Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
Aksje
Nasdaq Copenhagen
GREENM

GreenMobility

GreenMobility

43,90DKK
+10,03% (+4,00)
Ved stenging
Høy43,90
Lav39,80
Omsetning
0,8 MDKK
43,90DKK
+10,03% (+4,00)
Ved stenging
Høy43,90
Lav39,80
Omsetning
0,8 MDKK
Aksje
Nasdaq Copenhagen
GREENM

GreenMobility

GreenMobility

43,90DKK
+10,03% (+4,00)
Ved stenging
Høy43,90
Lav39,80
Omsetning
0,8 MDKK
43,90DKK
+10,03% (+4,00)
Ved stenging
Høy43,90
Lav39,80
Omsetning
0,8 MDKK
Aksje
Nasdaq Copenhagen
GREENM

GreenMobility

GreenMobility

43,90DKK
+10,03% (+4,00)
Ved stenging
Høy43,90
Lav39,80
Omsetning
0,8 MDKK
43,90DKK
+10,03% (+4,00)
Ved stenging
Høy43,90
Lav39,80
Omsetning
0,8 MDKK
Kvartalsrapport (Q1)
71 dager siden34min

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
852
Selg
Antall
1 000

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
20--
2 000--
1 827--
173--
521--
Høy
43,9
VWAP
42,5
Lav
39,8
OmsetningAntall
0,8 19 120
VWAP
42,5
Høy
43,9
Lav
39,8
OmsetningAntall
0,8 19 120

