Kvartalsrapport (Q1)
Kun PDF
72 dager siden
Ordredybde
First North Denmark
Antall
Kjøp
555
Selg
Antall
80
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
86 | - | - | ||
200 | - | - | ||
81 | - | - | ||
1 | - | - | ||
111 | - | - |
Høy
13,05VWAP
Lav
12,55OmsetningAntall
0,1 9 856
VWAP
Høy
13,05Lav
12,55OmsetningAntall
0,1 9 856
Meglerstatistikk
Mest nettokjøp
Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 9 941 | 9 941 | 0 | 0 |
Mest nettosalg
Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 9 941 | 9 941 | 0 | 0 |
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 19. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 5. mai | |
2024 Generalforsamling | 8. apr. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 11. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 24. okt. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 14. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 9. juli·Jeg håper vi passerer 18 før uken er omme!11. juli·Det er litt vanskelig å ta det seriøst når du ikke begrunner hvorfor det skal nå 18? Med dagens pris betaler du allerede en høy pris for selskapet.11. juli·Det hindret deg ikke i å komme med en negativ kommentar – hvis du kommer over en slik situasjon i fremtiden, vil jeg foreslå at du, som kaffedrikker, kommer med en positiv kommentar! – eller i det minste utdyper kommentaren din – det viktigste er at folk selvfølgelig skal skrive det de vil og mener på denne siden!
- 9. juli·Hva i all verden skjer med disse betydelige daglige økningene? 😊9. juli·Hvis man skulle ekstrapolere skikkelig hardt ut fra kunngjøringen om å stoppe tilbakekjøp av aksjer, sier Trophy sannsynligvis: Hvis vi bruker 1 million ekstra hver måned på markedsføring, og vi har en overlapping på 6 måneder fra pengene går ut til pengene kommer inn, kan vi gjøre det uten å påvirke veiledningen for årets resultat – og vi ønsker også å beskytte oss selv ved å beholde den nåværende likviditeten for ikke å påvirke kontantbeholdningen vår til mulige oppkjøp. Så noe sånt som at vi kan kaste 6 millioner (6 måneder x 1 million) etter markedsføring, og hvis effektene er 6 måneder forsinket, oppfyller vi fortsatt veiledningen vår. Etter min mening er det et relativt sterkt signal, hvis du leser det på den måten.9. juli·Så jeg tror de ville ha formulert det mer slik: «Vi ønsker å opprettholde likviditet for potensielle oppkjøp.» Noe som ville betydd at de ikke ville ha posisjonert seg for å kaste penger på reklame for å unngå å kaste penger på sine egne aksjer.
- 5. juli·Er det noen som kan svare på følgende spørsmål: 1. Jeg synes det var fornuftig at de stoppet tilbakekjøpsprogrammet for aksjer og i stedet investerte likviditeten i ØKT markedsføring. Er det ikke riktig at økt markedsføring, i alle andre henseender, vil gi større inntekter enn kostnadene knyttet til markedsføring? (Og dermed en økt bunnlinje) Og slik de markedsfører seg selv, kan de også raskt se effekten på antall nedlastinger/nye kunder og dermed på inntektene? 2. Er det ikke riktig forstått at Trophy Games ikke har noen ekstra DRIFTSKOSTNADER eller andre utgifter hvis det plutselig er for eksempel 50 000 flere nedlastinger? Med andre ord, hvis det plutselig er en ekstraordinær interesse for et spill = ekstraordinært antall nedlastinger, så kan bunnlinjen plutselig øke ganske, ganske dramatisk?? (Og derfra og et tilsvarende hopp i aksjekursen)7. juli·1: Ja, det stemmer – hvis et selskap investerer i markedsføring, antas det at nettoinntekten (dvs. minus markedsføringskostnader og variable kostnader for initiativet) vil føre til økt bunnlinje. 2: Det vil være økte kostnader for servere, kundeservice osv., men for spillutviklere er disse kostnadene vanligvis ikke veldig store. De primære kostnadene er i utvikling og vedlikehold av spill, og disse kostnadene vil ikke øke. Derfor vil et økt antall spillere, alt annet likt, også føre til betydelig bedre marginer.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q1)
Kun PDF
72 dager siden
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 9. juli·Jeg håper vi passerer 18 før uken er omme!11. juli·Det er litt vanskelig å ta det seriøst når du ikke begrunner hvorfor det skal nå 18? Med dagens pris betaler du allerede en høy pris for selskapet.11. juli·Det hindret deg ikke i å komme med en negativ kommentar – hvis du kommer over en slik situasjon i fremtiden, vil jeg foreslå at du, som kaffedrikker, kommer med en positiv kommentar! – eller i det minste utdyper kommentaren din – det viktigste er at folk selvfølgelig skal skrive det de vil og mener på denne siden!
