Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Nokia

2026 Q1-rapport
60 dager siden
0,04 EUR/aksje
Siste utbytte
1,19%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
376--
286--
361--
67--
400--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym10 072 51310 072 51300

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym10 072 51310 072 51300

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
23. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
23. apr.
2025 Q4-rapport
29. jan.
2025 Q3-rapport
23. okt. 2025
2025 Q2-rapport
24. juli 2025
2025 Q1-rapport
24. apr. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 57 min siden · Endret
    ·
    Nokia+Goole er et stort samarbeid og nokia burde stige skikkelig i dag, jeg håper hjemlige og cowboys forstår avtalens virkninger. I dag må vi fortsette å feire og jeg tror på det. Oppgangen burde være 6-10%, intel i dag 3.5%, Dell rundt 6.5% og andre som Ciena rundt 3%, i dag er TECH_FIRMS' dag. Nokia må la alle amerikanske firmaer ligge bak seg og nyte 15-15.50 USD.
  • for 1 t siden
    ·
    Det er utrolig hvor mange nye muligheter og samarbeid Nokia kommer ut med nesten daglig.' Det er fantastisk gøy å se hvilken fart dette selskapet har fått med ny ledelse. Det lover veldig godt for fremtiden, det er rett og slett helt nytt game play. 👌😉👍
    for 6 min siden
    ·
    Nokia er i ferd med å ta igjen Dell, det er et+++++++tegn, noe som betyr at interessen for Nokia vokser, og jeg tror at Nokia i kveld vil etterlate Dell bak seg
  • for 1 t siden
    ·
    Nå begynte det å skje
    for 24 min siden
    ·
    Nokias verdi er mye større enn 16 USD, en klok investor ser 0,5-1v fremover, og kjøper ikke for i dag og når Nokia har gjort og fortsatt gjør +++++++overraskelser så overrasker og overgår dens resultater markedet.
  • for 2 t siden
    ·
    Hei, nokia i dag: AI-avtale i Japan+++++++. Nokia har falt ca. 13% på ca. 10PV uten rimelige grunner. USA-futures++++++USA+Iran=Fredsløsning er på vei+++++ Fra Nokia forventer jeg også mer++++++før sommerferien starter for selskapslederne. I dag håper jeg på 3-5% selv i USA om ikke i hki. Alt det beste
    for 14 min siden
    ·
    Neste+++++nyhet kan være enda større, kanskje MSFT-folket eller Meta eller EUs folk!
  • for 2 t siden
    ·
    Vel, neste, vil den falle til rundt 11,75-11,80 før USA-åpningen?
    for 1 t siden
    ·
    Jeg skulle tro at yankeesene igjen vil hamre det rett ned, og vi ender litt i rødt ved dagens slutt.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
60 dager siden
0,04 EUR/aksje
Siste utbytte
1,19%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 57 min siden · Endret
    ·
    Nokia+Goole er et stort samarbeid og nokia burde stige skikkelig i dag, jeg håper hjemlige og cowboys forstår avtalens virkninger. I dag må vi fortsette å feire og jeg tror på det. Oppgangen burde være 6-10%, intel i dag 3.5%, Dell rundt 6.5% og andre som Ciena rundt 3%, i dag er TECH_FIRMS' dag. Nokia må la alle amerikanske firmaer ligge bak seg og nyte 15-15.50 USD.
  • for 1 t siden
    ·
    Det er utrolig hvor mange nye muligheter og samarbeid Nokia kommer ut med nesten daglig.' Det er fantastisk gøy å se hvilken fart dette selskapet har fått med ny ledelse. Det lover veldig godt for fremtiden, det er rett og slett helt nytt game play. 👌😉👍
    for 6 min siden
    ·
    Nokia er i ferd med å ta igjen Dell, det er et+++++++tegn, noe som betyr at interessen for Nokia vokser, og jeg tror at Nokia i kveld vil etterlate Dell bak seg
  • for 1 t siden
    ·
    Nå begynte det å skje
    for 24 min siden
    ·
    Nokias verdi er mye større enn 16 USD, en klok investor ser 0,5-1v fremover, og kjøper ikke for i dag og når Nokia har gjort og fortsatt gjør +++++++overraskelser så overrasker og overgår dens resultater markedet.
  • for 2 t siden
    ·
    Hei, nokia i dag: AI-avtale i Japan+++++++. Nokia har falt ca. 13% på ca. 10PV uten rimelige grunner. USA-futures++++++USA+Iran=Fredsløsning er på vei+++++ Fra Nokia forventer jeg også mer++++++før sommerferien starter for selskapslederne. I dag håper jeg på 3-5% selv i USA om ikke i hki. Alt det beste
    for 14 min siden
    ·
    Neste+++++nyhet kan være enda større, kanskje MSFT-folket eller Meta eller EUs folk!
  • for 2 t siden
    ·
    Vel, neste, vil den falle til rundt 11,75-11,80 før USA-åpningen?
    for 1 t siden
    ·
    Jeg skulle tro at yankeesene igjen vil hamre det rett ned, og vi ender litt i rødt ved dagens slutt.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
376--
286--
361--
67--
400--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym10 072 51310 072 51300

