Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Petrolia

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-

Petrolia

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-

Petrolia

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2025 Q4-rapport
40 dager siden
0,185 NOK/aksje
Siste utbytte
3,03%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
640--
136--
1 270--
156--
30--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
27. aug.
Historisk
2025 Q4-rapport
27. apr.
2025 H2-rapport
26. feb.
2025 Q2-rapport
28. aug. 2025
2025 H1-rapport
28. aug. 2025
2024 Q4-rapport
29. apr. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Flotte tall fra Petrolia Noco: Record high production and earnings in Q1 2026 • Strong contribution from Talisker East production well – on stream in Janaury 2026 • EBITDA of NOK 167.2 million • Net profit of NOK 13.8 million • Net production of 3 337 boe/day
    for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Det går fort i svingene. Nå snakker de om produksjonsstart Dugong q4 2029! Det betyr bare at Petrolia Noco sin andel kommer tidligere i spill enn før antatt. Hele eller deler av 20% andelen vil bli avhendet for cash eller byttet i produserende andeler i andre felt. Jeg antar en avklaring i løpet av året. Megatrigger.
  • for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Petrolia Noco Q1 ligger klar på hjemmesiden. Hyggelig lesing. Rekordhøy produksjon, 3337 fat/dag. Ebitda over 167 mill. Positiv bunnlinje. Betydelig høyere kontantstrøm. Realisert oljepris for kvartalet nesten 85 dollar.
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Det var da voldsom omsetning i dag.
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Tja, ikke veldig voldsom omsetning sett i lengre tidsperspektiv, hadde mange dager med lignende volum i mars-april. Og så var det veldig rolig i mai, men kursen holdt seg rimelig stabil og det er jo positivt. Noterer meg også at antall Nordnet-eier har sunket gjennom mai, mulig de kommer tilbake ved gode nyheter :-)
  • 29. mai
    Slunken omsetning i dag... Er folk usikre på hvordan de skal forholde seg til situasjonen kanskje? Som nevnt lengre nede her så er det (muligens) første gang utbytte deles ut... WalkOn... hva tenker du?
    29. mai
    Ja, bekreftet første gang utbytte, og det er naturlig at kursen justeres ned tilsvarende utbyttet. Men det er også vanlig at aksjer generelt krype oppover igjen kort tid etter. Noen er kanskje litt nervøse for at aksjen vil reagere negativt ved en fredaavtale/våpenhvile i Gulfen. Uansett vil PSE tjene grovt med penger selv med en nedgang til feks 75USD (mer ned enn det er svært usannsynlig), og så har vi altså Dugong-andelen som er i spill da. Der tror jeg noe må skje innen høsten.
    29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Jepp. Tnx!
  • 22. mai
    22. mai
    Hvordan går det med pmena?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q4-rapport
40 dager siden
0,185 NOK/aksje
Siste utbytte
3,03%Direkteavkastning

