Kvartalsrapport (Q1)
38 dager siden‧48min
Ordredybde
Antall
Kjøp
100
Selg
Antall
20
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
-VWAP
Lav
-Omsetning ()
VWAP
Høy
-Lav
-Omsetning ()
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 13. mai | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 11. mars | |
2024 Årsrapport | 11. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 20. des. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 19. des. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 15. juni·Etter å ha sikret seg en ni-sifret fortjeneste ved å ri på meme-aksje-manien for gammeldagse fysiske bedrifter, var hedgefondforvalter Jason Mudrick på jakt etter sin neste store satsing. Han var like overrasket som noen andre over at han bestemte seg for flyvende taxier. Mudrick spesialiserer seg på kriserammede selskaper, ofte etablerte bedrifter som har falt i unåde. Men da han sent i fjor ble den største aksjonæren i en britisk oppstartsbedrift innen luftfart og tvang ut grunnleggeren, satset han på en futuristisk industri som i årevis har virket rett rundt hjørnet – men som fortsatt ikke har kommet. Selskapet, Vertical Aerospace, tar sikte på å bringe et av verdens første såkalte «elektriske vertikale start- og landingsfly» på markedet innen 2028. Flyet deres er som et batteridrevet helikopter som er mye stillere, tryggere og billigere å drifte enn det konvensjonelle motstykket, samtidig som det frakter opptil seks passasjerer og koffertene deres. Den kalles VX4 og har en rekkevidde på omtrent 160 kilometer, noe som gjør at en New Yorker kan komme til Hamptons på omtrent 40 minutter. Vertical sier at kostnaden per kilometer vil kunne konkurrere med en Uber Black, den fremste tjenesten i samkjøringsappen. Mudrick er klar over at ideen fortsatt virker usannsynlig for mange. «Jeg vokste opp med å se på Jetsons, men jeg tenkte aldri: 'Hei, en dag skal jeg være med på å lage et av de små fartøyene', sa han i et intervju.
- 10. jan.·Noen tanker om dette?15. juni·Etter å ha sikret seg en ni-sifret fortjeneste ved å ri på meme-aksje-manien for gammeldagse fysiske bedrifter, var hedgefondforvalter Jason Mudrick på jakt etter sin neste store satsing. Han var like overrasket som noen andre over at han bestemte seg for flyvende taxier. Mudrick spesialiserer seg på kriserammede selskaper, ofte etablerte bedrifter som har falt i unåde. Men da han sent i fjor ble den største aksjonæren i en britisk oppstartsbedrift innen luftfart og tvang ut grunnleggeren, satset han på en futuristisk industri som i årevis har virket rett rundt hjørnet – men som fortsatt ikke har kommet. Selskapet, Vertical Aerospace, tar sikte på å bringe et av verdens første såkalte «elektriske vertikale start- og landingsfly» på markedet innen 2028. Flyet deres er som et batteridrevet helikopter som er mye stillere, tryggere og billigere å drifte enn det konvensjonelle motstykket, samtidig som det frakter opptil seks passasjerer og koffertene deres. Den kalles VX4 og har en rekkevidde på omtrent 160 kilometer, noe som gjør at en New Yorker kan komme til Hamptons på omtrent 40 minutter. Vertical sier at kostnaden per kilometer vil kunne konkurrere med en Uber Black, den fremste tjenesten i samkjøringsappen. Mudrick er klar over at ideen fortsatt virker usannsynlig for mange. «Jeg vokste opp med å se på Jetsons, men jeg tenkte aldri: 'Hei, en dag skal jeg være med på å lage et av de små fartøyene', sa han i et intervju.
- 26. des. 2024·Vertikal luftfart sikret 50 millioner dollar i finansiering kort før jul. Dette er en del av deres finansiering på 180 millioner til 2030-flyplanen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q1)
38 dager siden‧48min
Nyheter og Analyser
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 15. juni·Etter å ha sikret seg en ni-sifret fortjeneste ved å ri på meme-aksje-manien for gammeldagse fysiske bedrifter, var hedgefondforvalter Jason Mudrick på jakt etter sin neste store satsing. Han var like overrasket som noen andre over at han bestemte seg for flyvende taxier. Mudrick spesialiserer seg på kriserammede selskaper, ofte etablerte bedrifter som har falt i unåde. Men da han sent i fjor ble den største aksjonæren i en britisk oppstartsbedrift innen luftfart og tvang ut grunnleggeren, satset han på en futuristisk industri som i årevis har virket rett rundt hjørnet – men som fortsatt ikke har kommet. Selskapet, Vertical Aerospace, tar sikte på å bringe et av verdens første såkalte «elektriske vertikale start- og landingsfly» på markedet innen 2028. Flyet deres er som et batteridrevet helikopter som er mye stillere, tryggere og billigere å drifte enn det konvensjonelle motstykket, samtidig som det frakter opptil seks passasjerer og koffertene deres. Den kalles VX4 og har en rekkevidde på omtrent 160 kilometer, noe som gjør at en New Yorker kan komme til Hamptons på omtrent 40 minutter. Vertical sier at kostnaden per kilometer vil kunne konkurrere med en Uber Black, den fremste tjenesten i samkjøringsappen. Mudrick er klar over at ideen fortsatt virker usannsynlig for mange. «Jeg vokste opp med å se på Jetsons, men jeg tenkte aldri: 'Hei, en dag skal jeg være med på å lage et av de små fartøyene', sa han i et intervju.
