Kvartalsrapport (Q1)
64 dager siden‧34min
0,40 EUR/aksje
Siste utbytte
4,74 %
Direkteavkastning
Ordredybde
Nasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
4 419
Selg
Antall
3 708
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
69 | - | - | ||
4 | - | - | ||
3 | - | - | ||
9 | - | - | ||
79 | - | - |
Høy
13,82VWAP
Lav
13,7OmsetningAntall
0,2 11 864
VWAP
Høy
13,82Lav
13,7OmsetningAntall
0,2 11 864
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 14. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 14. mai | |
2024 Generalforsamling | 15. apr. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 19. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 6. nov. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 15. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 8. juli·Et kvalitetsselskap, men veksten vil sannsynligvis forbli lav de neste 10 årene? Kan produktene utvikles for å appellere til en større brukerbase?for 1 døgn siden·Noen ideer om hvor det bør utvikles? Etter min mening finnes det allerede et ganske bredt utvalg av alt fra telefondeksler til tepper, klær, vesker, smykker, skrivesaker ... Det finnes noe for mange behov og situasjoner. Mange blir avskrekket av valmuemønsteret, men noen elsker det. Men nå for tiden finnes det allerede et så stort antall forskjellige mønstre og farger (mer eller mindre gjenkjennelige som Marimekko) at man skulle tro det finnes noe for alle.for 1 døgn siden·Butikkene har et veldig begrenset utvalg og bare basisvarer (ikke nødvendigvis så spennende). Nettbutikker har et bredere utvalg og mye mer ukjente mønstre. Yngre aldersgrupper er mer nettkunder, og de foretrekker å bla gjennom det selv i stedet for å gå til butikken. Av denne grunn er ikke utvalget i fysiske butikker like viktig etter min mening. Imidlertid er ting annerledes i utlandet. Der må vi først vekke interessen til de som ikke er kjent med Marimekko i fysiske butikker, og gjennom det vil kanskje noen bli henvist til nett?? Andre blandede tanker om Mekko: Den veldig raske omsetningen av kolleksjoner er en garanti for at hvis du virkelig vil ha en bestemt farge eller et produkt, må du nesten betale full pris for det når det kommer på salg. Slik jeg forstår det, er partiene av noen produkter generelt mindre. Lampebutikkene vet mer om dette. Nettbutikken gjør det så bra at butikken nærmest meg midlertidig har stoppet nettbutikkleveranser fordi de ikke kan håndtere et så stort antall pakker i butikken, noe som betyr at de sannsynligvis går tom for plass. Det går bra, men det kunne vært enda bedre om levering kunne skje til nærmeste butikk 👍 Hjemmesegmentet selger veldig bra og er også innen rekkevidde for mange, når man sammenligner prisen på en kopp/kopp med klær, som vanligvis ligger på rundt 200 kroner nå for tiden. Mange ville ikke brukt det fordi de ikke liker snittene, ikke passer stilen osv., men mange hjem har minst ett annet Marimekko-produkt.
- 19. mai·Resultatgjennomgang for 1. kvartal 2025: https://nordicedge.substack.com/p/monday-morning-espresso-w2025
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q1)
64 dager siden‧34min
0,40 EUR/aksje
Siste utbytte
4,74 %
Direkteavkastning
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 8. juli·Et kvalitetsselskap, men veksten vil sannsynligvis forbli lav de neste 10 årene? Kan produktene utvikles for å appellere til en større brukerbase?for 1 døgn siden·Noen ideer om hvor det bør utvikles? Etter min mening finnes det allerede et ganske bredt utvalg av alt fra telefondeksler til tepper, klær, vesker, smykker, skrivesaker ... Det finnes noe for mange behov og situasjoner. Mange blir avskrekket av valmuemønsteret, men noen elsker det. Men nå for tiden finnes det allerede et så stort antall forskjellige mønstre og farger (mer eller mindre gjenkjennelige som Marimekko) at man skulle tro det finnes noe for alle.for 1 døgn siden·Butikkene har et veldig begrenset utvalg og bare basisvarer (ikke nødvendigvis så spennende). Nettbutikker har et bredere utvalg og mye mer ukjente mønstre. Yngre aldersgrupper er mer nettkunder, og de foretrekker å bla gjennom det selv i stedet for å gå til butikken. Av denne grunn er ikke utvalget i fysiske butikker like viktig etter min mening. Imidlertid er ting annerledes i utlandet. Der må vi først vekke interessen til de som ikke er kjent med Marimekko i fysiske butikker, og gjennom det vil kanskje noen bli henvist til nett?? Andre blandede tanker om Mekko: Den veldig raske omsetningen av kolleksjoner er en garanti for at hvis du virkelig vil ha en bestemt farge eller et produkt, må du nesten betale full pris for det når det kommer på salg. Slik jeg forstår det, er partiene av noen produkter generelt mindre. Lampebutikkene vet mer om dette. Nettbutikken gjør det så bra at butikken nærmest meg midlertidig har stoppet nettbutikkleveranser fordi de ikke kan håndtere et så stort antall pakker i butikken, noe som betyr at de sannsynligvis går tom for plass. Det går bra, men det kunne vært enda bedre om levering kunne skje til nærmeste butikk 👍 Hjemmesegmentet selger veldig bra og er også innen rekkevidde for mange, når man sammenligner prisen på en kopp/kopp med klær, som vanligvis ligger på rundt 200 kroner nå for tiden. Mange ville ikke brukt det fordi de ikke liker snittene, ikke passer stilen osv., men mange hjem har minst ett annet Marimekko-produkt.
