Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

GreenMobility

GreenMobility

94,00DKK
+1,08% (+1,00)
Ved stenging
Høy94,00
Lav91,40
Omsetning
1,4 MDKK
94,00DKK
+1,08% (+1,00)
Ved stenging
Høy94,00
Lav91,40
Omsetning
1,4 MDKK

GreenMobility

GreenMobility

94,00DKK
+1,08% (+1,00)
Ved stenging
Høy94,00
Lav91,40
Omsetning
1,4 MDKK
94,00DKK
+1,08% (+1,00)
Ved stenging
Høy94,00
Lav91,40
Omsetning
1,4 MDKK

GreenMobility

GreenMobility

94,00DKK
+1,08% (+1,00)
Ved stenging
Høy94,00
Lav91,40
Omsetning
1,4 MDKK
94,00DKK
+1,08% (+1,00)
Ved stenging
Høy94,00
Lav91,40
Omsetning
1,4 MDKK
2025 Q3-rapport
72 dager siden31min

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
34
Selg
Antall
3 874

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
5--
85--
50--
118--
30--
Høy
94
VWAP
93
Lav
91,4
OmsetningAntall
1,4 14 820
VWAP
93
Høy
94
Lav
91,4
OmsetningAntall
1,4 14 820

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
19. mars 2026
Historisk
2025 Q3-rapport10. okt.
2025 H1-rapport19. aug.
2025 Q2-rapport9. juli
2025 Q1-rapport25. apr.
2024 H2-rapport25. mars
Data hentes fra FactSet, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Er vi enige om at når man tar 15 mio inn på eiendelene, så handler det om at man ser muligheter for å utnytte tidligere års underskudd i fremtiden? Så skatteaktivet sikrer at man motregner skatteaktivet i årets skatt, og dermed betaler mindre av årets resultat. Så det er 15 mio direkte inn i resultat etter skatt, og også den nærmeste fremtid. Vi burde jo se samme tendens de neste årene, at de tar mer og mer på bøkene av skatteaktivet. Ja takk Jeg vet ikke om det er en Børsnyhet, men så lenge det er positivt. De er gode til å holde en jevn strøm av gode nyheter TAKK
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    hmm, det virker som en litt søkt nyhet. Det er jo ikke nytt for markedet og forhåpentligvis heller ikke for selskapet at de har opparbeidet et ganske stort skattemessig underskudd de kan trekke på, og naturligvis gjør man det så snart man kan. Det er jo ingen grunn til at selskapet (og dermed investorene) skal ha en masse penger til gode hos skatt uten å få meningsfull avkastning av dem. De skal naturligvis ut og arbeide så raskt man kan få dem ut - enten i selskapet eller hos aksjonærene.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Den er akkurat på grensen, jeg mener faktisk også at det burde være en selvfølge og en NON-event, når man ser inn i perioder med positive resultater. Men, man kan jo regnskapsmessig ikke ta disse eiendelene inn i regnskapet, før det er sannsynlig at man kan utnytte de tidligere underskuddene. Noe de jo nå kan, og kanskje har fått bekreftet.
  • for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Husk - innen nyttår https://www.greenmobility.com/investors/the-share/shareholder-benefit-program/ Ved å eie 100 aksjer får man for DKK 1.100 gratis minutter å kjøre for i året. Det oversetter jeg til direkte avkastning/utbytte på over 10% ved nåværende kurs.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Ja, alle i Stor-København med førerkort burde være 100stk-aksjonærer. . Det er et flott utbytte. Og selv om jeg har bil, bruker jeg ofte GM