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Flotte tall fra Petrolia Noco: Record high production and earnings in Q1 2026 • Strong contribution from Talisker East production well – on stream in Janaury 2026 • EBITDA of NOK 167.2 million • Net profit of NOK 13.8 million • Net production of 3 337 boe/day
    for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Det går fort i svingene. Nå snakker de om produksjonsstart Dugong q4 2029! Det betyr bare at Petrolia Noco sin andel kommer tidligere i spill enn før antatt. Hele eller deler av 20% andelen vil bli avhendet for cash eller byttet i produserende andeler i andre felt. Jeg antar en avklaring i løpet av året. Megatrigger.
  • for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Petrolia Noco Q1 ligger klar på hjemmesiden. Hyggelig lesing. Rekordhøy produksjon, 3337 fat/dag. Ebitda over 167 mill. Positiv bunnlinje. Betydelig høyere kontantstrøm. Realisert oljepris for kvartalet nesten 85 dollar.
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Det var da voldsom omsetning i dag.
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Tja, ikke veldig voldsom omsetning sett i lengre tidsperspektiv, hadde mange dager med lignende volum i mars-april. Og så var det veldig rolig i mai, men kursen holdt seg rimelig stabil og det er jo positivt. Noterer meg også at antall Nordnet-eier har sunket gjennom mai, mulig de kommer tilbake ved gode nyheter :-)
  • 29. mai
    Slunken omsetning i dag... Er folk usikre på hvordan de skal forholde seg til situasjonen kanskje? Som nevnt lengre nede her så er det (muligens) første gang utbytte deles ut... WalkOn... hva tenker du?
    29. mai
    Ja, bekreftet første gang utbytte, og det er naturlig at kursen justeres ned tilsvarende utbyttet. Men det er også vanlig at aksjer generelt krype oppover igjen kort tid etter. Noen er kanskje litt nervøse for at aksjen vil reagere negativt ved en fredaavtale/våpenhvile i Gulfen. Uansett vil PSE tjene grovt med penger selv med en nedgang til feks 75USD (mer ned enn det er svært usannsynlig), og så har vi altså Dugong-andelen som er i spill da. Der tror jeg noe må skje innen høsten.
    29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Jepp. Tnx!
  • 22. mai
    22. mai
    Hvordan går det med pmena?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
640--
136--
1 270--
156--
30--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
27. aug.
Historisk
2025 Q4-rapport
27. apr.
2025 H2-rapport
26. feb.
2025 Q2-rapport
28. aug. 2025
2025 H1-rapport
28. aug. 2025
2024 Q4-rapport
29. apr. 2025

Relaterte produkter

2025 Q4-rapport
40 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
27. aug.
Historisk
2025 Q4-rapport
27. apr.
2025 H2-rapport
26. feb.
2025 Q2-rapport
28. aug. 2025
2025 H1-rapport
28. aug. 2025
2024 Q4-rapport
29. apr. 2025

Relaterte produkter

0,185 NOK/aksje
Siste utbytte
3,03%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Flotte tall fra Petrolia Noco: Record high production and earnings in Q1 2026 • Strong contribution from Talisker East production well – on stream in Janaury 2026 • EBITDA of NOK 167.2 million • Net profit of NOK 13.8 million • Net production of 3 337 boe/day
    for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Det går fort i svingene. Nå snakker de om produksjonsstart Dugong q4 2029! Det betyr bare at Petrolia Noco sin andel kommer tidligere i spill enn før antatt. Hele eller deler av 20% andelen vil bli avhendet for cash eller byttet i produserende andeler i andre felt. Jeg antar en avklaring i løpet av året. Megatrigger.
  • for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Petrolia Noco Q1 ligger klar på hjemmesiden. Hyggelig lesing. Rekordhøy produksjon, 3337 fat/dag. Ebitda over 167 mill. Positiv bunnlinje. Betydelig høyere kontantstrøm. Realisert oljepris for kvartalet nesten 85 dollar.
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Det var da voldsom omsetning i dag.
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Tja, ikke veldig voldsom omsetning sett i lengre tidsperspektiv, hadde mange dager med lignende volum i mars-april. Og så var det veldig rolig i mai, men kursen holdt seg rimelig stabil og det er jo positivt. Noterer meg også at antall Nordnet-eier har sunket gjennom mai, mulig de kommer tilbake ved gode nyheter :-)
  • 29. mai
    Slunken omsetning i dag... Er folk usikre på hvordan de skal forholde seg til situasjonen kanskje? Som nevnt lengre nede her så er det (muligens) første gang utbytte deles ut... WalkOn... hva tenker du?
    29. mai
    Ja, bekreftet første gang utbytte, og det er naturlig at kursen justeres ned tilsvarende utbyttet. Men det er også vanlig at aksjer generelt krype oppover igjen kort tid etter. Noen er kanskje litt nervøse for at aksjen vil reagere negativt ved en fredaavtale/våpenhvile i Gulfen. Uansett vil PSE tjene grovt med penger selv med en nedgang til feks 75USD (mer ned enn det er svært usannsynlig), og så har vi altså Dugong-andelen som er i spill da. Der tror jeg noe må skje innen høsten.
    29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Jepp. Tnx!
  • 22. mai
    22. mai
    Hvordan går det med pmena?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
640--
136--
1 270--
156--
30--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data