Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Webstep

2026 Q1-rapport
25 dager siden
1,49 NOK/aksje
Siste utbytte
10,42%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
104--
583--
230--
250--
93--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
20. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
20. mai
2025 Q4-rapport
12. feb.
2025 Q3-rapport
11. nov. 2025
2025 Q2-rapport
14. aug. 2025
2025 Q1-rapport
23. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • 9. juni
    9. juni
    Denne sliter noe voldsomt. Tror dog at hvis man kjøper rundt disse prisene og er tålmodig så vil sentimentet snu og man kan få en veldig fin oppgang.
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Hvis konsulentmarkedet fortsetter å være så svakt som nå så klarer de nok ikke det nei. Ville vært forsiktig å kjøpt denne pga utbytte. Sentimentet er elendig nå og markedet er syklisk svakt. Man kan kjøpe nå og prøve å time bunn, men jeg vil heller vente på triggere som tilsier at sentimentet har snudd litt
  • 24. mai
    24. mai
    Veldig svak utvikling i denne, faller jevnt og trutt.. men det gjør også regnskapet, så det henger vel sammen..
    7. juni
    Generelt svakere marked for konsulenter nå om dagen, spesielt for privat segmentet. Offentlig er mer stabilt. På generelt grunnlag, så tror jeg Q2 (for markedet som helhet) blir svakere enn Q1. Mulig høsten blir bedre etter kundene er tilbake fra ferie, og de ser hva de har igjen av budsjettet for året.
    9. juni
    9. juni
    Joda de ønsker flere, men de beste utviklerne går ikke ned 2-500.000 i lønn for å jobbe for staten :D Og det største problemet staten har, er beslutningsvegring og ansvarsfraskrivelse. Skjer i dag via innleie av konsulenter i stor grad..
  • 18. mai
    18. mai
    Med god utbytte kan WEB ha noen solide år innen "ML+coding " og skreddersydde løsninger. Prisen er bra for 2026, der alle går mot AI+ til 2027. Kanskje M&A innen 5 år gjør noe med aksjen og selskapet?
  • 8. mai
    Itera faller 14,5% og rapporterer om et tregt marked. Dette vil vel også gjelde for Webstep, så her er det vel bare å se frem til et svakt Q1 resultat.
    20. mai
    20. mai
    Sørgelig utvikling, men historien synes å være den samme som tidligere - det blir bedre om et kvartal eller to. Innsidekjøp på kun 2000 aksjer det siste året på tross av svært lav kurs taler vel for at heller ikke styret og ledelsen har allverdens tillit til den historiefortellingen…
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
25 dager siden
1,49 NOK/aksje
Siste utbytte
10,42%Direkteavkastning

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • 9. juni
    9. juni
    Denne sliter noe voldsomt. Tror dog at hvis man kjøper rundt disse prisene og er tålmodig så vil sentimentet snu og man kan få en veldig fin oppgang.
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Hvis konsulentmarkedet fortsetter å være så svakt som nå så klarer de nok ikke det nei. Ville vært forsiktig å kjøpt denne pga utbytte. Sentimentet er elendig nå og markedet er syklisk svakt. Man kan kjøpe nå og prøve å time bunn, men jeg vil heller vente på triggere som tilsier at sentimentet har snudd litt
  • 24. mai
    24. mai
    Veldig svak utvikling i denne, faller jevnt og trutt.. men det gjør også regnskapet, så det henger vel sammen..
    7. juni
    Generelt svakere marked for konsulenter nå om dagen, spesielt for privat segmentet. Offentlig er mer stabilt. På generelt grunnlag, så tror jeg Q2 (for markedet som helhet) blir svakere enn Q1. Mulig høsten blir bedre etter kundene er tilbake fra ferie, og de ser hva de har igjen av budsjettet for året.
    9. juni
    9. juni
    Joda de ønsker flere, men de beste utviklerne går ikke ned 2-500.000 i lønn for å jobbe for staten :D Og det største problemet staten har, er beslutningsvegring og ansvarsfraskrivelse. Skjer i dag via innleie av konsulenter i stor grad..
  • 18. mai
    18. mai
    Med god utbytte kan WEB ha noen solide år innen "ML+coding " og skreddersydde løsninger. Prisen er bra for 2026, der alle går mot AI+ til 2027. Kanskje M&A innen 5 år gjør noe med aksjen og selskapet?
  • 8. mai
    Itera faller 14,5% og rapporterer om et tregt marked. Dette vil vel også gjelde for Webstep, så her er det vel bare å se frem til et svakt Q1 resultat.
    20. mai
    20. mai
    Sørgelig utvikling, men historien synes å være den samme som tidligere - det blir bedre om et kvartal eller to. Innsidekjøp på kun 2000 aksjer det siste året på tross av svært lav kurs taler vel for at heller ikke styret og ledelsen har allverdens tillit til den historiefortellingen…
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
104--
583--
230--
250--
93--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
20. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
20. mai
2025 Q4-rapport
12. feb.
2025 Q3-rapport
11. nov. 2025
2025 Q2-rapport
14. aug. 2025
2025 Q1-rapport
23. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
25 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
20. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
20. mai
2025 Q4-rapport
12. feb.
2025 Q3-rapport
11. nov. 2025
2025 Q2-rapport
14. aug. 2025
2025 Q1-rapport
23. mai 2025

Relaterte produkter

1,49 NOK/aksje
Siste utbytte
10,42%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • 9. juni
    9. juni
    Denne sliter noe voldsomt. Tror dog at hvis man kjøper rundt disse prisene og er tålmodig så vil sentimentet snu og man kan få en veldig fin oppgang.
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Hvis konsulentmarkedet fortsetter å være så svakt som nå så klarer de nok ikke det nei. Ville vært forsiktig å kjøpt denne pga utbytte. Sentimentet er elendig nå og markedet er syklisk svakt. Man kan kjøpe nå og prøve å time bunn, men jeg vil heller vente på triggere som tilsier at sentimentet har snudd litt
  • 24. mai
    24. mai
    Veldig svak utvikling i denne, faller jevnt og trutt.. men det gjør også regnskapet, så det henger vel sammen..
    7. juni
    Generelt svakere marked for konsulenter nå om dagen, spesielt for privat segmentet. Offentlig er mer stabilt. På generelt grunnlag, så tror jeg Q2 (for markedet som helhet) blir svakere enn Q1. Mulig høsten blir bedre etter kundene er tilbake fra ferie, og de ser hva de har igjen av budsjettet for året.
    9. juni
    9. juni
    Joda de ønsker flere, men de beste utviklerne går ikke ned 2-500.000 i lønn for å jobbe for staten :D Og det største problemet staten har, er beslutningsvegring og ansvarsfraskrivelse. Skjer i dag via innleie av konsulenter i stor grad..
  • 18. mai
    18. mai
    Med god utbytte kan WEB ha noen solide år innen "ML+coding " og skreddersydde løsninger. Prisen er bra for 2026, der alle går mot AI+ til 2027. Kanskje M&A innen 5 år gjør noe med aksjen og selskapet?
  • 8. mai
    Itera faller 14,5% og rapporterer om et tregt marked. Dette vil vel også gjelde for Webstep, så her er det vel bare å se frem til et svakt Q1 resultat.
    20. mai
    20. mai
    Sørgelig utvikling, men historien synes å være den samme som tidligere - det blir bedre om et kvartal eller to. Innsidekjøp på kun 2000 aksjer det siste året på tross av svært lav kurs taler vel for at heller ikke styret og ledelsen har allverdens tillit til den historiefortellingen…
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
104--
583--
230--
250--
93--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data