  • for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Jeg er nysgjerrig på deres mening om denne aksjen 💥 Jeg har 430 aksjer og har en snittpris på 92 Skal jeg selge, eller tenker dere at det er positive tendenser fremover? 🙏 God jul til alle 🎅🎅🎅🎅
    for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Så hold i det minste de 100 stk, så får du avkastning hvis du kan bruke bilene :), og haR mulighEt for gevinst hvis den går i 150. Jeg forstår at du gjerne vil inn i Gubra, der er jeg selv solidt.
    for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    MANGE takk for kompetent svar 🙏🙏🙏
  • 12. des.
    ·
    12. des.
    ·
    Det er kanskje en gjentakelse av tidligere observasjoner, men jeg følger nysgjerrig danske selskaper og ikke minst GM, fordi de er så synlige i gatebildet i København. I tillegg synes jeg ideen deres er god og veldig nyskapende som helhet i forhold til mobilitet i en storby. Ja, de har fått veldig fine kursstigninger, som er basert på bedre omsetning og bedre driftskostnadsstyring. Helt sikkert, det innrømmer jeg. Økningen i aksjekursen gir imidlertid ikke mening i forhold til avkastning på investert kapital, på ingen måte. Jeg kan ikke regne hjem den casen. De har en ROE på -280% i 2024 og ja, det har en økt omsetning og EBIT i 2025 slik det umiddelbart ser ut, men helt sikkert ikke noe som plutselig gir + på ROE. Det kan jo ikke fortsette å være et pionerselskap. Hvis de skal regnes hjem som et vekstselskap, så må de virkelig få turbo på, ellers kommer tallene ikke til å stemme. Veksten kan naturligvis stige, men de har kun Kbh og Århus igjen, og bilparken deres blir, alt annet likt, også mer nedslitt og må skiftes. Det er ganske sårbart etter min vurdering. Bilene jeg ser i gatebildet er jo ikke i standard med andre utleieselskaper, bevares det trenger det heller ikke, men det koster jo at brukerne ikke er rutinerte bilister. Jeg tenker de på lengre sikt blir for driftstunge.
    15. des.
    ·
    15. des.
    ·
    Jeg vil se frem til å lese deres regnskap for året 2025, slik at man reelt kan sammenligne regnskapet med resultatet fra 2024 før jeg tør gi et bud på selskapet, men helt ærlig så tror jeg selskapet er for lett kapitalisert til å kunne klare de tunge utgiftene det må være med en del ukyndige brukere, og jeg tror slett ikke de er i en liga hvor de kan håndtere selvkjørende biler som de nylig slo seg opp på. Men jeg kan bli overbevist om det motsatte. La oss se.
    15. des.
    ·
    15. des.
    ·
    Med hensyn til skader på biler sier greenm selv at de har gode resultater med sensorene de nylig har installert som kan måle sammenstøt og sende regningen til brukeren. Det er imidlertid klart at de ikke kan måle alt og at man risikerer å miste brukere på den kontoen. Men hvis de man mister primært er de som uansett gir underskudd, er det vel ok.
  • 11. des.
    ·
    11. des.
    ·
    Imponerende - de skuffer ikke!
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
72 dager siden31min

