Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
Aksje
Nasdaq
AUR

Aurora Innovation A

Aurora Innovation A

5,89USD
−2,81% (−0,17)
Ved stenging
0,00% (0,00)
5,89Etterhandel
5,89
0,00% (0,00)
Etterhandel
5,89USD
−2,81% (−0,17)
Ved stenging
0,00% (0,00)
5,89Etterhandel
5,89USD
0,00% (0,00)
Etterhandel
Høy6,09
Lav5,76
Omsetning
57,6 MUSD
Aksje
Nasdaq
AUR

Aurora Innovation A

Aurora Innovation A

5,89USD
−2,81% (−0,17)
Ved stenging
0,00% (0,00)
5,89Etterhandel
5,89
0,00% (0,00)
Etterhandel
5,89USD
−2,81% (−0,17)
Ved stenging
0,00% (0,00)
5,89Etterhandel
5,89USD
0,00% (0,00)
Etterhandel
Høy6,09
Lav5,76
Omsetning
57,6 MUSD
Aksje
Nasdaq
AUR

Aurora Innovation A

Aurora Innovation A

5,89USD
−2,81% (−0,17)
Ved stenging
0,00% (0,00)
5,89Etterhandel
5,89
0,00% (0,00)
Etterhandel
5,89USD
−2,81% (−0,17)
Ved stenging
0,00% (0,00)
5,89Etterhandel
5,89USD
0,00% (0,00)
Etterhandel
Høy6,09
Lav5,76
Omsetning
57,6 MUSD
Kvartalsrapport (Q2)
49 dager siden44min

Ordredybde

Antall
Kjøp
100
Selg
Antall
510

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
6,09
VWAP
5,92
Lav
5,76
OmsetningAntall
57,6 15 860 327
VWAP
5,92
Høy
6,09
Lav
5,76
OmsetningAntall
57,6 15 860 327

