2026 Q1-rapport
60 dager siden
‧54min
0,04 EUR/aksje
Siste utbytte
1,19%Direkteavkastning
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 113 | - | - | ||
| 2 238 | - | - | ||
| 6 041 | - | - | ||
| 14 962 | - | - | ||
| 16 982 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Data hentes fra FactSet, Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 23. juli |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 23. apr. | ||
2025 Q4-rapport 29. jan. | ||
2025 Q3-rapport 23. okt. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 24. juli 2025 | ||
2025 Q1-rapport 24. apr. 2025 |
Kunder besøkte også
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- ·for 5 t sidenFølger noen oppgangen på den amerikanske børsen, eller ser alle Messi? 😅 Utvilsomt har man bitt negler igjen, spesielt når avisoverskriftene oppfordret til å hjemta gevinstene fra Noksu. Ja, slik er det, at da lønner det seg alltid å tanke litt mer.
- ·for 8 t sidenDet er nesten allerede slutten av juni, men Nokia har ikke kommet med en positiv resultatvarsel. Forhåpentligvis vil Nokias forventede omsetning likevel realiseres og holde seg innenfor intervallet 4,7 - 4,9 milliarder.Positiv resultatvarsel utstedes når beregningene innenfor selskapet viser at det går så bra at det må meldes. Det kan komme veldig nær kvartalsrapporten eller langt fra kvartalsrapporten 🤷♀️
- ·for 9 t siden · EndretNokia+Goole er et stort samarbeid og nokia burde stige skikkelig i dag, jeg håper hjemlige og cowboys forstår avtalens virkninger. I dag må vi fortsette å feire og jeg tror på det. Oppgangen burde være 6-10%, intel i dag 3.5%, Dell rundt 6.5% og andre som Ciena rundt 3%, i dag er TECH_FIRMS' dag. Nokia må la alle amerikanske firmaer ligge bak seg og nyte 15-15.50 USD.
- ·for 9 t sidenDet er utrolig hvor mange nye muligheter og samarbeid Nokia kommer ut med nesten daglig.' Det er fantastisk gøy å se hvilken fart dette selskapet har fått med ny ledelse. Det lover veldig godt for fremtiden, det er rett og slett helt nytt game play. 👌😉👍Nokia er i ferd med å ta igjen Dell, det er et+++++++tegn, noe som betyr at interessen for Nokia vokser, og jeg tror at Nokia i kveld vil etterlate Dell bak seg
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2026 Q1-rapport
60 dager siden
‧54min
0,04 EUR/aksje
Siste utbytte
1,19%Direkteavkastning
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- ·for 5 t sidenFølger noen oppgangen på den amerikanske børsen, eller ser alle Messi? 😅 Utvilsomt har man bitt negler igjen, spesielt når avisoverskriftene oppfordret til å hjemta gevinstene fra Noksu. Ja, slik er det, at da lønner det seg alltid å tanke litt mer.
- ·for 8 t sidenDet er nesten allerede slutten av juni, men Nokia har ikke kommet med en positiv resultatvarsel. Forhåpentligvis vil Nokias forventede omsetning likevel realiseres og holde seg innenfor intervallet 4,7 - 4,9 milliarder.Positiv resultatvarsel utstedes når beregningene innenfor selskapet viser at det går så bra at det må meldes. Det kan komme veldig nær kvartalsrapporten eller langt fra kvartalsrapporten 🤷♀️
- ·for 9 t siden · EndretNokia+Goole er et stort samarbeid og nokia burde stige skikkelig i dag, jeg håper hjemlige og cowboys forstår avtalens virkninger. I dag må vi fortsette å feire og jeg tror på det. Oppgangen burde være 6-10%, intel i dag 3.5%, Dell rundt 6.5% og andre som Ciena rundt 3%, i dag er TECH_FIRMS' dag. Nokia må la alle amerikanske firmaer ligge bak seg og nyte 15-15.50 USD.
- ·for 9 t sidenDet er utrolig hvor mange nye muligheter og samarbeid Nokia kommer ut med nesten daglig.' Det er fantastisk gøy å se hvilken fart dette selskapet har fått med ny ledelse. Det lover veldig godt for fremtiden, det er rett og slett helt nytt game play. 👌😉👍Nokia er i ferd med å ta igjen Dell, det er et+++++++tegn, noe som betyr at interessen for Nokia vokser, og jeg tror at Nokia i kveld vil etterlate Dell bak seg
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 113 | - | - | ||
| 2 238 | - | - | ||
| 6 041 | - | - | ||
| 14 962 | - | - | ||
| 16 982 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Data hentes fra FactSet, Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 23. juli |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 23. apr. | ||
2025 Q4-rapport 29. jan. | ||
2025 Q3-rapport 23. okt. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 24. juli 2025 | ||
2025 Q1-rapport 24. apr. 2025 |
2026 Q1-rapport
60 dager siden
‧54min
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Data hentes fra FactSet, Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 23. juli |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 23. apr. | ||
2025 Q4-rapport 29. jan. | ||
2025 Q3-rapport 23. okt. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 24. juli 2025 | ||
2025 Q1-rapport 24. apr. 2025 |
0,04 EUR/aksje
Siste utbytte
1,19%Direkteavkastning
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- ·for 5 t sidenFølger noen oppgangen på den amerikanske børsen, eller ser alle Messi? 😅 Utvilsomt har man bitt negler igjen, spesielt når avisoverskriftene oppfordret til å hjemta gevinstene fra Noksu. Ja, slik er det, at da lønner det seg alltid å tanke litt mer.
- ·for 8 t sidenDet er nesten allerede slutten av juni, men Nokia har ikke kommet med en positiv resultatvarsel. Forhåpentligvis vil Nokias forventede omsetning likevel realiseres og holde seg innenfor intervallet 4,7 - 4,9 milliarder.Positiv resultatvarsel utstedes når beregningene innenfor selskapet viser at det går så bra at det må meldes. Det kan komme veldig nær kvartalsrapporten eller langt fra kvartalsrapporten 🤷♀️
- ·for 9 t siden · EndretNokia+Goole er et stort samarbeid og nokia burde stige skikkelig i dag, jeg håper hjemlige og cowboys forstår avtalens virkninger. I dag må vi fortsette å feire og jeg tror på det. Oppgangen burde være 6-10%, intel i dag 3.5%, Dell rundt 6.5% og andre som Ciena rundt 3%, i dag er TECH_FIRMS' dag. Nokia må la alle amerikanske firmaer ligge bak seg og nyte 15-15.50 USD.
- ·for 9 t sidenDet er utrolig hvor mange nye muligheter og samarbeid Nokia kommer ut med nesten daglig.' Det er fantastisk gøy å se hvilken fart dette selskapet har fått med ny ledelse. Det lover veldig godt for fremtiden, det er rett og slett helt nytt game play. 👌😉👍Nokia er i ferd med å ta igjen Dell, det er et+++++++tegn, noe som betyr at interessen for Nokia vokser, og jeg tror at Nokia i kveld vil etterlate Dell bak seg
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 113 | - | - | ||
| 2 238 | - | - | ||
| 6 041 | - | - | ||
| 14 962 | - | - | ||
| 16 982 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data






