2026 Q1-rapport
Kun PDF
46 dager siden
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 1 019 | - | - | ||
| 9 983 | - | - | ||
| 18 070 | - | - | ||
| 4 184 | - | - | ||
| 22 955 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Mest nettokjøp
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 759 908 | 759 908 | 0 | 0 |
Mest nettosalg
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 759 908 | 759 908 | 0 | 0 |
Selskapshendelser
Data hentes fra Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 21. aug. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 8. mai | ||
2025 Q4-rapport 27. feb. | ||
2025 Q3-rapport 7. nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 15. aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 9. mai 2025 |
Kunder besøkte også
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- for 1 døgn sidenMye bra positiv feedback fra forskjellige anmeldere som fikk testet spillet på summer games festival :) https://store.steampowered.com/news/app/3161310/view/706649212883831856LOS ANGELES, Calif.—Mellom Mina the Hollower og Mouse P.I. For Hire har videospillmus sin stund. Men ingen av disse spillene overrasket meg så mye som Hela: Of Mice & Magic (pris TBA), et kommende open-world co-op-spill med en premiss like finurlig som den er hjertevarm. Jeg deltok i en hands-on demo av spillets tidlige versjon under Summer Game Fest, og var svært imponert over det jeg spilte. Hela: Of Mice & Magic var ikke på min spillradar før demo-sesjonen, men det er nå en av mine mest etterlengtede 2026-utgivelser.
- ·18. juniHer var det tydeligvis mye utålmodighet. La oss håpe på en PM om spillutgivelse snart da 🔥19. juniEneste som står er 2026, men jeg satser på en desember release. Med tanke på at spillet er en feel good type så slipper de det rundt juletider, og kansje oppdaterer spillet med snø effekter. Hadde hvertfall hvert god PR.
- 18. juniHva skjer her idag? Noen nyheter som ikke vises på nordnet?18. juniNei, tipper det bare er litt panikksalg etter at den har gått så høyt opp på kort tid eller at folk tar seg fortjeneste. Jeg ser på det som en mulighet for og kjøpe mer med tanke på at det er fortsatt flere gode nyheter vi venter på som release date og mer gameplay som skal vises fram :)
- ·12. juniEt raskt spørsmål av ren nysgjerrighet, HELA-lanseringen kommer, og oppsettet ser interessant ut på papiret, men jeg stiller spørsmål ved om katalysatoren faktisk vil oversettes til volum gitt det nåværende makromiljøet. Vi har GTA 6 som lanseres (dominerer spillmedier globalt), SpaceX IPO som slippes, og geopolitiske overskrifter fra Midtøsten — alt konkurrerer om detaljhandelsoppmerksomhet samtidig. Mitt spørsmål til forumet: vil en liten First North-spillaksje med en indie-spillansering realistisk sett tiltrekke seg frisk kapital i dette miljøet? Eller blir nyhetene fullstendig druknet av større katalysatorer og større navn? Har noen sett lignende oppsett der den fundamentale katalysatoren var solid, men timingen drepte handelen på grunn av markedsstøy? Nysgjerrig på hvordan folk tenker om posisjonsstørrelse og inngang her gitt oppmerksomhetsrisikoen. Jeg håper dette ikke er et irrelevant spørsmål12. juni · EndretGodt spørsmål! Grunnen til at jeg har kjøpt meg opp en god del aksjer i dette selskapet er: 1.Spillet har fått over 120millioner views og ligger på nr 63 på Steam wishlist 2. Lanseres på samtlige platformer 3. De som lager spillet er veteraner og har laget Unravel 1 og 2 som solgte bra 4. Spillet er fullfinansiert fram til release 5.Tror ikke det vil konkurere direkte mot GTA eller andre store spill med tanke på det er et indie spill og blir nok lavere priset. 6. Firmaet har blir priset til og gå opp mot 8 kroner ved bull og 5 ved normal scenarior 7.Jeg er en gamer og vil kjøpe spillet selv når det kommer ut. Grunner til og bekymre seg: 1.Som du nevner, trangt lanserings vindu hvor mange andre spill kommer. 2.Spillet kan være en flopp. 3. Hva skal de satse på videre, så langt ingen nyheter. 4. Hvor mye royalties får de for hvert salg? 5. Gaming stocks har en tendens til og falle/droppe etter release pga forventinger traff ikke. Men for min del så sitter jeg long i denne aksjen :)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2026 Q1-rapport
Kun PDF
46 dager siden
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- for 1 døgn sidenMye bra positiv feedback fra forskjellige anmeldere som fikk testet spillet på summer games festival :) https://store.steampowered.com/news/app/3161310/view/706649212883831856LOS ANGELES, Calif.—Mellom Mina the Hollower og Mouse P.I. For Hire har videospillmus sin stund. Men ingen av disse spillene overrasket meg så mye som Hela: Of Mice & Magic (pris TBA), et kommende open-world co-op-spill med en premiss like finurlig som den er hjertevarm. Jeg deltok i en hands-on demo av spillets tidlige versjon under Summer Game Fest, og var svært imponert over det jeg spilte. Hela: Of Mice & Magic var ikke på min spillradar før demo-sesjonen, men det er nå en av mine mest etterlengtede 2026-utgivelser.