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym10 072 51310 072 51300

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
23. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
23. apr.
2025 Q4-rapport
29. jan.
2025 Q3-rapport
23. okt. 2025
2025 Q2-rapport
24. juli 2025
2025 Q1-rapport
24. apr. 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
60 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
23. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
23. apr.
2025 Q4-rapport
29. jan.
2025 Q3-rapport
23. okt. 2025
2025 Q2-rapport
24. juli 2025
2025 Q1-rapport
24. apr. 2025

Relaterte produkter

0,04 EUR/aksje
Siste utbytte
1,19%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 57 min siden · Endret
    ·
    Nokia+Goole er et stort samarbeid og nokia burde stige skikkelig i dag, jeg håper hjemlige og cowboys forstår avtalens virkninger. I dag må vi fortsette å feire og jeg tror på det. Oppgangen burde være 6-10%, intel i dag 3.5%, Dell rundt 6.5% og andre som Ciena rundt 3%, i dag er TECH_FIRMS' dag. Nokia må la alle amerikanske firmaer ligge bak seg og nyte 15-15.50 USD.
  • for 1 t siden
    ·
    Det er utrolig hvor mange nye muligheter og samarbeid Nokia kommer ut med nesten daglig.' Det er fantastisk gøy å se hvilken fart dette selskapet har fått med ny ledelse. Det lover veldig godt for fremtiden, det er rett og slett helt nytt game play. 👌😉👍
    for 6 min siden
    ·
    Nokia er i ferd med å ta igjen Dell, det er et+++++++tegn, noe som betyr at interessen for Nokia vokser, og jeg tror at Nokia i kveld vil etterlate Dell bak seg
  • for 1 t siden
    ·
    Nå begynte det å skje
    for 24 min siden
    ·
    Nokias verdi er mye større enn 16 USD, en klok investor ser 0,5-1v fremover, og kjøper ikke for i dag og når Nokia har gjort og fortsatt gjør +++++++overraskelser så overrasker og overgår dens resultater markedet.
  • for 2 t siden
    ·
    Hei, nokia i dag: AI-avtale i Japan+++++++. Nokia har falt ca. 13% på ca. 10PV uten rimelige grunner. USA-futures++++++USA+Iran=Fredsløsning er på vei+++++ Fra Nokia forventer jeg også mer++++++før sommerferien starter for selskapslederne. I dag håper jeg på 3-5% selv i USA om ikke i hki. Alt det beste
    for 14 min siden
    ·
    Neste+++++nyhet kan være enda større, kanskje MSFT-folket eller Meta eller EUs folk!
  • for 2 t siden
    ·
    Vel, neste, vil den falle til rundt 11,75-11,80 før USA-åpningen?
    for 1 t siden
    ·
    Jeg skulle tro at yankeesene igjen vil hamre det rett ned, og vi ender litt i rødt ved dagens slutt.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
376--
286--
361--
67--
400--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym10 072 51310 072 51300

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym10 072 51310 072 51300