Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
Aksje
Nasdaq
EVTL
V

Vertical Aerospace

Vertical Aerospace

V
6,00USD
+2,92% (+0,17)
Ved stenging
Høy6,18
Lav5,71
Omsetning
8,8 MUSD
6,00USD
+2,92% (+0,17)
Ved stenging
Høy6,18
Lav5,71
Omsetning
8,8 MUSD
Aksje
Nasdaq
EVTL
V

Vertical Aerospace

Vertical Aerospace

V
6,00USD
+2,92% (+0,17)
Ved stenging
Høy6,18
Lav5,71
Omsetning
8,8 MUSD
6,00USD
+2,92% (+0,17)
Ved stenging
Høy6,18
Lav5,71
Omsetning
8,8 MUSD
Aksje
Nasdaq
EVTL
V

Vertical Aerospace

Vertical Aerospace

V
6,00USD
+2,92% (+0,17)
Ved stenging
Høy6,18
Lav5,71
Omsetning
8,8 MUSD
6,00USD
+2,92% (+0,17)
Ved stenging
Høy6,18
Lav5,71
Omsetning
8,8 MUSD
Kvartalsrapport (Q2)
61 dager siden49min

Ordredybde

Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
6,18
VWAP
5,98
Lav
5,71
OmsetningAntall
8,8 2 840 094
VWAP
5,98
Høy
6,18
Lav
5,71
OmsetningAntall
8,8 2 840 094

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q3)
4. nov.
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)5. aug.
2024 Generalforsamling5. aug.
2025 Kvartalsrapport (Q1)13. mai
2024 Kvartalsrapport (Q4)11. mars
2024 Årsrapport11. mars
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 18. sep. · Endret
    ·
    18. sep. · Endret
    ·
    Hvem er her for den lange sikt? Jeg snakker om 10–15 år, når dette forhåpentligvis vil bli brukt i stor skala over hele verden.
  • 16. sep.
    ·
    16. sep.
    ·
    Hva i all verden
  • 15. sep.
    ·
    15. sep.
    ·
    Ja, helt i helvete!!!
  • 15. juni
    ·
    15. juni
    ·
    Etter å ha sikret seg en ni-sifret fortjeneste ved å ri på meme-aksje-manien for gammeldagse fysiske bedrifter, var hedgefondforvalter Jason Mudrick på jakt etter sin neste store satsing. Han var like overrasket som noen andre over at han bestemte seg for flyvende taxier. Mudrick spesialiserer seg på kriserammede selskaper, ofte etablerte bedrifter som har falt i unåde. Men da han sent i fjor ble den største aksjonæren i en britisk oppstartsbedrift innen luftfart og tvang ut grunnleggeren, satset han på en futuristisk industri som i årevis har virket rett rundt hjørnet – men som fortsatt ikke har kommet. Selskapet, Vertical Aerospace, tar sikte på å bringe et av verdens første såkalte «elektriske vertikale start- og landingsfly» på markedet innen 2028. Flyet deres er som et batteridrevet helikopter som er mye stillere, tryggere og billigere å drifte enn det konvensjonelle motstykket, samtidig som det frakter opptil seks passasjerer og koffertene deres. Den kalles VX4 og har en rekkevidde på omtrent 160 kilometer, noe som gjør at en New Yorker kan komme til Hamptons på omtrent 40 minutter. Vertical sier at kostnaden per kilometer vil kunne konkurrere med en Uber Black, den fremste tjenesten i samkjøringsappen. Mudrick er klar over at ideen fortsatt virker usannsynlig for mange. «Jeg vokste opp med å se på Jetsons, men jeg tenkte aldri: 'Hei, en dag skal jeg være med på å lage et av de små fartøyene', sa han i et intervju.
  • 10. jan.
    ·
    10. jan.
    ·
    Noen tanker om dette?
    15. juni
    ·
    15. juni
    ·
    Etter å ha sikret seg en ni-sifret fortjeneste ved å ri på meme-aksje-manien for gammeldagse fysiske bedrifter, var hedgefondforvalter Jason Mudrick på jakt etter sin neste store satsing. Han var like overrasket som noen andre over at han bestemte seg for flyvende taxier. Mudrick spesialiserer seg på kriserammede selskaper, ofte etablerte bedrifter som har falt i unåde. Men da han sent i fjor ble den største aksjonæren i en britisk oppstartsbedrift innen luftfart og tvang ut grunnleggeren, satset han på en futuristisk industri som i årevis har virket rett rundt hjørnet – men som fortsatt ikke har kommet. Selskapet, Vertical Aerospace, tar sikte på å bringe et av verdens første såkalte «elektriske vertikale start- og landingsfly» på markedet innen 2028. Flyet deres er som et batteridrevet helikopter som er mye stillere, tryggere og billigere å drifte enn det konvensjonelle motstykket, samtidig som det frakter opptil seks passasjerer og koffertene deres. Den kalles VX4 og har en rekkevidde på omtrent 160 kilometer, noe som gjør at en New Yorker kan komme til Hamptons på omtrent 40 minutter. Vertical sier at kostnaden per kilometer vil kunne konkurrere med en Uber Black, den fremste tjenesten i samkjøringsappen. Mudrick er klar over at ideen fortsatt virker usannsynlig for mange. «Jeg vokste opp med å se på Jetsons, men jeg tenkte aldri: 'Hei, en dag skal jeg være med på å lage et av de små fartøyene', sa han i et intervju.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q2)
61 dager siden49min