- ·18. juniHer var det tydeligvis mye utålmodighet. La oss håpe på en PM om spillutgivelse snart da 🔥19. juniEneste som står er 2026, men jeg satser på en desember release. Med tanke på at spillet er en feel good type så slipper de det rundt juletider, og kansje oppdaterer spillet med snø effekter. Hadde hvertfall hvert god PR.
- 18. juniHva skjer her idag? Noen nyheter som ikke vises på nordnet?18. juniNei, tipper det bare er litt panikksalg etter at den har gått så høyt opp på kort tid eller at folk tar seg fortjeneste. Jeg ser på det som en mulighet for og kjøpe mer med tanke på at det er fortsatt flere gode nyheter vi venter på som release date og mer gameplay som skal vises fram :)
- ·12. juniEt raskt spørsmål av ren nysgjerrighet, HELA-lanseringen kommer, og oppsettet ser interessant ut på papiret, men jeg stiller spørsmål ved om katalysatoren faktisk vil oversettes til volum gitt det nåværende makromiljøet. Vi har GTA 6 som lanseres (dominerer spillmedier globalt), SpaceX IPO som slippes, og geopolitiske overskrifter fra Midtøsten — alt konkurrerer om detaljhandelsoppmerksomhet samtidig. Mitt spørsmål til forumet: vil en liten First North-spillaksje med en indie-spillansering realistisk sett tiltrekke seg frisk kapital i dette miljøet? Eller blir nyhetene fullstendig druknet av større katalysatorer og større navn? Har noen sett lignende oppsett der den fundamentale katalysatoren var solid, men timingen drepte handelen på grunn av markedsstøy? Nysgjerrig på hvordan folk tenker om posisjonsstørrelse og inngang her gitt oppmerksomhetsrisikoen. Jeg håper dette ikke er et irrelevant spørsmål12. juni · EndretGodt spørsmål! Grunnen til at jeg har kjøpt meg opp en god del aksjer i dette selskapet er: 1.Spillet har fått over 120millioner views og ligger på nr 63 på Steam wishlist 2. Lanseres på samtlige platformer 3. De som lager spillet er veteraner og har laget Unravel 1 og 2 som solgte bra 4. Spillet er fullfinansiert fram til release 5.Tror ikke det vil konkurere direkte mot GTA eller andre store spill med tanke på det er et indie spill og blir nok lavere priset. 6. Firmaet har blir priset til og gå opp mot 8 kroner ved bull og 5 ved normal scenarior 7.Jeg er en gamer og vil kjøpe spillet selv når det kommer ut. Grunner til og bekymre seg: 1.Som du nevner, trangt lanserings vindu hvor mange andre spill kommer. 2.Spillet kan være en flopp. 3. Hva skal de satse på videre, så langt ingen nyheter. 4. Hvor mye royalties får de for hvert salg? 5. Gaming stocks har en tendens til og falle/droppe etter release pga forventinger traff ikke. Men for min del så sitter jeg long i denne aksjen :)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 1 019 | - | - | ||
| 9 983 | - | - | ||
| 18 070 | - | - | ||
| 4 184 | - | - | ||
| 22 955 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Mest nettokjøp
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 759 908 | 759 908 | 0 | 0 |
Mest nettosalg
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 759 908 | 759 908 | 0 | 0 |
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Data hentes fra Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 21. aug. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 8. mai | ||
2025 Q4-rapport 27. feb. | ||
2025 Q3-rapport 7. nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 15. aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 9. mai 2025 |
2026 Q1-rapport
Kun PDF
46 dager siden
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Data hentes fra Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 21. aug. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 8. mai | ||
2025 Q4-rapport 27. feb. | ||
2025 Q3-rapport 7. nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 15. aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 9. mai 2025 |
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- for 1 døgn sidenMye bra positiv feedback fra forskjellige anmeldere som fikk testet spillet på summer games festival :) https://store.steampowered.com/news/app/3161310/view/706649212883831856LOS ANGELES, Calif.—Mellom Mina the Hollower og Mouse P.I. For Hire har videospillmus sin stund. Men ingen av disse spillene overrasket meg så mye som Hela: Of Mice & Magic (pris TBA), et kommende open-world co-op-spill med en premiss like finurlig som den er hjertevarm. Jeg deltok i en hands-on demo av spillets tidlige versjon under Summer Game Fest, og var svært imponert over det jeg spilte. Hela: Of Mice & Magic var ikke på min spillradar før demo-sesjonen, men det er nå en av mine mest etterlengtede 2026-utgivelser.
