Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
Aksje
Nasdaq Helsinki
NESTE

Neste

Neste

12,740EUR
+1,64% (+0,205)
Idag
Høy12,890
Lav12,500
Omsetning
4,4 MEUR
12,740EUR
+1,64% (+0,205)
Idag
Høy12,890
Lav12,500
Omsetning
4,4 MEUR
Aksje
Nasdaq Helsinki
NESTE

Neste

Neste

12,740EUR
+1,64% (+0,205)
Idag
Høy12,890
Lav12,500
Omsetning
4,4 MEUR
12,740EUR
+1,64% (+0,205)
Idag
Høy12,890
Lav12,500
Omsetning
4,4 MEUR
Aksje
Nasdaq Helsinki
NESTE

Neste

Neste

12,740EUR
+1,64% (+0,205)
Idag
Høy12,890
Lav12,500
Omsetning
4,4 MEUR
12,740EUR
+1,64% (+0,205)
Idag
Høy12,890
Lav12,500
Omsetning
4,4 MEUR
Kvartalsrapport (Q1)
78 dager siden1t 10min
0,20 EUR/aksje
Siste utbytte
1,56 %
Direkteavkastning

Ordredybde

FinlandNasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
119
Selg
Antall
1 533

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
19--
10--
57--
133--
3--
Høy
12,89
VWAP
12,794
Lav
12,5
OmsetningAntall
4,4 346 461
VWAP
12,794
Høy
12,89
Lav
12,5
OmsetningAntall
4,4 346 461

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym358 939358 93900

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym358 939358 93900

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q2)
24. juli
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q1)29. apr.
2024 Generalforsamling25. mars
2024 Årsrapport28. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q4)13. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q3)24. okt. 2024
Data hentes fra Millistream, Morningstar, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 3 t siden
    ·
    for 3 t siden
    ·
    Danske oppdaterte kursmålet ganske komfortabelt til over 14 øre.
    for 2 t siden
    ·
    for 2 t siden
    ·
    Det kommer, og spørsmålet er nok mer når. Gleder meg til en skikkelig interessant episode.
  • for 19 t siden
    ·
    for 19 t siden
    ·
    Holdt meg ikke grønn i dag...... :-((
    for 50 min siden
    ·
    for 50 min siden
    ·
    Se på horisonten.
  • for 23 t siden
    ·
    for 23 t siden
    ·
    Banen falmer alltid mot kvelden ... det spiller ingen rolle om vi holder oss på greenen hver dag.
    for 19 t siden
    ·
    for 19 t siden
    ·
    Vel, hvis ingenting positivt skjer neste torsdag, så snubler vi og setter i gang.
    for 19 t siden
    ·
    for 19 t siden
    ·
    KAK
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Drivstoffselskapet Neste sier at de har styrket partnerskapet med DHL Express ved å avtale å levere 7400 tonn, eller 9,5 millioner liter, ublandet fornybart jetdrivstoff. Drivstoffet vil bli levert til Singapore fra juli 2025. Ifølge pressemeldingen vil Neste levere det fornybare jetdrivstoffet blandet med konvensjonelt jetdrivstoff direkte til Changi lufthavns drivstoffdistribusjonssystem. Siden det leveres forhåndsblandet og blandingsforholdet sannsynligvis bare vil være et par prosent, vil det også bli brukt en enorm mengde vanlig fossilt drivstoff :-))
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Det stemmer – godt poeng! Selv om Neste leverer 7400 tonn ren SAF, forblir blandingsforholdet som brukes av flyselskaper i praksis ofte på bare 1–5 % i dag. Hvis vi estimerer: 3 % blandingsforhold: 7400 tonn SAF → tilsvarer ca. 246 700 tonn totalt drivstoff Dette betyr at: På det tidspunktet vil det være behov for ca. 239 300 tonn fossil parafin ved siden av. Pris- og utslippseffektene påvirker derfor bare en liten del av det totale drivstoffet. ➡️ Prisanslag med blanding: Hvis fossilt brensel koster €800/tonn: Fossilandel: 239 300 tonn × €800/tonn ≈ €191,44 millioner SAF-andel: 7 400 tonn × €2 085/tonn ≈ €15,43 millioner ➡️ Totalt ~206,9 millioner
    for 42 min siden
    ·
    for 42 min siden
    ·
    Avtalen er ikke stor, men trenden med at transportselskaper foretrekker Neste-produkter er lovende.
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    KL: Neste signerer avtale om levering av fornybart flydrivstoff. Drivstoffet vil bli levert fra et raffineri i Singapore til Singapores Changi lufthavn. https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/692ca4ac-5c0d-4c9e-a638-7e152923e188
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Bra jobbet, men 7400 tonn drivstoff er verdt kanskje 15–20 millioner euro. Så ikke egentlig noe.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Vel, den fyren er jo tross alt en rik mann...
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q1)
78 dager siden1t 10min
0,20 EUR/aksje
Siste utbytte
1,56 %
Direkteavkastning