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Er vi enige om at når man tar 15 mio inn på eiendelene, så handler det om at man ser muligheter for å utnytte tidligere års underskudd i fremtiden? Så skatteaktivet sikrer at man motregner skatteaktivet i årets skatt, og dermed betaler mindre av årets resultat. Så det er 15 mio direkte inn i resultat etter skatt, og også den nærmeste fremtid. Vi burde jo se samme tendens de neste årene, at de tar mer og mer på bøkene av skatteaktivet. Ja takk Jeg vet ikke om det er en Børsnyhet, men så lenge det er positivt. De er gode til å holde en jevn strøm av gode nyheter TAKK
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    hmm, det virker som en litt søkt nyhet. Det er jo ikke nytt for markedet og forhåpentligvis heller ikke for selskapet at de har opparbeidet et ganske stort skattemessig underskudd de kan trekke på, og naturligvis gjør man det så snart man kan. Det er jo ingen grunn til at selskapet (og dermed investorene) skal ha en masse penger til gode hos skatt uten å få meningsfull avkastning av dem. De skal naturligvis ut og arbeide så raskt man kan få dem ut - enten i selskapet eller hos aksjonærene.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Den er akkurat på grensen, jeg mener faktisk også at det burde være en selvfølge og en NON-event, når man ser inn i perioder med positive resultater. Men, man kan jo regnskapsmessig ikke ta disse eiendelene inn i regnskapet, før det er sannsynlig at man kan utnytte de tidligere underskuddene. Noe de jo nå kan, og kanskje har fått bekreftet.
  • for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Husk - innen nyttår https://www.greenmobility.com/investors/the-share/shareholder-benefit-program/ Ved å eie 100 aksjer får man for DKK 1.100 gratis minutter å kjøre for i året. Det oversetter jeg til direkte avkastning/utbytte på over 10% ved nåværende kurs.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Ja, alle i Stor-København med førerkort burde være 100stk-aksjonærer. . Det er et flott utbytte. Og selv om jeg har bil, bruker jeg ofte GM
  • for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Jeg er nysgjerrig på deres mening om denne aksjen 💥 Jeg har 430 aksjer og har en snittpris på 92 Skal jeg selge, eller tenker dere at det er positive tendenser fremover? 🙏 God jul til alle 🎅🎅🎅🎅
    for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Så hold i det minste de 100 stk, så får du avkastning hvis du kan bruke bilene :), og haR mulighEt for gevinst hvis den går i 150. Jeg forstår at du gjerne vil inn i Gubra, der er jeg selv solidt.
    for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    MANGE takk for kompetent svar 🙏🙏🙏
  • 12. des.
    ·
    12. des.
    ·
    Det er kanskje en gjentakelse av tidligere observasjoner, men jeg følger nysgjerrig danske selskaper og ikke minst GM, fordi de er så synlige i gatebildet i København. I tillegg synes jeg ideen deres er god og veldig nyskapende som helhet i forhold til mobilitet i en storby. Ja, de har fått veldig fine kursstigninger, som er basert på bedre omsetning og bedre driftskostnadsstyring. Helt sikkert, det innrømmer jeg. Økningen i aksjekursen gir imidlertid ikke mening i forhold til avkastning på investert kapital, på ingen måte. Jeg kan ikke regne hjem den casen. De har en ROE på -280% i 2024 og ja, det har en økt omsetning og EBIT i 2025 slik det umiddelbart ser ut, men helt sikkert ikke noe som plutselig gir + på ROE. Det kan jo ikke fortsette å være et pionerselskap. Hvis de skal regnes hjem som et vekstselskap, så må de virkelig få turbo på, ellers kommer tallene ikke til å stemme. Veksten kan naturligvis stige, men de har kun Kbh og Århus igjen, og bilparken deres blir, alt annet likt, også mer nedslitt og må skiftes. Det er ganske sårbart etter min vurdering. Bilene jeg ser i gatebildet er jo ikke i standard med andre utleieselskaper, bevares det trenger det heller ikke, men det koster jo at brukerne ikke er rutinerte bilister. Jeg tenker de på lengre sikt blir for driftstunge.
    15. des.
    ·
    15. des.
    ·
    Jeg vil se frem til å lese deres regnskap for året 2025, slik at man reelt kan sammenligne regnskapet med resultatet fra 2024 før jeg tør gi et bud på selskapet, men helt ærlig så tror jeg selskapet er for lett kapitalisert til å kunne klare de tunge utgiftene det må være med en del ukyndige brukere, og jeg tror slett ikke de er i en liga hvor de kan håndtere selvkjørende biler som de nylig slo seg opp på. Men jeg kan bli overbevist om det motsatte. La oss se.
    15. des.
    ·
    15. des.
    ·
    Med hensyn til skader på biler sier greenm selv at de har gode resultater med sensorene de nylig har installert som kan måle sammenstøt og sende regningen til brukeren. Det er imidlertid klart at de ikke kan måle alt og at man risikerer å miste brukere på den kontoen. Men hvis de man mister primært er de som uansett gir underskudd, er det vel ok.
  • 11. des.
    ·
    11. des.
    ·
    Imponerende - de skuffer ikke!
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
34
Selg
Antall
3 874

