Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

GreenMobility

GreenMobility

94,40DKK
+0,43% (+0,40)
Ved stenging
Høy94,40
Lav92,60
Omsetning
2,5 MDKK
94,40DKK
+0,43% (+0,40)
Ved stenging
Høy94,40
Lav92,60
Omsetning
2,5 MDKK

GreenMobility

GreenMobility

94,40DKK
+0,43% (+0,40)
Ved stenging
Høy94,40
Lav92,60
Omsetning
2,5 MDKK
94,40DKK
+0,43% (+0,40)
Ved stenging
Høy94,40
Lav92,60
Omsetning
2,5 MDKK

GreenMobility

GreenMobility

94,40DKK
+0,43% (+0,40)
Ved stenging
Høy94,40
Lav92,60
Omsetning
2,5 MDKK
94,40DKK
+0,43% (+0,40)
Ved stenging
Høy94,40
Lav92,60
Omsetning
2,5 MDKK
2025 Q3-rapport
64 dager siden31min

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
52
Selg
Antall
6 145

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
12--
10--
12--
1--
10--
Høy
94,4
VWAP
93,4
Lav
92,6
OmsetningAntall
2,5 26 506
VWAP
93,4
Høy
94,4
Lav
92,6
OmsetningAntall
2,5 26 506

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
19. mars 2026
Historisk
2025 Q3-rapport10. okt.
2025 H1-rapport19. aug.
2025 Q2-rapport9. juli
2025 Q1-rapport25. apr.
2024 H2-rapport25. mars
Data hentes fra Quartr, FactSet

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Det er kanskje en gjentakelse av tidligere observasjoner, men jeg følger nysgjerrig danske selskaper og ikke minst GM, fordi de er så synlige i gatebildet i København. I tillegg synes jeg ideen deres er god og veldig nyskapende som helhet i forhold til mobilitet i en storby. Ja, de har fått veldig fine kursstigninger, som er basert på bedre omsetning og bedre driftskostnadsstyring. Helt sikkert, det innrømmer jeg. Økningen i aksjekursen gir imidlertid ikke mening i forhold til avkastning på investert kapital, på ingen måte. Jeg kan ikke regne hjem den casen. De har en ROE på -280% i 2024 og ja, det har en økt omsetning og EBIT i 2025 slik det umiddelbart ser ut, men helt sikkert ikke noe som plutselig gir + på ROE. Det kan jo ikke fortsette å være et pionerselskap. Hvis de skal regnes hjem som et vekstselskap, så må de virkelig få turbo på, ellers kommer tallene ikke til å stemme. Veksten kan naturligvis stige, men de har kun Kbh og Århus igjen, og bilparken deres blir, alt annet likt, også mer nedslitt og må skiftes. Det er ganske sårbart etter min vurdering. Bilene jeg ser i gatebildet er jo ikke i standard med andre utleieselskaper, bevares det trenger det heller ikke, men det koster jo at brukerne ikke er rutinerte bilister. Jeg tenker de på lengre sikt blir for driftstunge.
  • for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Imponerende - de skuffer ikke!
  • for 3 døgn siden · Endret
    ·
    for 3 døgn siden · Endret
    ·
    Er det noen som vet hvorfor det er så lite interesse for dette firmaet. Den går riktig vei og ligger ok for kjøp, synes jeg. Utover dette ingen anbefalinger eller kursmål. Forstår det ikke riktig.
    for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Takk for et godt og grundig svar.
  • 9. des.
    ·
    9. des.
    ·
    Til hvilken pris søker dere inngang? Håper å treffe igjen rundt kurs 70-80 - tror fortsatt mye på casen.
    for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Det har du sikkert rett i, særlig uten nyheter eller gjentakelse av nyheter :)
  • 5. des.
    ·
    5. des.
    ·
    Dele økonomiske suksesser. Først var det Freetrailer. Nå Greenmobility. Den neste kunne trolig bli Donkey Republic. Sjekk eventuelt ut her: https://invest.donkey.bike/wp-content/uploads/2025/10/Donkey-Republic-Q3-report-Final-30.11.pdf
    9. des.
    ·
    9. des.
    ·
    Presis.. dritings på en eselsykkel, det kan bare bli bra :)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
64 dager siden31min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Det er kanskje en gjentakelse av tidligere observasjoner, men jeg følger nysgjerrig danske selskaper og ikke minst GM, fordi de er så synlige i gatebildet i København. I tillegg synes jeg ideen deres er god og veldig nyskapende som helhet i forhold til mobilitet i en storby. Ja, de har fått veldig fine kursstigninger, som er basert på bedre omsetning og bedre driftskostnadsstyring. Helt sikkert, det innrømmer jeg. Økningen i aksjekursen gir imidlertid ikke mening i forhold til avkastning på investert kapital, på ingen måte. Jeg kan ikke regne hjem den casen. De har en ROE på -280% i 2024 og ja, det har en økt omsetning og EBIT i 2025 slik det umiddelbart ser ut, men helt sikkert ikke noe som plutselig gir + på ROE. Det kan jo ikke fortsette å være et pionerselskap. Hvis de skal regnes hjem som et vekstselskap, så må de virkelig få turbo på, ellers kommer tallene ikke til å stemme. Veksten kan naturligvis stige, men de har kun Kbh og Århus igjen, og bilparken deres blir, alt annet likt, også mer nedslitt og må skiftes. Det er ganske sårbart etter min vurdering. Bilene jeg ser i gatebildet er jo ikke i standard med andre utleieselskaper, bevares det trenger det heller ikke, men det koster jo at brukerne ikke er rutinerte bilister. Jeg tenker de på lengre sikt blir for driftstunge.
  • for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Imponerende - de skuffer ikke!
  • for 3 døgn siden · Endret
    ·
    for 3 døgn siden · Endret
    ·
    Er det noen som vet hvorfor det er så lite interesse for dette firmaet. Den går riktig vei og ligger ok for kjøp, synes jeg. Utover dette ingen anbefalinger eller kursmål. Forstår det ikke riktig.
    for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Takk for et godt og grundig svar.
  • 9. des.
    ·
    9. des.
    ·
    Til hvilken pris søker dere inngang? Håper å treffe igjen rundt kurs 70-80 - tror fortsatt mye på casen.
    for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Det har du sikkert rett i, særlig uten nyheter eller gjentakelse av nyheter :)
  • 5. des.
    ·
    5. des.
    ·
    Dele økonomiske suksesser. Først var det Freetrailer. Nå Greenmobility. Den neste kunne trolig bli Donkey Republic. Sjekk eventuelt ut her: https://invest.donkey.bike/wp-content/uploads/2025/10/Donkey-Republic-Q3-report-Final-30.11.pdf
    9. des.
    ·
    9. des.
    ·
    Presis.. dritings på en eselsykkel, det kan bare bli bra :)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
52
Selg
Antall
6 145

