Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Kinda Brave

2026 Q1-rapport

Kun PDF

46 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
1 019--
9 983--
18 070--
4 184--
22 955--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym759 908759 90800

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym759 908759 90800

Selskapshendelser

Data hentes fra Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
21. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
8. mai
2025 Q4-rapport
27. feb.
2025 Q3-rapport
7. nov. 2025
2025 Q2-rapport
15. aug. 2025
2025 Q1-rapport
9. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    Mye bra positiv feedback fra forskjellige anmeldere som fikk testet spillet på summer games festival :) https://store.steampowered.com/news/app/3161310/view/706649212883831856
    for 15 t siden
    ·
    LOS ANGELES, Calif.—Mellom Mina the Hollower og Mouse P.I. For Hire har videospillmus sin stund. Men ingen av disse spillene overrasket meg så mye som Hela: Of Mice & Magic (pris TBA), et kommende open-world co-op-spill med en premiss like finurlig som den er hjertevarm. Jeg deltok i en hands-on demo av spillets tidlige versjon under Summer Game Fest, og var svært imponert over det jeg spilte. Hela: Of Mice & Magic var ikke på min spillradar før demo-sesjonen, men det er nå en av mine mest etterlengtede 2026-utgivelser.
  • 18. juni
    ·
    Her var det tydeligvis mye utålmodighet. La oss håpe på en PM om spillutgivelse snart da 🔥
    19. juni
    Eneste som står er 2026, men jeg satser på en desember release. Med tanke på at spillet er en feel good type så slipper de det rundt juletider, og kansje oppdaterer spillet med snø effekter. Hadde hvertfall hvert god PR.
  • 18. juni
    Hva skjer her idag? Noen nyheter som ikke vises på nordnet?
    18. juni
    Nei, tipper det bare er litt panikksalg etter at den har gått så høyt opp på kort tid eller at folk tar seg fortjeneste. Jeg ser på det som en mulighet for og kjøpe mer med tanke på at det er fortsatt flere gode nyheter vi venter på som release date og mer gameplay som skal vises fram :)
  • 17. juni
    ·
    Noen som vet når lanseringen kommer?
  • 12. juni
    ·
    Et raskt spørsmål av ren nysgjerrighet, HELA-lanseringen kommer, og oppsettet ser interessant ut på papiret, men jeg stiller spørsmål ved om katalysatoren faktisk vil oversettes til volum gitt det nåværende makromiljøet. Vi har GTA 6 som lanseres (dominerer spillmedier globalt), SpaceX IPO som slippes, og geopolitiske overskrifter fra Midtøsten — alt konkurrerer om detaljhandelsoppmerksomhet samtidig. Mitt spørsmål til forumet: vil en liten First North-spillaksje med en indie-spillansering realistisk sett tiltrekke seg frisk kapital i dette miljøet? Eller blir nyhetene fullstendig druknet av større katalysatorer og større navn? Har noen sett lignende oppsett der den fundamentale katalysatoren var solid, men timingen drepte handelen på grunn av markedsstøy? Nysgjerrig på hvordan folk tenker om posisjonsstørrelse og inngang her gitt oppmerksomhetsrisikoen. Jeg håper dette ikke er et irrelevant spørsmål
    12. juni · Endret
    Godt spørsmål! Grunnen til at jeg har kjøpt meg opp en god del aksjer i dette selskapet er: 1.Spillet har fått over 120millioner views og ligger på nr 63 på Steam wishlist 2. Lanseres på samtlige platformer 3. De som lager spillet er veteraner og har laget Unravel 1 og 2 som solgte bra 4. Spillet er fullfinansiert fram til release 5.Tror ikke det vil konkurere direkte mot GTA eller andre store spill med tanke på det er et indie spill og blir nok lavere priset. 6. Firmaet har blir priset til og gå opp mot 8 kroner ved bull og 5 ved normal scenarior 7.Jeg er en gamer og vil kjøpe spillet selv når det kommer ut. Grunner til og bekymre seg: 1.Som du nevner, trangt lanserings vindu hvor mange andre spill kommer. 2.Spillet kan være en flopp. 3. Hva skal de satse på videre, så langt ingen nyheter. 4. Hvor mye royalties får de for hvert salg? 5. Gaming stocks har en tendens til og falle/droppe etter release pga forventinger traff ikke. Men for min del så sitter jeg long i denne aksjen :)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

