme greia med SalMar: hadde jeg drevet med shorting, noe jeg ikke gjør, hadde jeg glatt vurdert å shorte LSG og SalMar mot en long i Mowi. Ikke fordi selskapene er søppel, men fordi relativprisingen ser helt idiot ut. Jeg skjønner virkelig ikke hva markedet priser inn her. Mowi ser brultalt sterk ut sett i forhold til sektorprisingen.
  • for 3 døgn siden
    ·
    hva er ditt kursmål å selge? (enten med tap eller fortjeneste) - velg den som er nærmest din.
    Bli medlem av Nordnet Social for å se resultatene
    30
    0%
    35
    5%
    45
    25%
    50
    20%
    55
    50%
    20 stemmer Avsluttet
    for 3 døgn siden
    Hva er dette? Er det en videnskapelig undersøkelse eller for å ta avgjørelse når du selv skal selge? Ser nedenfor at du har oppdaget mønster i chartet. Nå tror jeg kansje du prøver å oppfinne hjulet på nytt. Alle mønster i chartet er videnskapelig testet, til og med enkelt candlestick. Resultatene av disse videskapelige testene er allerede offentligjordt. Kan forøvrig ikke se du har aksjen engang. Lykke til videre med tradingen/ invisteringen/ videnskapen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
333--
167--
50--
1--
80--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data