- 19. mai·Resultatgjennomgang for 1. kvartal 2025: https://nordicedge.substack.com/p/monday-morning-espresso-w2025
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
4 419
Selg
Antall
3 708
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
69 | - | - | ||
4 | - | - | ||
3 | - | - | ||
9 | - | - | ||
79 | - | - |
Høy
13,82VWAP
Lav
13,7OmsetningAntall
0,2 11 864
VWAP
Høy
13,82Lav
13,7OmsetningAntall
0,2 11 864
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 14. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 14. mai | |
2024 Generalforsamling | 15. apr. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 19. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 6. nov. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 15. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kvartalsrapport (Q1)
64 dager siden‧34min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 14. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 14. mai | |
2024 Generalforsamling | 15. apr. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 19. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 6. nov. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 15. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
0,40 EUR/aksje
Siste utbytte
4,74 %
Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 8. juli·Et kvalitetsselskap, men veksten vil sannsynligvis forbli lav de neste 10 årene? Kan produktene utvikles for å appellere til en større brukerbase?for 1 døgn siden·Noen ideer om hvor det bør utvikles? Etter min mening finnes det allerede et ganske bredt utvalg av alt fra telefondeksler til tepper, klær, vesker, smykker, skrivesaker ... Det finnes noe for mange behov og situasjoner. Mange blir avskrekket av valmuemønsteret, men noen elsker det. Men nå for tiden finnes det allerede et så stort antall forskjellige mønstre og farger (mer eller mindre gjenkjennelige som Marimekko) at man skulle tro det finnes noe for alle.for 1 døgn siden·Butikkene har et veldig begrenset utvalg og bare basisvarer (ikke nødvendigvis så spennende). Nettbutikker har et bredere utvalg og mye mer ukjente mønstre. Yngre aldersgrupper er mer nettkunder, og de foretrekker å bla gjennom det selv i stedet for å gå til butikken. Av denne grunn er ikke utvalget i fysiske butikker like viktig etter min mening. Imidlertid er ting annerledes i utlandet. Der må vi først vekke interessen til de som ikke er kjent med Marimekko i fysiske butikker, og gjennom det vil kanskje noen bli henvist til nett?? Andre blandede tanker om Mekko: Den veldig raske omsetningen av kolleksjoner er en garanti for at hvis du virkelig vil ha en bestemt farge eller et produkt, må du nesten betale full pris for det når det kommer på salg. Slik jeg forstår det, er partiene av noen produkter generelt mindre. Lampebutikkene vet mer om dette. Nettbutikken gjør det så bra at butikken nærmest meg midlertidig har stoppet nettbutikkleveranser fordi de ikke kan håndtere et så stort antall pakker i butikken, noe som betyr at de sannsynligvis går tom for plass. Det går bra, men det kunne vært enda bedre om levering kunne skje til nærmeste butikk 👍 Hjemmesegmentet selger veldig bra og er også innen rekkevidde for mange, når man sammenligner prisen på en kopp/kopp med klær, som vanligvis ligger på rundt 200 kroner nå for tiden. Mange ville ikke brukt det fordi de ikke liker snittene, ikke passer stilen osv., men mange hjem har minst ett annet Marimekko-produkt.
- 19. mai·Resultatgjennomgang for 1. kvartal 2025: https://nordicedge.substack.com/p/monday-morning-espresso-w2025
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
4 419
Selg
Antall
3 708
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
69 | - | - | ||
4 | - | - | ||
3 | - | - | ||
9 | - | - | ||
79 | - | - |
Høy
13,82VWAP
Lav
13,7OmsetningAntall
0,2 11 864
VWAP
Høy
13,82Lav
13,7OmsetningAntall
0,2 11 864
Meglerstatistikk
Fant ingen data