2025 Q3-rapport
Kun PDF
48 dager siden
Ordredybde
First North Denmark
Antall
Kjøp
2 000
Selg
Antall
1 361
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 71 | - | - | ||
| 219 | - | - | ||
| 1 000 | - | - | ||
| 2 413 | - | - | ||
| 2 222 | - | - |
Høy
5,7VWAP
Lav
5,3OmsetningAntall
0,2 27 736
VWAP
Høy
5,7Lav
5,3OmsetningAntall
0,2 27 736
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig | |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 30. okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 19. aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 22. apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 16. jan. | |
| 2024 Q3-rapport | 25. okt. 2024 |
Data hentes fra Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 15 t siden
- ·for 1 døgn sidenDonkey Republic tildelt langsiktig kontrakt om å drive 2.500-sykkeldelingssystem i Düsseldorf, Tyskland --- Connected Mobility Düsseldorf har på vegne av byen Düsseldorf tildelt Donkey Republic en langsiktig kontrakt om å drive et sykkeldelingssystem bestående av 2.500 sykler i byen Düsseldorf, Tyskland. Kontrakten har en løpetid på fem år med mulighet for forlengelse og forventes å generere cirka 90 millioner DKK i omsetning i løpet av kontraktsperioden, inkludert faste betalinger og tilleggsinntekter. Kontrakten stemmer overens med Donkey Republics strategi "Ride and do well", lansert i tredje kvartal 2025, og støtter selskapets ambisjon om å bli den mest betrodde mikromobilitetspartneren for europeiske byer. Düsseldorfs sykkeldelingssystem forventes også å bidra positivt til Donkey Republics lønnsomme vekst. CEO Thor Möger Pedersen uttaler: "Hele teamet er begeistret for å rulle ut Düsseldorf-prosjektet og støtte grønnere bymobilitet for byens innbyggere. Vi bringer omfattende erfaring og en sykkelflåte av høy kvalitet, og vi ser frem til å samarbeide med Connected Mobility Düsseldorf om å integrere sykkeldeling i hverdagen. Dette prosjektet representerer en viktig milepæl for vår fremtidige forretningsprestasjon og styrker ytterligere vår posisjon på det tyske markedet." Den tildelte kontrakten bidrar til Donkey Republics reise mot deres mellomlange ambisjon om å drive en flåte på 30.000–35.000 enheter og oppnå en omsetning på 220–270 millioner DKK ved utgangen av 2027. Etter kontrakttildelingen vil selskapet gå videre med å sikre finansiering til flåteinvesteringer og er i øyeblikket i avanserte drøftelser med investorer og långivere. Kontraktens høydepunkter Varighet: 5 år (med mulighet for forlengelse) Forventet kontraktsverdi: ca. 90 millioner DKK Lansering: Forventet i tredje kvartal 2026 Flåtestørrelse: 2.500 sykler Kontraktsmyndighet: Connected Mobility Düsseldorf
- ·10. des.Ambitionene for 2026 Implementer ny driftsmodell for å forbedre effektiviteten. Optimaliser kostnadsstrukturen og forbedre flåtens lønnsomhet – flere kostnadsoptimaliseringsinitiativer er allerede blitt lansert. Vellykket utrulling av Gen4 som ny sykkelsystemplattform Signer kontrakter på 10-14.000 enheter Og sist, men ikke minst, et sterkt fokus på å levere: Breakeven EBT. Til sammenligning: EBT i 2025 forventes å være mellom -5 mill. DKK og -12 mill. DKK.
- ·8. des.Har sett litt på denne. Og deres fremtidsambisjoner ser fine ut. Men er ikke konkurransen utrolig stor i dette segmentet? Jeg synes jeg ser utrolig mange andre sykler i bybildet her i København. Hva tenker dere andre om konkurransen? Det er jo en ganske stor usikkerhet..·9. des. · EndretI København er Donkey størst. De har nylig tilført et stort antall Gen4 elsykler. Samlet antall, vel over 4.000 sykler (vanlige + el) gjetter jeg på. Lime er nest størst. Endelig er det 2 mindre aktører, nemlig Dott og Bolt. Men markedet vokser, flere og flere bruker syklene.·9. des. · EndretHar undersøkt antallet Donkey-sykler i KBH litt nærmere. Fra en investorpresentasjon fra januar 2025 fremgikk det at det var 4000+ sykler og deretter har el-syklene kommet til. Så hvis de ikke har kuttet i antallet vanlige sykler, så er det vel minst 5.000 Donkey-sykler i København.
