Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Nokia

Vi fant ingen data.
2026 Q1-rapport
63 dager siden
0,04 EUR/aksje
Siste utbytte
1,17%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
23. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
23. apr.
2025 Q4-rapport
29. jan.
2025 Q3-rapport
23. okt. 2025
2025 Q2-rapport
24. juli 2025
2025 Q1-rapport
24. apr. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 20 min siden
    ·
    Nokia stamper virkelig på stedet. Nå ville det allerede vært på tide å starte en friskere ettermiddagsstigning.
  • for 2 t siden
    ·
    Pokker, er det bare slik at det i bakgrunnen gnager om det, til tross for retningsendringen, vil være penger igjen under streken. Alle innledende investeringer og tilstrekkeligheten av prisingspotensialet. Vi er nok på mer stabil grunn først om drøyt en måned med resultatfremleggelsen. Microns resultat var imidlertid voldsomt, men det er allerede en etablert aktør når det gjelder AI kontra Noksu. Lykke til!
    for 1 t siden
    ·
    AI sier dette Microns +17 % premarket løfter ikke Nokia – men det styrker en av Nokias viktigste langsiktige fortellinger: den eksplosive veksten i datasentre og AI‑infrastruktur fortsetter, og dette støtter nettopp det segmentet som det “nye Nokia” bygger på: optiske nettverk, ryggradsnettverk, DWDM‑forbindelser mellom datasentre og autonome nettverk. Men effekten på dagens Nokia er begrenset, fordi Nokia ikke er en direkte AI‑fordelshaver som Micron.
  • for 3 t siden
    ·
    God morgen. I ettermarkedet steg det ganske pent $14,24-14,25. Hvordan vil det fortsette her? Har noen lest Talouselämäs intervju med Sari Baldauf. Den forteller noe om Nokia også, skryter hun av seg selv? Har forlatt selskapet to ganger. Bak en betalingsmur, så ingen mer informasjon.
    for 2 t siden
    ·
    Igjen prøver de hjemlige feigingene forgjeves, men jeg fikk mulighet til å kjøpe et lite parti🥳🤠Cowboys bestemmer hele Nokias PV og jeg tror en sterk oppgang er i vente+++++3% før kl. 16,30 og så+++++((((:
  • for 8 t siden · Endret
    ·
    God morgen, nokia i dag+++++++++++3-5% minst til kl. 16,30 og så nyter vi romturer opp til 8-10% da Micron har levert fantastiske resultater og tok hele TCHFIRMOJA til å svømme i rommet og jeg forventer også fra Yankee-bankfolk og analytikere en søt høy verdi for nokia, kanskje til og med 25USD, kanskje fra JP MORGAN eller American Bank eller Golden Sachs og 15e nærmer seg tror jeg. Fra Nokia forventer jeg en stor overraskelse, skjedde det i dag eller neste uke, en stor avtale fra Nvidia eller MCSFT eller et annet stort selskap! Asia+++++++USAs futures++++++++og intet annet enn at vi nyter nokias kommende flotte dag. All the best.
  • for 13 t siden
    ·
    12.50€ nå, oppgang👍
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
63 dager siden
0,04 EUR/aksje
Siste utbytte
1,17%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 20 min siden
    ·
    Nokia stamper virkelig på stedet. Nå ville det allerede vært på tide å starte en friskere ettermiddagsstigning.
  • for 2 t siden
    ·
    Pokker, er det bare slik at det i bakgrunnen gnager om det, til tross for retningsendringen, vil være penger igjen under streken. Alle innledende investeringer og tilstrekkeligheten av prisingspotensialet. Vi er nok på mer stabil grunn først om drøyt en måned med resultatfremleggelsen. Microns resultat var imidlertid voldsomt, men det er allerede en etablert aktør når det gjelder AI kontra Noksu. Lykke til!
    for 1 t siden
    ·
    AI sier dette Microns +17 % premarket løfter ikke Nokia – men det styrker en av Nokias viktigste langsiktige fortellinger: den eksplosive veksten i datasentre og AI‑infrastruktur fortsetter, og dette støtter nettopp det segmentet som det “nye Nokia” bygger på: optiske nettverk, ryggradsnettverk, DWDM‑forbindelser mellom datasentre og autonome nettverk. Men effekten på dagens Nokia er begrenset, fordi Nokia ikke er en direkte AI‑fordelshaver som Micron.
  • for 3 t siden
    ·
    God morgen. I ettermarkedet steg det ganske pent $14,24-14,25. Hvordan vil det fortsette her? Har noen lest Talouselämäs intervju med Sari Baldauf. Den forteller noe om Nokia også, skryter hun av seg selv? Har forlatt selskapet to ganger. Bak en betalingsmur, så ingen mer informasjon.
    for 2 t siden
    ·
    Igjen prøver de hjemlige feigingene forgjeves, men jeg fikk mulighet til å kjøpe et lite parti🥳🤠Cowboys bestemmer hele Nokias PV og jeg tror en sterk oppgang er i vente+++++3% før kl. 16,30 og så+++++((((:
  • for 8 t siden · Endret
    ·
    God morgen, nokia i dag+++++++++++3-5% minst til kl. 16,30 og så nyter vi romturer opp til 8-10% da Micron har levert fantastiske resultater og tok hele TCHFIRMOJA til å svømme i rommet og jeg forventer også fra Yankee-bankfolk og analytikere en søt høy verdi for nokia, kanskje til og med 25USD, kanskje fra JP MORGAN eller American Bank eller Golden Sachs og 15e nærmer seg tror jeg. Fra Nokia forventer jeg en stor overraskelse, skjedde det i dag eller neste uke, en stor avtale fra Nvidia eller MCSFT eller et annet stort selskap! Asia+++++++USAs futures++++++++og intet annet enn at vi nyter nokias kommende flotte dag. All the best.
  • for 13 t siden
    ·
    12.50€ nå, oppgang👍
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
23. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
23. apr.
2025 Q4-rapport
29. jan.
2025 Q3-rapport
23. okt. 2025
2025 Q2-rapport
24. juli 2025
2025 Q1-rapport
24. apr. 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
63 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
23. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
23. apr.
2025 Q4-rapport
29. jan.
2025 Q3-rapport
23. okt. 2025
2025 Q2-rapport
24. juli 2025
2025 Q1-rapport
24. apr. 2025