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q2)
14. aug.
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q1)25. apr.
2024 Kvartalsrapport (Q4)25. mars
2024 Kvartalsrapport (Q4)20. mars
2024 Kvartalsrapport (Q3)11. okt. 2024
2024 Kvartalsrapport (Q2)27. aug. 2024
Data hentes fra Millistream, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Hyggelig å se GM på vei opp, penger i banken. Gikk inn på 65, heldigvis kjøpte vi bra på 29, så flyttingen er rett rundt hjørnet. Overskudd og robotbiler på vei, og med nedleggelsen av parkeringsplasser i København er det mye potensial. 800 kilo i omsetning i dag, hvor lite er GM? Gratulerer til alle GM-investorer
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Vi har vært opp 40–50 % de siste 3 månedene – helt under radaren. Fortsett sånn :)
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Ja, det er nesten en rakett 🚀😁
  • 18. juni
    ·
    18. juni
    ·
    Er det noen her som kjenner til det samme konseptet i Tyskland/Storbritannia?
    20. juni
    ·
    20. juni
    ·
    Free2move kanskje? De kjøpte også opp ShareNow, som tidligere var i DK.
  • 16. juni
    ·
    16. juni
    ·
    Hva skjer for GM i dag, et prishopp på 25 % samme dag, er det noe nytt?
    19. juni
    ·
    19. juni
    ·
    2 x 100 minutter er noe de har hatt i flere år. Men det kan hende at folk først har blitt klar over det nå!!
  • 29. apr.
    ·
    29. apr.
    ·
    Jeg skulle ønske jeg hadde fått tak i Free Trailer for 5 år siden da de var små. Den har gått opp omtrent 20 ganger. Kan GM bli større?
    2. mai
    ·
    2. mai
    ·
    Ja, GM kan gjøre det, MEN det vil sannsynligvis gå mye tregere. På den positive siden må folk bruke bil mye oftere enn de trenger å bruke tilhenger (og hver gang de trenger å bruke tilhenger), og bilutleie er også mye dyrere enn tilhengerutleie, så det er åpenbart et mye større marked GM retter seg mot. Derfor har GM potensial til å bli mange ganger større. Når det er sagt, har GM også utfordringer som Freetrailer ikke har: -Mye mer kapital må bindes opp i biler enn i tilhengere, så utvidelse er mye dyrere. GM har ikke den kapitalen for øyeblikket. Tidligere ønsket de å skalere så raskt som mulig og hente inn penger til det på børsen. Men med stigende renter og dermed fallende priser på ulønnsomme vekstselskaper, er den døren mer eller mindre lukket. Hvis veksten skal skje organisk, må penger spares opp over en årrekke før det er mulig å ha råd til å gå inn i et nytt marked. -Det har vist seg at det tar flere år å bygge opp en stor nok base av lojale kunder i en ny by til at den blir lønnsom. Forvent 5–8 år. Den delen går mye raskere for Gratis trailer. Dette bremser ikke bare direkte veksten, men øker også kapitalen som trengs for å komme inn i en ny by enda mer. – Det er en helt annen forretningsmodell. Gratis tilhenger selger reklame/tjenester som får flere kunder i butikken til en mindre gruppe bedrifter, mens den store gruppen privatpersoner som bruker tilhengeren låner den gratis. Hos GM må privatpersoner betale. Det krever at mange flere blir overbevist om å ta frem lommeboken. Det er ikke dermed sagt at GM er en dårlig investering på dette nivået. Jeg tror ikke det er det. Så vidt jeg vet er de fortsatt best i bildelingsbransjen til å tjene penger på bilene sine, og dette gir grunnlaget for å erobre nye markeder over tid. Men mens Free Trailer har spurtet opp til en fin, men fortsatt ikke overveldende inntekt, er det mer sannsynlig at GM vil øke inntektene stille og rolig med potensial til å fortsette mye lenger og ende opp med en mye høyere verdi mange år inn i fremtiden. -
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Ingen Nordnet Markets -sertifikater er tilgjengelig med det underliggende verdipapiret. Vis andre -sertifikater
Kvartalsrapport (Q1)
71 dager siden34min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Hyggelig å se GM på vei opp, penger i banken. Gikk inn på 65, heldigvis kjøpte vi bra på 29, så flyttingen er rett rundt hjørnet. Overskudd og robotbiler på vei, og med nedleggelsen av parkeringsplasser i København er det mye potensial. 800 kilo i omsetning i dag, hvor lite er GM? Gratulerer til alle GM-investorer
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Vi har vært opp 40–50 % de siste 3 månedene – helt under radaren. Fortsett sånn :)
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Ja, det er nesten en rakett 🚀😁
  • 18. juni
    ·
    18. juni
    ·
    Er det noen her som kjenner til det samme konseptet i Tyskland/Storbritannia?
    20. juni
    ·
    20. juni
    ·
    Free2move kanskje? De kjøpte også opp ShareNow, som tidligere var i DK.
  • 16. juni
    ·
    16. juni
    ·
    Hva skjer for GM i dag, et prishopp på 25 % samme dag, er det noe nytt?
    19. juni
    ·
    19. juni
    ·
    2 x 100 minutter er noe de har hatt i flere år. Men det kan hende at folk først har blitt klar over det nå!!
  • 29. apr.
    ·
    29. apr.
    ·
    Jeg skulle ønske jeg hadde fått tak i Free Trailer for 5 år siden da de var små. Den har gått opp omtrent 20 ganger. Kan GM bli større?
    2. mai
    ·
    2. mai
    ·
    Ja, GM kan gjøre det, MEN det vil sannsynligvis gå mye tregere. På den positive siden må folk bruke bil mye oftere enn de trenger å bruke tilhenger (og hver gang de trenger å bruke tilhenger), og bilutleie er også mye dyrere enn tilhengerutleie, så det er åpenbart et mye større marked GM retter seg mot. Derfor har GM potensial til å bli mange ganger større. Når det er sagt, har GM også utfordringer som Freetrailer ikke har: -Mye mer kapital må bindes opp i biler enn i tilhengere, så utvidelse er mye dyrere. GM har ikke den kapitalen for øyeblikket. Tidligere ønsket de å skalere så raskt som mulig og hente inn penger til det på børsen. Men med stigende renter og dermed fallende priser på ulønnsomme vekstselskaper, er den døren mer eller mindre lukket. Hvis veksten skal skje organisk, må penger spares opp over en årrekke før det er mulig å ha råd til å gå inn i et nytt marked. -Det har vist seg at det tar flere år å bygge opp en stor nok base av lojale kunder i en ny by til at den blir lønnsom. Forvent 5–8 år. Den delen går mye raskere for Gratis trailer. Dette bremser ikke bare direkte veksten, men øker også kapitalen som trengs for å komme inn i en ny by enda mer. – Det er en helt annen forretningsmodell. Gratis tilhenger selger reklame/tjenester som får flere kunder i butikken til en mindre gruppe bedrifter, mens den store gruppen privatpersoner som bruker tilhengeren låner den gratis. Hos GM må privatpersoner betale. Det krever at mange flere blir overbevist om å ta frem lommeboken. Det er ikke dermed sagt at GM er en dårlig investering på dette nivået. Jeg tror ikke det er det. Så vidt jeg vet er de fortsatt best i bildelingsbransjen til å tjene penger på bilene sine, og dette gir grunnlaget for å erobre nye markeder over tid. Men mens Free Trailer har spurtet opp til en fin, men fortsatt ikke overveldende inntekt, er det mer sannsynlig at GM vil øke inntektene stille og rolig med potensial til å fortsette mye lenger og ende opp med en mye høyere verdi mange år inn i fremtiden. -
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
852
Selg
Antall
1 000

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
20--
2 000--
1 827--
173--
521--
Høy
43,9
VWAP
42,5
Lav
39,8
OmsetningAntall
0,8 19 120
VWAP
42,5
Høy
43,9
Lav
39,8
OmsetningAntall
0,8 19 120

