Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
Risiko
av 7
Morningstar Rating
0 stars

F

Franklin FTSE India UCITS ETF

Kjøp-
Selg-
Spread %-
Omsetning ()-
Årlig avgiftIngen data
Risiko
av 7
Morningstar Rating
0 stars

F

Franklin FTSE India UCITS ETF

Kjøp-
Selg-
Spread %-
Omsetning ()-
Årlig avgiftIngen data

Ordredybde

Ingen data funnet

Generell informasjon

Risiko
?
: 0 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    Ingen data
  • Aktiva klasse
  • Kategori
  • Basis-valuta
  • Utbyttepolicy
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
Ingen sammendrag er tilgjengelig.

Relaterte ETFer

Det finnes ingen lignende fond.

Eksponering

Oppdatert -
Fant ingen data.

Fordeling

    Fant ingen data

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 16. apr.
    ·
    Jeg har kjøpt inn, men begrenset, av to årsaker. 1. For å øke vekten av India i min 'emerging' andel, som imidlertid samlet ikke må overskride 10 pct. Jeg mener de østasiatiske har kommet litt for langt opp i forhold til de indiske. 2. India har falt de siste månedene. Om det stopper akkurat nå, er selvfølgelig vanskelig å vurdere. Men jeg har aldri trodd at jeg utelukkende kan kjøpe på bunn og selge på topp.
    21. apr.
    ·
    Det stopper nok ikke her, pga. "energi- og oljekrise", men India vil nok komme tilbake og komme opp igjen på sikt.
  • 2. mars
    ·
    Er det AI-programvareangsten som driver fallet mon tro? Er fallet ferdig mon tro?
    21. apr.
    ·
    Godt spørsmål, @NewAtlt.
  • 12. feb.
    ·
    Jeg selger indien og kjøper europa
    23. mars
    ·
    Du kjører selg lavt, kjøp høyt strategien
  • 10. feb.
    ·
    Den har ikke tidligere vært på positivlisten her. Og hvilke alternativer finnes det til en ren India EFT?
    10. feb.
    ·
    Ishares msci india er på positivlisten. Derfor har jeg denne i mitt ratepensjonsdepot
  • 5. feb.
    ·
    Jeg er med 😎 Det ser ut som et godt tidspunkt å starte her også
    12. feb.
    ·
    Jeg selger indien og kjøper europa
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Generell informasjon

Risiko
?
: 0 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    Ingen data
  • Aktiva klasse
  • Kategori
  • Basis-valuta
  • Utbyttepolicy
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
Ingen sammendrag er tilgjengelig.

Relaterte ETFer

Det finnes ingen lignende fond.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Ordredybde

Ingen data funnet

Eksponering

Oppdatert -
Fant ingen data.

Fordeling

    Fant ingen data

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 16. apr.
    ·
    Jeg har kjøpt inn, men begrenset, av to årsaker. 1. For å øke vekten av India i min 'emerging' andel, som imidlertid samlet ikke må overskride 10 pct. Jeg mener de østasiatiske har kommet litt for langt opp i forhold til de indiske. 2. India har falt de siste månedene. Om det stopper akkurat nå, er selvfølgelig vanskelig å vurdere. Men jeg har aldri trodd at jeg utelukkende kan kjøpe på bunn og selge på topp.
    21. apr.
    ·
    Det stopper nok ikke her, pga. "energi- og oljekrise", men India vil nok komme tilbake og komme opp igjen på sikt.
  • 2. mars
    ·
    Er det AI-programvareangsten som driver fallet mon tro? Er fallet ferdig mon tro?
    21. apr.
    ·
    Godt spørsmål, @NewAtlt.
  • 12. feb.
    ·
    Jeg selger indien og kjøper europa
    23. mars
    ·
    Du kjører selg lavt, kjøp høyt strategien
  • 10. feb.
    ·
    Den har ikke tidligere vært på positivlisten her. Og hvilke alternativer finnes det til en ren India EFT?
    10. feb.
    ·
    Ishares msci india er på positivlisten. Derfor har jeg denne i mitt ratepensjonsdepot
  • 5. feb.
    ·
    Jeg er med 😎 Det ser ut som et godt tidspunkt å starte her også
    12. feb.
    ·
    Jeg selger indien og kjøper europa
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Generell informasjon

Risiko
?
: 0 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    Ingen data
  • Aktiva klasse
  • Kategori
  • Basis-valuta
  • Utbyttepolicy
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
Ingen sammendrag er tilgjengelig.

Relaterte ETFer

Det finnes ingen lignende fond.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 16. apr.
    ·
    Jeg har kjøpt inn, men begrenset, av to årsaker. 1. For å øke vekten av India i min 'emerging' andel, som imidlertid samlet ikke må overskride 10 pct. Jeg mener de østasiatiske har kommet litt for langt opp i forhold til de indiske. 2. India har falt de siste månedene. Om det stopper akkurat nå, er selvfølgelig vanskelig å vurdere. Men jeg har aldri trodd at jeg utelukkende kan kjøpe på bunn og selge på topp.
    21. apr.
    ·
    Det stopper nok ikke her, pga. "energi- og oljekrise", men India vil nok komme tilbake og komme opp igjen på sikt.
  • 2. mars
    ·
    Er det AI-programvareangsten som driver fallet mon tro? Er fallet ferdig mon tro?
    21. apr.
    ·
    Godt spørsmål, @NewAtlt.
  • 12. feb.
    ·
    Jeg selger indien og kjøper europa
    23. mars
    ·
    Du kjører selg lavt, kjøp høyt strategien
  • 10. feb.
    ·
    Den har ikke tidligere vært på positivlisten her. Og hvilke alternativer finnes det til en ren India EFT?
    10. feb.
    ·
    Ishares msci india er på positivlisten. Derfor har jeg denne i mitt ratepensjonsdepot
  • 5. feb.
    ·
    Jeg er med 😎 Det ser ut som et godt tidspunkt å starte her også
    12. feb.
    ·
    Jeg selger indien og kjøper europa
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Eksponering

Oppdatert -
Fant ingen data.

Fordeling

    Fant ingen data

Kunder besøkte også