2025 Q3-rapport
64 dager siden31min
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
52
Selg
Antall
6 145
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 12 | - | - | ||
| 10 | - | - | ||
| 12 | - | - | ||
| 1 | - | - | ||
| 10 | - | - |
Høy
94,4VWAP
Lav
92,6OmsetningAntall
2,5 26 506
VWAP
Høy
94,4Lav
92,6OmsetningAntall
2,5 26 506
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 19. mars 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 10. okt. | |
| 2025 H1-rapport | 19. aug. | |
| 2025 Q2-rapport | 9. juli | |
| 2025 Q1-rapport | 25. apr. | |
| 2024 H2-rapport | 25. mars |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 1 døgn sidenDet er kanskje en gjentakelse av tidligere observasjoner, men jeg følger nysgjerrig danske selskaper og ikke minst GM, fordi de er så synlige i gatebildet i København. I tillegg synes jeg ideen deres er god og veldig nyskapende som helhet i forhold til mobilitet i en storby. Ja, de har fått veldig fine kursstigninger, som er basert på bedre omsetning og bedre driftskostnadsstyring. Helt sikkert, det innrømmer jeg. Økningen i aksjekursen gir imidlertid ikke mening i forhold til avkastning på investert kapital, på ingen måte. Jeg kan ikke regne hjem den casen. De har en ROE på -280% i 2024 og ja, det har en økt omsetning og EBIT i 2025 slik det umiddelbart ser ut, men helt sikkert ikke noe som plutselig gir + på ROE. Det kan jo ikke fortsette å være et pionerselskap. Hvis de skal regnes hjem som et vekstselskap, så må de virkelig få turbo på, ellers kommer tallene ikke til å stemme. Veksten kan naturligvis stige, men de har kun Kbh og Århus igjen, og bilparken deres blir, alt annet likt, også mer nedslitt og må skiftes. Det er ganske sårbart etter min vurdering. Bilene jeg ser i gatebildet er jo ikke i standard med andre utleieselskaper, bevares det trenger det heller ikke, men det koster jo at brukerne ikke er rutinerte bilister. Jeg tenker de på lengre sikt blir for driftstunge.
- ·for 3 døgn siden · EndretEr det noen som vet hvorfor det er så lite interesse for dette firmaet. Den går riktig vei og ligger ok for kjøp, synes jeg. Utover dette ingen anbefalinger eller kursmål. Forstår det ikke riktig.
- ·9. des.Til hvilken pris søker dere inngang? Håper å treffe igjen rundt kurs 70-80 - tror fortsatt mye på casen.·for 3 døgn sidenDet har du sikkert rett i, særlig uten nyheter eller gjentakelse av nyheter :)
- ·5. des.Dele økonomiske suksesser. Først var det Freetrailer. Nå Greenmobility. Den neste kunne trolig bli Donkey Republic. Sjekk eventuelt ut her: https://invest.donkey.bike/wp-content/uploads/2025/10/Donkey-Republic-Q3-report-Final-30.11.pdf
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-rapport
64 dager siden31min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 1 døgn sidenDet er kanskje en gjentakelse av tidligere observasjoner, men jeg følger nysgjerrig danske selskaper og ikke minst GM, fordi de er så synlige i gatebildet i København. I tillegg synes jeg ideen deres er god og veldig nyskapende som helhet i forhold til mobilitet i en storby. Ja, de har fått veldig fine kursstigninger, som er basert på bedre omsetning og bedre driftskostnadsstyring. Helt sikkert, det innrømmer jeg. Økningen i aksjekursen gir imidlertid ikke mening i forhold til avkastning på investert kapital, på ingen måte. Jeg kan ikke regne hjem den casen. De har en ROE på -280% i 2024 og ja, det har en økt omsetning og EBIT i 2025 slik det umiddelbart ser ut, men helt sikkert ikke noe som plutselig gir + på ROE. Det kan jo ikke fortsette å være et pionerselskap. Hvis de skal regnes hjem som et vekstselskap, så må de virkelig få turbo på, ellers kommer tallene ikke til å stemme. Veksten kan naturligvis stige, men de har kun Kbh og Århus igjen, og bilparken deres blir, alt annet likt, også mer nedslitt og må skiftes. Det er ganske sårbart etter min vurdering. Bilene jeg ser i gatebildet er jo ikke i standard med andre utleieselskaper, bevares det trenger det heller ikke, men det koster jo at brukerne ikke er rutinerte bilister. Jeg tenker de på lengre sikt blir for driftstunge.