- 5. des.5. des.Kan dette være det nye MoveByBike caset?·6. des.Det er ingen lovgivning om bruk av sykkelhjelm! Det er bare en velment henstilling om bruk av den🤗·6. des. · EndretJeg tror ikke at kommentaren handlet om regler for bruk av sykkelhjelm - det var vel bare en metafor 😊 Når man beveger seg ut i noe risikofylt (som investering), bør man være forberedt og ta sine forholdsregler. Med andre ord: Investering er risikabelt Man bør tenke seg om og beskytte seg. Men selv med “hjelm på” kan man ikke alltid forutsi hva som skjer....😊
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-rapport
Kun PDF
48 dager siden
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 15 t siden
- ·for 1 døgn sidenDonkey Republic tildelt langsiktig kontrakt om å drive 2.500-sykkeldelingssystem i Düsseldorf, Tyskland --- Connected Mobility Düsseldorf har på vegne av byen Düsseldorf tildelt Donkey Republic en langsiktig kontrakt om å drive et sykkeldelingssystem bestående av 2.500 sykler i byen Düsseldorf, Tyskland. Kontrakten har en løpetid på fem år med mulighet for forlengelse og forventes å generere cirka 90 millioner DKK i omsetning i løpet av kontraktsperioden, inkludert faste betalinger og tilleggsinntekter. Kontrakten stemmer overens med Donkey Republics strategi "Ride and do well", lansert i tredje kvartal 2025, og støtter selskapets ambisjon om å bli den mest betrodde mikromobilitetspartneren for europeiske byer. Düsseldorfs sykkeldelingssystem forventes også å bidra positivt til Donkey Republics lønnsomme vekst. CEO Thor Möger Pedersen uttaler: "Hele teamet er begeistret for å rulle ut Düsseldorf-prosjektet og støtte grønnere bymobilitet for byens innbyggere. Vi bringer omfattende erfaring og en sykkelflåte av høy kvalitet, og vi ser frem til å samarbeide med Connected Mobility Düsseldorf om å integrere sykkeldeling i hverdagen. Dette prosjektet representerer en viktig milepæl for vår fremtidige forretningsprestasjon og styrker ytterligere vår posisjon på det tyske markedet." Den tildelte kontrakten bidrar til Donkey Republics reise mot deres mellomlange ambisjon om å drive en flåte på 30.000–35.000 enheter og oppnå en omsetning på 220–270 millioner DKK ved utgangen av 2027. Etter kontrakttildelingen vil selskapet gå videre med å sikre finansiering til flåteinvesteringer og er i øyeblikket i avanserte drøftelser med investorer og långivere. Kontraktens høydepunkter Varighet: 5 år (med mulighet for forlengelse) Forventet kontraktsverdi: ca. 90 millioner DKK Lansering: Forventet i tredje kvartal 2026 Flåtestørrelse: 2.500 sykler Kontraktsmyndighet: Connected Mobility Düsseldorf
- ·10. des.Ambitionene for 2026 Implementer ny driftsmodell for å forbedre effektiviteten. Optimaliser kostnadsstrukturen og forbedre flåtens lønnsomhet – flere kostnadsoptimaliseringsinitiativer er allerede blitt lansert. Vellykket utrulling av Gen4 som ny sykkelsystemplattform Signer kontrakter på 10-14.000 enheter Og sist, men ikke minst, et sterkt fokus på å levere: Breakeven EBT. Til sammenligning: EBT i 2025 forventes å være mellom -5 mill. DKK og -12 mill. DKK.
- ·8. des.Har sett litt på denne. Og deres fremtidsambisjoner ser fine ut. Men er ikke konkurransen utrolig stor i dette segmentet? Jeg synes jeg ser utrolig mange andre sykler i bybildet her i København. Hva tenker dere andre om konkurransen? Det er jo en ganske stor usikkerhet..·9. des. · EndretI København er Donkey størst. De har nylig tilført et stort antall Gen4 elsykler. Samlet antall, vel over 4.000 sykler (vanlige + el) gjetter jeg på. Lime er nest størst. Endelig er det 2 mindre aktører, nemlig Dott og Bolt. Men markedet vokser, flere og flere bruker syklene.·9. des. · EndretHar undersøkt antallet Donkey-sykler i KBH litt nærmere. Fra en investorpresentasjon fra januar 2025 fremgikk det at det var 4000+ sykler og deretter har el-syklene kommet til. Så hvis de ikke har kuttet i antallet vanlige sykler, så er det vel minst 5.000 Donkey-sykler i København.