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
5--
85--
50--
118--
30--
Høy
94
VWAP
93
Lav
91,4
OmsetningAntall
1,4 14 820
VWAP
93
Høy
94
Lav
91,4
OmsetningAntall
1,4 14 820

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
19. mars 2026
Historisk
2025 Q3-rapport10. okt.
2025 H1-rapport19. aug.
2025 Q2-rapport9. juli
2025 Q1-rapport25. apr.
2024 H2-rapport25. mars
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
72 dager siden31min

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
19. mars 2026
Historisk
2025 Q3-rapport10. okt.
2025 H1-rapport19. aug.
2025 Q2-rapport9. juli
2025 Q1-rapport25. apr.
2024 H2-rapport25. mars
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterte produkter

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Er vi enige om at når man tar 15 mio inn på eiendelene, så handler det om at man ser muligheter for å utnytte tidligere års underskudd i fremtiden? Så skatteaktivet sikrer at man motregner skatteaktivet i årets skatt, og dermed betaler mindre av årets resultat. Så det er 15 mio direkte inn i resultat etter skatt, og også den nærmeste fremtid. Vi burde jo se samme tendens de neste årene, at de tar mer og mer på bøkene av skatteaktivet. Ja takk Jeg vet ikke om det er en Børsnyhet, men så lenge det er positivt. De er gode til å holde en jevn strøm av gode nyheter TAKK
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    hmm, det virker som en litt søkt nyhet. Det er jo ikke nytt for markedet og forhåpentligvis heller ikke for selskapet at de har opparbeidet et ganske stort skattemessig underskudd de kan trekke på, og naturligvis gjør man det så snart man kan. Det er jo ingen grunn til at selskapet (og dermed investorene) skal ha en masse penger til gode hos skatt uten å få meningsfull avkastning av dem. De skal naturligvis ut og arbeide så raskt man kan få dem ut - enten i selskapet eller hos aksjonærene.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Den er akkurat på grensen, jeg mener faktisk også at det burde være en selvfølge og en NON-event, når man ser inn i perioder med positive resultater. Men, man kan jo regnskapsmessig ikke ta disse eiendelene inn i regnskapet, før det er sannsynlig at man kan utnytte de tidligere underskuddene. Noe de jo nå kan, og kanskje har fått bekreftet.
  • for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Husk - innen nyttår https://www.greenmobility.com/investors/the-share/shareholder-benefit-program/ Ved å eie 100 aksjer får man for DKK 1.100 gratis minutter å kjøre for i året. Det oversetter jeg til direkte avkastning/utbytte på over 10% ved nåværende kurs.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Ja, alle i Stor-København med førerkort burde være 100stk-aksjonærer. . Det er et flott utbytte. Og selv om jeg har bil, bruker jeg ofte GM
  • for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Jeg er nysgjerrig på deres mening om denne aksjen 💥 Jeg har 430 aksjer og har en snittpris på 92 Skal jeg selge, eller tenker dere at det er positive tendenser fremover? 🙏 God jul til alle 🎅🎅🎅🎅
    for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    Så hold i det minste de 100 stk, så får du avkastning hvis du kan bruke bilene :), og haR mulighEt for gevinst hvis den går i 150. Jeg forstår at du gjerne vil inn i Gubra, der er jeg selv solidt.
    for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    MANGE takk for kompetent svar 🙏🙏🙏
  • 12. des.
    ·
    12. des.
    ·
    Det er kanskje en gjentakelse av tidligere observasjoner, men jeg følger nysgjerrig danske selskaper og ikke minst GM, fordi de er så synlige i gatebildet i København. I tillegg synes jeg ideen deres er god og veldig nyskapende som helhet i forhold til mobilitet i en storby. Ja, de har fått veldig fine kursstigninger, som er basert på bedre omsetning og bedre driftskostnadsstyring. Helt sikkert, det innrømmer jeg. Økningen i aksjekursen gir imidlertid ikke mening i forhold til avkastning på investert kapital, på ingen måte. Jeg kan ikke regne hjem den casen. De har en ROE på -280% i 2024 og ja, det har en økt omsetning og EBIT i 2025 slik det umiddelbart ser ut, men helt sikkert ikke noe som plutselig gir + på ROE. Det kan jo ikke fortsette å være et pionerselskap. Hvis de skal regnes hjem som et vekstselskap, så må de virkelig få turbo på, ellers kommer tallene ikke til å stemme. Veksten kan naturligvis stige, men de har kun Kbh og Århus igjen, og bilparken deres blir, alt annet likt, også mer nedslitt og må skiftes. Det er ganske sårbart etter min vurdering. Bilene jeg ser i gatebildet er jo ikke i standard med andre utleieselskaper, bevares det trenger det heller ikke, men det koster jo at brukerne ikke er rutinerte bilister. Jeg tenker de på lengre sikt blir for driftstunge.
    15. des.
    ·
    15. des.
    ·
    Jeg vil se frem til å lese deres regnskap for året 2025, slik at man reelt kan sammenligne regnskapet med resultatet fra 2024 før jeg tør gi et bud på selskapet, men helt ærlig så tror jeg selskapet er for lett kapitalisert til å kunne klare de tunge utgiftene det må være med en del ukyndige brukere, og jeg tror slett ikke de er i en liga hvor de kan håndtere selvkjørende biler som de nylig slo seg opp på. Men jeg kan bli overbevist om det motsatte. La oss se.
    15. des.
    ·
    15. des.
    ·
    Med hensyn til skader på biler sier greenm selv at de har gode resultater med sensorene de nylig har installert som kan måle sammenstøt og sende regningen til brukeren. Det er imidlertid klart at de ikke kan måle alt og at man risikerer å miste brukere på den kontoen. Men hvis de man mister primært er de som uansett gir underskudd, er det vel ok.
  • 11. des.
    ·
    11. des.
    ·
    Imponerende - de skuffer ikke!
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
34
Selg
Antall
3 874

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
5--
85--
50--
118--
30--
Høy
94
VWAP
93
Lav
91,4
OmsetningAntall
1,4 14 820
VWAP
93
Høy
94
Lav
91,4
OmsetningAntall
1,4 14 820

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data