- ·18. juniHer var det tydeligvis mye utålmodighet. La oss håpe på en PM om spillutgivelse snart da 🔥19. juniEneste som står er 2026, men jeg satser på en desember release. Med tanke på at spillet er en feel good type så slipper de det rundt juletider, og kansje oppdaterer spillet med snø effekter. Hadde hvertfall hvert god PR.
- 18. juniHva skjer her idag? Noen nyheter som ikke vises på nordnet?18. juniNei, tipper det bare er litt panikksalg etter at den har gått så høyt opp på kort tid eller at folk tar seg fortjeneste. Jeg ser på det som en mulighet for og kjøpe mer med tanke på at det er fortsatt flere gode nyheter vi venter på som release date og mer gameplay som skal vises fram :)
- ·12. juniEt raskt spørsmål av ren nysgjerrighet, HELA-lanseringen kommer, og oppsettet ser interessant ut på papiret, men jeg stiller spørsmål ved om katalysatoren faktisk vil oversettes til volum gitt det nåværende makromiljøet. Vi har GTA 6 som lanseres (dominerer spillmedier globalt), SpaceX IPO som slippes, og geopolitiske overskrifter fra Midtøsten — alt konkurrerer om detaljhandelsoppmerksomhet samtidig. Mitt spørsmål til forumet: vil en liten First North-spillaksje med en indie-spillansering realistisk sett tiltrekke seg frisk kapital i dette miljøet? Eller blir nyhetene fullstendig druknet av større katalysatorer og større navn? Har noen sett lignende oppsett der den fundamentale katalysatoren var solid, men timingen drepte handelen på grunn av markedsstøy? Nysgjerrig på hvordan folk tenker om posisjonsstørrelse og inngang her gitt oppmerksomhetsrisikoen. Jeg håper dette ikke er et irrelevant spørsmål12. juni · EndretGodt spørsmål! Grunnen til at jeg har kjøpt meg opp en god del aksjer i dette selskapet er: 1.Spillet har fått over 120millioner views og ligger på nr 63 på Steam wishlist 2. Lanseres på samtlige platformer 3. De som lager spillet er veteraner og har laget Unravel 1 og 2 som solgte bra 4. Spillet er fullfinansiert fram til release 5.Tror ikke det vil konkurere direkte mot GTA eller andre store spill med tanke på det er et indie spill og blir nok lavere priset. 6. Firmaet har blir priset til og gå opp mot 8 kroner ved bull og 5 ved normal scenarior 7.Jeg er en gamer og vil kjøpe spillet selv når det kommer ut. Grunner til og bekymre seg: 1.Som du nevner, trangt lanserings vindu hvor mange andre spill kommer. 2.Spillet kan være en flopp. 3. Hva skal de satse på videre, så langt ingen nyheter. 4. Hvor mye royalties får de for hvert salg? 5. Gaming stocks har en tendens til og falle/droppe etter release pga forventinger traff ikke. Men for min del så sitter jeg long i denne aksjen :)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 1 019 | - | - | ||
| 9 983 | - | - | ||
| 18 070 | - | - | ||
| 4 184 | - | - | ||
| 22 955 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Mest nettokjøp
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 759 908 | 759 908 | 0 | 0 |
Mest nettosalg
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 759 908 | 759 908 | 0 | 0 |





