Kvartalsrapport (Q1)
NY
2 dager siden‧39min
0,60 USD/aksje
Ex-dag 14. juli
7,06 %
Direkteavkastning
Ordredybde
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
21,36VWAP
Lav
20,18OmsetningAntall
9,5 Mundefined911 021
VWAP
Høy
21,36Lav
20,18OmsetningAntall
9,5 Mundefined911 021
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 17. juni | |
2024 Årsrapport | 11. apr. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 27. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 26. nov. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 11. sep. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 25. feb.·Det greske rederiet Tsakos Group har hentet inn alle ni suezmax dynamisk posisjonerende to (DP2) nybygg for skytteltankere for Brasils Transpetro og vil legge inn hele bestillingen med et enkelt sørkoreansk verft i en avtale verdt over 1,3 milliarder dollar. Nybyggmeglere sa at Samsung Heavy Industries er satt til å bygge de spesialiserte fartøyene under kontrakter med Petrobras' rederiarm. De priser de 158 000 dwt-fartøyene til 146,5 millioner dollar hver. Det er ennå ikke fremkommet noen charterrate for skipene. To er planlagt levert i 2027, mens de resterende syv skal overleveres året etter. Meglere og markedsaktører uttrykte en viss overraskelse over at en enkelt reder sikret seg hele ordren på bare ett verft. De sa at det hadde vært forventninger om at ordren kunne bli delt mellom tre eiere, hver paret med et annet verft. En sa at SHI til slutt viste seg skarpest på pris, og kommenterte at denne typen fartøy er en spesialitet til skipsbyggeren. På samme måte sa nybyggobservatører at TEN, som er en erfaren aktør i denne sektoren, tydelig valgte å dykke ned i prisen og slå konkurrentene, som inkluderte flere andre greske eiere, inkludert Capital Maritime & Trading og Maran Tankers. Men en la til at det er "uvanlig" å se en enkelt eier gjøre en så massiv investering på én type skip med bare en befrakter. Både Transpetro og Tsakos Group er kontaktet om virksomheten. Rederen er oppført på Clarksons’ Shipping Intelligence Network-database som å ha tre 154 800 dwt skytteltankere på bestilling hos SHI for levering i år og i 2026. To er detaljert innleid til TotalEnergies. Den børsnoterte armen Tsakos Energy Navigation er vist å eie et par 2013-bygde skytteltankere som drives av Petrobras og Transpetro. TradeWinds rapporterte tidligere denne måneden at Transpetro hadde doblet antallet DP2 skytteltanker nybygg den planla å bestille. Petrobras-selskapet hadde tidligere sirkulert et krav om kun fire nybygg. Men virksomheten så ut til å ha beveget seg mot en konklusjon da Petrobras søkte leveringsdatoer for 2027 på skipene. Transpetro, som hadde håndtert anbudet og matchet eiere med verftsplasser, hadde tilbudt leieperioder på 15 år. SHI ser ut til å ha slått verftskonkurrentene Cosco Shipping Heavy Industry Zhoushan Shipyard (Cosco Heavy Zhoushan), HD Hyundai Heavy Industries og Hanwha Ocean for nybyggene. Rundt 10 redere skal opprinnelig ha blitt valgt til å eie og bygge fartøyene. Transpetro har tidligere sagt at de ikke kommenterer pågående anbud. Copyright: Tradewinds, rett og slett det beste!
- 28. jan. 202428. jan. 2024Det er snart tid for selvangivelse. Er Tsakos Energy Navigation innenfor eller utenfor fritaksmodellen? Bermuda registrert, men hovedkontor og management i Aten, Hellas...14. feb. 202414. feb. 2024AUeland. Det er jo helt vanvittig, anga Skatteetaten noen grunn til å unnta denne offentlighet? De skal jo følge offentlighetsloven, du kan skrive en mail til post@skatteetaten.no hvor du ber om innsyn, da er de nødt til å begrunne det. Klag når de svarer nei på ny og be om ytterligere begrunnelser (det fins "klagemaler" på nettet) svarer de nei på ny er det det bare å maile videre til Sivilombudet som ankeinstans - som er veldig glad i at slikt skal være offentlig. For deg dreier det ikke om så mye mer enn å sende to-tre enkle mailer, det er de som må stresse med paragrafer og krøkkete saksbehandlingssystem for å svare det ut.
