Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

H

High Templar Tech

H

High Templar Tech

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2025 Q4-rapport

Kun PDF

105 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q1-rapport
3. juli
Historisk
2025 Q4-rapport
11. mars
2025 Q3-rapport
24. nov. 2025
2025 Q2-rapport
13. aug. 2025
2025 Q1-rapport
30. mai 2025
2024 Q4-rapport
20. mars 2025

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 19. mai
    ·
    Merk at det er ny nettside på engelsk https://qudianinc.gcs-web.com/
  • 30. mars
    ·
    Kjære 37 andre Nordnet-investorer. Har dere lagt merke til at HTT (tidligere QD) har kjøpt 3,6 mill. stk. egne aksjer i perioden 13/8-18/11 og 1,7 mill. stk. i perioden 19/11-8/3 til hhv. kurs 4,58 og 3,88. For totalt kr. 23,1 mill. USD. Det er kjøpt knapt 25% av omsetningen i aksjen i periodene. Det er hva man kan gjøre, hvis man skal være på den sikre siden, jfr. Nasdaq-reglene. Det får meg til å anta at man vil fortsette med maksimalt tilbakekjøp av egne aksjer (25% av omsetningen). Logisk når indre verdi er over 10 USD per aksje og med hovedparten kontant. Hvis man ser på handelsmønsteret peker det på teknisk trading, hvor det har vært en nedtrend siden kurs 4,8 tidlig i desember 2025. Jeg ser en oversolgt situasjon nå (lang RSI er godt 20) og et støtteområde her, om enn et brudd av kurs 2 kan indikere nytt kortsiktig salg. Som fundamental investor tror jeg kursen er nær en bunn og jeg har kjøpt opp i dag. Jeg kan ta feil, men kursen bør være nær en bunn - og en opptrend vil nok skje raskt etter en vending i MACD.
  • 6. apr. 2025
    ·
    Det er 46 eiere av QD i Nordnet. Hva er din holdning til kursutviklingen? Selskapet kjøper konsekvent opp de 20 % av inntektene de kan, tilsvarende USD 5,7 millioner. siste periode, som tilsvarer 5 % av utestående aksjer eks. hovedaksjonærens aksjer. Gjennomsnittlig valutakurs var 2,79. Dette gir et kjøp av egne aksjer på 20 % (eks. hovedaksjonærens aksjer) på ett år. IV per aksje er 8,8 og øker som følge av oppkjøpene til null resultat.
  • 31. jan. 2022 · Endret
    Oppe 13% lige nu. Det bliver så spændende med regnskab i morgen💪🤞
  • 31. jan. 2022 · Endret
    Skal vi tro på en neutral upside, er der noget at hente her: https://www.investing.com/equities/qudian-inc-consensus-estimates
    31. jan. 2022 · Endret
    Hvis man ejer aktien bør man læse q3 conference call inde på seeking alpha og så beslutte efter det. Det var i hvert fald det som fik mig til at stå af, for det virkede sådan lidt mærkeligt, også at de tilsyneladende helt er holdt op med at tage imod nye kunder. Ikke så meget som en kunde kommer ind i deres lånebutik. Det er alt sammen afvikling af eksisterende låneforhold. De kunne heller ikke rigtigt sige, om de vil være i lånebranchen og så det der med læringscentre for børn, som overhovedet ikke blev udfoldet. Men derfor kan den jo sagtens stige. Jeg blev bare personligt meget ked af at eje den.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q4-rapport