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 3 t siden
    ·
    for 3 t siden
    ·
    Danske oppdaterte kursmålet ganske komfortabelt til over 14 øre.
    for 2 t siden
    ·
    for 2 t siden
    ·
    Det kommer, og spørsmålet er nok mer når. Gleder meg til en skikkelig interessant episode.
  • for 19 t siden
    ·
    for 19 t siden
    ·
    Holdt meg ikke grønn i dag...... :-((
    for 50 min siden
    ·
    for 50 min siden
    ·
    Se på horisonten.
  • for 23 t siden
    ·
    for 23 t siden
    ·
    Banen falmer alltid mot kvelden ... det spiller ingen rolle om vi holder oss på greenen hver dag.
    for 19 t siden
    ·
    for 19 t siden
    ·
    Vel, hvis ingenting positivt skjer neste torsdag, så snubler vi og setter i gang.
    for 19 t siden
    ·
    for 19 t siden
    ·
    KAK
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Drivstoffselskapet Neste sier at de har styrket partnerskapet med DHL Express ved å avtale å levere 7400 tonn, eller 9,5 millioner liter, ublandet fornybart jetdrivstoff. Drivstoffet vil bli levert til Singapore fra juli 2025. Ifølge pressemeldingen vil Neste levere det fornybare jetdrivstoffet blandet med konvensjonelt jetdrivstoff direkte til Changi lufthavns drivstoffdistribusjonssystem. Siden det leveres forhåndsblandet og blandingsforholdet sannsynligvis bare vil være et par prosent, vil det også bli brukt en enorm mengde vanlig fossilt drivstoff :-))
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Det stemmer – godt poeng! Selv om Neste leverer 7400 tonn ren SAF, forblir blandingsforholdet som brukes av flyselskaper i praksis ofte på bare 1–5 % i dag. Hvis vi estimerer: 3 % blandingsforhold: 7400 tonn SAF → tilsvarer ca. 246 700 tonn totalt drivstoff Dette betyr at: På det tidspunktet vil det være behov for ca. 239 300 tonn fossil parafin ved siden av. Pris- og utslippseffektene påvirker derfor bare en liten del av det totale drivstoffet. ➡️ Prisanslag med blanding: Hvis fossilt brensel koster €800/tonn: Fossilandel: 239 300 tonn × €800/tonn ≈ €191,44 millioner SAF-andel: 7 400 tonn × €2 085/tonn ≈ €15,43 millioner ➡️ Totalt ~206,9 millioner
    for 42 min siden
    ·
    for 42 min siden
    ·
    Avtalen er ikke stor, men trenden med at transportselskaper foretrekker Neste-produkter er lovende.
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    KL: Neste signerer avtale om levering av fornybart flydrivstoff. Drivstoffet vil bli levert fra et raffineri i Singapore til Singapores Changi lufthavn. https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/692ca4ac-5c0d-4c9e-a638-7e152923e188
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Bra jobbet, men 7400 tonn drivstoff er verdt kanskje 15–20 millioner euro. Så ikke egentlig noe.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Vel, den fyren er jo tross alt en rik mann...
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

FinlandNasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
119
Selg
Antall
1 533

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
19--
10--
57--
133--
3--
Høy
12,89
VWAP
12,794
Lav
12,5
OmsetningAntall
4,4 346 461
VWAP
12,794
Høy
12,89
Lav
12,5
OmsetningAntall
4,4 346 461

