Kvartalsrapport (Q2)
46 dager siden‧36min
Ordredybde
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
10,11VWAP
Lav
9,8OmsetningAntall
24,9 Mundefined2 514 287
VWAP
Høy
10,11Lav
9,8OmsetningAntall
24,9 Mundefined2 514 287
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 7. mai | |
2025 Generalforsamling | 11. mars | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 6. feb. | |
2024 Årsrapport | 15. nov. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 13. nov. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 23. aug. 2024·Finwire 15. august Høyttalerspesialist Sonos sier opp 100 ansatte mens appkrisen fortsetter, ifølge en pressemelding. Kuttene omfatter 6 prosent av de ansatte og rammer divisjoner i hele selskapet. Selskapet forventer å pådra seg restruktureringskostnader og andre relaterte kostnader på omtrent $9-12 millioner, med $6-8 millioner knyttet til sluttvederlag. Sonos fortsetter å kjempe med kjølvannet av den "katastrofale" redesignen av appen. I forrige uke kommuniserte selskapet at det å fikse appen er dens høyeste prioritet. "Vi tok den vanskelige beslutningen om å si farvel til ca. 100 teammedlemmer som representerte 6 prosent av selskapet. Dette var en vanskelig, men nødvendig handling for å sikre fortsatt, meningsfull investering i Sonos' produktpipeline, samtidig som det skapes forutsetninger for langsiktig suksess for Sonos ", sier administrerende direktør Patrick Spence" Hvorfor er ikke administrerende direktør Patrick Spence, som er til syvende og sist ansvarlig for debakelen, den første som forlater!!???
- 8. aug. 2024·Hentet i dag fra svenske Dagens Industri ” I begynnelsen av mai rullet Sonos ut en oppdatering til appen sin som skulle forbedre opplevelsen for brukere av selskapets høyttalere. Den nye programvaren viste seg imidlertid å være ufullstendig og har resultert i mange problemer for kundene. Brukere har ikke vært i stand til å koble til høyttalerne sine, og i noen tilfeller har de mistet funksjonen helt, ifølge Wall Street Journal. Enkelte steder har problemene vedvart i flere måneder, og i forbindelse med delrapporten som ble sluppet sent onsdag kveld, innrømmet administrerende direktør Patrick Spence at app-debakelen har satt virksomheten i bakken. Under rapportkonferansen sa han blant annet at fiaskoen har blitt en motvind for produktsalget, ikke minst på grunn av alle de kritiske anmeldelsene som har regnet ned over selskapet. Sonos har også utsatt lanseringen av to nye produkter til problemene er løst Sonos er dermed tvunget til å senke inntektsprognosen for hele året. Selskapet hadde tidligere forventet inntekter på 1,6-1,7 milliarder dollar i inneværende regnskapsår, men nå senkes den veiledningen til 1,5-1,52 milliarder dollar. Det ville bety negativ omsetningsvekst for andre år på rad.» Vel..ikke så uventet som jeg sa😊 Håper virkelig de fikser dritten snart før alle mister selvtilliten
- 3. juli 2024·Solgte hele beholdningen da jeg, som alle andre, oppdaget hvor fullstendig bedrøvelig den nye appen er. Ingen kommer til å kjøpe nye Sonos-produkter så lenge programvaren ikke fungerer. Takknemlig for at jeg kom meg ut i tide.
