Kvartalsrapport (Q1)
71 dager siden‧34min
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
852
Selg
Antall
1 000
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
20 | - | - | ||
2 000 | - | - | ||
1 827 | - | - | ||
173 | - | - | ||
521 | - | - |
Høy
43,9VWAP
Lav
39,8OmsetningAntall
0,8 19 120
VWAP
Høy
43,9Lav
39,8OmsetningAntall
0,8 19 120
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 14. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 25. apr. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 25. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 20. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 11. okt. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 27. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 1 døgn siden·Hyggelig å se GM på vei opp, penger i banken. Gikk inn på 65, heldigvis kjøpte vi bra på 29, så flyttingen er rett rundt hjørnet. Overskudd og robotbiler på vei, og med nedleggelsen av parkeringsplasser i København er det mye potensial. 800 kilo i omsetning i dag, hvor lite er GM? Gratulerer til alle GM-investorer
- 29. apr.·Jeg skulle ønske jeg hadde fått tak i Free Trailer for 5 år siden da de var små. Den har gått opp omtrent 20 ganger. Kan GM bli større?2. mai·Ja, GM kan gjøre det, MEN det vil sannsynligvis gå mye tregere. På den positive siden må folk bruke bil mye oftere enn de trenger å bruke tilhenger (og hver gang de trenger å bruke tilhenger), og bilutleie er også mye dyrere enn tilhengerutleie, så det er åpenbart et mye større marked GM retter seg mot. Derfor har GM potensial til å bli mange ganger større. Når det er sagt, har GM også utfordringer som Freetrailer ikke har: -Mye mer kapital må bindes opp i biler enn i tilhengere, så utvidelse er mye dyrere. GM har ikke den kapitalen for øyeblikket. Tidligere ønsket de å skalere så raskt som mulig og hente inn penger til det på børsen. Men med stigende renter og dermed fallende priser på ulønnsomme vekstselskaper, er den døren mer eller mindre lukket. Hvis veksten skal skje organisk, må penger spares opp over en årrekke før det er mulig å ha råd til å gå inn i et nytt marked. -Det har vist seg at det tar flere år å bygge opp en stor nok base av lojale kunder i en ny by til at den blir lønnsom. Forvent 5–8 år. Den delen går mye raskere for Gratis trailer. Dette bremser ikke bare direkte veksten, men øker også kapitalen som trengs for å komme inn i en ny by enda mer. – Det er en helt annen forretningsmodell. Gratis tilhenger selger reklame/tjenester som får flere kunder i butikken til en mindre gruppe bedrifter, mens den store gruppen privatpersoner som bruker tilhengeren låner den gratis. Hos GM må privatpersoner betale. Det krever at mange flere blir overbevist om å ta frem lommeboken. Det er ikke dermed sagt at GM er en dårlig investering på dette nivået. Jeg tror ikke det er det. Så vidt jeg vet er de fortsatt best i bildelingsbransjen til å tjene penger på bilene sine, og dette gir grunnlaget for å erobre nye markeder over tid. Men mens Free Trailer har spurtet opp til en fin, men fortsatt ikke overveldende inntekt, er det mer sannsynlig at GM vil øke inntektene stille og rolig med potensial til å fortsette mye lenger og ende opp med en mye høyere verdi mange år inn i fremtiden. -
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q1)
71 dager siden‧34min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 1 døgn siden·Hyggelig å se GM på vei opp, penger i banken. Gikk inn på 65, heldigvis kjøpte vi bra på 29, så flyttingen er rett rundt hjørnet. Overskudd og robotbiler på vei, og med nedleggelsen av parkeringsplasser i København er det mye potensial. 800 kilo i omsetning i dag, hvor lite er GM? Gratulerer til alle GM-investorer
- 29. apr.·Jeg skulle ønske jeg hadde fått tak i Free Trailer for 5 år siden da de var små. Den har gått opp omtrent 20 ganger. Kan GM bli større?2. mai·Ja, GM kan gjøre det, MEN det vil sannsynligvis gå mye tregere. På den positive siden må folk bruke bil mye oftere enn de trenger å bruke tilhenger (og hver gang de trenger å bruke tilhenger), og bilutleie er også mye dyrere enn tilhengerutleie, så det er åpenbart et mye større marked GM retter seg mot. Derfor har GM potensial til å bli mange ganger større. Når det er sagt, har GM også utfordringer som Freetrailer ikke har: -Mye mer kapital må bindes opp i biler enn i tilhengere, så utvidelse er mye dyrere. GM har ikke den kapitalen for øyeblikket. Tidligere ønsket de å skalere så raskt som mulig og hente inn penger til det på børsen. Men med stigende renter og dermed fallende priser på ulønnsomme vekstselskaper, er den døren mer eller mindre lukket. Hvis veksten skal skje organisk, må penger spares opp over en årrekke før det er mulig å ha råd til å gå inn i et nytt marked. -Det har vist seg at det tar flere år å bygge opp en stor nok base av lojale kunder i en ny by til at den blir lønnsom. Forvent 5–8 år. Den delen går mye raskere for Gratis trailer. Dette