Nyheter og Analyser

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 18. sep. · Endret
    ·
    18. sep. · Endret
    ·
    Hvem er her for den lange sikt? Jeg snakker om 10–15 år, når dette forhåpentligvis vil bli brukt i stor skala over hele verden.
  • 16. sep.
    ·
    16. sep.
    ·
    Hva i all verden
  • 15. sep.
    ·
    15. sep.
    ·
    Ja, helt i helvete!!!
  • 15. juni
    ·
    15. juni
    ·
    Etter å ha sikret seg en ni-sifret fortjeneste ved å ri på meme-aksje-manien for gammeldagse fysiske bedrifter, var hedgefondforvalter Jason Mudrick på jakt etter sin neste store satsing. Han var like overrasket som noen andre over at han bestemte seg for flyvende taxier. Mudrick spesialiserer seg på kriserammede selskaper, ofte etablerte bedrifter som har falt i unåde. Men da han sent i fjor ble den største aksjonæren i en britisk oppstartsbedrift innen luftfart og tvang ut grunnleggeren, satset han på en futuristisk industri som i årevis har virket rett rundt hjørnet – men som fortsatt ikke har kommet. Selskapet, Vertical Aerospace, tar sikte på å bringe et av verdens første såkalte «elektriske vertikale start- og landingsfly» på markedet innen 2028. Flyet deres er som et batteridrevet helikopter som er mye stillere, tryggere og billigere å drifte enn det konvensjonelle motstykket, samtidig som det frakter opptil seks passasjerer og koffertene deres. Den kalles VX4 og har en rekkevidde på omtrent 160 kilometer, noe som gjør at en New Yorker kan komme til Hamptons på omtrent 40 minutter. Vertical sier at kostnaden per kilometer vil kunne konkurrere med en Uber Black, den fremste tjenesten i samkjøringsappen. Mudrick er klar over at ideen fortsatt virker usannsynlig for mange. «Jeg vokste opp med å se på Jetsons, men jeg tenkte aldri: 'Hei, en dag skal jeg være med på å lage et av de små fartøyene', sa han i et intervju.
  • 10. jan.
    ·
    10. jan.
    ·
    Noen tanker om dette?
    15. juni
    ·
    15. juni
    ·
    Etter å ha sikret seg en ni-sifret fortjeneste ved å ri på meme-aksje-manien for gammeldagse fysiske bedrifter, var hedgefondforvalter Jason Mudrick på jakt etter sin neste store satsing. Han var like overrasket som noen andre over at han bestemte seg for flyvende taxier. Mudrick spesialiserer seg på kriserammede selskaper, ofte etablerte bedrifter som har falt i unåde. Men da han sent i fjor ble den største aksjonæren i en britisk oppstartsbedrift innen luftfart og tvang ut grunnleggeren, satset han på en futuristisk industri som i årevis har virket rett rundt hjørnet – men som fortsatt ikke har kommet. Selskapet, Vertical Aerospace, tar sikte på å bringe et av verdens første såkalte «elektriske vertikale start- og landingsfly» på markedet innen 2028. Flyet deres er som et batteridrevet helikopter som er mye stillere, tryggere og billigere å drifte enn det konvensjonelle motstykket, samtidig som det frakter opptil seks passasjerer og koffertene deres. Den kalles VX4 og har en rekkevidde på omtrent 160 kilometer, noe som gjør at en New Yorker kan komme til Hamptons på omtrent 40 minutter. Vertical sier at kostnaden per kilometer vil kunne konkurrere med en Uber Black, den fremste tjenesten i samkjøringsappen. Mudrick er klar over at ideen fortsatt virker usannsynlig for mange. «Jeg vokste opp med å se på Jetsons, men jeg tenkte aldri: 'Hei, en dag skal jeg være med på å lage et av de små fartøyene', sa han i et intervju.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
6,18
VWAP
5,98
Lav
5,71
OmsetningAntall
8,8 2 840 094
VWAP
5,98
Høy
6,18
Lav
5,71
OmsetningAntall
8,8 2 840 094

