Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Nokia

2026 Q1-rapport
65 dager siden
0,04 EUR/aksje
Siste utbytte
1,23%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
23. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
23. apr.
2025 Q4-rapport
29. jan.
2025 Q3-rapport
23. okt. 2025
2025 Q2-rapport
24. juli 2025
2025 Q1-rapport
24. apr. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 10 t siden
    ·
    Hei, Nokias nedgang har ingen sterke grunner! Ville tider pågår fortsatt: politiske forhold ganske varierende, Iran+USA=som en stein i markedets sko og i Asia solgte investorer Tech-firmaer, Trump: EU med nye tollavgifter, inflasjonssituasjonen og Feds fremtidige beslutninger, alt dette belastet markedet ganske dårlig og Nokia som alltid et stort offer:((( Nokia har noe å gi+++++før 2Q tiden løper ut, dvs. før 0.01.026 tipper jeg, det kan komme fra Nvidia eller USAs stat eller EU eller en stor avtale fra et firma. Det store spørsmålet er: Tror du at Nokias verdi er over dens nåværende pris? Tror du på Nokias fremtid? Har du en passende strategi som du kunne kjempe med mot den nåværende markedets forvirrede situasjon? Dine synspunkter på Nokias nære fremtid og langsiktige fremtid? Som VK kunngjorde, starter 2Q, først Store banker og deretter Tech-firmaer som Ericsson som påvirker Nokias aksjer noe og også andre AI_firmaer. Jeg må selv endre min strategi angående Nokia og markedet, inntil Nokia leverer, dvs. 23.07.026 og så ta det rolig++++++++:) det kommer til å bli. Det store problemet er, at store investorer ikke husker alt og ikke tenker nok hvis alle Nokias våpen er brukt og verdsetter Wall Street Nokias suksess de siste 0,5v og hva som kommer? Jeg stoler sterkt på Nokia, men jeg stoler ikke på det nåværende markedet, derfor er geopolitikken veldig forvirrende. Markedet begynner å stige, derfor starter 2Q, oljen har falt bra og også USA+Iran= fred er et must. All the best.
    deaktivert
    for 5 t siden
    ·
    Fortsatt uten resultat er en kurs på drøyt 11€ for Nokia veldig dyr. Hvis man investerer basert på imaginære tall eller overbevisninger, er det den nest beste måten å bli kvitt pengene sine på etter et åpent bål. La oss håpe at ingen i det minste gambler på denne aksjen med lånte penger til disse prisene. Jeg tror at når Q2 er tilgjengelig, vil kursen være ca. 9€. Den som betalte ~ 14€ for aksjen, jeg håper det ikke er tilfelle,
  • for 1 døgn siden
    ·
    God økning i dag. Nokia nådde sikkert ikke toppene på 14€. For mange positive ting i luften. Vi holder til 18€ treffer.
    for 1 døgn siden
    ·
    Stigning?
  • for 1 døgn siden
    ·
    ADR i dag snur til pluss.
    for 1 døgn siden
    ·
    Jeg våger å tvile og samtidig håper jeg at jeg tar grundig feil. Dette er mye frem og tilbake.
  • for 1 døgn siden
    ·
    Hei, nokia i dag har lidd ille, saken startet i Asia da Tech-firmaer falt ille og analytikere skrev om AI Bubble, også shorts fant grunner til å slå til, nokia i dag har lidd mer, men i Cowboy:s land kan hva som helst skje, når USA:s marked rett etter kl. 18,30 startet++++++. Nokia har falt uten noen grunner, det er en stor mulighet til å nyte når Cash er. Jeg er+++++++og jeg tror på nokia. 2Q starter allerede neste uke og Ericsson gir allerede frem til 17.07.06, tålmodighet er den eneste medisinen. Alle har sin strategi og ifølge situasjonene oppstår endring. Jeg håper neste uke bringer bedre øyeblikk.
    for 1 døgn siden
    ·
    Cowboyen vil nå ha kursen ned.
