Kvartalsrapport (Q2)
49 dager siden‧44min
Ordredybde
Antall
Kjøp
100
Selg
Antall
510
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
6,09VWAP
Lav
5,76OmsetningAntall
57,6 15 860 327
VWAP
Høy
6,09Lav
5,76OmsetningAntall
57,6 15 860 327
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 30. juli | |
2025 Generalforsamling | 22. mai | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 8. mai | |
2024 Årsrapport | 14. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 12. feb. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 20. aug.·Hva synes folk om kritikken Kerrisdale Capital har kommet med?10. sep.·Ekstremt partisk, for å være ærlig. Noen greie poenger, men insentivet viser seg. De sier at Aurora bare kan koste 10 milliarder uansett, fordi mesteparten av frakten er mindre enn 1000-mils ruter, noe Aurora «ikke kan nå» til tross for at de kjører ruter som er 240 mil lange, som Dallas til Houston, som de bare har gjort null research på. Uansett, jobben deres er å skremme investorer til å få shortsene sine til å fungere.
- 15. aug.·Det morsomme spørsmålet er hva folk tenker om hvor dette selskapet vil være om 10+ år.18. aug.·Jeg tror Aurora allerede har forhjulene sine krysset dødens dal. Nå er skaleringen innen allvær og kundeakvisisjon interessant å se. Forretningsargumentet deres for kundene er så fristende at jeg er veldig sikker på at denne virksomheten blir fantastisk. Jeg er ikke sikker på om det etter det kan bli teknologioverføring til andre bruksområder eller lisensiering.
- 14. aug.·Hva synes dere, er det bra eller dårlig for spesialiserte firmaer som Aurora at mange forsvarsinvesteringer går til autonome systemer, og de øker jevnt og trutt? Se f.eks. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Vil noe universelt komme ut av forsvarssektoren før Aurora lager det, eller kan Aurora lisensiere teknologien sin for dobbelt bruk?15. aug.·Ifølge Aurora har lastebilmarkedet på 3 milliarder dollar god plass til konkurrenter, og de har åpent uttalt at konkurranse er velkommen. Vet ikke om dette betyr noe. Slik jeg forstår Kratos driver med "platooning" (lastebilen følger en leder), så jeg vil anta at de ikke er i samme liga som Aurora. Her er hva chatgpt tenker om platooning kontra kostnadskutt: "Platooning (spesielt "leder-følger" med en menneskelig sjåfør i spissen) kan spare drivstoff gjennom vogntog og kutte lønnskostnader ved å fjerne en eller flere sjåfører fra konvoien – men det er fortsatt begrenset: Du trenger fortsatt minst ett menneske per konvoi. Ruter og operasjoner må koordineres tett. Det fungerer best for spesifikke korridorer og militærlogistikk, ikke fleksibel, landsdekkende frakt. Auroras tilnærming tar sikte på at enkeltstående, helt autonome lastebiler kjører kontinuerlig – noe som fjerner alle sjåførens lønnskostnader på den banen og lar hver lastebil kjøre nesten døgnet rundt. Det er en mye større kostnadssvingning enn platooning kan tilby." Jeg kan tenke meg en større trussel hvis Waymo plutselig bestemte seg for å gå tilbake til lastebiltransport med uendelig Google-finansiering. Forresten, Chris Urmson, administrerende direktør, har også sagt at han til syvende og sist ser selskapets teknologi «på alle slags steder». Jeg er ikke sikker på om dette svarte på noe, jeg er absolutt ingen ekspert.
- 4. aug.4. aug.Innlegget er slettet.4. aug.·Å dempe brukeren, eller rapportere spam, det er spørsmålet ...
- 31. juli·Stilig regnskap + superpositiv tilbakemelding på hvordan lastebilene kjører. 100 % punktlig, minimerer ulykker drastisk – teknologiens sikkerhet er ekstrem. Oppgradering av flere lastebiler på slutten og begynnelsen av året. Etter min mening er ikke risikoen i denne aksjen lenger et avgjørende element. Tallene er bedre, konseptet fungerer, det er ettertraktet, stort inntjeningspotensial og myndighetene støtter det. HVA DU IKKE LIKER – MOT 7 dollar igjen på kort sikt. – HER DE 10 FØR ÅRETS SLUTT 🔥🔥🔥🔥31. juli·Helt utrolig. Ikke hva jeg forventet – sammenlignet med starten. Men Nasdaq gikk også fullstendig i pluss. La oss se om den kan få revansje i morgen. Fortjener nesten rapporten.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q2)
49 dager siden‧44min
Nyheter og Analyser
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 20. aug.·Hva synes folk om kritikken Kerrisdale Capital har kommet med?10. sep.·Ekstremt partisk, for å være ærlig. Noen greie poenger, men insentivet viser seg. De sier at Aurora bare kan koste 10 milliarder uansett, fordi mesteparten av frakten er mindre enn 1000-mils ruter, noe Aurora «ikke kan nå» til tross for at de kjører ruter som er 240 mil lange, som Dallas til Houston, som de bare har gjort null research på. Uansett, jobben deres er å skremme investorer til å få shortsene sine til å fungere.
