Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Delivra Health Brands

Delivra Health Brands

0,220CAD
0,00% (0,000)
Ved stenging
Høy0,220
Lav0,220
Omsetning
0 MCAD
0,220CAD
0,00% (0,000)
Ved stenging
Høy0,220
Lav0,220
Omsetning
0 MCAD

Delivra Health Brands

Delivra Health Brands

0,220CAD
0,00% (0,000)
Ved stenging
Høy0,220
Lav0,220
Omsetning
0 MCAD
0,220CAD
0,00% (0,000)
Ved stenging
Høy0,220
Lav0,220
Omsetning
0 MCAD

Delivra Health Brands

Delivra Health Brands

0,220CAD
0,00% (0,000)
Ved stenging
Høy0,220
Lav0,220
Omsetning
0 MCAD
0,220CAD
0,00% (0,000)
Ved stenging
Høy0,220
Lav0,220
Omsetning
0 MCAD
2026 Q1-rapport
46 dager siden

Ordredybde

CanadaTSX Venture Exchange
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
0,22
VWAP
0,22
Lav
0,22
OmsetningAntall
0 549
VWAP
0,22
Høy
0,22
Lav
0,22
OmsetningAntall
0 549

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2026 Q2-rapport
3. mars 2026
Historisk
2026 Q1-rapport10. nov.
2025 Q4-rapport6. okt.
2025 Q3-rapport21. mai
2025 Q2-rapport27. feb.
2025 Q1-rapport25. nov. 2024
Data hentes fra FactSet

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 12. nov.
    ·
    12. nov.
    ·
    Delivra Health Brands Inc. leverer et positivt og stabilt regnskapsår 2025, med 8 % vekst i nettoomsetningen og fortsatt positiv justert EBITDA. Selskapets to hovedmerker, Dream Water® og LivRelief™, fortsetter å drive veksten – spesielt gjennom e-handel og retail i både USA og Canada. Delivra Health Brands leverer et solidt vekstår med stigende omsetning og positive driftsresultater, men lavere overskudd som følge av økte markedsførings- og utviklingsinvesteringer. De sterke resultatene fra Dream Water og LivRelief (non-infused) viser at kjernen i virksomheten fungerer — men LivRelief Infused skal gjenetableres for å unngå tap av momentum i Canada. Ledelsen fremstår offensiv og fremoverskuende med fokus på innovasjon og global vekst, hvilket peker på et langsiktig potensial snarere enn kortsiktig profitt. Kort sagt: Delivra beveger seg fra stabilitet mot vekst — men skal bevise at investeringene i markedsføring og nye kanaler omsettes til varig inntjeningsstyrke i 2026.
  • 6. okt.
    ·
    6. okt.
    ·
    Delivra Health Brands leverer et solid år med økende omsetning og positive driftsresultater på EBITDA-nivå. Strategien med å styrke merkevareporteføljen gjennom markedsføring og innovasjon gir resultater, men påvirker kortsiktig inntjening. På lengre sikt ser selskapet ut til å være godt posisjonert i velværesektoren, der søvn og smertelindring er vekstområder.
    7. okt.
    7. okt.
    Det har lenge vært kalkulert at selskapet vil gå i pluss våren 2026, så håper det stemmer🤩Har ventet i 7 år på dette selskapet og er kraftig i minus pr i dag 🙈
  • 4. okt.
    💪🏻💪🏻💪🏻
  • 2. mars
    ·
    2. mars
    ·
    Den siste rapporten fra Delivra Health Brands for andre kvartal av regnskapsåret 2025 (tre måneder som slutter 31. desember 2024) fremhever flere nøkkelpunkter: • Inntekter: Selskapet rapporterte en nettoomsetning på 2.754 millioner CAD, en økning på 34 % sammenlignet med samme periode i fjor. Denne veksten var først og fremst drevet av økt salg av Dream Water® i USA og Canada.  • Bruttofortjeneste og margin: Bruttofortjeneste økte til 1.294 millioner CAD fra 1.104 millioner CAD året før. Brutto fortjenestemargin gikk imidlertid ned fra 54 % til 47 %, hovedsakelig på grunn av en høyere andel av produkter med lavere marginer i salgsmiksen.  • Driftskostnader: Salgs-, generelle og administrative kostnader økte med 22 % til CAD 1.544 millioner, hovedsakelig på grunn av økte investeringer i markedsføring og forbrukerfremmende programmer.  • Nettoresultat: Selskapet rapporterte et netto tap på CAD 0,812 millioner for kvartalet, sammenlignet med et tap på CAD 0,649 millioner i samme periode året før.  Ledelsen uttrykte tilfredshet med inntektsveksten og bekreftet at selskapet er på vei til å nå sine kommersielle og finansielle mål for regnskapsåret. 
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
46 dager siden