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)30. juli
2025 Generalforsamling22. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)8. mai
2024 Årsrapport14. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q4)12. feb.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 20. aug.
    ·
    20. aug.
    ·
    Hva synes folk om kritikken Kerrisdale Capital har kommet med?
    10. sep.
    ·
    10. sep.
    ·
    Ekstremt partisk, for å være ærlig. Noen greie poenger, men insentivet viser seg. De sier at Aurora bare kan koste 10 milliarder uansett, fordi mesteparten av frakten er mindre enn 1000-mils ruter, noe Aurora «ikke kan nå» til tross for at de kjører ruter som er 240 mil lange, som Dallas til Houston, som de bare har gjort null research på. Uansett, jobben deres er å skremme investorer til å få shortsene sine til å fungere.
  • 15. aug.
    ·
    15. aug.
    ·
    Det morsomme spørsmålet er hva folk tenker om hvor dette selskapet vil være om 10+ år.
    18. aug.
    ·
    18. aug.
    ·
    Jeg tror Aurora allerede har forhjulene sine krysset dødens dal. Nå er skaleringen innen allvær og kundeakvisisjon interessant å se. Forretningsargumentet deres for kundene er så fristende at jeg er veldig sikker på at denne virksomheten blir fantastisk. Jeg er ikke sikker på om det etter det kan bli teknologioverføring til andre bruksområder eller lisensiering.
  • 14. aug.
    ·
    14. aug.
    ·
    Hva synes dere, er det bra eller dårlig for spesialiserte firmaer som Aurora at mange forsvarsinvesteringer går til autonome systemer, og de øker jevnt og trutt? Se f.eks. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Vil noe universelt komme ut av forsvarssektoren før Aurora lager det, eller kan Aurora lisensiere teknologien sin for dobbelt bruk?
    15. aug.
    ·
    15. aug.
    ·
    Ifølge Aurora har lastebilmarkedet på 3 milliarder dollar god plass til konkurrenter, og de har åpent uttalt at konkurranse er velkommen. Vet ikke om dette betyr noe. Slik jeg forstår Kratos driver med "platooning" (lastebilen følger en leder), så jeg vil anta at de ikke er i samme liga som Aurora. Her er hva chatgpt tenker om platooning kontra kostnadskutt: "Platooning (spesielt "leder-følger" med en menneskelig sjåfør i spissen) kan spare drivstoff gjennom vogntog og kutte lønnskostnader ved å fjerne en eller flere sjåfører fra konvoien – men det er fortsatt begrenset: Du trenger fortsatt minst ett menneske per konvoi. Ruter og operasjoner må koordineres tett. Det fungerer best for spesifikke korridorer og militærlogistikk, ikke fleksibel, landsdekkende frakt. Auroras tilnærming tar sikte på at enkeltstående, helt autonome lastebiler kjører kontinuerlig – noe som fjerner alle sjåførens lønnskostnader på den banen og lar hver lastebil kjøre nesten døgnet rundt. Det er en mye større kostnadssvingning enn platooning kan tilby." Jeg kan tenke meg en større trussel hvis Waymo plutselig bestemte seg for å gå tilbake til lastebiltransport med uendelig Google-finansiering. Forresten, Chris Urmson, administrerende direktør, har også sagt at han til syvende og sist ser selskapets teknologi «på alle slags steder». Jeg er ikke sikker på om dette svarte på noe, jeg er absolutt ingen ekspert.
  • 4. aug.
    4. aug.
    Innlegget er slettet.
    4. aug.
    ·
    4. aug.
    ·
    Å dempe brukeren, eller rapportere spam, det er spørsmålet ...
  • 31. juli
    ·
    31. juli
    ·
    Stilig regnskap + superpositiv tilbakemelding på hvordan lastebilene kjører. 100 % punktlig, minimerer ulykker drastisk – teknologiens sikkerhet er ekstrem. Oppgradering av flere lastebiler på slutten og begynnelsen av året. Etter min mening er ikke risikoen i denne aksjen lenger et avgjørende element. Tallene er bedre, konseptet fungerer, det er ettertraktet, stort inntjeningspotensial og myndighetene støtter det. HVA DU IKKE LIKER – MOT 7 dollar igjen på kort sikt. – HER DE 10 FØR ÅRETS SLUTT 🔥🔥🔥🔥
    31. juli
    ·
    31. juli
    ·
    Helt utrolig. Ikke hva jeg forventet – sammenlignet med starten. Men Nasdaq gikk også fullstendig i pluss. La oss se om den kan få revansje i morgen. Fortjener nesten rapporten.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q2)
49 dager siden44min

