Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

S

Sagtec Global

S

Sagtec Global

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2025 Q4-rapport
55 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q1-rapport
8. juli
Historisk
2025 Q4-rapport
29. apr.
2025 Q3-rapport
9. sep. 2025
2025 Q2-rapport
21. juli 2025
2024 Q4-rapport
30. apr. 2025

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 30. apr.
    ·
    Jeg mistenker ja!Sammenlignet med år 2024 inntekt +49%.Går selskapet fremover?
    for 18 t siden
    Innside
  • 4. nov. 2025
    Og neste runner up 😊☝️😁
  • 12. sep. 2025
    KUALA LUMPUR, Malaysia, Sept. 09, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) -- Sagtec Global Limited (NASDAQ: SAGT) (“Sagtec” or the “Company”), a next-generation provider of customizable AI, robotics, and automation platforms, today issued financial guidance for the third quarter ending September 30, 2025. The Company expects to deliver revenue of approximately US$17.9 million, representing a 219% increase compared to US$5.6 million in Q3 2024 Ja, jeg tror denne vil vokse og levere gode resultater. De leverer i hvert fall nå. Den går litt under radaren, så det er jo bra for dem som har oppdaget aksjen allerede nå.
    18. sep. 2025 · Endret
    Jeg skriver jo hvorfor. Men for å gi deg litt flere detaljer, så er jeg godt fornøyd med ca 7% på 2 dager når jeg går inn med et høyt beløp i en aksje. Jeg sitter med Investtech og ser at det er en motstand som kommer noe lenger opp - da vil ikke jeg være med så lenge. Da tar jeg gevinsten og er fornøyd. Det kommer opp hva jeg har gjort dagen etter - noen ganger skriver jeg det samme dag hvis jeg husker det. Prøver å være så transparent så mulig her inne. Alt ligger jo oppi dagen her (både aktiviteten og porteføljen). Men som sagt, EVgo har jeg troen på, men jeg er kjapp med å ta flere gevinster på vei opp. Så jeg litt inn og ut av diverse aksjer. Det har dessuten lønnet seg for meg i det lange løp👍😊
  • 28. aug. 2025
    ·
    Hva tenker folk om denne aksjen om 3-5 år?
  • 17. aug. 2025
    Hva tenker dere om inngang her?
    17. aug. 2025
    Jeg tenker at det er stor sannsynlighet for at GRRR vil holde seg i området mellom 15 og 25 i noe tid (middels lang sikt). Det er nok mulig at evt. positive meldinger vil presse kursen opp mot motstanden på $25 og evt bryte gjennom denne. På den andre siden kan kursen falle under støtten på $15 hvis det kommer noe dritt fra selskapet fremover. Det er en veldig volatil aksje som en må ha litt tålmodighet med. Den svinger en del fra dag til dag. Akkurat nå er volumbalansen negativ og RSI lav. Behøver ikke å bety så mye dette. Det er nok ventet en del nyheter fremover nå, jeg tror at en vil høste av denne aksjen med litt tålmodighet og vente ut meldinger fra dem. Og så er det ikke så dumt å selge etter 1-2 timer når den kjøres oppover - den vil som oftest komme litt ned igjen. Og derfra enda lenger ned hvis det er stille lenge (meldingstørke). Det er mange tradere verden over som tjener skikkelig mye pæng på denne. Hvorfor ikke prøve litt selv..
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q4-rapport
55 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 30. apr.
    ·
    Jeg mistenker ja!Sammenlignet med år 2024 inntekt +49%.Går selskapet fremover?
    for 18 t siden
    Innside
  • 4. nov. 2025
    Og neste runner up 😊☝️😁
  • 12. sep. 2025
    KUALA LUMPUR, Malaysia, Sept. 09, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) -- Sagtec Global Limited (NASDAQ: SAGT) (“Sagtec” or the “Company”), a next-generation provider of customizable AI, robotics, and automation platforms, today issued financial guidance for the third quarter ending September 30, 2025. The Company expects to deliver revenue of approximately US$17.9 million, representing a 219% increase compared to US$5.6 million in Q3 2024 Ja, jeg tror denne vil vokse og levere gode resultater. De leverer i hvert fall nå. Den går litt under radaren, så det er jo bra for dem som har oppdaget aksjen allerede nå.
    18. sep. 2025 · Endret
    Jeg skriver jo hvorfor. Men for å gi deg litt flere detaljer, så er jeg godt fornøyd med ca 7% på 2 dager når jeg går inn med et høyt beløp i en aksje. Jeg sitter med Investtech og ser at det er en motstand som kommer noe lenger opp - da vil ikke jeg være med så lenge. Da tar jeg gevinsten og er fornøyd. Det kommer opp hva jeg har gjort dagen etter - noen ganger skriver jeg det samme dag hvis jeg husker det. Prøver å være så transparent så mulig her inne. Alt ligger jo oppi dagen her (både aktiviteten og porteføljen). Men som sagt, EVgo har jeg troen på, men jeg er kjapp med å ta flere gevinster på vei opp. Så jeg litt inn og ut av diverse aksjer. Det har dessuten lønnet seg for meg i det lange løp👍😊
  • 28. aug. 2025
    ·
    Hva tenker folk om denne aksjen om 3-5 år?
  • 17. aug. 2025
    Hva tenker dere om inngang her?
    17. aug. 2025
    Jeg tenker at det er stor sannsynlighet for at GRRR vil holde seg i området mellom 15 og 25 i noe tid (middels lang sikt). Det er nok mulig at evt. positive meldinger vil presse kursen opp mot motstanden på $25 og evt bryte gjennom denne. På den andre siden kan kursen falle under støtten på $15 hvis det kommer noe dritt fra selskapet fremover. Det er en veldig volatil aksje som en må ha litt tålmodighet med. Den svinger en del fra dag til dag. Akkurat nå er volumbalansen negativ og RSI lav. Behøver ikke å bety så mye dette. Det er nok ventet en del nyheter fremover nå, jeg tror at en vil høste av denne aksjen med litt tålmodighet og vente ut meldinger fra dem. Og så er det ikke så dumt å selge etter 1-2 timer når den kjøres oppover - den vil som oftest komme litt ned igjen. Og derfra enda lenger ned hvis det er stille lenge (meldingstørke). Det er mange tradere verden over som tjener skikkelig mye pæng på denne. Hvorfor ikke prøve litt selv..
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q1-rapport
8. juli
Historisk
2025 Q4-rapport
29. apr.
2025 Q3-rapport
9. sep. 2025
2025 Q2-rapport
21. juli 2025
2024 Q4-rapport
30. apr. 2025