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 12. nov.
    ·
    12. nov.
    ·
    Delivra Health Brands Inc. leverer et positivt og stabilt regnskapsår 2025, med 8 % vekst i nettoomsetningen og fortsatt positiv justert EBITDA. Selskapets to hovedmerker, Dream Water® og LivRelief™, fortsetter å drive veksten – spesielt gjennom e-handel og retail i både USA og Canada. Delivra Health Brands leverer et solidt vekstår med stigende omsetning og positive driftsresultater, men lavere overskudd som følge av økte markedsførings- og utviklingsinvesteringer. De sterke resultatene fra Dream Water og LivRelief (non-infused) viser at kjernen i virksomheten fungerer — men LivRelief Infused skal gjenetableres for å unngå tap av momentum i Canada. Ledelsen fremstår offensiv og fremoverskuende med fokus på innovasjon og global vekst, hvilket peker på et langsiktig potensial snarere enn kortsiktig profitt. Kort sagt: Delivra beveger seg fra stabilitet mot vekst — men skal bevise at investeringene i markedsføring og nye kanaler omsettes til varig inntjeningsstyrke i 2026.
  • 6. okt.
    ·
    6. okt.
    ·
    Delivra Health Brands leverer et solid år med økende omsetning og positive driftsresultater på EBITDA-nivå. Strategien med å styrke merkevareporteføljen gjennom markedsføring og innovasjon gir resultater, men påvirker kortsiktig inntjening. På lengre sikt ser selskapet ut til å være godt posisjonert i velværesektoren, der søvn og smertelindring er vekstområder.
    7. okt.
    7. okt.
    Det har lenge vært kalkulert at selskapet vil gå i pluss våren 2026, så håper det stemmer🤩Har ventet i 7 år på dette selskapet og er kraftig i minus pr i dag 🙈
  • 4. okt.
    💪🏻💪🏻💪🏻
  • 2. mars
    ·
    2. mars
    ·
    Den siste rapporten fra Delivra Health Brands for andre kvartal av regnskapsåret 2025 (tre måneder som slutter 31. desember 2024) fremhever flere nøkkelpunkter: • Inntekter: Selskapet rapporterte en nettoomsetning på 2.754 millioner CAD, en økning på 34 % sammenlignet med samme periode i fjor. Denne veksten var først og fremst drevet av økt salg av Dream Water® i USA og Canada.  • Bruttofortjeneste og margin: Bruttofortjeneste økte til 1.294 millioner CAD fra 1.104 millioner CAD året før. Brutto fortjenestemargin gikk imidlertid ned fra 54 % til 47 %, hovedsakelig på grunn av en høyere andel av produkter med lavere marginer i salgsmiksen.  • Driftskostnader: Salgs-, generelle og administrative kostnader økte med 22 % til CAD 1.544 millioner, hovedsakelig på grunn av økte investeringer i markedsføring og forbrukerfremmende programmer.  • Nettoresultat: Selskapet rapporterte et netto tap på CAD 0,812 millioner for kvartalet, sammenlignet med et tap på CAD 0,649 millioner i samme periode året før.  Ledelsen uttrykte tilfredshet med inntektsveksten og bekreftet at selskapet er på vei til å nå sine kommersielle og finansielle mål for regnskapsåret. 
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

CanadaTSX Venture Exchange
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
0,22
VWAP
0,22
Lav
0,22
OmsetningAntall
0 549
VWAP
0,22
Høy
0,22
Lav
0,22
OmsetningAntall
0 549

