2026 Q1-rapport
46 dager sidenOrdredybde
TSX Venture Exchange
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
0,22VWAP
Lav
0,22OmsetningAntall
0 549
VWAP
Høy
0,22Lav
0,22OmsetningAntall
0 549
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2026 Q2-rapport | 3. mars 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2026 Q1-rapport | 10. nov. | |
| 2025 Q4-rapport | 6. okt. | |
| 2025 Q3-rapport | 21. mai | |
| 2025 Q2-rapport | 27. feb. | |
| 2025 Q1-rapport | 25. nov. 2024 |
Data hentes fra FactSet
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·12. nov.Delivra Health Brands Inc. leverer et positivt og stabilt regnskapsår 2025, med 8 % vekst i nettoomsetningen og fortsatt positiv justert EBITDA. Selskapets to hovedmerker, Dream Water® og LivRelief™, fortsetter å drive veksten – spesielt gjennom e-handel og retail i både USA og Canada. Delivra Health Brands leverer et solidt vekstår med stigende omsetning og positive driftsresultater, men lavere overskudd som følge av økte markedsførings- og utviklingsinvesteringer. De sterke resultatene fra Dream Water og LivRelief (non-infused) viser at kjernen i virksomheten fungerer — men LivRelief Infused skal gjenetableres for å unngå tap av momentum i Canada. Ledelsen fremstår offensiv og fremoverskuende med fokus på innovasjon og global vekst, hvilket peker på et langsiktig potensial snarere enn kortsiktig profitt. Kort sagt: Delivra beveger seg fra stabilitet mot vekst — men skal bevise at investeringene i markedsføring og nye kanaler omsettes til varig inntjeningsstyrke i 2026.
- ·6. okt.Delivra Health Brands leverer et solid år med økende omsetning og positive driftsresultater på EBITDA-nivå. Strategien med å styrke merkevareporteføljen gjennom markedsføring og innovasjon gir resultater, men påvirker kortsiktig inntjening. På lengre sikt ser selskapet ut til å være godt posisjonert i velværesektoren, der søvn og smertelindring er vekstområder.
- ·2. marsDen siste rapporten fra Delivra Health Brands for andre kvartal av regnskapsåret 2025 (tre måneder som slutter 31. desember 2024) fremhever flere nøkkelpunkter: • Inntekter: Selskapet rapporterte en nettoomsetning på 2.754 millioner CAD, en økning på 34 % sammenlignet med samme periode i fjor. Denne veksten var først og fremst drevet av økt salg av Dream Water® i USA og Canada.  • Bruttofortjeneste og margin: Bruttofortjeneste økte til 1.294 millioner CAD fra 1.104 millioner CAD året før. Brutto fortjenestemargin gikk imidlertid ned fra 54 % til 47 %, hovedsakelig på grunn av en høyere andel av produkter med lavere marginer i salgsmiksen.  • Driftskostnader: Salgs-, generelle og administrative kostnader økte med 22 % til CAD 1.544 millioner, hovedsakelig på grunn av økte investeringer i markedsføring og forbrukerfremmende programmer.  • Nettoresultat: Selskapet rapporterte et netto tap på CAD 0,812 millioner for kvartalet, sammenlignet med et tap på CAD 0,649 millioner i samme periode året før.  Ledelsen uttrykte tilfredshet med inntektsveksten og bekreftet at selskapet er på vei til å nå sine kommersielle og finansielle mål for regnskapsåret. 
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2026 Q1-rapport
46 dager sidenNyheter
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·12. nov.Delivra Health Brands Inc. leverer et positivt og stabilt regnskapsår 2025, med 8 % vekst i nettoomsetningen og fortsatt positiv justert EBITDA. Selskapets to hovedmerker, Dream Water® og LivRelief™, fortsetter å drive veksten – spesielt gjennom e-handel og retail i både USA og Canada. Delivra Health Brands leverer et solidt vekstår med stigende omsetning og positive driftsresultater, men lavere overskudd som følge av økte markedsførings- og utviklingsinvesteringer. De sterke resultatene fra Dream Water og LivRelief (non-infused) viser at kjernen i virksomheten fungerer — men LivRelief Infused skal gjenetableres for å unngå tap av momentum i Canada. Ledelsen fremstår offensiv og fremoverskuende med fokus på innovasjon og global vekst, hvilket peker på et langsiktig potensial snarere enn kortsiktig profitt. Kort sagt: Delivra beveger seg fra stabilitet mot vekst — men skal bevise at investeringene i markedsføring og nye kanaler omsettes til varig inntjeningsstyrke i 2026.
- ·6. okt.Delivra Health Brands leverer et solid år med økende omsetning og positive driftsresultater på EBITDA-nivå. Strategien med å styrke merkevareporteføljen gjennom markedsføring og innovasjon gir resultater, men påvirker kortsiktig inntjening. På lengre sikt ser selskapet ut til å være godt posisjonert i velværesektoren, der søvn og smertelindring er vekstområder.
