Kvartalsrapport (Q3)
19 dager siden‧22min
0,05 EUR/aksje
Siste utbytte
2,25 %Direkteavkastning
Ordredybde
Nasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
48 472
Selg
Antall
48 877
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 69 | - | - | ||
| 299 | - | - | ||
| 414 | - | - | ||
| 2 029 | - | - | ||
| 167 | - | - |
Høy
2,656VWAP
Lav
2,572OmsetningAntall
0,9 345 490
VWAP
Høy
2,656Lav
2,572OmsetningAntall
0,9 345 490
Meglerstatistikk
Mest nettokjøp
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 345 490 | 345 490 | 0 | 0 |
Mest nettosalg
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 345 490 | 345 490 | 0 | 0 |
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q4) | 11. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 30. okt. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 16. juli | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 29. apr. | |
| 2024 Generalforsamling | 27. mars | |
| 2024 Kvartalsrapport (Q4) | 13. feb. |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 1 døgn sidenFinnair skuffer aldri, det er alltid en grunn til å drive investorer bort. -16,77% ned 3 mnd.·for 10 t sidenEt eller annet statlig organ tapper alltid pengene med en eller annen halvhjertet unnskyldning eller sanksjonsavgift. Selv Finavia kan alltid heve avgiftene, og vips, pengene havnet hos staten. I vanskelige tider når det burde være kontanter for å overleve, er de ikke der, fordi de er blitt tappet, rotet bort eller investert. Og på det tidspunktet når det ellers ville komme en naturlig slutt på det hele, blir selskapet rekapitalisert av hovedeieren, det vil si med skattebetalernes uendelige penger, som fortsetter på småinvestorenes rygger. Det lønner seg å stemme med føttene og holde seg langt unna. Man kan ikke påvirke saken, og saken vil aldri bli rettet. Småaksjonærer er ikke i en likeverdig posisjon, men i et konstant strupetak, og hvis en eller annen tulling tror noe annet, er det deres egen skam. Man burde få en stor eierandel og en styreplass, og selv da ville det være svært uklart hvordan dette noensinne ville bli til noe for en småinvestor eller sparer. Javisst, hvis man får det billig nok, ville det likevel være verdt det: Nei, det er ikke verdt det! Den beste måten å investere i dette er å kjøpe en flybillett til et solrikt sted og nyte en uke av livet.
- ·14. nov.I Kauppalehtis Talousaamu diskusjon om Finnair. https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/3bda7018-1893-46b3-80ab-0146efaecf80·for 1 døgn siden15 gamle a320 småfly har lenge vært i skrapklar stand. Et par milliarder burde skrapes sammen et stedfra, eller flyene tas på en leasingavtale. Leveringstiden for nye fly er flere år. Jeg eier ikke Finnair.
- ·14. nov.Jeg må spørre, er Turkka Kuusisto dum?·for 11 t sidenTyrkia fikk også posten pent nedover og byttet så til Finnair.
- ·13. nov.Ny strategi 26-29 trussel eller mulighet? Vil det endelig ta av nå, og ville vi få mer enn svak blåbærsaft.
- ·11. nov.kanskje den dårligste aksjen som finnes, selv om krigen skulle slutte nå, så går det lett et år etter det før ruter åpnes og trafikken flyter. umulig å se at denne aksjeverdien ville stige til samme nivå på noen år.. helt dritt
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q3)
19 dager siden‧22min
0,05 EUR/aksje
Siste utbytte
2,25 %Direkteavkastning
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 1 døgn sidenFinnair skuffer aldri, det er alltid en grunn til å drive investorer bort. -16,77% ned 3 mnd.·for 10 t sidenEt eller annet statlig organ tapper alltid pengene med en eller annen halvhjertet unnskyldning eller sanksjonsavgift. Selv Finavia kan alltid heve avgiftene, og vips, pengene havnet hos staten. I vanskelige tider når det burde være kontanter for å overleve, er de ikke der, fordi de er blitt tappet, rotet bort eller investert. Og på det tidspunktet når det ellers ville komme en naturlig slutt på det hele, blir selskapet rekapitalisert av hovedeieren, det vil si med skattebetalernes uendelige penger, som fortsetter på småinvestorenes rygger. Det lønner seg å stemme med føttene og holde seg langt unna. Man kan ikke påvirke saken, og saken vil aldri bli rettet. Småaksjonærer er ikke i en likeverdig posisjon, men i et konstant strupetak, og hvis en eller annen tulling tror noe annet, er det deres egen skam. Man burde få en stor eierandel og en styreplass, og selv da ville det være svært uklart hvordan dette noensinne ville bli til noe for en småinvestor eller sparer. Javisst, hvis man får det billig nok, ville det likevel være verdt det: Nei, det er ikke verdt det! Den beste måten å investere i dette er å kjøpe en flybillett til et solrikt sted og nyte en uke av livet.
