Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
Risiko
av 7
Morningstar Rating
0 stars

I

iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc)

Kjøp-
Selg-
Spread %-
Omsetning ()-
Årlig avgiftIngen data
Risiko
av 7
Morningstar Rating
0 stars

I

iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc)

Kjøp-
Selg-
Spread %-
Omsetning ()-
Årlig avgiftIngen data

Ordredybde

Ingen data funnet

Generell informasjon

Risiko
?
: 0 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    Ingen data
  • Aktiva klasse
  • Kategori
  • Basis-valuta
  • Utbyttepolicy
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
Ingen sammendrag er tilgjengelig.

Relaterte ETFer

Det finnes ingen lignende fond.

Eksponering

Oppdatert -
Fant ingen data.

Fordeling

    Fant ingen data

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    Hva trekker så mye ned i dag ?
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    Nvidia for det meste, broadcom og andre mindre posisjoner (slik som micron, amd og intel) hjelper.
  • for 1 døgn siden
    Rimelig flat Måned... tanker? Noen som selger seg ut og kanskje kjøper seg inn igjen på ett litt senere tidspunkt
    for 1 døgn siden
    ·
    selger nå når den dykker? nope. kjøper nok mer:)
  • for 1 døgn siden
    ·
    Investerer primært bare gjennom månedssparing i Sparindex INDEX Globale Aktier KL, men vurderte å kjøpe noen stykker av denne ETF-en. Er det for sent å kjøpe nå i forhold til avkastning om kanskje 10-20 år?
    for 1 døgn siden
    ·
    Ikke for sent. Det er sikkert en veldig god idé, dog en tema-ETF med ~100% eksponering mot USA. Hvis du er komfortabel med det, er det klart en god investering. "Tidligere resultater er ingen garanti for fremtidig avkastning," MEN... Kjøp den på din aksjesparekonto, fyll på månedlig og da vil du sannsynligvis tjene godt på denne.
  • 20. juni
    ·
    Er ETF-en verdt å investere i hvis man satser på teknologiske automatiseringer og AI i massiv fremdrift de kommende mange årene?
    for 2 døgn siden
    ·
    Hva er din lønnsomhetsgrense? Hvis en indeks er nok, så ville man ellers trenge 3-4 aksjer for å gjøre det, men kjøp og salg av selv disse krever spesielt mye tid og ekspertise.
  • 16. juni
    ·
    Denne her stiger 3,54% på 1 måned, hvor Vanguards lignende ETF stiger cirka 6,5. Er det utelukkende pga Dollar / EUR kurser?
    18. juni
    ·
    Jah hva heter vanguards
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Generell informasjon

Risiko
?
: 0 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    Ingen data
  • Aktiva klasse
  • Kategori
  • Basis-valuta
  • Utbyttepolicy
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
Ingen sammendrag er tilgjengelig.

Relaterte ETFer

Det finnes ingen lignende fond.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Ordredybde

Ingen data funnet

Eksponering

Oppdatert -
Fant ingen data.

Fordeling

    Fant ingen data

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    Hva trekker så mye ned i dag ?
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    Nvidia for det meste, broadcom og andre mindre posisjoner (slik som micron, amd og intel) hjelper.
  • for 1 døgn siden
    Rimelig flat Måned... tanker? Noen som selger seg ut og kanskje kjøper seg inn igjen på ett litt senere tidspunkt
    for 1 døgn siden
    ·
    selger nå når den dykker? nope. kjøper nok mer:)
  • for 1 døgn siden
    ·
    Investerer primært bare gjennom månedssparing i Sparindex INDEX Globale Aktier KL, men vurderte å kjøpe noen stykker av denne ETF-en. Er det for sent å kjøpe nå i forhold til avkastning om kanskje 10-20 år?
    for 1 døgn siden
    ·
    Ikke for sent. Det er sikkert en veldig god idé, dog en tema-ETF med ~100% eksponering mot USA. Hvis du er komfortabel med det, er det klart en god investering. "Tidligere resultater er ingen garanti for fremtidig avkastning," MEN... Kjøp den på din aksjesparekonto, fyll på månedlig og da vil du sannsynligvis tjene godt på denne.
  • 20. juni
    ·
    Er ETF-en verdt å investere i hvis man satser på teknologiske automatiseringer og AI i massiv fremdrift de kommende mange årene?
    for 2 døgn siden
    ·
    Hva er din lønnsomhetsgrense? Hvis en indeks er nok, så ville man ellers trenge 3-4 aksjer for å gjøre det, men kjøp og salg av selv disse krever spesielt mye tid og ekspertise.
  • 16. juni
    ·
    Denne her stiger 3,54% på 1 måned, hvor Vanguards lignende ETF stiger cirka 6,5. Er det utelukkende pga Dollar / EUR kurser?
    18. juni
    ·
    Jah hva heter vanguards
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Generell informasjon

Risiko
?
: 0 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    Ingen data
  • Aktiva klasse
  • Kategori
  • Basis-valuta
  • Utbyttepolicy
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
Ingen sammendrag er tilgjengelig.

Relaterte ETFer

Det finnes ingen lignende fond.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    Hva trekker så mye ned i dag ?
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    Nvidia for det meste, broadcom og andre mindre posisjoner (slik som micron, amd og intel) hjelper.
  • for 1 døgn siden
    Rimelig flat Måned... tanker? Noen som selger seg ut og kanskje kjøper seg inn igjen på ett litt senere tidspunkt
    for 1 døgn siden
    ·
    selger nå når den dykker? nope. kjøper nok mer:)
  • for 1 døgn siden
    ·
    Investerer primært bare gjennom månedssparing i Sparindex INDEX Globale Aktier KL, men vurderte å kjøpe noen stykker av denne ETF-en. Er det for sent å kjøpe nå i forhold til avkastning om kanskje 10-20 år?
    for 1 døgn siden
    ·
    Ikke for sent. Det er sikkert en veldig god idé, dog en tema-ETF med ~100% eksponering mot USA. Hvis du er komfortabel med det, er det klart en god investering. "Tidligere resultater er ingen garanti for fremtidig avkastning," MEN... Kjøp den på din aksjesparekonto, fyll på månedlig og da vil du sannsynligvis tjene godt på denne.
  • 20. juni
    ·
    Er ETF-en verdt å investere i hvis man satser på teknologiske automatiseringer og AI i massiv fremdrift de kommende mange årene?
    for 2 døgn siden
    ·
    Hva er din lønnsomhetsgrense? Hvis en indeks er nok, så ville man ellers trenge 3-4 aksjer for å gjøre det, men kjøp og salg av selv disse krever spesielt mye tid og ekspertise.
  • 16. juni
    ·
    Denne her stiger 3,54% på 1 måned, hvor Vanguards lignende ETF stiger cirka 6,5. Er det utelukkende pga Dollar / EUR kurser?
    18. juni
    ·
    Jah hva heter vanguards
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Eksponering

Oppdatert -
Fant ingen data.

Fordeling

    Fant ingen data

Kunder besøkte også