- 16. juni 2024·Den siste måneden skal nedgangen ha vært på grunn av den forferdelige oppdateringen av Sonos-appen. Brukere over hele verden er rasende over utviklernes kjepphest med å gi ut en dårlig BETA-versjon som offisiell Jeg er en av dem😊18. juni 2024·Helt enig. Men jeg lurer på om de jobber på høytrykk for å snu utviklingen. Jeg klaget også direkte til dem etter å ha kjøpt noen av produktene deres, og ble deretter kompensert for det. Så de er 100% klar over det. På tide å kjøpe? hmm
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q2)
46 dager siden‧36min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 23. aug. 2024·Finwire 15. august Høyttalerspesialist Sonos sier opp 100 ansatte mens appkrisen fortsetter, ifølge en pressemelding. Kuttene omfatter 6 prosent av de ansatte og rammer divisjoner i hele selskapet. Selskapet forventer å pådra seg restruktureringskostnader og andre relaterte kostnader på omtrent $9-12 millioner, med $6-8 millioner knyttet til sluttvederlag. Sonos fortsetter å kjempe med kjølvannet av den "katastrofale" redesignen av appen. I forrige uke kommuniserte selskapet at det å fikse appen er dens høyeste prioritet. "Vi tok den vanskelige beslutningen om å si farvel til ca. 100 teammedlemmer som representerte 6 prosent av selskapet. Dette var en vanskelig, men nødvendig handling for å sikre fortsatt, meningsfull investering i Sonos' produktpipeline, samtidig som det skapes forutsetninger for langsiktig suksess for Sonos ", sier administrerende direktør Patrick Spence" Hvorfor er ikke administrerende direktør Patrick Spence, som er til syvende og sist ansvarlig for debakelen, den første som forlater!!???
- 8. aug. 2024·Hentet i dag fra svenske Dagens Industri ” I begynnelsen av mai rullet Sonos ut en oppdatering til appen sin som skulle forbedre opplevelsen for brukere av selskapets høyttalere. Den nye programvaren viste seg imidlertid å være ufullstendig og har resultert i mange problemer for kundene. Brukere har ikke vært i stand til å koble til høyttalerne sine, og i noen tilfeller har de mistet funksjonen helt, ifølge Wall Street Journal. Enkelte steder har problemene vedvart i flere måneder, og i forbindelse med delrapporten som ble sluppet sent onsdag kveld, innrømmet administrerende direktør Patrick Spence at app-debakelen har satt virksomheten i bakken. Under rapportkonferansen sa han blant annet at fiaskoen har blitt en motvind for produktsalget, ikke minst på grunn av alle de kritiske anmeldelsene som har regnet ned over selskapet. Sonos har også utsatt lanseringen av to nye produkter til problemene er løst Sonos er dermed tvunget til å senke inntektsprognosen for hele året. Selskapet hadde tidligere forventet inntekter på 1,6-1,7 milliarder dollar i inneværende regnskapsår, men nå senkes den veiledningen til 1,5-1,52 milliarder dollar. Det ville bety negativ omsetningsvekst for andre år på rad.» Vel..ikke så uventet som jeg sa😊 Håper virkelig de fikser dritten snart før alle mister selvtilliten
- 3. juli 2024·Solgte hele beholdningen da jeg, som alle andre, oppdaget hvor fullstendig bedrøvelig den nye appen er. Ingen kommer til å kjøpe nye Sonos-produkter så lenge programvaren ikke fungerer. Takknemlig for at jeg kom meg ut i tide.