- 31. jan. 2022 · Endret31. jan. 2022 · EndretDejligt at læse regnskab i dag... den er blevet tæsket længe men endeligt vendt rundt med nogle gode tal i ryggen. Kan den komme tilbage i tyverne?31. jan. 2022 · Endret31. jan. 2022 · EndretGanske bra, siste rapporten! Markedet liker ikke ledelsen som tapper selskapet for overskudd (ca 20 mill $ i 2020). Men det skal ikke mye oppgang i ratene til, før denne skulle, som du sier, prises godt over 20. Jeg mener nærmere 30 er rimelig, om vi får noen kvartaler med litt overskudd for selskapet, og ikke bare sjefene ;)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q1)
NY
2 dager siden‧39min
0,60 USD/aksje
Ex-dag 14. juli
7,06 %
Direkteavkastning
Nyheter og Analyser
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 25. feb.·Det greske rederiet Tsakos Group har hentet inn alle ni suezmax dynamisk posisjonerende to (DP2) nybygg for skytteltankere for Brasils Transpetro og vil legge inn hele bestillingen med et enkelt sørkoreansk verft i en avtale verdt over 1,3 milliarder dollar. Nybyggmeglere sa at Samsung Heavy Industries er satt til å bygge de spesialiserte fartøyene under kontrakter med Petrobras' rederiarm. De priser de 158 000 dwt-fartøyene til 146,5 millioner dollar hver. Det er ennå ikke fremkommet noen charterrate for skipene. To er planlagt levert i 2027, mens de resterende syv skal overleveres året etter. Meglere og markedsaktører uttrykte en viss overraskelse over at en enkelt reder sikret seg hele ordren på bare ett verft. De sa at det hadde vært forventninger om at ordren kunne bli delt mellom tre eiere, hver paret med et annet verft. En sa at SHI til slutt viste seg skarpest på pris, og kommenterte at denne typen fartøy er en spesialitet til skipsbyggeren. På samme måte sa nybyggobservatører at TEN, som er en erfaren aktør i denne sektoren, tydelig valgte å dykke ned i prisen og slå konkurrentene, som inkluderte flere andre greske eiere, inkludert Capital Maritime & Trading og Maran Tankers. Men en la til at det er "uvanlig" å se en enkelt eier gjøre en så massiv investering på én type skip med bare en befrakter. Både Transpetro og Tsakos Group er kontaktet om virksomheten. Rederen er oppført på Clarksons’ Shipping Intelligence Network-database som å ha tre 154 800 dwt skytteltankere på bestilling hos SHI for levering i år og i 2026. To er detaljert innleid til TotalEnergies. Den børsnoterte armen Tsakos Energy Navigation er vist å eie et par 2013-bygde skytteltankere som drives av Petrobras og Transpetro. TradeWinds rapporterte tidligere denne måneden at Transpetro hadde doblet antallet DP2 skytteltanker nybygg den planla å bestille. Petrobras-selskapet hadde tidligere sirkulert et krav om kun fire nybygg. Men virksomheten så ut til å ha beveget seg mot en konklusjon da Petrobras søkte leveringsdatoer for 2027 på skipene. Transpetro, som hadde håndtert anbudet og matchet eiere med verftsplasser, hadde tilbudt leieperioder på 15 år. SHI ser ut til å ha slått verftskonkurrentene Cosco Shipping Heavy Industry Zhoushan Shipyard (Cosco Heavy Zhoushan), HD Hyundai Heavy Industries og Hanwha Ocean for nybyggene. Rundt 10 redere skal opprinnelig ha blitt valgt til å eie og bygge fartøyene. Transpetro har tidligere sagt at de ikke kommenterer pågående anbud. Copyright: Tradewinds, rett og slett det beste!
- 28. jan. 202428. jan. 2024Det er snart tid for selvangivelse. Er Tsakos Energy Navigation innenfor eller utenfor fritaksmodellen? Bermuda registrert, men hovedkontor og management i Aten, Hellas...14. feb. 202414. feb. 2024AUeland. Det er jo helt vanvittig, anga Skatteetaten noen grunn til å unnta denne offentlighet? De skal jo følge offentlighetsloven, du kan skrive en mail til post@skatteetaten.no hvor du ber om innsyn, da er de nødt til å begrunne det. Klag når de svarer nei på ny og be om ytterligere begrunnelser (det fins "klagemaler" på nettet) svarer de nei på ny er det det bare å maile videre til Sivilombudet som ankeinstans - som er veldig glad i at slikt skal være offentlig. For deg dreier det ikke om så mye mer enn å sende to-tre enkle mailer, det er de som må stresse med paragrafer og krøkkete saksbehandlingssystem for å svare det ut.