bremser ikke bare direkte veksten, men øker også kapitalen som trengs for å komme inn i en ny by enda mer. – Det er en helt annen forretningsmodell. Gratis tilhenger selger reklame/tjenester som får flere kunder i butikken til en mindre gruppe bedrifter, mens den store gruppen privatpersoner som bruker tilhengeren låner den gratis. Hos GM må privatpersoner betale. Det krever at mange flere blir overbevist om å ta frem lommeboken. Det er ikke dermed sagt at GM er en dårlig investering på dette nivået. Jeg tror ikke det er det. Så vidt jeg vet er de fortsatt best i bildelingsbransjen til å tjene penger på bilene sine, og dette gir grunnlaget for å erobre nye markeder over tid. Men mens Free Trailer har spurtet opp til en fin, men fortsatt ikke overveldende inntekt, er det mer sannsynlig at GM vil øke inntektene stille og rolig med potensial til å fortsette mye lenger og ende opp med en mye høyere verdi mange år inn i fremtiden. -
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
852
Selg
Antall
1 000
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
20 | - | - | ||
2 000 | - | - | ||
1 827 | - | - | ||
173 | - | - | ||
521 | - | - |
Høy
43,9VWAP
Lav
39,8OmsetningAntall
0,8 19 120
VWAP
Høy
43,9Lav
39,8OmsetningAntall
0,8 19 120
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 14. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 25. apr. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 25. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 20. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 11. okt. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 27. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kvartalsrapport (Q1)
71 dager siden‧34min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 14. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 25. apr. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 25. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 20. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 11. okt. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 27. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 1 døgn siden·Hyggelig å se GM på vei opp, penger i banken. Gikk inn på 65, heldigvis kjøpte vi bra på 29, så flyttingen er rett rundt hjørnet. Overskudd og robotbiler på vei, og med nedleggelsen av parkeringsplasser i København er det mye potensial. 800 kilo i omsetning i dag, hvor lite er GM? Gratulerer til alle GM-investorer
- 29. apr.·Jeg skulle ønske jeg hadde fått tak i Free Trailer for 5 år siden da de var små. Den har gått opp omtrent 20 ganger. Kan GM bli større?2. mai·Ja, GM kan gjøre det, MEN det vil sannsynligvis gå mye tregere. På den positive siden må folk bruke bil mye oftere enn de trenger å bruke tilhenger (og hver gang de trenger å bruke tilhenger), og bilutleie er også mye dyrere enn tilhengerutleie, så det er åpenbart et mye større marked GM retter seg mot. Derfor har GM potensial til å bli mange ganger større. Når det er sagt, har GM også utfordringer som Freetrailer ikke har: -Mye mer kapital må bindes opp i biler enn i tilhengere, så utvidelse er mye dyrere. GM har ikke den kapitalen for øyeblikket. Tidligere ønsket de å skalere så raskt som mulig og hente inn penger til det på børsen. Men med stigende renter og dermed fallende priser på ulønnsomme vekstselskaper, er den døren mer eller mindre lukket. Hvis veksten skal skje organisk, må penger spares opp over en årrekke før det er mulig å ha råd til å gå inn i et nytt marked. -Det har vist seg at det tar flere år å bygge opp en stor nok base av lojale kunder i en ny by til at den blir lønnsom. Forvent 5–8 år. Den delen går mye raskere for Gratis trailer. Dette bremser ikke bare direkte veksten, men øker også kapitalen som trengs for å komme inn i en ny by enda mer. – Det er en helt annen forretningsmodell. Gratis tilhenger selger reklame/tjenester som får flere kunder i butikken til en mindre gruppe bedrifter, mens den store gruppen privatpersoner som bruker tilhengeren låner den gratis. Hos GM må privatpersoner betale. Det krever at mange flere blir overbevist om å ta frem lommeboken. Det er ikke dermed sagt at GM er en dårlig investering på dette nivået. Jeg tror ikke det er det. Så vidt jeg vet er de fortsatt best i bildelingsbransjen til å tjene penger på bilene sine, og dette gir grunnlaget for å erobre nye markeder over tid. Men mens Free Trailer har spurtet opp til en fin, men fortsatt ikke overveldende inntekt, er det mer sannsynlig at GM vil øke inntektene stille og rolig med potensial til å fortsette mye lenger og ende opp med en mye høyere verdi mange år inn i fremtiden. -
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
852
Selg
Antall
1 000
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
20 | - | - | ||
2 000 | - | - | ||
1 827 | - | - | ||
173 | - | - | ||
521 | - | - |
Høy
43,9VWAP
Lav
39,8OmsetningAntall
0,8 19 120
VWAP
Høy
43,9Lav
39,8OmsetningAntall
0,8 19 120
Meglerstatistikk
Fant ingen data