- ·2. marsDen siste rapporten fra Delivra Health Brands for andre kvartal av regnskapsåret 2025 (tre måneder som slutter 31. desember 2024) fremhever flere nøkkelpunkter: • Inntekter: Selskapet rapporterte en nettoomsetning på 2.754 millioner CAD, en økning på 34 % sammenlignet med samme periode i fjor. Denne veksten var først og fremst drevet av økt salg av Dream Water® i USA og Canada.  • Bruttofortjeneste og margin: Bruttofortjeneste økte til 1.294 millioner CAD fra 1.104 millioner CAD året før. Brutto fortjenestemargin gikk imidlertid ned fra 54 % til 47 %, hovedsakelig på grunn av en høyere andel av produkter med lavere marginer i salgsmiksen.  • Driftskostnader: Salgs-, generelle og administrative kostnader økte med 22 % til CAD 1.544 millioner, hovedsakelig på grunn av økte investeringer i markedsføring og forbrukerfremmende programmer.  • Nettoresultat: Selskapet rapporterte et netto tap på CAD 0,812 millioner for kvartalet, sammenlignet med et tap på CAD 0,649 millioner i samme periode året før.  Ledelsen uttrykte tilfredshet med inntektsveksten og bekreftet at selskapet er på vei til å nå sine kommersielle og finansielle mål for regnskapsåret. 
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
TSX Venture Exchange
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
0,22VWAP
Lav
0,22OmsetningAntall
0 549
VWAP
Høy
0,22Lav
0,22OmsetningAntall
0 549
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2026 Q2-rapport | 3. mars 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2026 Q1-rapport | 10. nov. | |
| 2025 Q4-rapport | 6. okt. | |
| 2025 Q3-rapport | 21. mai | |
| 2025 Q2-rapport | 27. feb. | |
| 2025 Q1-rapport | 25. nov. 2024 |
Data hentes fra FactSet
2026 Q1-rapport
46 dager sidenNyheter
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2026 Q2-rapport | 3. mars 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2026 Q1-rapport | 10. nov. | |
| 2025 Q4-rapport | 6. okt. | |
| 2025 Q3-rapport | 21. mai | |
| 2025 Q2-rapport | 27. feb. | |
| 2025 Q1-rapport | 25. nov. 2024 |
Data hentes fra FactSet
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·12. nov.Delivra Health Brands Inc. leverer et positivt og stabilt regnskapsår 2025, med 8 % vekst i nettoomsetningen og fortsatt positiv justert EBITDA. Selskapets to hovedmerker, Dream Water® og LivRelief™, fortsetter å drive veksten – spesielt gjennom e-handel og retail i både USA og Canada. Delivra Health Brands leverer et solidt vekstår med stigende omsetning og positive driftsresultater, men lavere overskudd som følge av økte markedsførings- og utviklingsinvesteringer. De sterke resultatene fra Dream Water og LivRelief (non-infused) viser at kjernen i virksomheten fungerer — men LivRelief Infused skal gjenetableres for å unngå tap av momentum i Canada. Ledelsen fremstår offensiv og fremoverskuende med fokus på innovasjon og global vekst, hvilket peker på et langsiktig potensial snarere enn kortsiktig profitt. Kort sagt: Delivra beveger seg fra stabilitet mot vekst — men skal bevise at investeringene i markedsføring og nye kanaler omsettes til varig inntjeningsstyrke i 2026.
- ·6. okt.Delivra Health Brands leverer et solid år med økende omsetning og positive driftsresultater på EBITDA-nivå. Strategien med å styrke merkevareporteføljen gjennom markedsføring og innovasjon gir resultater, men påvirker kortsiktig inntjening. På lengre sikt ser selskapet ut til å være godt posisjonert i velværesektoren, der søvn og smertelindring er vekstområder.
- ·2. marsDen siste rapporten fra Delivra Health Brands for andre kvartal av regnskapsåret 2025 (tre måneder som slutter 31. desember 2024) fremhever flere nøkkelpunkter: • Inntekter: Selskapet rapporterte en nettoomsetning på 2.754 millioner CAD, en økning på 34 % sammenlignet med samme periode i fjor. Denne veksten var først og fremst drevet av økt salg av Dream Water® i USA og Canada.  • Bruttofortjeneste og margin: Bruttofortjeneste økte til 1.294 millioner CAD fra 1.104 millioner CAD året før. Brutto fortjenestemargin gikk imidlertid ned fra 54 % til 47 %, hovedsakelig på grunn av en høyere andel av produkter med lavere marginer i salgsmiksen.  • Driftskostnader: Salgs-, generelle og administrative kostnader økte med 22 % til CAD 1.544 millioner, hovedsakelig på grunn av økte investeringer i markedsføring og forbrukerfremmende programmer.  • Nettoresultat: Selskapet rapporterte et netto tap på CAD 0,812 millioner for kvartalet, sammenlignet med et tap på CAD 0,649 millioner i samme periode året før.  Ledelsen uttrykte tilfredshet med inntektsveksten og bekreftet at selskapet er på vei til å nå sine kommersielle og finansielle mål for regnskapsåret. 
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
TSX Venture Exchange
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
0,22VWAP
Lav
0,22OmsetningAntall
0 549
VWAP
Høy
0,22Lav
0,22OmsetningAntall
0 549
Meglerstatistikk
Fant ingen data