- ·for 3 døgn siden · EndretEr det noen som vet hvorfor det er så lite interesse for dette firmaet. Den går riktig vei og ligger ok for kjøp, synes jeg. Utover dette ingen anbefalinger eller kursmål. Forstår det ikke riktig.
- ·9. des.Til hvilken pris søker dere inngang? Håper å treffe igjen rundt kurs 70-80 - tror fortsatt mye på casen.·for 3 døgn sidenDet har du sikkert rett i, særlig uten nyheter eller gjentakelse av nyheter :)
- ·5. des.Dele økonomiske suksesser. Først var det Freetrailer. Nå Greenmobility. Den neste kunne trolig bli Donkey Republic. Sjekk eventuelt ut her: https://invest.donkey.bike/wp-content/uploads/2025/10/Donkey-Republic-Q3-report-Final-30.11.pdf
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
52
Selg
Antall
6 145
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 12 | - | - | ||
| 10 | - | - | ||
| 12 | - | - | ||
| 1 | - | - | ||
| 10 | - | - |
Høy
94,4VWAP
Lav
92,6OmsetningAntall
2,5 26 506
VWAP
Høy
94,4Lav
92,6OmsetningAntall
2,5 26 506
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 19. mars 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 10. okt. | |
| 2025 H1-rapport | 19. aug. | |
| 2025 Q2-rapport | 9. juli | |
| 2025 Q1-rapport | 25. apr. | |
| 2024 H2-rapport | 25. mars |
Data hentes fra Quartr, FactSet
2025 Q3-rapport
64 dager siden31min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 19. mars 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 10. okt. | |
| 2025 H1-rapport | 19. aug. | |
| 2025 Q2-rapport | 9. juli | |
| 2025 Q1-rapport | 25. apr. | |
| 2024 H2-rapport | 25. mars |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 1 døgn sidenDet er kanskje en gjentakelse av tidligere observasjoner, men jeg følger nysgjerrig danske selskaper og ikke minst GM, fordi de er så synlige i gatebildet i København. I tillegg synes jeg ideen deres er god og veldig nyskapende som helhet i forhold til mobilitet i en storby. Ja, de har fått veldig fine kursstigninger, som er basert på bedre omsetning og bedre driftskostnadsstyring. Helt sikkert, det innrømmer jeg. Økningen i aksjekursen gir imidlertid ikke mening i forhold til avkastning på investert kapital, på ingen måte. Jeg kan ikke regne hjem den casen. De har en ROE på -280% i 2024 og ja, det har en økt omsetning og EBIT i 2025 slik det umiddelbart ser ut, men helt sikkert ikke noe som plutselig gir + på ROE. Det kan jo ikke fortsette å være et pionerselskap. Hvis de skal regnes hjem som et vekstselskap, så må de virkelig få turbo på, ellers kommer tallene ikke til å stemme. Veksten kan naturligvis stige, men de har kun Kbh og Århus igjen, og bilparken deres blir, alt annet likt, også mer nedslitt og må skiftes. Det er ganske sårbart etter min vurdering. Bilene jeg ser i gatebildet er jo ikke i standard med andre utleieselskaper, bevares det trenger det heller ikke, men det koster jo at brukerne ikke er rutinerte bilister. Jeg tenker de på lengre sikt blir for driftstunge.
- ·for 3 døgn siden · EndretEr det noen som vet hvorfor det er så lite interesse for dette firmaet. Den går riktig vei og ligger ok for kjøp, synes jeg. Utover dette ingen anbefalinger eller kursmål. Forstår det ikke riktig.
- ·9. des.Til hvilken pris søker dere inngang? Håper å treffe igjen rundt kurs 70-80 - tror fortsatt mye på casen.·for 3 døgn sidenDet har du sikkert rett i, særlig uten nyheter eller gjentakelse av nyheter :)
- ·5. des.Dele økonomiske suksesser. Først var det Freetrailer. Nå Greenmobility. Den neste kunne trolig bli Donkey Republic. Sjekk eventuelt ut her: https://invest.donkey.bike/wp-content/uploads/2025/10/Donkey-Republic-Q3-report-Final-30.11.pdf
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
52
Selg
Antall
6 145
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 12 | - | - | ||
| 10 | - | - | ||
| 12 | - | - | ||
| 1 | - | - | ||
| 10 | - | - |
Høy
94,4VWAP
Lav
92,6OmsetningAntall
2,5 26 506
VWAP
Høy
94,4Lav
92,6OmsetningAntall
2,5 26 506
Meglerstatistikk
Fant ingen data