- 31. jan. 2022 · Endret31. jan. 2022 · EndretDejligt at læse regnskab i dag... den er blevet tæsket længe men endeligt vendt rundt med nogle gode tal i ryggen. Kan den komme tilbage i tyverne?31. jan. 2022 · Endret31. jan. 2022 · EndretGanske bra, siste rapporten! Markedet liker ikke ledelsen som tapper selskapet for overskudd (ca 20 mill $ i 2020). Men det skal ikke mye oppgang i ratene til, før denne skulle, som du sier, prises godt over 20. Jeg mener nærmere 30 er rimelig, om vi får noen kvartaler med litt overskudd for selskapet, og ikke bare sjefene ;)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
21,36VWAP
Lav
20,18OmsetningAntall
9,5 Mundefined911 021
VWAP
Høy
21,36Lav
20,18OmsetningAntall
9,5 Mundefined911 021
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 17. juni | |
2024 Årsrapport | 11. apr. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 27. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 26. nov. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 11. sep. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kvartalsrapport (Q1)
NY
2 dager siden‧39min
Nyheter og Analyser
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 17. juni | |
2024 Årsrapport | 11. apr. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 27. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 26. nov. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 11. sep. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
0,60 USD/aksje
Ex-dag 14. juli
7,06 %
Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 25. feb.·Det greske rederiet Tsakos Group har hentet inn alle ni suezmax dynamisk posisjonerende to (DP2) nybygg for skytteltankere for Brasils Transpetro og vil legge inn hele bestillingen med et enkelt sørkoreansk verft i en avtale verdt over 1,3 milliarder dollar. Nybyggmeglere sa at Samsung Heavy Industries er satt til å bygge de spesialiserte fartøyene under kontrakter med Petrobras' rederiarm. De priser de 158 000 dwt-fartøyene til 146,5 millioner dollar hver. Det er ennå ikke fremkommet noen charterrate for skipene. To er planlagt levert i 2027, mens de resterende syv skal overleveres året etter. Meglere og markedsaktører uttrykte en viss overraskelse over at en enkelt reder sikret seg hele ordren på bare ett verft. De sa at det hadde vært forventninger om at ordren kunne bli delt mellom tre eiere, hver paret med et annet verft. En sa at SHI til slutt viste seg skarpest på pris, og kommenterte at denne typen fartøy er en spesialitet til skipsbyggeren. På samme måte sa nybyggobservatører at TEN, som er en erfaren aktør i denne sektoren, tydelig valgte å dykke ned i prisen og slå konkurrentene, som inkluderte flere andre greske eiere, inkludert Capital Maritime & Trading og Maran Tankers. Men en la til at det er "uvanlig" å se en enkelt eier gjøre en så massiv investering på én type skip med bare en befrakter. Både Transpetro og Tsakos Group er kontaktet om virksomheten. Rederen er oppført på Clarksons’ Shipping Intelligence Network-database som å ha tre 154 800 dwt skytteltankere på bestilling hos SHI for levering i år og i 2026. To er detaljert innleid til TotalEnergies. Den børsnoterte armen Tsakos Energy Navigation er vist å eie et par 2013-bygde skytteltankere som drives av Petrobras og Transpetro. TradeWinds rapporterte tidligere denne måneden at Transpetro hadde doblet antallet DP2 skytteltanker nybygg den planla å bestille. Petrobras-selskapet hadde tidligere sirkulert et krav om kun fire nybygg. Men virksomheten så ut til å ha beveget seg mot en konklusjon da Petrobras søkte leveringsdatoer for 2027 på skipene. Transpetro, som hadde håndtert anbudet og matchet eiere med verftsplasser, hadde tilbudt leieperioder på 15 år. SHI ser ut til å ha slått verftskonkurrentene Cosco Shipping Heavy Industry Zhoushan Shipyard (Cosco Heavy Zhoushan), HD Hyundai Heavy Industries og Hanwha Ocean for nybyggene. Rundt 10 redere skal opprinnelig ha blitt valgt til å eie og bygge fartøyene. Transpetro har tidligere sagt at de ikke kommenterer pågående anbud. Copyright: Tradewinds, rett og slett det beste!
- 28. jan. 202428. jan. 2024Det er snart tid for selvangivelse. Er Tsakos Energy Navigation innenfor eller utenfor fritaksmodellen? Bermuda registrert, men hovedkontor og management i Aten, Hellas...14. feb. 202414. feb. 2024AUeland. Det er jo helt vanvittig, anga Skatteetaten noen grunn til å unnta denne offentlighet? De skal jo følge offentlighetsloven, du kan skrive en mail til post@skatteetaten.no hvor du ber om innsyn, da er de nødt til å begrunne det. Klag når de svarer nei på ny og be om ytterligere begrunnelser (det fins "klagemaler" på nettet) svarer de nei på ny er det det bare å maile videre til Sivilombudet som ankeinstans - som er veldig glad i at slikt skal være offentlig. For deg dreier det ikke om så mye mer enn å sende to-tre enkle mailer, det er de som må stresse med paragrafer og krøkkete saksbehandlingssystem for å svare det ut.
- 31. jan. 2022 · Endret31. jan. 2022 · EndretDejligt at læse regnskab i dag... den er blevet tæsket længe men endeligt vendt rundt med nogle gode tal i ryggen. Kan den komme tilbage i tyverne?31. jan. 2022 · Endret31. jan. 2022 · EndretGanske bra, siste rapporten! Markedet liker ikke ledelsen som tapper selskapet for overskudd (ca 20 mill $ i 2020). Men det skal ikke mye oppgang i ratene til, før denne skulle, som du sier, prises godt over 20. Jeg mener nærmere 30 er rimelig, om vi får noen kvartaler med litt overskudd for selskapet, og ikke bare sjefene ;)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
21,36VWAP
Lav
20,18OmsetningAntall
9,5 Mundefined911 021
VWAP
Høy
21,36Lav
20,18OmsetningAntall
9,5 Mundefined911 021
Meglerstatistikk
Fant ingen data