Nyheter og Analyser

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 20. aug.
    ·
    20. aug.
    ·
    Hva synes folk om kritikken Kerrisdale Capital har kommet med?
    10. sep.
    ·
    10. sep.
    ·
    Ekstremt partisk, for å være ærlig. Noen greie poenger, men insentivet viser seg. De sier at Aurora bare kan koste 10 milliarder uansett, fordi mesteparten av frakten er mindre enn 1000-mils ruter, noe Aurora «ikke kan nå» til tross for at de kjører ruter som er 240 mil lange, som Dallas til Houston, som de bare har gjort null research på. Uansett, jobben deres er å skremme investorer til å få shortsene sine til å fungere.
  • 15. aug.
    ·
    15. aug.
    ·
    Det morsomme spørsmålet er hva folk tenker om hvor dette selskapet vil være om 10+ år.
    18. aug.
    ·
    18. aug.
    ·
    Jeg tror Aurora allerede har forhjulene sine krysset dødens dal. Nå er skaleringen innen allvær og kundeakvisisjon interessant å se. Forretningsargumentet deres for kundene er så fristende at jeg er veldig sikker på at denne virksomheten blir fantastisk. Jeg er ikke sikker på om det etter det kan bli teknologioverføring til andre bruksområder eller lisensiering.
  • 14. aug.
    ·
    14. aug.
    ·
    Hva synes dere, er det bra eller dårlig for spesialiserte firmaer som Aurora at mange forsvarsinvesteringer går til autonome systemer, og de øker jevnt og trutt? Se f.eks. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Vil noe universelt komme ut av forsvarssektoren før Aurora lager det, eller kan Aurora lisensiere teknologien sin for dobbelt bruk?
    15. aug.
    ·
    15. aug.
    ·
    Ifølge Aurora har lastebilmarkedet på 3 milliarder dollar god plass til konkurrenter, og de har åpent uttalt at konkurranse er velkommen. Vet ikke om dette betyr noe. Slik jeg forstår Kratos driver med "platooning" (lastebilen følger en leder), så jeg vil anta at de ikke er i samme liga som Aurora. Her er hva chatgpt tenker om platooning kontra kostnadskutt: "Platooning (spesielt "leder-følger" med en menneskelig sjåfør i spissen) kan spare drivstoff gjennom vogntog og kutte lønnskostnader ved å fjerne en eller flere sjåfører fra konvoien – men det er fortsatt begrenset: Du trenger fortsatt minst ett menneske per konvoi. Ruter og operasjoner må koordineres tett. Det fungerer best for spesifikke korridorer og militærlogistikk, ikke fleksibel, landsdekkende frakt. Auroras tilnærming tar sikte på at enkeltstående, helt autonome lastebiler kjører kontinuerlig – noe som fjerner alle sjåførens lønnskostnader på den banen og lar hver lastebil kjøre nesten døgnet rundt. Det er en mye større kostnadssvingning enn platooning kan tilby." Jeg kan tenke meg en større trussel hvis Waymo plutselig bestemte seg for å gå tilbake til lastebiltransport med uendelig Google-finansiering. Forresten, Chris Urmson, administrerende direktør, har også sagt at han til syvende og sist ser selskapets teknologi «på alle slags steder». Jeg er ikke sikker på om dette svarte på noe, jeg er absolutt ingen ekspert.
  • 4. aug.
    4. aug.
    Innlegget er slettet.
    4. aug.
    ·
    4. aug.
    ·
    Å dempe brukeren, eller rapportere spam, det er spørsmålet ...
  • 31. juli
    ·
    31. juli
    ·
    Stilig regnskap + superpositiv tilbakemelding på hvordan lastebilene kjører. 100 % punktlig, minimerer ulykker drastisk – teknologiens sikkerhet er ekstrem. Oppgradering av flere lastebiler på slutten og begynnelsen av året. Etter min mening er ikke risikoen i denne aksjen lenger et avgjørende element. Tallene er bedre, konseptet fungerer, det er ettertraktet, stort inntjeningspotensial og myndighetene støtter det. HVA DU IKKE LIKER – MOT 7 dollar igjen på kort sikt. – HER DE 10 FØR ÅRETS SLUTT 🔥🔥🔥🔥
    31. juli
    ·
    31. juli
    ·
    Helt utrolig. Ikke hva jeg forventet – sammenlignet med starten. Men Nasdaq gikk også fullstendig i pluss. La oss se om den kan få revansje i morgen. Fortjener nesten rapporten.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
100
Selg
Antall
510

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
6,09
VWAP
5,92
Lav
5,76
OmsetningAntall
57,6 15 860 327
VWAP
5,92
Høy
6,09
Lav
5,76
OmsetningAntall
57,6 15 860 327

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)30. juli
2025 Generalforsamling22. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)8. mai
2024 Årsrapport14. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q4)12. feb.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q2)
49 dager siden44min