  • for 1 døgn siden
    ·
    Nokia, sagt farvel 👋 bare en lotteriaksje
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
65 dager siden
0,04 EUR/aksje
Siste utbytte
1,23%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 10 t siden
    ·
    Hei, Nokias nedgang har ingen sterke grunner! Ville tider pågår fortsatt: politiske forhold ganske varierende, Iran+USA=som en stein i markedets sko og i Asia solgte investorer Tech-firmaer, Trump: EU med nye tollavgifter, inflasjonssituasjonen og Feds fremtidige beslutninger, alt dette belastet markedet ganske dårlig og Nokia som alltid et stort offer:((( Nokia har noe å gi+++++før 2Q tiden løper ut, dvs. før 0.01.026 tipper jeg, det kan komme fra Nvidia eller USAs stat eller EU eller en stor avtale fra et firma. Det store spørsmålet er: Tror du at Nokias verdi er over dens nåværende pris? Tror du på Nokias fremtid? Har du en passende strategi som du kunne kjempe med mot den nåværende markedets forvirrede situasjon? Dine synspunkter på Nokias nære fremtid og langsiktige fremtid? Som VK kunngjorde, starter 2Q, først Store banker og deretter Tech-firmaer som Ericsson som påvirker Nokias aksjer noe og også andre AI_firmaer. Jeg må selv endre min strategi angående Nokia og markedet, inntil Nokia leverer, dvs. 23.07.026 og så ta det rolig++++++++:) det kommer til å bli. Det store problemet er, at store investorer ikke husker alt og ikke tenker nok hvis alle Nokias våpen er brukt og verdsetter Wall Street Nokias suksess de siste 0,5v og hva som kommer? Jeg stoler sterkt på Nokia, men jeg stoler ikke på det nåværende markedet, derfor er geopolitikken veldig forvirrende. Markedet begynner å stige, derfor starter 2Q, oljen har falt bra og også USA+Iran= fred er et must. All the best.
    deaktivert
    for 5 t siden
    ·
    Fortsatt uten resultat er en kurs på drøyt 11€ for Nokia veldig dyr. Hvis man investerer basert på imaginære tall eller overbevisninger, er det den nest beste måten å bli kvitt pengene sine på etter et åpent bål. La oss håpe at ingen i det minste gambler på denne aksjen med lånte penger til disse prisene. Jeg tror at når Q2 er tilgjengelig, vil kursen være ca. 9€. Den som betalte ~ 14€ for aksjen, jeg håper det ikke er tilfelle,
  • for 1 døgn siden
    ·
    God økning i dag. Nokia nådde sikkert ikke toppene på 14€. For mange positive ting i luften. Vi holder til 18€ treffer.
    for 1 døgn siden
    ·
    Stigning?
  • for 1 døgn siden
    ·
    ADR i dag snur til pluss.
    for 1 døgn siden
    ·
    Jeg våger å tvile og samtidig håper jeg at jeg tar grundig feil. Dette er mye frem og tilbake.
  • for 1 døgn siden
    ·
    Hei, nokia i dag har lidd ille, saken startet i Asia da Tech-firmaer falt ille og analytikere skrev om AI Bubble, også shorts fant grunner til å slå til, nokia i dag har lidd mer, men i Cowboy:s land kan hva som helst skje, når USA:s marked rett etter kl. 18,30 startet++++++. Nokia har falt uten noen grunner, det er en stor mulighet til å nyte når Cash er. Jeg er+++++++og jeg tror på nokia. 2Q starter allerede neste uke og Ericsson gir allerede frem til 17.07.06, tålmodighet er den eneste medisinen. Alle har sin strategi og ifølge situasjonene oppstår endring. Jeg håper neste uke bringer bedre øyeblikk.
    for 1 døgn siden
    ·
    Cowboyen vil nå ha kursen ned.
  • for 1 døgn siden
    ·
    Nokia, sagt farvel 👋 bare en lotteriaksje
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
23. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
23. apr.
2025 Q4-rapport
29. jan.
2025 Q3-rapport
23. okt. 2025
2025 Q2-rapport
24. juli 2025
2025 Q1-rapport
24. apr. 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
65 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
23. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
23. apr.