- 9. juli·Hva i all verden skjer med disse betydelige daglige økningene? 😊9. juli·Hvis man skulle ekstrapolere skikkelig hardt ut fra kunngjøringen om å stoppe tilbakekjøp av aksjer, sier Trophy sannsynligvis: Hvis vi bruker 1 million ekstra hver måned på markedsføring, og vi har en overlapping på 6 måneder fra pengene går ut til pengene kommer inn, kan vi gjøre det uten å påvirke veiledningen for årets resultat – og vi ønsker også å beskytte oss selv ved å beholde den nåværende likviditeten for ikke å påvirke kontantbeholdningen vår til mulige oppkjøp. Så noe sånt som at vi kan kaste 6 millioner (6 måneder x 1 million) etter markedsføring, og hvis effektene er 6 måneder forsinket, oppfyller vi fortsatt veiledningen vår. Etter min mening er det et relativt sterkt signal, hvis du leser det på den måten.9. juli·Så jeg tror de ville ha formulert det mer slik: «Vi ønsker å opprettholde likviditet for potensielle oppkjøp.» Noe som ville betydd at de ikke ville ha posisjonert seg for å kaste penger på reklame for å unngå å kaste penger på sine egne aksjer.
- 5. juli·Er det noen som kan svare på følgende spørsmål: 1. Jeg synes det var fornuftig at de stoppet tilbakekjøpsprogrammet for aksjer og i stedet investerte likviditeten i ØKT markedsføring. Er det ikke riktig at økt markedsføring, i alle andre henseender, vil gi større inntekter enn kostnadene knyttet til markedsføring? (Og dermed en økt bunnlinje) Og slik de markedsfører seg selv, kan de også raskt se effekten på antall nedlastinger/nye kunder og dermed på inntektene? 2. Er det ikke riktig forstått at Trophy Games ikke har noen ekstra DRIFTSKOSTNADER eller andre utgifter hvis det plutselig er for eksempel 50 000 flere nedlastinger? Med andre ord, hvis det plutselig er en ekstraordinær interesse for et spill = ekstraordinært antall nedlastinger, så kan bunnlinjen plutselig øke ganske, ganske dramatisk?? (Og derfra og et tilsvarende hopp i aksjekursen)7. juli·1: Ja, det stemmer – hvis et selskap investerer i markedsføring, antas det at nettoinntekten (dvs. minus markedsføringskostnader og variable kostnader for initiativet) vil føre til økt bunnlinje. 2: Det vil være økte kostnader for servere, kundeservice osv., men for spillutviklere er disse kostnadene vanligvis ikke veldig store. De primære kostnadene er i utvikling og vedlikehold av spill, og disse kostnadene vil ikke øke. Derfor vil et økt antall spillere, alt annet likt, også føre til betydelig bedre marginer.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
First North Denmark
Antall
Kjøp
555
Selg
Antall
80
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
86 | - | - | ||
200 | - | - | ||
81 | - | - | ||
1 | - | - | ||
111 | - | - |
Høy
13,05VWAP
Lav
12,55OmsetningAntall
0,1 9 856
VWAP
Høy
13,05Lav
12,55OmsetningAntall
0,1 9 856
Meglerstatistikk
Mest nettokjøp
Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 9 941 | 9 941 | 0 | 0 |
Mest nettosalg
Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 9 941 | 9 941 | 0 | 0 |
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 19. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 5. mai | |
2024 Generalforsamling | 8. apr. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 11. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 24. okt. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 14. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kvartalsrapport (Q1)
Kun PDF
72 dager siden
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 19. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 5. mai | |
2024 Generalforsamling | 8. apr. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 11. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 24. okt. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 14. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 9. juli·Jeg håper vi passerer 18 før uken er omme!11. juli·Det er litt vanskelig å ta det seriøst når du ikke begrunner hvorfor det skal nå 18? Med dagens pris betaler du allerede en høy pris for selskapet.11. juli·Det hindret deg ikke i å komme med en negativ kommentar – hvis du kommer over en slik situasjon i fremtiden, vil jeg foreslå at du, som kaffedrikker, kommer med en positiv kommentar! – eller i det minste utdyper kommentaren din – det viktigste er at folk selvfølgelig skal skrive det de vil og mener på denne siden!
