Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

B

Borealis Mining Company Ltd.

B

Borealis Mining Company Ltd.

2026 Q3-rapport

SNART

2 dager siden

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
20. nov.
Historisk
2026 Q3-rapport
22. juni
2027 Q1-rapport
9. juni
2026 Q2-rapport
31. mars
2026 Q1-rapport
23. des. 2025
2025 Q4-rapport
26. nov. 2025

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 5. mai
    Tusen takk for svar på forrige innlegg. Har kjøpt meg en lyttepost mens jeg lærer meg caset. Utfordringen synes å være at det tar en stund før Sandman kommer i produksjon, mens på Borealis-gruven er det bare oksidene man kan kan benytte heap leach på. Det er bare en liten andel av forekomsten i Borealis-gruven som er oksid, men forhåpentligvis kan de finne mer oksid-unser. Jeg har hørt gjennom de fleste intervjuer med Kelly på Spotify og Youtube og lest en del rapporter, men jeg har ikke klart for meg hvordan de skal få utnyttet sulfid-forekomsten ved Borealis. Funnene har jo tidvis svært høy konsentrasjon/high grade. Alternativene er kanskje å bygge ny infrastruktur og tailings, eller å slå deg sammen med noen som har slik infrastruktur i nærheten. Et siste alternativ er kanskje DSO (direct shipment ore)? Noen som vet hva selskapet har tenkt eller som selv har peiling?
  • 20. apr.
    De guider tydeligvis ikke på produksjon. Det er kanskje vanskelig å periodisere med heap leach. Noen som har noen betraktninger (kvalifiserte gjetninger) om hvor høy 2026-produksjonen blir?
    3. mai
    Aksjen går ned selv om gull går i pluss eller minus. Litt annerledes mønster enn andre gruver?
  • 17. apr.
    ·
    Sånn. Nå drar vi.
    17. apr.
    ·
    La oss komme i gang!
  • 14. apr.
    ·
    En av de merkeligste historiene blant juniorprodusenter. Leteselskaper og utviklere med mindre eller til og med ingen definerte ressurser handles på lignende eller høyere nivåer enn Borealis. I mellomtiden har disse gutta Sprott, McEwen, Buchan i styret og som store insider-eiere sammen med en fullt utbygd gruve og definerte ressurser i Nevada, av alle steder. Likevel ser markedet ut til å ignorere dem. De har ikke engang problemet med gruvefinansiering, planlegging eller konstruksjon, fordi alt det er på plass og de er gjeldfrie. Burde allerede ha en markedsverdi på minst $300-$400 millioner. Vi kommer dit i år selv om gull ikke gjør annet enn å holde seg rundt $4000.
    15. apr. · Endret
    Er ikke veldig imponert over kursen foreløbig men, men takk for info
  • 14. apr.
    ·
    Dette er en av de best posisjonerte juniorgruveselskapene i hele sektoren. Hvis vi er i et godt bullmarked og mange tegn peker mot det, vil juniorer som BOGO som akkurat begynner produksjon, tjene mest. Det er ikke engang medregnet 0 gjeld, 20% kontantposisjon, 2 millioner oz+ reserver, posisjonering i Tier-1 Nevada, et fremragende styre og institusjonell investering og så videre og så videre. Hvordan kan denne fortsatt fly under radaren? Hører aldri noen nevne det på nett.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q3-rapport

