2025 Q4-rapport
40 dager siden0,185 NOK/aksje
Siste utbytte
3,03%Direkteavkastning
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 640 | - | - | ||
| 136 | - | - | ||
| 1 270 | - | - | ||
| 156 | - | - | ||
| 30 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Data hentes fra FactSet, Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 H1-rapport 27. aug. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2025 Q4-rapport 27. apr. | ||
2025 H2-rapport 26. feb. | ||
2025 Q2-rapport 28. aug. 2025 | ||
2025 H1-rapport 28. aug. 2025 | ||
2024 Q4-rapport 29. apr. 2025 |
Kunder besøkte også
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenFlotte tall fra Petrolia Noco: Record high production and earnings in Q1 2026 • Strong contribution from Talisker East production well – on stream in Janaury 2026 • EBITDA of NOK 167.2 million • Net profit of NOK 13.8 million • Net production of 3 337 boe/dayfor 1 døgn siden · Endretfor 1 døgn siden · EndretDet går fort i svingene. Nå snakker de om produksjonsstart Dugong q4 2029! Det betyr bare at Petrolia Noco sin andel kommer tidligere i spill enn før antatt. Hele eller deler av 20% andelen vil bli avhendet for cash eller byttet i produserende andeler i andre felt. Jeg antar en avklaring i løpet av året. Megatrigger.
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenDet var da voldsom omsetning i dag.for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenTja, ikke veldig voldsom omsetning sett i lengre tidsperspektiv, hadde mange dager med lignende volum i mars-april. Og så var det veldig rolig i mai, men kursen holdt seg rimelig stabil og det er jo positivt. Noterer meg også at antall Nordnet-eier har sunket gjennom mai, mulig de kommer tilbake ved gode nyheter :-)
- 29. mai29. maiSlunken omsetning i dag... Er folk usikre på hvordan de skal forholde seg til situasjonen kanskje? Som nevnt lengre nede her så er det (muligens) første gang utbytte deles ut... WalkOn... hva tenker du?29. mai29. maiJa, bekreftet første gang utbytte, og det er naturlig at kursen justeres ned tilsvarende utbyttet. Men det er også vanlig at aksjer generelt krype oppover igjen kort tid etter. Noen er kanskje litt nervøse for at aksjen vil reagere negativt ved en fredaavtale/våpenhvile i Gulfen. Uansett vil PSE tjene grovt med penger selv med en nedgang til feks 75USD (mer ned enn det er svært usannsynlig), og så har vi altså Dugong-andelen som er i spill da. Der tror jeg noe må skje innen høsten.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2025 Q4-rapport
40 dager siden0,185 NOK/aksje
Siste utbytte
3,03%Direkteavkastning
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenFlotte tall fra Petrolia Noco: Record high production and earnings in Q1 2026 • Strong contribution from Talisker East production well – on stream in Janaury 2026 • EBITDA of NOK 167.2 million • Net profit of NOK 13.8 million • Net production of 3 337 boe/dayfor 1 døgn siden · Endretfor 1 døgn siden · EndretDet går fort i svingene. Nå snakker de om produksjonsstart Dugong q4 2029! Det betyr bare at Petrolia Noco sin andel kommer tidligere i spill enn før antatt. Hele eller deler av 20% andelen vil bli avhendet for cash eller byttet i produserende andeler i andre felt. Jeg antar en avklaring i løpet av året. Megatrigger.
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenDet var da voldsom omsetning i dag.for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenTja, ikke veldig voldsom omsetning sett i lengre tidsperspektiv, hadde mange dager med lignende volum i mars-april. Og så var det veldig rolig i mai, men kursen holdt seg rimelig stabil og det er jo positivt. Noterer meg også at antall Nordnet-eier har sunket gjennom mai, mulig de kommer tilbake ved gode nyheter :-)
- 29. mai29. maiSlunken omsetning i dag... Er folk usikre på hvordan de skal forholde seg til situasjonen kanskje? Som nevnt lengre nede her så er det (muligens) første gang utbytte deles ut... WalkOn... hva tenker du?29. mai29. maiJa, bekreftet første gang utbytte, og det er naturlig at kursen justeres ned tilsvarende utbyttet. Men det er også vanlig at aksjer generelt krype oppover igjen kort tid etter. Noen er kanskje litt nervøse for at aksjen vil reagere negativt ved en fredaavtale/våpenhvile i Gulfen. Uansett vil PSE tjene grovt med penger selv med en nedgang til feks 75USD (mer ned enn det er svært usannsynlig), og så har vi altså Dugong-andelen som er i spill da. Der tror jeg noe må skje innen høsten.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 640 | - | - | ||
| 136 | - | - | ||
| 1 270 | - | - | ||
| 156 | - | - | ||
| 30 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Data hentes fra FactSet, Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 H1-rapport 27. aug. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2025 Q4-rapport 27. apr. | ||
2025 H2-rapport 26. feb. | ||
2025 Q2-rapport 28. aug. 2025 | ||
2025 H1-rapport 28. aug. 2025 | ||
2024 Q4-rapport 29. apr. 2025 |
2025 Q4-rapport
40 dager sidenNyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Data hentes fra FactSet, Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 H1-rapport 27. aug. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2025 Q4-rapport 27. apr. | ||
2025 H2-rapport 26. feb. | ||
2025 Q2-rapport 28. aug. 2025 | ||
2025 H1-rapport 28. aug. 2025 | ||
2024 Q4-rapport 29. apr. 2025 |
0,185 NOK/aksje
Siste utbytte
3,03%Direkteavkastning
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenFlotte tall fra Petrolia Noco: Record high production and earnings in Q1 2026 • Strong contribution from Talisker East production well – on stream in Janaury 2026 • EBITDA of NOK 167.2 million • Net profit of NOK 13.8 million • Net production of 3 337 boe/dayfor 1 døgn siden · Endretfor 1 døgn siden · EndretDet går fort i svingene. Nå snakker de om produksjonsstart Dugong q4 2029! Det betyr bare at Petrolia Noco sin andel kommer tidligere i spill enn før antatt. Hele eller deler av 20% andelen vil bli avhendet for cash eller byttet i produserende andeler i andre felt. Jeg antar en avklaring i løpet av året. Megatrigger.
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenDet var da voldsom omsetning i dag.for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenTja, ikke veldig voldsom omsetning sett i lengre tidsperspektiv, hadde mange dager med lignende volum i mars-april. Og så var det veldig rolig i mai, men kursen holdt seg rimelig stabil og det er jo positivt. Noterer meg også at antall Nordnet-eier har sunket gjennom mai, mulig de kommer tilbake ved gode nyheter :-)
- 29. mai29. maiSlunken omsetning i dag... Er folk usikre på hvordan de skal forholde seg til situasjonen kanskje? Som nevnt lengre nede her så er det (muligens) første gang utbytte deles ut... WalkOn... hva tenker du?29. mai29. maiJa, bekreftet første gang utbytte, og det er naturlig at kursen justeres ned tilsvarende utbyttet. Men det er også vanlig at aksjer generelt krype oppover igjen kort tid etter. Noen er kanskje litt nervøse for at aksjen vil reagere negativt ved en fredaavtale/våpenhvile i Gulfen. Uansett vil PSE tjene grovt med penger selv med en nedgang til feks 75USD (mer ned enn det er svært usannsynlig), og så har vi altså Dugong-andelen som er i spill da. Der tror jeg noe må skje innen høsten.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 640 | - | - | ||
| 136 | - | - | ||
| 1 270 | - | - | ||
| 156 | - | - | ||
| 30 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data