- 15. aug.·Det morsomme spørsmålet er hva folk tenker om hvor dette selskapet vil være om 10+ år.18. aug.·Jeg tror Aurora allerede har forhjulene sine krysset dødens dal. Nå er skaleringen innen allvær og kundeakvisisjon interessant å se. Forretningsargumentet deres for kundene er så fristende at jeg er veldig sikker på at denne virksomheten blir fantastisk. Jeg er ikke sikker på om det etter det kan bli teknologioverføring til andre bruksområder eller lisensiering.
- 14. aug.·Hva synes dere, er det bra eller dårlig for spesialiserte firmaer som Aurora at mange forsvarsinvesteringer går til autonome systemer, og de øker jevnt og trutt? Se f.eks. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Vil noe universelt komme ut av forsvarssektoren før Aurora lager det, eller kan Aurora lisensiere teknologien sin for dobbelt bruk?15. aug.·Ifølge Aurora har lastebilmarkedet på 3 milliarder dollar god plass til konkurrenter, og de har åpent uttalt at konkurranse er velkommen. Vet ikke om dette betyr noe. Slik jeg forstår Kratos driver med "platooning" (lastebilen følger en leder), så jeg vil anta at de ikke er i samme liga som Aurora. Her er hva chatgpt tenker om platooning kontra kostnadskutt: "Platooning (spesielt "leder-følger" med en menneskelig sjåfør i spissen) kan spare drivstoff gjennom vogntog og kutte lønnskostnader ved å fjerne en eller flere sjåfører fra konvoien – men det er fortsatt begrenset: Du trenger fortsatt minst ett menneske per konvoi. Ruter og operasjoner må koordineres tett. Det fungerer best for spesifikke korridorer og militærlogistikk, ikke fleksibel, landsdekkende frakt. Auroras tilnærming tar sikte på at enkeltstående, helt autonome lastebiler kjører kontinuerlig – noe som fjerner alle sjåførens lønnskostnader på den banen og lar hver lastebil kjøre nesten døgnet rundt. Det er en mye større kostnadssvingning enn platooning kan tilby." Jeg kan tenke meg en større trussel hvis Waymo plutselig bestemte seg for å gå tilbake til lastebiltransport med uendelig Google-finansiering. Forresten, Chris Urmson, administrerende direktør, har også sagt at han til syvende og sist ser selskapets teknologi «på alle slags steder». Jeg er ikke sikker på om dette svarte på noe, jeg er absolutt ingen ekspert.
- 4. aug.4. aug.Innlegget er slettet.4. aug.·Å dempe brukeren, eller rapportere spam, det er spørsmålet ...
- 31. juli·Stilig regnskap + superpositiv tilbakemelding på hvordan lastebilene kjører. 100 % punktlig, minimerer ulykker drastisk – teknologiens sikkerhet er ekstrem. Oppgradering av flere lastebiler på slutten og begynnelsen av året. Etter min mening er ikke risikoen i denne aksjen lenger et avgjørende element. Tallene er bedre, konseptet fungerer, det er ettertraktet, stort inntjeningspotensial og myndighetene støtter det. HVA DU IKKE LIKER – MOT 7 dollar igjen på kort sikt. – HER DE 10 FØR ÅRETS SLUTT 🔥🔥🔥🔥31. juli·Helt utrolig. Ikke hva jeg forventet – sammenlignet med starten. Men Nasdaq gikk også fullstendig i pluss. La oss se om den kan få revansje i morgen. Fortjener nesten rapporten.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
100
Selg
Antall
510
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
6,09VWAP
Lav
5,76OmsetningAntall
57,6 15 860 327
VWAP
Høy
6,09Lav
5,76OmsetningAntall
57,6 15 860 327
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 30. juli | |
2025 Generalforsamling | 22. mai | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 8. mai | |
2024 Årsrapport | 14. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 12. feb. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kvartalsrapport (Q2)
49 dager siden‧44min
Nyheter og Analyser
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 30. juli | |
2025 Generalforsamling | 22. mai | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 8. mai | |
2024 Årsrapport | 14. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 12. feb. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 20. aug.·Hva synes folk om kritikken Kerrisdale Capital har kommet med?10. sep.·Ekstremt partisk, for å være ærlig. Noen greie poenger, men insentivet viser seg. De sier at Aurora bare kan koste 10 milliarder uansett, fordi mesteparten av frakten er mindre enn 1000-mils ruter, noe Aurora «ikke kan nå» til tross for at de kjører ruter som er 240 mil lange, som Dallas til Houston, som de bare har gjort null research på. Uansett, jobben deres er å skremme investorer til å få shortsene sine til å fungere.