- ·14. nov.I Kauppalehtis Talousaamu diskusjon om Finnair. https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/3bda7018-1893-46b3-80ab-0146efaecf80·for 1 døgn siden15 gamle a320 småfly har lenge vært i skrapklar stand. Et par milliarder burde skrapes sammen et stedfra, eller flyene tas på en leasingavtale. Leveringstiden for nye fly er flere år. Jeg eier ikke Finnair.
- ·14. nov.Jeg må spørre, er Turkka Kuusisto dum?·for 11 t sidenTyrkia fikk også posten pent nedover og byttet så til Finnair.
- ·13. nov.Ny strategi 26-29 trussel eller mulighet? Vil det endelig ta av nå, og ville vi få mer enn svak blåbærsaft.
- ·11. nov.kanskje den dårligste aksjen som finnes, selv om krigen skulle slutte nå, så går det lett et år etter det før ruter åpnes og trafikken flyter. umulig å se at denne aksjeverdien ville stige til samme nivå på noen år.. helt dritt
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
48 472
Selg
Antall
48 877
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 69 | - | - | ||
| 299 | - | - | ||
| 414 | - | - | ||
| 2 029 | - | - | ||
| 167 | - | - |
Høy
2,656VWAP
Lav
2,572OmsetningAntall
0,9 345 490
VWAP
Høy
2,656Lav
2,572OmsetningAntall
0,9 345 490
Meglerstatistikk
Mest nettokjøp
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 345 490 | 345 490 | 0 | 0 |
Mest nettosalg
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 345 490 | 345 490 | 0 | 0 |
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q4) | 11. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 30. okt. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 16. juli | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 29. apr. | |
| 2024 Generalforsamling | 27. mars | |
| 2024 Kvartalsrapport (Q4) | 13. feb. |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kvartalsrapport (Q3)
19 dager siden‧22min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q4) | 11. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 30. okt. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 16. juli | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 29. apr. | |
| 2024 Generalforsamling | 27. mars | |
| 2024 Kvartalsrapport (Q4) | 13. feb. |
Data hentes fra Millistream, Quartr
0,05 EUR/aksje
Siste utbytte
2,25 %Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 1 døgn sidenFinnair skuffer aldri, det er alltid en grunn til å drive investorer bort. -16,77% ned 3 mnd.·for 10 t sidenEt eller annet statlig organ tapper alltid pengene med en eller annen halvhjertet unnskyldning eller sanksjonsavgift. Selv Finavia kan alltid heve avgiftene, og vips, pengene havnet hos staten. I vanskelige tider når det burde være kontanter for å overleve, er de ikke der, fordi de er blitt tappet, rotet bort eller investert. Og på det tidspunktet når det ellers ville komme en naturlig slutt på det hele, blir selskapet rekapitalisert av hovedeieren, det vil si med skattebetalernes uendelige penger, som fortsetter på småinvestorenes rygger. Det lønner seg å stemme med føttene og holde seg langt unna. Man kan ikke påvirke saken, og saken vil aldri bli rettet. Småaksjonærer er ikke i en likeverdig posisjon, men i et konstant strupetak, og hvis en eller annen tulling tror noe annet, er det deres egen skam. Man burde få en stor eierandel og en styreplass, og selv da ville det være svært uklart hvordan dette noensinne ville bli til noe for en småinvestor eller sparer. Javisst, hvis man får det billig nok, ville det likevel være verdt det: Nei, det er ikke verdt det! Den beste måten å investere i dette er å kjøpe en flybillett til et solrikt sted og nyte en uke av livet.
- ·14. nov.I Kauppalehtis Talousaamu diskusjon om Finnair. https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/3bda7018-1893-46b3-80ab-0146efaecf80·for 1 døgn siden15 gamle a320 småfly har lenge vært i skrapklar stand. Et par milliarder burde skrapes sammen et stedfra, eller flyene tas på en leasingavtale. Leveringstiden for nye fly er flere år. Jeg eier ikke Finnair.
- ·14. nov.Jeg må spørre, er Turkka Kuusisto dum?·for 11 t sidenTyrkia fikk også posten pent nedover og byttet så til Finnair.
- ·13. nov.Ny strategi 26-29 trussel eller mulighet? Vil det endelig ta av nå, og ville vi få mer enn svak blåbærsaft.
- ·11. nov.kanskje den dårligste aksjen som finnes, selv om krigen skulle slutte nå, så går det lett et år etter det før ruter åpnes og trafikken flyter. umulig å se at denne aksjeverdien ville stige til samme nivå på noen år.. helt dritt
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
48 472
Selg
Antall
48 877
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 69 | - | - | ||
| 299 | - | - | ||
| 414 | - | - | ||
| 2 029 | - | - | ||
| 167 | - | - |
Høy
2,656VWAP
Lav
2,572OmsetningAntall
0,9 345 490
VWAP
Høy
2,656Lav
2,572OmsetningAntall
0,9 345 490
Meglerstatistikk
Mest nettokjøp
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 345 490 | 345 490 | 0 | 0 |
Mest nettosalg
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 345 490 | 345 490 | 0 | 0 |