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q2)
14. aug.
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q1)25. apr.
2024 Kvartalsrapport (Q4)25. mars
2024 Kvartalsrapport (Q4)20. mars
2024 Kvartalsrapport (Q3)11. okt. 2024
2024 Kvartalsrapport (Q2)27. aug. 2024
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterte produkter

Ingen Nordnet Markets -sertifikater er tilgjengelig med det underliggende verdipapiret. Vis andre -sertifikater
Kvartalsrapport (Q1)
71 dager siden34min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q2)
14. aug.
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q1)25. apr.
2024 Kvartalsrapport (Q4)25. mars
2024 Kvartalsrapport (Q4)20. mars
2024 Kvartalsrapport (Q3)11. okt. 2024
2024 Kvartalsrapport (Q2)27. aug. 2024
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterte produkter

Ingen Nordnet Markets -sertifikater er tilgjengelig med det underliggende verdipapiret. Vis andre -sertifikater

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Hyggelig å se GM på vei opp, penger i banken. Gikk inn på 65, heldigvis kjøpte vi bra på 29, så flyttingen er rett rundt hjørnet. Overskudd og robotbiler på vei, og med nedleggelsen av parkeringsplasser i København er det mye potensial. 800 kilo i omsetning i dag, hvor lite er GM? Gratulerer til alle GM-investorer
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Vi har vært opp 40–50 % de siste 3 månedene – helt under radaren. Fortsett sånn :)
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Ja, det er nesten en rakett 🚀😁
  • 18. juni
    ·
    18. juni
    ·
    Er det noen her som kjenner til det samme konseptet i Tyskland/Storbritannia?
    20. juni
    ·
    20. juni
    ·
    Free2move kanskje? De kjøpte også opp ShareNow, som tidligere var i DK.
  • 16. juni
    ·
    16. juni
    ·
    Hva skjer for GM i dag, et prishopp på 25 % samme dag, er det noe nytt?
    19. juni
    ·
    19. juni
    ·
    2 x 100 minutter er noe de har hatt i flere år. Men det kan hende at folk først har blitt klar over det nå!!
  • 29. apr.
    ·
    29. apr.
    ·
    Jeg skulle ønske jeg hadde fått tak i Free Trailer for 5 år siden da de var små. Den har gått opp omtrent 20 ganger. Kan GM bli større?
    2. mai
    ·
    2. mai
    ·
    Ja, GM kan gjøre det, MEN det vil sannsynligvis gå mye tregere. På den positive siden må folk bruke bil mye oftere enn de trenger å bruke tilhenger (og hver gang de trenger å bruke tilhenger), og bilutleie er også mye dyrere enn tilhengerutleie, så det er åpenbart et mye større marked GM retter seg mot. Derfor har GM potensial til å bli mange ganger større. Når det er sagt, har GM også utfordringer som Freetrailer ikke har: -Mye mer kapital må bindes opp i biler enn i tilhengere, så utvidelse er mye dyrere. GM har ikke den kapitalen for øyeblikket. Tidligere ønsket de å skalere så raskt som mulig og hente inn penger til det på børsen. Men med stigende renter og dermed fallende priser på ulønnsomme vekstselskaper, er den døren mer eller mindre lukket. Hvis veksten skal skje organisk, må penger spares opp over en årrekke før det er mulig å ha råd til å gå inn i et nytt marked. -Det har vist seg at det tar flere år å bygge opp en stor nok base av lojale kunder i en ny by til at den blir lønnsom. Forvent 5–8 år. Den delen går mye raskere for Gratis trailer. Dette bremser ikke bare direkte veksten, men øker også kapitalen som trengs for å komme inn i en ny by enda mer. – Det er en helt annen forretningsmodell. Gratis tilhenger selger reklame/tjenester som får flere kunder i butikken til en mindre gruppe bedrifter, mens den store gruppen privatpersoner som bruker tilhengeren låner den gratis. Hos GM må privatpersoner betale. Det krever at mange flere blir overbevist om å ta frem lommeboken. Det er ikke dermed sagt at GM er en dårlig investering på dette nivået. Jeg tror ikke det er det. Så vidt jeg vet er de fortsatt best i bildelingsbransjen til å tjene penger på bilene sine, og dette gir grunnlaget for å erobre nye markeder over tid. Men mens Free Trailer har spurtet opp til en fin, men fortsatt ikke overveldende inntekt, er det mer sannsynlig at GM vil øke inntektene stille og rolig med potensial til å fortsette mye lenger og ende opp med en mye høyere verdi mange år inn i fremtiden. -
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
852
Selg
Antall
1 000

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
20--
2 000--
1 827--
173--
521--
Høy
43,9
VWAP
42,5
Lav
39,8
OmsetningAntall
0,8 19 120
VWAP
42,5
Høy
43,9
Lav
39,8
OmsetningAntall
0,8 19 120

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data