Kvartalsrapport (Q1)
63 dager siden‧1t 10min
0,20 EUR/aksje
Siste utbytte
1,74 %
Direkteavkastning
Ordredybde
Nasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
653 587
Selg
Antall
664 595
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
1 515 | - | - | ||
4 808 | - | - | ||
880 | - | - | ||
1 649 | - | - | ||
1 014 | - | - |
Høy
11,595VWAP
Lav
11,365OmsetningAntall
14,2 1 233 009
VWAP
Høy
11,595Lav
11,365OmsetningAntall
14,2 1 233 009
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 24. juli |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 29. apr. | |
2024 Generalforsamling | 25. mars | |
2024 Årsrapport | 28. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 13. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 24. okt. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Morningstar, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 21 t siden·Hvorfor ikke utvikle lette biler i hampkomposittkarosseri som ikke ruster og er mer holdbare enn de som er laget av metall, og som bruker mye mindre energi for å bevege seg, enten det er strøm eller drivstoff? I stedet veier dagens biler mer og mer, og forbruket kompenseres med kompleks teknologi, mens komposittbiler kan gjøres enklere og billigere.for 18 t siden·Vektfordelen med kompositter, i hvert fall sammenlignet med aluminium, er tvilsom fordi kompositter krever en høyere sikkerhetsfaktor. Sikkerhet er det største problemet, ettersom metallplater kollapser jevnere enn kompositter. Produksjonshastighet er også en stor utfordring for kompositter.
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenfor 1 døgn siden·Nyheten minner om Nokia-katastrofen, der telefonprodusenten prøvde å innpode tillit hos aksjonærer og ansatte. La oss håpe at Neste har en kanin i hatten og et ess i ermet.
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenfor 1 døgn siden·Redusere CO2 fra trafikken ved å produsere avansert biodrivstoff. https://share.google/774o9VrsOWbQFc5PP
- for 3 døgn siden·Det er mange drittunger i denne seksjonen.for 16 t siden·Det er sannsynligvis ikke noe bedre å gjøre i grupper.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q1)
63 dager siden‧1t 10min
0,20 EUR/aksje
Siste utbytte
1,74 %
Direkteavkastning
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 21 t siden·Hvorfor ikke utvikle lette biler i hampkomposittkarosseri som ikke ruster og er mer holdbare enn de som er laget av metall, og som bruker mye mindre energi for å bevege seg, enten det er strøm eller drivstoff? I stedet veier dagens biler mer og mer, og forbruket kompenseres med kompleks teknologi, mens komposittbiler kan gjøres enklere og billigere.for 18 t siden·Vektfordelen med kompositter, i hvert fall sammenlignet med aluminium, er tvilsom fordi kompositter krever en høyere sikkerhetsfaktor. Sikkerhet er det største problemet, ettersom metallplater kollapser jevnere enn kompositter. Produksjonshastighet er også en stor utfordring for kompositter.
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenfor 1 døgn siden·Nyheten minner om Nokia-katastrofen, der telefonprodusenten prøvde å innpode tillit hos aksjonærer og ansatte. La oss håpe at Neste har en kanin i hatten og et ess i ermet.
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenfor 1 døgn siden·Redusere CO2 fra trafikken ved å produsere avansert biodrivstoff. https://share.google/774o9VrsOWbQFc5PP
- for 3 døgn siden·Det er mange drittunger i denne seksjonen.for 16 t siden·Det er sannsynligvis ikke noe bedre å gjøre i grupper.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
653 587
Selg
Antall
664 595
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
1 515 | - | - | ||
4 808 | - | - | ||
880 | - | - | ||
1 649 | - | - | ||
1 014 | - | - |
Høy
11,595VWAP
Lav
11,365OmsetningAntall
14,2 1 233 009
VWAP
Høy
11,595Lav
11,365OmsetningAntall
14,2 1 233 009
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 24. juli |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 29. apr. | |
2024 Generalforsamling | 25. mars | |
2024 Årsrapport | 28. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 13. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 24. okt. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Morningstar, Quartr
Kvartalsrapport (Q1)
63 dager siden‧1t 10min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 24. juli |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 29. apr. | |
2024 Generalforsamling | 25. mars | |
2024 Årsrapport | 28. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 13. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 24. okt. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Morningstar, Quartr
0,20 EUR/aksje
Siste utbytte
1,74 %
Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 21 t siden·Hvorfor ikke utvikle lette biler i hampkomposittkarosseri som ikke ruster og er mer holdbare enn de som er laget av metall, og som bruker mye mindre energi for å bevege seg, enten det er strøm eller drivstoff? I stedet veier dagens biler mer og mer, og forbruket kompenseres med kompleks teknologi, mens komposittbiler kan gjøres enklere og billigere.for 18 t siden·Vektfordelen med kompositter, i hvert fall sammenlignet med aluminium, er tvilsom fordi kompositter krever en høyere sikkerhetsfaktor. Sikkerhet er det største problemet, ettersom metallplater kollapser jevnere enn kompositter. Produksjonshastighet er også en stor utfordring for kompositter.
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenfor 1 døgn siden·Nyheten minner om Nokia-katastrofen, der telefonprodusenten prøvde å innpode tillit hos aksjonærer og ansatte. La oss håpe at Neste har en kanin i hatten og et ess i ermet.
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenfor 1 døgn siden·Redusere CO2 fra trafikken ved å produsere avansert biodrivstoff. https://share.google/774o9VrsOWbQFc5PP
- for 3 døgn siden·Det er mange drittunger i denne seksjonen.for 16 t siden·Det er sannsynligvis ikke noe bedre å gjøre i grupper.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
653 587
Selg
Antall
664 595
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
1 515 | - | - | ||
4 808 | - | - | ||
880 | - | - | ||
1 649 | - | - | ||
1 014 | - | - |
Høy
11,595VWAP
Lav
11,365OmsetningAntall
14,2 1 233 009
VWAP
Høy
11,595Lav
11,365OmsetningAntall
14,2 1 233 009
Meglerstatistikk
Fant ingen data