- 9. juli·Hva i all verden skjer med disse betydelige daglige økningene? 😊9. juli·Hvis man skulle ekstrapolere skikkelig hardt ut fra kunngjøringen om å stoppe tilbakekjøp av aksjer, sier Trophy sannsynligvis: Hvis vi bruker 1 million ekstra hver måned på markedsføring, og vi har en overlapping på 6 måneder fra pengene går ut til pengene kommer inn, kan vi gjøre det uten å påvirke veiledningen for årets resultat – og vi ønsker også å beskytte oss selv ved å beholde den nåværende likviditeten for ikke å påvirke kontantbeholdningen vår til mulige oppkjøp. Så noe sånt som at vi kan kaste 6 millioner (6 måneder x 1 million) etter markedsføring, og hvis effektene er 6 måneder forsinket, oppfyller vi fortsatt veiledningen vår. Etter min mening er det et relativt sterkt signal, hvis du leser det på den måten.9. juli·Så jeg tror de ville ha formulert det mer slik: «Vi ønsker å opprettholde likviditet for potensielle oppkjøp.» Noe som ville betydd at de ikke ville ha posisjonert seg for å kaste penger på reklame for å unngå å kaste penger på sine egne aksjer.
- 5. juli·Er det noen som kan svare på følgende spørsmål: 1. Jeg synes det var fornuftig at de stoppet tilbakekjøpsprogrammet for aksjer og i stedet investerte likviditeten i ØKT markedsføring. Er det ikke riktig at økt markedsføring, i alle andre henseender, vil gi større inntekter enn kostnadene knyttet til markedsføring? (Og dermed en økt bunnlinje) Og slik de markedsfører seg selv, kan de også raskt se effekten på antall nedlastinger/nye kunder og dermed på inntektene? 2. Er det ikke riktig forstått at Trophy Games ikke har noen ekstra DRIFTSKOSTNADER eller andre utgifter hvis det plutselig er for eksempel 50 000 flere nedlastinger? Med andre ord, hvis det plutselig er en ekstraordinær interesse for et spill = ekstraordinært antall nedlastinger, så kan bunnlinjen plutselig øke ganske, ganske dramatisk?? (Og derfra og et tilsvarende hopp i aksjekursen)7. juli·1: Ja, det stemmer – hvis et selskap investerer i markedsføring, antas det at nettoinntekten (dvs. minus markedsføringskostnader og variable kostnader for initiativet) vil føre til økt bunnlinje. 2: Det vil være økte kostnader for servere, kundeservice osv., men for spillutviklere er disse kostnadene vanligvis ikke veldig store. De primære kostnadene er i utvikling og vedlikehold av spill, og disse kostnadene vil ikke øke. Derfor vil et økt antall spillere, alt annet likt, også føre til betydelig bedre marginer.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
First North Denmark
Antall
Kjøp
555
Selg
Antall
80
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
86 | - | - | ||
200 | - | - | ||
81 | - | - | ||
1 | - | - | ||
111 | - | - |
Høy
13,05VWAP
Lav
12,55OmsetningAntall
0,1 9 856
VWAP
Høy
13,05Lav
12,55OmsetningAntall
0,1 9 856
Meglerstatistikk
Mest nettokjøp
Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 9 941 | 9 941 | 0 | 0 |
Mest nettosalg
Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 9 941 | 9 941 | 0 | 0 |