46 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    Mye bra positiv feedback fra forskjellige anmeldere som fikk testet spillet på summer games festival :) https://store.steampowered.com/news/app/3161310/view/706649212883831856
    for 15 t siden
    ·
    LOS ANGELES, Calif.—Mellom Mina the Hollower og Mouse P.I. For Hire har videospillmus sin stund. Men ingen av disse spillene overrasket meg så mye som Hela: Of Mice & Magic (pris TBA), et kommende open-world co-op-spill med en premiss like finurlig som den er hjertevarm. Jeg deltok i en hands-on demo av spillets tidlige versjon under Summer Game Fest, og var svært imponert over det jeg spilte. Hela: Of Mice & Magic var ikke på min spillradar før demo-sesjonen, men det er nå en av mine mest etterlengtede 2026-utgivelser.
  • 18. juni
    ·
    Her var det tydeligvis mye utålmodighet. La oss håpe på en PM om spillutgivelse snart da 🔥
    19. juni
    Eneste som står er 2026, men jeg satser på en desember release. Med tanke på at spillet er en feel good type så slipper de det rundt juletider, og kansje oppdaterer spillet med snø effekter. Hadde hvertfall hvert god PR.
  • 18. juni
    Hva skjer her idag? Noen nyheter som ikke vises på nordnet?
    18. juni
    Nei, tipper det bare er litt panikksalg etter at den har gått så høyt opp på kort tid eller at folk tar seg fortjeneste. Jeg ser på det som en mulighet for og kjøpe mer med tanke på at det er fortsatt flere gode nyheter vi venter på som release date og mer gameplay som skal vises fram :)
  • 17. juni
    ·
    Noen som vet når lanseringen kommer?
  • 12. juni
    ·
    Et raskt spørsmål av ren nysgjerrighet, HELA-lanseringen kommer, og oppsettet ser interessant ut på papiret, men jeg stiller spørsmål ved om katalysatoren faktisk vil oversettes til volum gitt det nåværende makromiljøet. Vi har GTA 6 som lanseres (dominerer spillmedier globalt), SpaceX IPO som slippes, og geopolitiske overskrifter fra Midtøsten — alt konkurrerer om detaljhandelsoppmerksomhet samtidig. Mitt spørsmål til forumet: vil en liten First North-spillaksje med en indie-spillansering realistisk sett tiltrekke seg frisk kapital i dette miljøet? Eller blir nyhetene fullstendig druknet av større katalysatorer og større navn? Har noen sett lignende oppsett der den fundamentale katalysatoren var solid, men timingen drepte handelen på grunn av markedsstøy? Nysgjerrig på hvordan folk tenker om posisjonsstørrelse og inngang her gitt oppmerksomhetsrisikoen. Jeg håper dette ikke er et irrelevant spørsmål
    12. juni · Endret
    Godt spørsmål! Grunnen til at jeg har kjøpt meg opp en god del aksjer i dette selskapet er: 1.Spillet har fått over 120millioner views og ligger på nr 63 på Steam wishlist 2. Lanseres på samtlige platformer 3. De som lager spillet er veteraner og har laget Unravel 1 og 2 som solgte bra 4. Spillet er fullfinansiert fram til release 5.Tror ikke det vil konkurere direkte mot GTA eller andre store spill med tanke på det er et indie spill og blir nok lavere priset. 6. Firmaet har blir priset til og gå opp mot 8 kroner ved bull og 5 ved normal scenarior 7.Jeg er en gamer og vil kjøpe spillet selv når det kommer ut. Grunner til og bekymre seg: 1.Som du nevner, trangt lanserings vindu hvor mange andre spill kommer. 2.Spillet kan være en flopp. 3. Hva skal de satse på videre, så langt ingen nyheter. 4. Hvor mye royalties får de for hvert salg? 5. Gaming stocks har en tendens til og falle/droppe etter release pga forventinger traff ikke. Men for min del så sitter jeg long i denne aksjen :)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
1 019--
9 983--
18 070--
4 184--
22 955--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym759 908759 90800

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym759 908759 90800

Selskapshendelser

Data hentes fra Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
21. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
8. mai
2025 Q4-rapport
27. feb.
2025 Q3-rapport
7. nov. 2025
2025 Q2-rapport
15. aug. 2025
2025 Q1-rapport
9. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