Relaterte produkter

0,04 EUR/aksje
Siste utbytte
1,17%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 20 min siden
    ·
    Nokia stamper virkelig på stedet. Nå ville det allerede vært på tide å starte en friskere ettermiddagsstigning.
  • for 2 t siden
    ·
    Pokker, er det bare slik at det i bakgrunnen gnager om det, til tross for retningsendringen, vil være penger igjen under streken. Alle innledende investeringer og tilstrekkeligheten av prisingspotensialet. Vi er nok på mer stabil grunn først om drøyt en måned med resultatfremleggelsen. Microns resultat var imidlertid voldsomt, men det er allerede en etablert aktør når det gjelder AI kontra Noksu. Lykke til!
    for 1 t siden
    ·
    AI sier dette Microns +17 % premarket løfter ikke Nokia – men det styrker en av Nokias viktigste langsiktige fortellinger: den eksplosive veksten i datasentre og AI‑infrastruktur fortsetter, og dette støtter nettopp det segmentet som det “nye Nokia” bygger på: optiske nettverk, ryggradsnettverk, DWDM‑forbindelser mellom datasentre og autonome nettverk. Men effekten på dagens Nokia er begrenset, fordi Nokia ikke er en direkte AI‑fordelshaver som Micron.
  • for 3 t siden
    ·
    God morgen. I ettermarkedet steg det ganske pent $14,24-14,25. Hvordan vil det fortsette her? Har noen lest Talouselämäs intervju med Sari Baldauf. Den forteller noe om Nokia også, skryter hun av seg selv? Har forlatt selskapet to ganger. Bak en betalingsmur, så ingen mer informasjon.
    for 2 t siden
    ·
    Igjen prøver de hjemlige feigingene forgjeves, men jeg fikk mulighet til å kjøpe et lite parti🥳🤠Cowboys bestemmer hele Nokias PV og jeg tror en sterk oppgang er i vente+++++3% før kl. 16,30 og så+++++((((:
  • for 8 t siden · Endret
    ·
    God morgen, nokia i dag+++++++++++3-5% minst til kl. 16,30 og så nyter vi romturer opp til 8-10% da Micron har levert fantastiske resultater og tok hele TCHFIRMOJA til å svømme i rommet og jeg forventer også fra Yankee-bankfolk og analytikere en søt høy verdi for nokia, kanskje til og med 25USD, kanskje fra JP MORGAN eller American Bank eller Golden Sachs og 15e nærmer seg tror jeg. Fra Nokia forventer jeg en stor overraskelse, skjedde det i dag eller neste uke, en stor avtale fra Nvidia eller MCSFT eller et annet stort selskap! Asia+++++++USAs futures++++++++og intet annet enn at vi nyter nokias kommende flotte dag. All the best.
  • for 13 t siden
    ·
    12.50€ nå, oppgang👍
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data