Relaterte produkter

2025 Q4-rapport
55 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q1-rapport
8. juli
Historisk
2025 Q4-rapport
29. apr.
2025 Q3-rapport
9. sep. 2025
2025 Q2-rapport
21. juli 2025
2024 Q4-rapport
30. apr. 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 30. apr.
    ·
    Jeg mistenker ja!Sammenlignet med år 2024 inntekt +49%.Går selskapet fremover?
    for 18 t siden
    Innside
  • 4. nov. 2025
    Og neste runner up 😊☝️😁
  • 12. sep. 2025
    KUALA LUMPUR, Malaysia, Sept. 09, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) -- Sagtec Global Limited (NASDAQ: SAGT) (“Sagtec” or the “Company”), a next-generation provider of customizable AI, robotics, and automation platforms, today issued financial guidance for the third quarter ending September 30, 2025. The Company expects to deliver revenue of approximately US$17.9 million, representing a 219% increase compared to US$5.6 million in Q3 2024 Ja, jeg tror denne vil vokse og levere gode resultater. De leverer i hvert fall nå. Den går litt under radaren, så det er jo bra for dem som har oppdaget aksjen allerede nå.
    18. sep. 2025 · Endret
    Jeg skriver jo hvorfor. Men for å gi deg litt flere detaljer, så er jeg godt fornøyd med ca 7% på 2 dager når jeg går inn med et høyt beløp i en aksje. Jeg sitter med Investtech og ser at det er en motstand som kommer noe lenger opp - da vil ikke jeg være med så lenge. Da tar jeg gevinsten og er fornøyd. Det kommer opp hva jeg har gjort dagen etter - noen ganger skriver jeg det samme dag hvis jeg husker det. Prøver å være så transparent så mulig her inne. Alt ligger jo oppi dagen her (både aktiviteten og porteføljen). Men som sagt, EVgo har jeg troen på, men jeg er kjapp med å ta flere gevinster på vei opp. Så jeg litt inn og ut av diverse aksjer. Det har dessuten lønnet seg for meg i det lange løp👍😊
  • 28. aug. 2025
    ·
    Hva tenker folk om denne aksjen om 3-5 år?
  • 17. aug. 2025
    Hva tenker dere om inngang her?
    17. aug. 2025
    Jeg tenker at det er stor sannsynlighet for at GRRR vil holde seg i området mellom 15 og 25 i noe tid (middels lang sikt). Det er nok mulig at evt. positive meldinger vil presse kursen opp mot motstanden på $25 og evt bryte gjennom denne. På den andre siden kan kursen falle under støtten på $15 hvis det kommer noe dritt fra selskapet fremover. Det er en veldig volatil aksje som en må ha litt tålmodighet med. Den svinger en del fra dag til dag. Akkurat nå er volumbalansen negativ og RSI lav. Behøver ikke å bety så mye dette. Det er nok ventet en del nyheter fremover nå, jeg tror at en vil høste av denne aksjen med litt tålmodighet og vente ut meldinger fra dem. Og så er det ikke så dumt å selge etter 1-2 timer når den kjøres oppover - den vil som oftest komme litt ned igjen. Og derfra enda lenger ned hvis det er stille lenge (meldingstørke). Det er mange tradere verden over som tjener skikkelig mye pæng på denne. Hvorfor ikke prøve litt selv..
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også