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2026 Q2-rapport
3. mars 2026
Historisk
2026 Q1-rapport10. nov.
2025 Q4-rapport6. okt.
2025 Q3-rapport21. mai
2025 Q2-rapport27. feb.
2025 Q1-rapport25. nov. 2024
Data hentes fra FactSet

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
46 dager siden

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2026 Q2-rapport
3. mars 2026
Historisk
2026 Q1-rapport10. nov.
2025 Q4-rapport6. okt.
2025 Q3-rapport21. mai
2025 Q2-rapport27. feb.
2025 Q1-rapport25. nov. 2024
Data hentes fra FactSet

Relaterte produkter

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 12. nov.
    ·
    12. nov.
    ·
    Delivra Health Brands Inc. leverer et positivt og stabilt regnskapsår 2025, med 8 % vekst i nettoomsetningen og fortsatt positiv justert EBITDA. Selskapets to hovedmerker, Dream Water® og LivRelief™, fortsetter å drive veksten – spesielt gjennom e-handel og retail i både USA og Canada. Delivra Health Brands leverer et solidt vekstår med stigende omsetning og positive driftsresultater, men lavere overskudd som følge av økte markedsførings- og utviklingsinvesteringer. De sterke resultatene fra Dream Water og LivRelief (non-infused) viser at kjernen i virksomheten fungerer — men LivRelief Infused skal gjenetableres for å unngå tap av momentum i Canada. Ledelsen fremstår offensiv og fremoverskuende med fokus på innovasjon og global vekst, hvilket peker på et langsiktig potensial snarere enn kortsiktig profitt. Kort sagt: Delivra beveger seg fra stabilitet mot vekst — men skal bevise at investeringene i markedsføring og nye kanaler omsettes til varig inntjeningsstyrke i 2026.
  • 6. okt.
    ·
    6. okt.
    ·
    Delivra Health Brands leverer et solid år med økende omsetning og positive driftsresultater på EBITDA-nivå. Strategien med å styrke merkevareporteføljen gjennom markedsføring og innovasjon gir resultater, men påvirker kortsiktig inntjening. På lengre sikt ser selskapet ut til å være godt posisjonert i velværesektoren, der søvn og smertelindring er vekstområder.
    7. okt.
    7. okt.
    Det har lenge vært kalkulert at selskapet vil gå i pluss våren 2026, så håper det stemmer🤩Har ventet i 7 år på dette selskapet og er kraftig i minus pr i dag 🙈
  • 4. okt.
    💪🏻💪🏻💪🏻
  • 2. mars
    ·
    2. mars
    ·
    Den siste rapporten fra Delivra Health Brands for andre kvartal av regnskapsåret 2025 (tre måneder som slutter 31. desember 2024) fremhever flere nøkkelpunkter: • Inntekter: Selskapet rapporterte en nettoomsetning på 2.754 millioner CAD, en økning på 34 % sammenlignet med samme periode i fjor. Denne veksten var først og fremst drevet av økt salg av Dream Water® i USA og Canada.  • Bruttofortjeneste og margin: Bruttofortjeneste økte til 1.294 millioner CAD fra 1.104 millioner CAD året før. Brutto fortjenestemargin gikk imidlertid ned fra 54 % til 47 %, hovedsakelig på grunn av en høyere andel av produkter med lavere marginer i salgsmiksen.  • Driftskostnader: Salgs-, generelle og administrative kostnader økte med 22 % til CAD 1.544 millioner, hovedsakelig på grunn av økte investeringer i markedsføring og forbrukerfremmende programmer.  • Nettoresultat: Selskapet rapporterte et netto tap på CAD 0,812 millioner for kvartalet, sammenlignet med et tap på CAD 0,649 millioner i samme periode året før.  Ledelsen uttrykte tilfredshet med inntektsveksten og bekreftet at selskapet er på vei til å nå sine kommersielle og finansielle mål for regnskapsåret. 
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

CanadaTSX Venture Exchange
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
0,22
VWAP
0,22
Lav
0,22
OmsetningAntall
0 549
VWAP
0,22
Høy
0,22
Lav
0,22
OmsetningAntall
0 549

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data