46 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
21. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
8. mai
2025 Q4-rapport
27. feb.
2025 Q3-rapport
7. nov. 2025
2025 Q2-rapport
15. aug. 2025
2025 Q1-rapport
9. mai 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    Mye bra positiv feedback fra forskjellige anmeldere som fikk testet spillet på summer games festival :) https://store.steampowered.com/news/app/3161310/view/706649212883831856
    for 15 t siden
    ·
    LOS ANGELES, Calif.—Mellom Mina the Hollower og Mouse P.I. For Hire har videospillmus sin stund. Men ingen av disse spillene overrasket meg så mye som Hela: Of Mice & Magic (pris TBA), et kommende open-world co-op-spill med en premiss like finurlig som den er hjertevarm. Jeg deltok i en hands-on demo av spillets tidlige versjon under Summer Game Fest, og var svært imponert over det jeg spilte. Hela: Of Mice & Magic var ikke på min spillradar før demo-sesjonen, men det er nå en av mine mest etterlengtede 2026-utgivelser.
  • 18. juni
    ·
    Her var det tydeligvis mye utålmodighet. La oss håpe på en PM om spillutgivelse snart da 🔥
    19. juni
    Eneste som står er 2026, men jeg satser på en desember release. Med tanke på at spillet er en feel good type så slipper de det rundt juletider, og kansje oppdaterer spillet med snø effekter. Hadde hvertfall hvert god PR.
  • 18. juni
    Hva skjer her idag? Noen nyheter som ikke vises på nordnet?
    18. juni
    Nei, tipper det bare er litt panikksalg etter at den har gått så høyt opp på kort tid eller at folk tar seg fortjeneste. Jeg ser på det som en mulighet for og kjøpe mer med tanke på at det er fortsatt flere gode nyheter vi venter på som release date og mer gameplay som skal vises fram :)
  • 17. juni
    ·
    Noen som vet når lanseringen kommer?
  • 12. juni
    ·
    Et raskt spørsmål av ren nysgjerrighet, HELA-lanseringen kommer, og oppsettet ser interessant ut på papiret, men jeg stiller spørsmål ved om katalysatoren faktisk vil oversettes til volum gitt det nåværende makromiljøet. Vi har GTA 6 som lanseres (dominerer spillmedier globalt), SpaceX IPO som slippes, og geopolitiske overskrifter fra Midtøsten — alt konkurrerer om detaljhandelsoppmerksomhet samtidig. Mitt spørsmål til forumet: vil en liten First North-spillaksje med en indie-spillansering realistisk sett tiltrekke seg frisk kapital i dette miljøet? Eller blir nyhetene fullstendig druknet av større katalysatorer og større navn? Har noen sett lignende oppsett der den fundamentale katalysatoren var solid, men timingen drepte handelen på grunn av markedsstøy? Nysgjerrig på hvordan folk tenker om posisjonsstørrelse og inngang her gitt oppmerksomhetsrisikoen. Jeg håper dette ikke er et irrelevant spørsmål
    12. juni · Endret
    Godt spørsmål! Grunnen til at jeg har kjøpt meg opp en god del aksjer i dette selskapet er: 1.Spillet har fått over 120millioner views og ligger på nr 63 på Steam wishlist 2. Lanseres på samtlige platformer 3. De som lager spillet er veteraner og har laget Unravel 1 og 2 som solgte bra 4. Spillet er fullfinansiert fram til release 5.Tror ikke det vil konkurere direkte mot GTA eller andre store spill med tanke på det er et indie spill og blir nok lavere priset. 6. Firmaet har blir priset til og gå opp mot 8 kroner ved bull og 5 ved normal scenarior 7.Jeg er en gamer og vil kjøpe spillet selv når det kommer ut. Grunner til og bekymre seg: 1.Som du nevner, trangt lanserings vindu hvor mange andre spill kommer. 2.Spillet kan være en flopp. 3. Hva skal de satse på videre, så langt ingen nyheter. 4. Hvor mye royalties får de for hvert salg? 5. Gaming stocks har en tendens til og falle/droppe etter release pga forventinger traff ikke. Men for min del så sitter jeg long i denne aksjen :)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
1 019--
9 983--
18 070--
4 184--
22 955--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym759 908759 90800

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym759 908759 90800