2026 Q1-rapport
25 dager siden
‧9min
1,49 NOK/aksje
Siste utbytte
10,42%Direkteavkastning
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 104 | - | - | ||
| 583 | - | - | ||
| 230 | - | - | ||
| 250 | - | - | ||
| 93 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Data hentes fra FactSet, Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 20. aug. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 20. mai | ||
2025 Q4-rapport 12. feb. | ||
2025 Q3-rapport 11. nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 14. aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 23. mai 2025 |
Kunder besøkte også
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn siden
- 9. juni9. juniDenne sliter noe voldsomt. Tror dog at hvis man kjøper rundt disse prisene og er tålmodig så vil sentimentet snu og man kan få en veldig fin oppgang.for 3 døgn sidenfor 3 døgn sidenHvis konsulentmarkedet fortsetter å være så svakt som nå så klarer de nok ikke det nei. Ville vært forsiktig å kjøpt denne pga utbytte. Sentimentet er elendig nå og markedet er syklisk svakt. Man kan kjøpe nå og prøve å time bunn, men jeg vil heller vente på triggere som tilsier at sentimentet har snudd litt
- 24. mai24. maiVeldig svak utvikling i denne, faller jevnt og trutt.. men det gjør også regnskapet, så det henger vel sammen..7. juni7. juniGenerelt svakere marked for konsulenter nå om dagen, spesielt for privat segmentet. Offentlig er mer stabilt. På generelt grunnlag, så tror jeg Q2 (for markedet som helhet) blir svakere enn Q1. Mulig høsten blir bedre etter kundene er tilbake fra ferie, og de ser hva de har igjen av budsjettet for året.
- 8. mai8. maiItera faller 14,5% og rapporterer om et tregt marked. Dette vil vel også gjelde for Webstep, så her er det vel bare å se frem til et svakt Q1 resultat.20. mai20. maiSørgelig utvikling, men historien synes å være den samme som tidligere - det blir bedre om et kvartal eller to. Innsidekjøp på kun 2000 aksjer det siste året på tross av svært lav kurs taler vel for at heller ikke styret og ledelsen har allverdens tillit til den historiefortellingen…
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2026 Q1-rapport
25 dager siden
‧9min
1,49 NOK/aksje
Siste utbytte
10,42%Direkteavkastning
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn siden
- 9. juni9. juniDenne sliter noe voldsomt. Tror dog at hvis man kjøper rundt disse prisene og er tålmodig så vil sentimentet snu og man kan få en veldig fin oppgang.for 3 døgn sidenfor 3 døgn sidenHvis konsulentmarkedet fortsetter å være så svakt som nå så klarer de nok ikke det nei. Ville vært forsiktig å kjøpt denne pga utbytte. Sentimentet er elendig nå og markedet er syklisk svakt. Man kan kjøpe nå og prøve å time bunn, men jeg vil heller vente på triggere som tilsier at sentimentet har snudd litt
- 24. mai24. maiVeldig svak utvikling i denne, faller jevnt og trutt.. men det gjør også regnskapet, så det henger vel sammen..7. juni7. juniGenerelt svakere marked for konsulenter nå om dagen, spesielt for privat segmentet. Offentlig er mer stabilt. På generelt grunnlag, så tror jeg Q2 (for markedet som helhet) blir svakere enn Q1. Mulig høsten blir bedre etter kundene er tilbake fra ferie, og de ser hva de har igjen av budsjettet for året.
- 8. mai8. maiItera faller 14,5% og rapporterer om et tregt marked. Dette vil vel også gjelde for Webstep, så her er det vel bare å se frem til et svakt Q1 resultat.20. mai20. maiSørgelig utvikling, men historien synes å være den samme som tidligere - det blir bedre om et kvartal eller to. Innsidekjøp på kun 2000 aksjer det siste året på tross av svært lav kurs taler vel for at heller ikke styret og ledelsen har allverdens tillit til den historiefortellingen…
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 104 | - | - | ||
| 583 | - | - | ||
| 230 | - | - | ||
| 250 | - | - | ||
| 93 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Data hentes fra FactSet, Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 20. aug. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 20. mai | ||
2025 Q4-rapport 12. feb. | ||
2025 Q3-rapport 11. nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 14. aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 23. mai 2025 |
2026 Q1-rapport
25 dager siden
‧9min
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Data hentes fra FactSet, Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 20. aug. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 20. mai | ||
2025 Q4-rapport 12. feb. | ||
2025 Q3-rapport 11. nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 14. aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 23. mai 2025 |
1,49 NOK/aksje
Siste utbytte
10,42%Direkteavkastning
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn siden
- 9. juni9. juniDenne sliter noe voldsomt. Tror dog at hvis man kjøper rundt disse prisene og er tålmodig så vil sentimentet snu og man kan få en veldig fin oppgang.for 3 døgn sidenfor 3 døgn sidenHvis konsulentmarkedet fortsetter å være så svakt som nå så klarer de nok ikke det nei. Ville vært forsiktig å kjøpt denne pga utbytte. Sentimentet er elendig nå og markedet er syklisk svakt. Man kan kjøpe nå og prøve å time bunn, men jeg vil heller vente på triggere som tilsier at sentimentet har snudd litt
- 24. mai24. maiVeldig svak utvikling i denne, faller jevnt og trutt.. men det gjør også regnskapet, så det henger vel sammen..7. juni7. juniGenerelt svakere marked for konsulenter nå om dagen, spesielt for privat segmentet. Offentlig er mer stabilt. På generelt grunnlag, så tror jeg Q2 (for markedet som helhet) blir svakere enn Q1. Mulig høsten blir bedre etter kundene er tilbake fra ferie, og de ser hva de har igjen av budsjettet for året.
- 8. mai8. maiItera faller 14,5% og rapporterer om et tregt marked. Dette vil vel også gjelde for Webstep, så her er det vel bare å se frem til et svakt Q1 resultat.20. mai20. maiSørgelig utvikling, men historien synes å være den samme som tidligere - det blir bedre om et kvartal eller to. Innsidekjøp på kun 2000 aksjer det siste året på tross av svært lav kurs taler vel for at heller ikke styret og ledelsen har allverdens tillit til den historiefortellingen…
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 104 | - | - | ||
| 583 | - | - | ||
| 230 | - | - | ||
| 250 | - | - | ||
| 93 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data