- 16. juni 2024·Den siste måneden skal nedgangen ha vært på grunn av den forferdelige oppdateringen av Sonos-appen. Brukere over hele verden er rasende over utviklernes kjepphest med å gi ut en dårlig BETA-versjon som offisiell Jeg er en av dem😊18. juni 2024·Helt enig. Men jeg lurer på om de jobber på høytrykk for å snu utviklingen. Jeg klaget også direkte til dem etter å ha kjøpt noen av produktene deres, og ble deretter kompensert for det. Så de er 100% klar over det. På tide å kjøpe? hmm
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
10,11VWAP
Lav
9,8OmsetningAntall
24,9 Mundefined2 514 287
VWAP
Høy
10,11Lav
9,8OmsetningAntall
24,9 Mundefined2 514 287
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 7. mai | |
2025 Generalforsamling | 11. mars | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 6. feb. | |
2024 Årsrapport | 15. nov. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 13. nov. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kvartalsrapport (Q2)
46 dager siden‧36min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 7. mai | |
2025 Generalforsamling | 11. mars | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 6. feb. | |
2024 Årsrapport | 15. nov. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 13. nov. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 23. aug. 2024·Finwire 15. august Høyttalerspesialist Sonos sier opp 100 ansatte mens appkrisen fortsetter, ifølge en pressemelding. Kuttene omfatter 6 prosent av de ansatte og rammer divisjoner i hele selskapet. Selskapet forventer å pådra seg restruktureringskostnader og andre relaterte kostnader på omtrent $9-12 millioner, med $6-8 millioner knyttet til sluttvederlag. Sonos fortsetter å kjempe med kjølvannet av den "katastrofale" redesignen av appen. I forrige uke kommuniserte selskapet at det å fikse appen er dens høyeste prioritet. "Vi tok den vanskelige beslutningen om å si farvel til ca. 100 teammedlemmer som representerte 6 prosent av selskapet. Dette var en vanskelig, men nødvendig handling for å sikre fortsatt, meningsfull investering i Sonos' produktpipeline, samtidig som det skapes forutsetninger for langsiktig suksess for Sonos ", sier administrerende direktør Patrick Spence" Hvorfor er ikke administrerende direktør Patrick Spence, som er til syvende og sist ansvarlig for debakelen, den første som forlater!!???
- 8. aug. 2024·Hentet i dag fra svenske Dagens Industri ” I begynnelsen av mai rullet Sonos ut en oppdatering til appen sin som skulle forbedre opplevelsen for brukere av selskapets høyttalere. Den nye programvaren viste seg imidlertid å være ufullstendig og har resultert i mange problemer for kundene. Brukere har ikke vært i stand til å koble til høyttalerne sine, og i noen tilfeller har de mistet funksjonen helt, ifølge Wall Street Journal. Enkelte steder har problemene vedvart i flere måneder, og i forbindelse med delrapporten som ble sluppet sent onsdag kveld, innrømmet administrerende direktør Patrick Spence at app-debakelen har satt virksomheten i bakken. Under rapportkonferansen sa han blant annet at fiaskoen har blitt en motvind for produktsalget, ikke minst på grunn av alle de kritiske anmeldelsene som har regnet ned over selskapet. Sonos har også utsatt lanseringen av to nye produkter til problemene er løst Sonos er dermed tvunget til å senke inntektsprognosen for hele året. Selskapet hadde tidligere forventet inntekter på 1,6-1,7 milliarder dollar i inneværende regnskapsår, men nå senkes den veiledningen til 1,5-1,52 milliarder dollar. Det ville bety negativ omsetningsvekst for andre år på rad.» Vel..ikke så uventet som jeg sa😊 Håper virkelig de fikser dritten snart før alle mister selvtilliten
- 3. juli 2024·Solgte hele beholdningen da jeg, som alle andre, oppdaget hvor fullstendig bedrøvelig den nye appen er. Ingen kommer til å kjøpe nye Sonos-produkter så lenge programvaren ikke fungerer. Takknemlig for at jeg kom meg ut i tide.
- 16. juni 2024·Den siste måneden skal nedgangen ha vært på grunn av den forferdelige oppdateringen av Sonos-appen. Brukere over hele verden er rasende over utviklernes kjepphest med å gi ut en dårlig BETA-versjon som offisiell Jeg er en av dem😊18. juni 2024·Helt enig. Men jeg lurer på om de jobber på høytrykk for å snu utviklingen. Jeg klaget også direkte til dem etter å ha kjøpt noen av produktene deres, og ble deretter kompensert for det. Så de er 100% klar over det. På tide å kjøpe? hmm
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
10,11VWAP
Lav
9,8OmsetningAntall
24,9 Mundefined2 514 287
VWAP
Høy
10,11Lav
9,8OmsetningAntall
24,9 Mundefined2 514 287
Meglerstatistikk
Fant ingen data