Kun PDF

105 dager siden

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 19. mai
    ·
    Merk at det er ny nettside på engelsk https://qudianinc.gcs-web.com/
  • 30. mars
    ·
    Kjære 37 andre Nordnet-investorer. Har dere lagt merke til at HTT (tidligere QD) har kjøpt 3,6 mill. stk. egne aksjer i perioden 13/8-18/11 og 1,7 mill. stk. i perioden 19/11-8/3 til hhv. kurs 4,58 og 3,88. For totalt kr. 23,1 mill. USD. Det er kjøpt knapt 25% av omsetningen i aksjen i periodene. Det er hva man kan gjøre, hvis man skal være på den sikre siden, jfr. Nasdaq-reglene. Det får meg til å anta at man vil fortsette med maksimalt tilbakekjøp av egne aksjer (25% av omsetningen). Logisk når indre verdi er over 10 USD per aksje og med hovedparten kontant. Hvis man ser på handelsmønsteret peker det på teknisk trading, hvor det har vært en nedtrend siden kurs 4,8 tidlig i desember 2025. Jeg ser en oversolgt situasjon nå (lang RSI er godt 20) og et støtteområde her, om enn et brudd av kurs 2 kan indikere nytt kortsiktig salg. Som fundamental investor tror jeg kursen er nær en bunn og jeg har kjøpt opp i dag. Jeg kan ta feil, men kursen bør være nær en bunn - og en opptrend vil nok skje raskt etter en vending i MACD.
  • 6. apr. 2025
    ·
    Det er 46 eiere av QD i Nordnet. Hva er din holdning til kursutviklingen? Selskapet kjøper konsekvent opp de 20 % av inntektene de kan, tilsvarende USD 5,7 millioner. siste periode, som tilsvarer 5 % av utestående aksjer eks. hovedaksjonærens aksjer. Gjennomsnittlig valutakurs var 2,79. Dette gir et kjøp av egne aksjer på 20 % (eks. hovedaksjonærens aksjer) på ett år. IV per aksje er 8,8 og øker som følge av oppkjøpene til null resultat.
  • 31. jan. 2022 · Endret
    Oppe 13% lige nu. Det bliver så spændende med regnskab i morgen💪🤞
  • 31. jan. 2022 · Endret
    Skal vi tro på en neutral upside, er der noget at hente her: https://www.investing.com/equities/qudian-inc-consensus-estimates
    31. jan. 2022 · Endret
    Hvis man ejer aktien bør man læse q3 conference call inde på seeking alpha og så beslutte efter det. Det var i hvert fald det som fik mig til at stå af, for det virkede sådan lidt mærkeligt, også at de tilsyneladende helt er holdt op med at tage imod nye kunder. Ikke så meget som en kunde kommer ind i deres lånebutik. Det er alt sammen afvikling af eksisterende låneforhold. De kunne heller ikke rigtigt sige, om de vil være i lånebranchen og så det der med læringscentre for børn, som overhovedet ikke blev udfoldet. Men derfor kan den jo sagtens stige. Jeg blev bare personligt meget ked af at eje den.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q1-rapport
3. juli
Historisk
2025 Q4-rapport
11. mars
2025 Q3-rapport
24. nov. 2025
2025 Q2-rapport
13. aug. 2025
2025 Q1-rapport
30. mai 2025
2024 Q4-rapport
20. mars 2025

Relaterte produkter

2025 Q4-rapport

Kun PDF

105 dager siden

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q1-rapport
3. juli
Historisk
2025 Q4-rapport
11. mars
2025 Q3-rapport
24. nov. 2025
2025 Q2-rapport
13. aug. 2025
2025 Q1-rapport
30. mai 2025
2024 Q4-rapport
20. mars 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 19. mai
    ·
    Merk at det er ny nettside på engelsk https://qudianinc.gcs-web.com/
  • 30. mars
    ·
    Kjære 37 andre Nordnet-investorer. Har dere lagt merke til at HTT (tidligere QD) har kjøpt 3,6 mill. stk. egne aksjer i perioden 13/8-18/11 og 1,7 mill. stk. i perioden 19/11-8/3 til hhv. kurs 4,58 og 3,88. For totalt kr. 23,1 mill. USD. Det er kjøpt knapt 25% av omsetningen i aksjen i periodene. Det er hva man kan gjøre, hvis man skal være på den sikre siden, jfr. Nasdaq-reglene. Det får meg til å anta at man vil fortsette med maksimalt tilbakekjøp av egne aksjer (25% av omsetningen). Logisk når indre verdi er over 10 USD per aksje og med hovedparten kontant. Hvis man ser på handelsmønsteret peker det på teknisk trading, hvor det har vært en nedtrend siden kurs 4,8 tidlig i desember 2025. Jeg ser en oversolgt situasjon nå (lang RSI er godt 20) og et støtteområde her, om enn et brudd av kurs 2 kan indikere nytt kortsiktig salg. Som fundamental investor tror jeg kursen er nær en bunn og jeg har kjøpt opp i dag. Jeg kan ta feil, men kursen bør være nær en bunn - og en opptrend vil nok skje raskt etter en vending i MACD.
  • 6. apr. 2025
    ·
    Det er 46 eiere av QD i Nordnet. Hva er din holdning til kursutviklingen? Selskapet kjøper konsekvent opp de 20 % av inntektene de kan, tilsvarende USD 5,7 millioner. siste periode, som tilsvarer 5 % av utestående aksjer eks. hovedaksjonærens aksjer. Gjennomsnittlig valutakurs var 2,79. Dette gir et kjøp av egne aksjer på 20 % (eks. hovedaksjonærens aksjer) på ett år. IV per aksje er 8,8 og øker som følge av oppkjøpene til null resultat.
  • 31. jan. 2022 · Endret
    Oppe 13% lige nu. Det bliver så spændende med regnskab i morgen💪🤞
  • 31. jan. 2022 · Endret
    Skal vi tro på en neutral upside, er der noget at hente her: https://www.investing.com/equities/qudian-inc-consensus-estimates
    31. jan. 2022 · Endret
    Hvis man ejer aktien bør man læse q3 conference call inde på seeking alpha og så beslutte efter det. Det var i hvert fald det som fik mig til at stå af, for det virkede sådan lidt mærkeligt, også at de tilsyneladende helt er holdt op med at tage imod nye kunder. Ikke så meget som en kunde kommer ind i deres lånebutik. Det er alt sammen afvikling af eksisterende låneforhold. De kunne heller ikke rigtigt sige, om de vil være i lånebranchen og så det der med læringscentre for børn, som overhovedet ikke blev udfoldet. Men derfor kan den jo sagtens stige. Jeg blev bare personligt meget ked af at eje den.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også