Nyheter og Analyser

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)30. juli
2025 Generalforsamling22. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)8. mai
2024 Årsrapport14. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q4)12. feb.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 20. aug.
    ·
    20. aug.
    ·
    Hva synes folk om kritikken Kerrisdale Capital har kommet med?
    10. sep.
    ·
    10. sep.
    ·
    Ekstremt partisk, for å være ærlig. Noen greie poenger, men insentivet viser seg. De sier at Aurora bare kan koste 10 milliarder uansett, fordi mesteparten av frakten er mindre enn 1000-mils ruter, noe Aurora «ikke kan nå» til tross for at de kjører ruter som er 240 mil lange, som Dallas til Houston, som de bare har gjort null research på. Uansett, jobben deres er å skremme investorer til å få shortsene sine til å fungere.
  • 15. aug.
    ·
    15. aug.
    ·
    Det morsomme spørsmålet er hva folk tenker om hvor dette selskapet vil være om 10+ år.
    18. aug.
    ·
    18. aug.
    ·
    Jeg tror Aurora allerede har forhjulene sine krysset dødens dal. Nå er skaleringen innen allvær og kundeakvisisjon interessant å se. Forretningsargumentet deres for kundene er så fristende at jeg er veldig sikker på at denne virksomheten blir fantastisk. Jeg er ikke sikker på om det etter det kan bli teknologioverføring til andre bruksområder eller lisensiering.
  • 14. aug.
    ·
    14. aug.
    ·
    Hva synes dere, er det bra eller dårlig for spesialiserte firmaer som Aurora at mange forsvarsinvesteringer går til autonome systemer, og de øker jevnt og trutt? Se f.eks. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Vil noe universelt komme ut av forsvarssektoren før Aurora lager det, eller kan Aurora lisensiere teknologien sin for dobbelt bruk?
    15. aug.
    ·
    15. aug.
    ·
    Ifølge Aurora har lastebilmarkedet på 3 milliarder dollar god plass til konkurrenter, og de har åpent uttalt at konkurranse er velkommen. Vet ikke om dette betyr noe. Slik jeg forstår Kratos driver med "platooning" (lastebilen følger en leder), så jeg vil anta at de ikke er i samme liga som Aurora. Her er hva chatgpt tenker om platooning kontra kostnadskutt: "Platooning (spesielt "leder-følger" med en menneskelig sjåfør i spissen) kan spare drivstoff gjennom vogntog og kutte lønnskostnader ved å fjerne en eller flere sjåfører fra konvoien – men det er fortsatt begrenset: Du trenger fortsatt minst ett menneske per konvoi. Ruter og operasjoner må koordineres tett. Det fungerer best for spesifikke korridorer og militærlogistikk, ikke fleksibel, landsdekkende frakt. Auroras tilnærming tar sikte på at enkeltstående, helt autonome lastebiler kjører kontinuerlig – noe som fjerner alle sjåførens lønnskostnader på den banen og lar hver lastebil kjøre nesten døgnet rundt. Det er en mye større kostnadssvingning enn platooning kan tilby." Jeg kan tenke meg en større trussel hvis Waymo plutselig bestemte seg for å gå tilbake til lastebiltransport med uendelig Google-finansiering. Forresten, Chris Urmson, administrerende direktør, har også sagt at han til syvende og sist ser selskapets teknologi «på alle slags steder». Jeg er ikke sikker på om dette svarte på noe, jeg er absolutt ingen ekspert.
  • 4. aug.
    4. aug.
    Innlegget er slettet.
    4. aug.
    ·
    4. aug.
    ·
    Å dempe brukeren, eller rapportere spam, det er spørsmålet ...
  • 31. juli
    ·
    31. juli
    ·
    Stilig regnskap + superpositiv tilbakemelding på hvordan lastebilene kjører. 100 % punktlig, minimerer ulykker drastisk – teknologiens sikkerhet er ekstrem. Oppgradering av flere lastebiler på slutten og begynnelsen av året. Etter min mening er ikke risikoen i denne aksjen lenger et avgjørende element. Tallene er bedre, konseptet fungerer, det er ettertraktet, stort inntjeningspotensial og myndighetene støtter det. HVA DU IKKE LIKER – MOT 7 dollar igjen på kort sikt. – HER DE 10 FØR ÅRETS SLUTT 🔥🔥🔥🔥
    31. juli
    ·
    31. juli
    ·
    Helt utrolig. Ikke hva jeg forventet – sammenlignet med starten. Men Nasdaq gikk også fullstendig i pluss. La oss se om den kan få revansje i morgen. Fortjener nesten rapporten.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
100
Selg
Antall
510

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
6,09
VWAP
5,92
Lav
5,76
OmsetningAntall
57,6 15 860 327
VWAP
5,92
Høy
6,09
Lav
5,76
OmsetningAntall
57,6 15 860 327

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data