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym358 939358 93900

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym358 939358 93900

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q2)
24. juli
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q1)29. apr.
2024 Generalforsamling25. mars
2024 Årsrapport28. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q4)13. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q3)24. okt. 2024
Data hentes fra Millistream, Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q1)
78 dager siden1t 10min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q2)
24. juli
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q1)29. apr.
2024 Generalforsamling25. mars
2024 Årsrapport28. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q4)13. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q3)24. okt. 2024
Data hentes fra Millistream, Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

0,20 EUR/aksje
Siste utbytte
1,56 %
Direkteavkastning

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 3 t siden
    ·
    for 3 t siden
    ·
    Danske oppdaterte kursmålet ganske komfortabelt til over 14 øre.
    for 2 t siden
    ·
    for 2 t siden
    ·
    Det kommer, og spørsmålet er nok mer når. Gleder meg til en skikkelig interessant episode.
  • for 19 t siden
    ·
    for 19 t siden
    ·
    Holdt meg ikke grønn i dag...... :-((
    for 50 min siden
    ·
    for 50 min siden
    ·
    Se på horisonten.
  • for 23 t siden
    ·
    for 23 t siden
    ·
    Banen falmer alltid mot kvelden ... det spiller ingen rolle om vi holder oss på greenen hver dag.
    for 19 t siden
    ·
    for 19 t siden
    ·
    Vel, hvis ingenting positivt skjer neste torsdag, så snubler vi og setter i gang.
    for 19 t siden
    ·
    for 19 t siden
    ·
    KAK
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Drivstoffselskapet Neste sier at de har styrket partnerskapet med DHL Express ved å avtale å levere 7400 tonn, eller 9,5 millioner liter, ublandet fornybart jetdrivstoff. Drivstoffet vil bli levert til Singapore fra juli 2025. Ifølge pressemeldingen vil Neste levere det fornybare jetdrivstoffet blandet med konvensjonelt jetdrivstoff direkte til Changi lufthavns drivstoffdistribusjonssystem. Siden det leveres forhåndsblandet og blandingsforholdet sannsynligvis bare vil være et par prosent, vil det også bli brukt en enorm mengde vanlig fossilt drivstoff :-))
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Det stemmer – godt poeng! Selv om Neste leverer 7400 tonn ren SAF, forblir blandingsforholdet som brukes av flyselskaper i praksis ofte på bare 1–5 % i dag. Hvis vi estimerer: 3 % blandingsforhold: 7400 tonn SAF → tilsvarer ca. 246 700 tonn totalt drivstoff Dette betyr at: På det tidspunktet vil det være behov for ca. 239 300 tonn fossil parafin ved siden av. Pris- og utslippseffektene påvirker derfor bare en liten del av det totale drivstoffet. ➡️ Prisanslag med blanding: Hvis fossilt brensel koster €800/tonn: Fossilandel: 239 300 tonn × €800/tonn ≈ €191,44 millioner SAF-andel: 7 400 tonn × €2 085/tonn ≈ €15,43 millioner ➡️ Totalt ~206,9 millioner
    for 42 min siden
    ·
    for 42 min siden
    ·
    Avtalen er ikke stor, men trenden med at transportselskaper foretrekker Neste-produkter er lovende.
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    KL: Neste signerer avtale om levering av fornybart flydrivstoff. Drivstoffet vil bli levert fra et raffineri i Singapore til Singapores Changi lufthavn. https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/692ca4ac-5c0d-4c9e-a638-7e152923e188
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Bra jobbet, men 7400 tonn drivstoff er verdt kanskje 15–20 millioner euro. Så ikke egentlig noe.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Vel, den fyren er jo tross alt en rik mann...
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

FinlandNasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
119
Selg
Antall
1 533

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
19--
10--
57--
133--
3--
Høy
12,89
VWAP
12,794
Lav
12,5
OmsetningAntall
4,4 346 461
VWAP
12,794
Høy
12,89
Lav
12,5
OmsetningAntall
4,4 346 461

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym358 939358 93900

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym358 939358 93900