- 5. des.5. des.Kan dette være det nye MoveByBike caset?·6. des.Det er ingen lovgivning om bruk av sykkelhjelm! Det er bare en velment henstilling om bruk av den🤗·6. des. · EndretJeg tror ikke at kommentaren handlet om regler for bruk av sykkelhjelm - det var vel bare en metafor 😊 Når man beveger seg ut i noe risikofylt (som investering), bør man være forberedt og ta sine forholdsregler. Med andre ord: Investering er risikabelt Man bør tenke seg om og beskytte seg. Men selv med “hjelm på” kan man ikke alltid forutsi hva som skjer....😊
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
First North Denmark
Antall
Kjøp
2 000
Selg
Antall
1 361
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 71 | - | - | ||
| 219 | - | - | ||
| 1 000 | - | - | ||
| 2 413 | - | - | ||
| 2 222 | - | - |
Høy
5,7VWAP
Lav
5,3OmsetningAntall
0,2 27 736
VWAP
Høy
5,7Lav
5,3OmsetningAntall
0,2 27 736
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig | |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 30. okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 19. aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 22. apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 16. jan. | |
| 2024 Q3-rapport | 25. okt. 2024 |
Data hentes fra Quartr
2025 Q3-rapport
Kun PDF
48 dager siden
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig | |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 30. okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 19. aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 22. apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 16. jan. | |
| 2024 Q3-rapport | 25. okt. 2024 |
Data hentes fra Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 15 t siden
- ·for 1 døgn sidenDonkey Republic tildelt langsiktig kontrakt om å drive 2.500-sykkeldelingssystem i Düsseldorf, Tyskland --- Connected Mobility Düsseldorf har på vegne av byen Düsseldorf tildelt Donkey Republic en langsiktig kontrakt om å drive et sykkeldelingssystem bestående av 2.500 sykler i byen Düsseldorf, Tyskland. Kontrakten har en løpetid på fem år med mulighet for forlengelse og forventes å generere cirka 90 millioner DKK i omsetning i løpet av kontraktsperioden, inkludert faste betalinger og tilleggsinntekter. Kontrakten stemmer overens med Donkey Republics strategi "Ride and do well", lansert i tredje kvartal 2025, og støtter selskapets ambisjon om å bli den mest betrodde mikromobilitetspartneren for europeiske byer. Düsseldorfs sykkeldelingssystem forventes også å bidra positivt til Donkey Republics lønnsomme vekst. CEO Thor Möger Pedersen uttaler: "Hele teamet er begeistret for å rulle ut Düsseldorf-prosjektet og støtte grønnere bymobilitet for byens innbyggere. Vi bringer omfattende erfaring og en sykkelflåte av høy kvalitet, og vi ser frem til å samarbeide med Connected Mobility Düsseldorf om å integrere sykkeldeling i hverdagen. Dette prosjektet representerer en viktig milepæl for vår fremtidige forretningsprestasjon og styrker ytterligere vår posisjon på det tyske markedet." Den tildelte kontrakten bidrar til Donkey Republics reise mot deres mellomlange ambisjon om å drive en flåte på 30.000–35.000 enheter og oppnå en omsetning på 220–270 millioner DKK ved utgangen av 2027. Etter kontrakttildelingen vil selskapet gå videre med å sikre finansiering til flåteinvesteringer og er i øyeblikket i avanserte drøftelser med investorer og långivere. Kontraktens høydepunkter Varighet: 5 år (med mulighet for forlengelse) Forventet kontraktsverdi: ca. 90 millioner DKK Lansering: Forventet i tredje kvartal 2026 Flåtestørrelse: 2.500 sykler Kontraktsmyndighet: Connected Mobility Düsseldorf
- ·10. des.Ambitionene for 2026 Implementer ny driftsmodell for å forbedre effektiviteten. Optimaliser kostnadsstrukturen og forbedre flåtens lønnsomhet – flere kostnadsoptimaliseringsinitiativer er allerede blitt lansert. Vellykket utrulling av Gen4 som ny sykkelsystemplattform Signer kontrakter på 10-14.000 enheter Og sist, men ikke minst, et sterkt fokus på å levere: Breakeven EBT. Til sammenligning: EBT i 2025 forventes å være mellom -5 mill. DKK og -12 mill. DKK.
- ·8. des.Har sett litt på denne. Og deres fremtidsambisjoner ser fine ut. Men er ikke konkurransen utrolig stor i dette segmentet? Jeg synes jeg ser utrolig mange andre sykler i bybildet her i København. Hva tenker dere andre om konkurransen? Det er jo en ganske stor usikkerhet..·9. des. · EndretI København er Donkey størst. De har nylig tilført et stort antall Gen4 elsykler. Samlet antall, vel over 4.000 sykler (vanlige + el) gjetter jeg på. Lime er nest størst. Endelig er det 2 mindre aktører, nemlig Dott og Bolt. Men markedet vokser, flere og flere bruker syklene.·9. des. · EndretHar undersøkt antallet Donkey-sykler i KBH litt nærmere. Fra en investorpresentasjon fra januar 2025 fremgikk det at det var 4000+ sykler og deretter har el-syklene kommet til. Så hvis de ikke har kuttet i antallet vanlige sykler, så er det vel minst 5.000 Donkey-sykler i København.
- 5. des.5. des.Kan dette være det nye MoveByBike caset?·6. des.Det er ingen lovgivning om bruk av sykkelhjelm! Det er bare en velment henstilling om bruk av den🤗·6. des. · EndretJeg tror ikke at kommentaren handlet om regler for bruk av sykkelhjelm - det var vel bare en metafor 😊 Når man beveger seg ut i noe risikofylt (som investering), bør man være forberedt og ta sine forholdsregler. Med andre ord: Investering er risikabelt Man bør tenke seg om og beskytte seg. Men selv med “hjelm på” kan man ikke alltid forutsi hva som skjer....😊
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
First North Denmark
Antall
Kjøp
2 000
Selg
Antall
1 361
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 71 | - | - | ||
| 219 | - | - | ||
| 1 000 | - | - | ||
| 2 413 | - | - | ||
| 2 222 | - | - |
Høy
5,7VWAP
Lav
5,3OmsetningAntall
0,2 27 736
VWAP
Høy
5,7Lav
5,3OmsetningAntall
0,2 27 736
Meglerstatistikk
Fant ingen data