SNART

2 dager siden

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 5. mai
    Tusen takk for svar på forrige innlegg. Har kjøpt meg en lyttepost mens jeg lærer meg caset. Utfordringen synes å være at det tar en stund før Sandman kommer i produksjon, mens på Borealis-gruven er det bare oksidene man kan kan benytte heap leach på. Det er bare en liten andel av forekomsten i Borealis-gruven som er oksid, men forhåpentligvis kan de finne mer oksid-unser. Jeg har hørt gjennom de fleste intervjuer med Kelly på Spotify og Youtube og lest en del rapporter, men jeg har ikke klart for meg hvordan de skal få utnyttet sulfid-forekomsten ved Borealis. Funnene har jo tidvis svært høy konsentrasjon/high grade. Alternativene er kanskje å bygge ny infrastruktur og tailings, eller å slå deg sammen med noen som har slik infrastruktur i nærheten. Et siste alternativ er kanskje DSO (direct shipment ore)? Noen som vet hva selskapet har tenkt eller som selv har peiling?
  • 20. apr.
    De guider tydeligvis ikke på produksjon. Det er kanskje vanskelig å periodisere med heap leach. Noen som har noen betraktninger (kvalifiserte gjetninger) om hvor høy 2026-produksjonen blir?
    3. mai
    Aksjen går ned selv om gull går i pluss eller minus. Litt annerledes mønster enn andre gruver?
  • 17. apr.
    ·
    Sånn. Nå drar vi.
    17. apr.
    ·
    La oss komme i gang!
  • 14. apr.
    ·
    En av de merkeligste historiene blant juniorprodusenter. Leteselskaper og utviklere med mindre eller til og med ingen definerte ressurser handles på lignende eller høyere nivåer enn Borealis. I mellomtiden har disse gutta Sprott, McEwen, Buchan i styret og som store insider-eiere sammen med en fullt utbygd gruve og definerte ressurser i Nevada, av alle steder. Likevel ser markedet ut til å ignorere dem. De har ikke engang problemet med gruvefinansiering, planlegging eller konstruksjon, fordi alt det er på plass og de er gjeldfrie. Burde allerede ha en markedsverdi på minst $300-$400 millioner. Vi kommer dit i år selv om gull ikke gjør annet enn å holde seg rundt $4000.
    15. apr. · Endret
    Er ikke veldig imponert over kursen foreløbig men, men takk for info
  • 14. apr.
    ·
    Dette er en av de best posisjonerte juniorgruveselskapene i hele sektoren. Hvis vi er i et godt bullmarked og mange tegn peker mot det, vil juniorer som BOGO som akkurat begynner produksjon, tjene mest. Det er ikke engang medregnet 0 gjeld, 20% kontantposisjon, 2 millioner oz+ reserver, posisjonering i Tier-1 Nevada, et fremragende styre og institusjonell investering og så videre og så videre. Hvordan kan denne fortsatt fly under radaren? Hører aldri noen nevne det på nett.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
20. nov.
Historisk
2026 Q3-rapport
22. juni
2027 Q1-rapport
9. juni
2026 Q2-rapport
31. mars
2026 Q1-rapport
23. des. 2025
2025 Q4-rapport
26. nov. 2025

Relaterte produkter

2026 Q3-rapport

SNART

2 dager siden

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
20. nov.
Historisk
2026 Q3-rapport
22. juni
2027 Q1-rapport
9. juni
2026 Q2-rapport
31. mars
2026 Q1-rapport
23. des. 2025
2025 Q4-rapport
26. nov. 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 5. mai
    Tusen takk for svar på forrige innlegg. Har kjøpt meg en lyttepost mens jeg lærer meg caset. Utfordringen synes å være at det tar en stund før Sandman kommer i produksjon, mens på Borealis-gruven er det bare oksidene man kan kan benytte heap leach på. Det er bare en liten andel av forekomsten i Borealis-gruven som er oksid, men forhåpentligvis kan de finne mer oksid-unser. Jeg har hørt gjennom de fleste intervjuer med Kelly på Spotify og Youtube og lest en del rapporter, men jeg har ikke klart for meg hvordan de skal få utnyttet sulfid-forekomsten ved Borealis. Funnene har jo tidvis svært høy konsentrasjon/high grade. Alternativene er kanskje å bygge ny infrastruktur og tailings, eller å slå deg sammen med noen som har slik infrastruktur i nærheten. Et siste alternativ er kanskje DSO (direct shipment ore)? Noen som vet hva selskapet har tenkt eller som selv har peiling?
  • 20. apr.
    De guider tydeligvis ikke på produksjon. Det er kanskje vanskelig å periodisere med heap leach. Noen som har noen betraktninger (kvalifiserte gjetninger) om hvor høy 2026-produksjonen blir?
    3. mai
    Aksjen går ned selv om gull går i pluss eller minus. Litt annerledes mønster enn andre gruver?
  • 17. apr.
    ·
    Sånn. Nå drar vi.
    17. apr.
    ·
    La oss komme i gang!
  • 14. apr.
    ·
    En av de merkeligste historiene blant juniorprodusenter. Leteselskaper og utviklere med mindre eller til og med ingen definerte ressurser handles på lignende eller høyere nivåer enn Borealis. I mellomtiden har disse gutta Sprott, McEwen, Buchan i styret og som store insider-eiere sammen med en fullt utbygd gruve og definerte ressurser i Nevada, av alle steder. Likevel ser markedet ut til å ignorere dem. De har ikke engang problemet med gruvefinansiering, planlegging eller konstruksjon, fordi alt det er på plass og de er gjeldfrie. Burde allerede ha en markedsverdi på minst $300-$400 millioner. Vi kommer dit i år selv om gull ikke gjør annet enn å holde seg rundt $4000.
    15. apr. · Endret
    Er ikke veldig imponert over kursen foreløbig men, men takk for info
  • 14. apr.
    ·
    Dette er en av de best posisjonerte juniorgruveselskapene i hele sektoren. Hvis vi er i et godt bullmarked og mange tegn peker mot det, vil juniorer som BOGO som akkurat begynner produksjon, tjene mest. Det er ikke engang medregnet 0 gjeld, 20% kontantposisjon, 2 millioner oz+ reserver, posisjonering i Tier-1 Nevada, et fremragende styre og institusjonell investering og så videre og så videre. Hvordan kan denne fortsatt fly under radaren? Hører aldri noen nevne det på nett.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også