- 10. jan.·Noen tanker om dette?15. juni·Etter å ha sikret seg en ni-sifret fortjeneste ved å ri på meme-aksje-manien for gammeldagse fysiske bedrifter, var hedgefondforvalter Jason Mudrick på jakt etter sin neste store satsing. Han var like overrasket som noen andre over at han bestemte seg for flyvende taxier. Mudrick spesialiserer seg på kriserammede selskaper, ofte etablerte bedrifter som har falt i unåde. Men da han sent i fjor ble den største aksjonæren i en britisk oppstartsbedrift innen luftfart og tvang ut grunnleggeren, satset han på en futuristisk industri som i årevis har virket rett rundt hjørnet – men som fortsatt ikke har kommet. Selskapet, Vertical Aerospace, tar sikte på å bringe et av verdens første såkalte «elektriske vertikale start- og landingsfly» på markedet innen 2028. Flyet deres er som et batteridrevet helikopter som er mye stillere, tryggere og billigere å drifte enn det konvensjonelle motstykket, samtidig som det frakter opptil seks passasjerer og koffertene deres. Den kalles VX4 og har en rekkevidde på omtrent 160 kilometer, noe som gjør at en New Yorker kan komme til Hamptons på omtrent 40 minutter. Vertical sier at kostnaden per kilometer vil kunne konkurrere med en Uber Black, den fremste tjenesten i samkjøringsappen. Mudrick er klar over at ideen fortsatt virker usannsynlig for mange. «Jeg vokste opp med å se på Jetsons, men jeg tenkte aldri: 'Hei, en dag skal jeg være med på å lage et av de små fartøyene', sa han i et intervju.
- 26. des. 2024·Vertikal luftfart sikret 50 millioner dollar i finansiering kort før jul. Dette er en del av deres finansiering på 180 millioner til 2030-flyplanen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
100
Selg
Antall
20
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
-VWAP
Lav
-Omsetning ()
VWAP
Høy
-Lav
-Omsetning ()
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 13. mai | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 11. mars | |
2024 Årsrapport | 11. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 20. des. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 19. des. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kvartalsrapport (Q1)
38 dager siden‧48min
Nyheter og Analyser
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 13. mai | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 11. mars | |
2024 Årsrapport | 11. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 20. des. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 19. des. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 15. juni·Etter å ha sikret seg en ni-sifret fortjeneste ved å ri på meme-aksje-manien for gammeldagse fysiske bedrifter, var hedgefondforvalter Jason Mudrick på jakt etter sin neste store satsing. Han var like overrasket som noen andre over at han bestemte seg for flyvende taxier. Mudrick spesialiserer seg på kriserammede selskaper, ofte etablerte bedrifter som har falt i unåde. Men da han sent i fjor ble den største aksjonæren i en britisk oppstartsbedrift innen luftfart og tvang ut grunnleggeren, satset han på en futuristisk industri som i årevis har virket rett rundt hjørnet – men som fortsatt ikke har kommet. Selskapet, Vertical Aerospace, tar sikte på å bringe et av verdens første såkalte «elektriske vertikale start- og landingsfly» på markedet innen 2028. Flyet deres er som et batteridrevet helikopter som er mye stillere, tryggere og billigere å drifte enn det konvensjonelle motstykket, samtidig som det frakter opptil seks passasjerer og koffertene deres. Den kalles VX4 og har en rekkevidde på omtrent 160 kilometer, noe som gjør at en New Yorker kan komme til Hamptons på omtrent 40 minutter. Vertical sier at kostnaden per kilometer vil kunne konkurrere med en Uber Black, den fremste tjenesten i samkjøringsappen. Mudrick er klar over at ideen fortsatt virker usannsynlig for mange. «Jeg vokste opp med å se på Jetsons, men jeg tenkte aldri: 'Hei, en dag skal jeg være med på å lage et av de små fartøyene', sa han i et intervju.
- 10. jan.·Noen tanker om dette?15. juni·Etter å ha sikret seg en ni-sifret fortjeneste ved å ri på meme-aksje-manien for gammeldagse fysiske bedrifter, var hedgefondforvalter Jason Mudrick på jakt etter sin neste store satsing. Han var like overrasket som noen andre over at han bestemte seg for flyvende taxier. Mudrick spesialiserer seg på kriserammede selskaper, ofte etablerte bedrifter som har falt i unåde. Men da han sent i fjor ble den største aksjonæren i en britisk oppstartsbedrift innen luftfart og tvang ut grunnleggeren, satset han på en futuristisk industri som i årevis har virket rett rundt hjørnet – men som fortsatt ikke har kommet. Selskapet, Vertical Aerospace, tar sikte på å bringe et av verdens første såkalte «elektriske vertikale start- og landingsfly» på markedet innen 2028. Flyet deres er som et batteridrevet helikopter som er mye stillere, tryggere og billigere å drifte enn det konvensjonelle motstykket, samtidig som det frakter opptil seks passasjerer og koffertene deres. Den kalles VX4 og har en rekkevidde på omtrent 160 kilometer, noe som gjør at en New Yorker kan komme til Hamptons på omtrent 40 minutter. Vertical sier at kostnaden per kilometer vil kunne konkurrere med en Uber Black, den fremste tjenesten i samkjøringsappen. Mudrick er klar over at ideen fortsatt virker usannsynlig for mange. «Jeg vokste opp med å se på Jetsons, men jeg tenkte aldri: 'Hei, en dag skal jeg være med på å lage et av de små fartøyene', sa han i et intervju.
- 26. des. 2024·Vertikal luftfart sikret 50 millioner dollar i finansiering kort før jul. Dette er en del av deres finansiering på 180 millioner til 2030-flyplanen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
100
Selg
Antall
20
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
-VWAP
Lav
-Omsetning ()
VWAP
Høy
-Lav
-Omsetning ()
Meglerstatistikk
Fant ingen data