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q3)
4. nov.
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)5. aug.
2024 Generalforsamling5. aug.
2025 Kvartalsrapport (Q1)13. mai
2024 Kvartalsrapport (Q4)11. mars
2024 Årsrapport11. mars
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q2)
61 dager siden49min

Nyheter og Analyser

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q3)
4. nov.
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)5. aug.
2024 Generalforsamling5. aug.
2025 Kvartalsrapport (Q1)13. mai
2024 Kvartalsrapport (Q4)11. mars
2024 Årsrapport11. mars
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 18. sep. · Endret
    ·
    18. sep. · Endret
    ·
    Hvem er her for den lange sikt? Jeg snakker om 10–15 år, når dette forhåpentligvis vil bli brukt i stor skala over hele verden.
  • 16. sep.
    ·
    16. sep.
    ·
    Hva i all verden
  • 15. sep.
    ·
    15. sep.
    ·
    Ja, helt i helvete!!!
  • 15. juni
    ·
    15. juni
    ·
    Etter å ha sikret seg en ni-sifret fortjeneste ved å ri på meme-aksje-manien for gammeldagse fysiske bedrifter, var hedgefondforvalter Jason Mudrick på jakt etter sin neste store satsing. Han var like overrasket som noen andre over at han bestemte seg for flyvende taxier. Mudrick spesialiserer seg på kriserammede selskaper, ofte etablerte bedrifter som har falt i unåde. Men da han sent i fjor ble den største aksjonæren i en britisk oppstartsbedrift innen luftfart og tvang ut grunnleggeren, satset han på en futuristisk industri som i årevis har virket rett rundt hjørnet – men som fortsatt ikke har kommet. Selskapet, Vertical Aerospace, tar sikte på å bringe et av verdens første såkalte «elektriske vertikale start- og landingsfly» på markedet innen 2028. Flyet deres er som et batteridrevet helikopter som er mye stillere, tryggere og billigere å drifte enn det konvensjonelle motstykket, samtidig som det frakter opptil seks passasjerer og koffertene deres. Den kalles VX4 og har en rekkevidde på omtrent 160 kilometer, noe som gjør at en New Yorker kan komme til Hamptons på omtrent 40 minutter. Vertical sier at kostnaden per kilometer vil kunne konkurrere med en Uber Black, den fremste tjenesten i samkjøringsappen. Mudrick er klar over at ideen fortsatt virker usannsynlig for mange. «Jeg vokste opp med å se på Jetsons, men jeg tenkte aldri: 'Hei, en dag skal jeg være med på å lage et av de små fartøyene', sa han i et intervju.
  • 10. jan.
    ·
    10. jan.
    ·
    Noen tanker om dette?
    15. juni
    ·
    15. juni
    ·
    Etter å ha sikret seg en ni-sifret fortjeneste ved å ri på meme-aksje-manien for gammeldagse fysiske bedrifter, var hedgefondforvalter Jason Mudrick på jakt etter sin neste store satsing. Han var like overrasket som noen andre over at han bestemte seg for flyvende taxier. Mudrick spesialiserer seg på kriserammede selskaper, ofte etablerte bedrifter som har falt i unåde. Men da han sent i fjor ble den største aksjonæren i en britisk oppstartsbedrift innen luftfart og tvang ut grunnleggeren, satset han på en futuristisk industri som i årevis har virket rett rundt hjørnet – men som fortsatt ikke har kommet. Selskapet, Vertical Aerospace, tar sikte på å bringe et av verdens første såkalte «elektriske vertikale start- og landingsfly» på markedet innen 2028. Flyet deres er som et batteridrevet helikopter som er mye stillere, tryggere og billigere å drifte enn det konvensjonelle motstykket, samtidig som det frakter opptil seks passasjerer og koffertene deres. Den kalles VX4 og har en rekkevidde på omtrent 160 kilometer, noe som gjør at en New Yorker kan komme til Hamptons på omtrent 40 minutter. Vertical sier at kostnaden per kilometer vil kunne konkurrere med en Uber Black, den fremste tjenesten i samkjøringsappen. Mudrick er klar over at ideen fortsatt virker usannsynlig for mange. «Jeg vokste opp med å se på Jetsons, men jeg tenkte aldri: 'Hei, en dag skal jeg være med på å lage et av de små fartøyene', sa han i et intervju.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
6,18
VWAP
5,98
Lav
5,71
OmsetningAntall
8,8 2 840 094
VWAP
5,98
Høy
6,18
Lav
5,71
OmsetningAntall
8,8 2 840 094

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data