2025 Q4-rapport
29. jan.
2025 Q3-rapport
23. okt. 2025
2025 Q2-rapport
24. juli 2025
2025 Q1-rapport
24. apr. 2025

Relaterte produkter

0,04 EUR/aksje
Siste utbytte
1,23%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 10 t siden
    ·
    Hei, Nokias nedgang har ingen sterke grunner! Ville tider pågår fortsatt: politiske forhold ganske varierende, Iran+USA=som en stein i markedets sko og i Asia solgte investorer Tech-firmaer, Trump: EU med nye tollavgifter, inflasjonssituasjonen og Feds fremtidige beslutninger, alt dette belastet markedet ganske dårlig og Nokia som alltid et stort offer:((( Nokia har noe å gi+++++før 2Q tiden løper ut, dvs. før 0.01.026 tipper jeg, det kan komme fra Nvidia eller USAs stat eller EU eller en stor avtale fra et firma. Det store spørsmålet er: Tror du at Nokias verdi er over dens nåværende pris? Tror du på Nokias fremtid? Har du en passende strategi som du kunne kjempe med mot den nåværende markedets forvirrede situasjon? Dine synspunkter på Nokias nære fremtid og langsiktige fremtid? Som VK kunngjorde, starter 2Q, først Store banker og deretter Tech-firmaer som Ericsson som påvirker Nokias aksjer noe og også andre AI_firmaer. Jeg må selv endre min strategi angående Nokia og markedet, inntil Nokia leverer, dvs. 23.07.026 og så ta det rolig++++++++:) det kommer til å bli. Det store problemet er, at store investorer ikke husker alt og ikke tenker nok hvis alle Nokias våpen er brukt og verdsetter Wall Street Nokias suksess de siste 0,5v og hva som kommer? Jeg stoler sterkt på Nokia, men jeg stoler ikke på det nåværende markedet, derfor er geopolitikken veldig forvirrende. Markedet begynner å stige, derfor starter 2Q, oljen har falt bra og også USA+Iran= fred er et must. All the best.
    deaktivert
    for 5 t siden
    ·
    Fortsatt uten resultat er en kurs på drøyt 11€ for Nokia veldig dyr. Hvis man investerer basert på imaginære tall eller overbevisninger, er det den nest beste måten å bli kvitt pengene sine på etter et åpent bål. La oss håpe at ingen i det minste gambler på denne aksjen med lånte penger til disse prisene. Jeg tror at når Q2 er tilgjengelig, vil kursen være ca. 9€. Den som betalte ~ 14€ for aksjen, jeg håper det ikke er tilfelle,
  • for 1 døgn siden
    ·
    God økning i dag. Nokia nådde sikkert ikke toppene på 14€. For mange positive ting i luften. Vi holder til 18€ treffer.
    for 1 døgn siden
    ·
    Stigning?
  • for 1 døgn siden
    ·
    ADR i dag snur til pluss.
    for 1 døgn siden
    ·
    Jeg våger å tvile og samtidig håper jeg at jeg tar grundig feil. Dette er mye frem og tilbake.
  • for 1 døgn siden
    ·
    Hei, nokia i dag har lidd ille, saken startet i Asia da Tech-firmaer falt ille og analytikere skrev om AI Bubble, også shorts fant grunner til å slå til, nokia i dag har lidd mer, men i Cowboy:s land kan hva som helst skje, når USA:s marked rett etter kl. 18,30 startet++++++. Nokia har falt uten noen grunner, det er en stor mulighet til å nyte når Cash er. Jeg er+++++++og jeg tror på nokia. 2Q starter allerede neste uke og Ericsson gir allerede frem til 17.07.06, tålmodighet er den eneste medisinen. Alle har sin strategi og ifølge situasjonene oppstår endring. Jeg håper neste uke bringer bedre øyeblikk.
    for 1 døgn siden
    ·
    Cowboyen vil nå ha kursen ned.
  • for 1 døgn siden
    ·
    Nokia, sagt farvel 👋 bare en lotteriaksje
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data