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
12--
10--
12--
1--
10--
Høy
94,4
VWAP
93,4
Lav
92,6
OmsetningAntall
2,5 26 506
VWAP
93,4
Høy
94,4
Lav
92,6
OmsetningAntall
2,5 26 506

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
19. mars 2026
Historisk
2025 Q3-rapport10. okt.
2025 H1-rapport19. aug.
2025 Q2-rapport9. juli
2025 Q1-rapport25. apr.
2024 H2-rapport25. mars
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
64 dager siden31min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
19. mars 2026
Historisk
2025 Q3-rapport10. okt.
2025 H1-rapport19. aug.
2025 Q2-rapport9. juli
2025 Q1-rapport25. apr.
2024 H2-rapport25. mars
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterte produkter

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Det er kanskje en gjentakelse av tidligere observasjoner, men jeg følger nysgjerrig danske selskaper og ikke minst GM, fordi de er så synlige i gatebildet i København. I tillegg synes jeg ideen deres er god og veldig nyskapende som helhet i forhold til mobilitet i en storby. Ja, de har fått veldig fine kursstigninger, som er basert på bedre omsetning og bedre driftskostnadsstyring. Helt sikkert, det innrømmer jeg. Økningen i aksjekursen gir imidlertid ikke mening i forhold til avkastning på investert kapital, på ingen måte. Jeg kan ikke regne hjem den casen. De har en ROE på -280% i 2024 og ja, det har en økt omsetning og EBIT i 2025 slik det umiddelbart ser ut, men helt sikkert ikke noe som plutselig gir + på ROE. Det kan jo ikke fortsette å være et pionerselskap. Hvis de skal regnes hjem som et vekstselskap, så må de virkelig få turbo på, ellers kommer tallene ikke til å stemme. Veksten kan naturligvis stige, men de har kun Kbh og Århus igjen, og bilparken deres blir, alt annet likt, også mer nedslitt og må skiftes. Det er ganske sårbart etter min vurdering. Bilene jeg ser i gatebildet er jo ikke i standard med andre utleieselskaper, bevares det trenger det heller ikke, men det koster jo at brukerne ikke er rutinerte bilister. Jeg tenker de på lengre sikt blir for driftstunge.
  • for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Imponerende - de skuffer ikke!
  • for 3 døgn siden · Endret
    ·
    for 3 døgn siden · Endret
    ·
    Er det noen som vet hvorfor det er så lite interesse for dette firmaet. Den går riktig vei og ligger ok for kjøp, synes jeg. Utover dette ingen anbefalinger eller kursmål. Forstår det ikke riktig.
    for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Takk for et godt og grundig svar.
  • 9. des.
    ·
    9. des.
    ·
    Til hvilken pris søker dere inngang? Håper å treffe igjen rundt kurs 70-80 - tror fortsatt mye på casen.
    for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Det har du sikkert rett i, særlig uten nyheter eller gjentakelse av nyheter :)
  • 5. des.
    ·
    5. des.
    ·
    Dele økonomiske suksesser. Først var det Freetrailer. Nå Greenmobility. Den neste kunne trolig bli Donkey Republic. Sjekk eventuelt ut her: https://invest.donkey.bike/wp-content/uploads/2025/10/Donkey-Republic-Q3-report-Final-30.11.pdf
    9. des.
    ·
    9. des.
    ·
    Presis.. dritings på en eselsykkel, det kan bare bli bra :)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
52
Selg
Antall
6 145

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
12--
10--
12--
1--
10--
Høy
94,4
VWAP
93,4
Lav
92,6
OmsetningAntall
2,5 26 506
VWAP
93,4
Høy
94,4
Lav
92,6
OmsetningAntall
2,5 26 506

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data