- 15. aug.·Det morsomme spørsmålet er hva folk tenker om hvor dette selskapet vil være om 10+ år.18. aug.·Jeg tror Aurora allerede har forhjulene sine krysset dødens dal. Nå er skaleringen innen allvær og kundeakvisisjon interessant å se. Forretningsargumentet deres for kundene er så fristende at jeg er veldig sikker på at denne virksomheten blir fantastisk. Jeg er ikke sikker på om det etter det kan bli teknologioverføring til andre bruksområder eller lisensiering.
- 14. aug.·Hva synes dere, er det bra eller dårlig for spesialiserte firmaer som Aurora at mange forsvarsinvesteringer går til autonome systemer, og de øker jevnt og trutt? Se f.eks. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Vil noe universelt komme ut av forsvarssektoren før Aurora lager det, eller kan Aurora lisensiere teknologien sin for dobbelt bruk?15. aug.·Ifølge Aurora har lastebilmarkedet på 3 milliarder dollar god plass til konkurrenter, og de har åpent uttalt at konkurranse er velkommen. Vet ikke om dette betyr noe. Slik jeg forstår Kratos driver med "platooning" (lastebilen følger en leder), så jeg vil anta at de ikke er i samme liga som Aurora. Her er hva chatgpt tenker om platooning kontra kostnadskutt: "Platooning (spesielt "leder-følger" med en menneskelig sjåfør i spissen) kan spare drivstoff gjennom vogntog og kutte lønnskostnader ved å fjerne en eller flere sjåfører fra konvoien – men det er fortsatt begrenset: Du trenger fortsatt minst ett menneske per konvoi. Ruter og operasjoner må koordineres tett. Det fungerer best for spesifikke korridorer og militærlogistikk, ikke fleksibel, landsdekkende frakt. Auroras tilnærming tar sikte på at enkeltstående, helt autonome lastebiler kjører kontinuerlig – noe som fjerner alle sjåførens lønnskostnader på den banen og lar hver lastebil kjøre nesten døgnet rundt. Det er en mye større kostnadssvingning enn platooning kan tilby." Jeg kan tenke meg en større trussel hvis Waymo plutselig bestemte seg for å gå tilbake til lastebiltransport med uendelig Google-finansiering. Forresten, Chris Urmson, administrerende direktør, har også sagt at han til syvende og sist ser selskapets teknologi «på alle slags steder». Jeg er ikke sikker på om dette svarte på noe, jeg er absolutt ingen ekspert.
- 4. aug.4. aug.Innlegget er slettet.4. aug.·Å dempe brukeren, eller rapportere spam, det er spørsmålet ...
- 31. juli·Stilig regnskap + superpositiv tilbakemelding på hvordan lastebilene kjører. 100 % punktlig, minimerer ulykker drastisk – teknologiens sikkerhet er ekstrem. Oppgradering av flere lastebiler på slutten og begynnelsen av året. Etter min mening er ikke risikoen i denne aksjen lenger et avgjørende element. Tallene er bedre, konseptet fungerer, det er ettertraktet, stort inntjeningspotensial og myndighetene støtter det. HVA DU IKKE LIKER – MOT 7 dollar igjen på kort sikt. – HER DE 10 FØR ÅRETS SLUTT 🔥🔥🔥🔥31. juli·Helt utrolig. Ikke hva jeg forventet – sammenlignet med starten. Men Nasdaq gikk også fullstendig i pluss. La oss se om den kan få revansje i morgen. Fortjener nesten rapporten.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
100
Selg
Antall
510
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
6,09VWAP
Lav
5,76OmsetningAntall
57,6 15 860 327
VWAP
Høy
6,09Lav
5,76OmsetningAntall
57,6 15 860 327
Meglerstatistikk
Fant ingen data