2025 Q3-rapport
53 dager siden31min
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
351
Selg
Antall
118
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
84,6VWAP
Lav
81,2OmsetningAntall
0,4 4 277
VWAP
Høy
84,6Lav
81,2OmsetningAntall
0,4 4 277
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 19. mars 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 10. okt. | |
| 2025 H1-rapport | 19. aug. | |
| 2025 Q2-rapport | 14. aug. | |
| 2025 Q2-rapport | 9. juli | |
| 2025 Q1-rapport | 25. apr. |
Data hentes fra FactSet, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·24. nov.Hei alle sammen. Etter å ha sett tall fra tidligere år, synes jeg faktisk det er litt uklart hvor stor flåten av elbiler hos Green Mobility er i Danmark akkurat nå. Har noen her et oppdatert og verifisert antall for 2025? Hvis det bare er de “ca. 1.000+ biler” som nevnt på nettsiden, hvorfor har selskapet da fortsatt “utviklings- og vekstpotensial”?
- ·17. nov.Jeg må si at i dette selskapet er de dyktige til å kommunisere med markedet. De er særlig dyktige til å sende ut når det er relevant, og etter at det har vært en irrasjonell nedgang i kursen. Et spørsmål som presset seg på, nå som de begynner å skape overskudd av likviditet, er nå besvart. God stil.·23. nov.Ja, jeg har ikke noe imot selskapet bortsett fra at jeg ikke kan regne hjem kostnadene i dette selskapet. Som jeg har funnet ut, overstiger deres leasingkostnader deres oppgitte EBITDA, det er her jeg mener det spinkle i forretningsmodellen deres er. Jeg kan godt se at de teknisk sett har snudd et underskudd til et overskudd, men jeg har vanskelig for å se om det kan holde fremover fordi de ikke har noen verdier i selskapet.·23. nov.Nei, det er ikke selvmotsigelser, det har ikke vært min hensikt uansett. Jeg er med på at de etter IFRS-standard ikke skal trekke det fra i sin EBITDA, men det endrer ikke at det må være slik den samlede verdiskapningen skal beregnes. En utgift er en utgift og de regnskapene jeg ser, blant annet på Nasdaq, viser at de har en svært høy finansiell giring, ellers er det noe jeg har misforstått. Jeg er ikke revisor, men jeg har likevel lest en del regnskaper og GM ligger høyt på det området.
- ·17. nov.Står det egentlig noe nytt i meldingen i dag, som ikke var innenfor det vi kjente til?·17. nov.Det har kommet tall på den forventede veksten ikke bare i 2025 eller 2026 men "frem til" 2028. De gjør det klart at de forventer å betale penger tilbake til aksjonærene (i stedet for å bruke dem på ekspansjon) og setter tall på når de regner med å påbegynne det. Ut fra de tallene de nevner ser det umiddelbart ut til at vi kan forvente utbytter / aksjetilbakekjøp i 2027.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-rapport
53 dager siden31min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·24. nov.Hei alle sammen. Etter å ha sett tall fra tidligere år, synes jeg faktisk det er litt uklart hvor stor flåten av elbiler hos Green Mobility er i Danmark akkurat nå. Har noen her et oppdatert og verifisert antall for 2025? Hvis det bare er de “ca. 1.000+ biler” som nevnt på nettsiden, hvorfor har selskapet da fortsatt “utviklings- og vekstpotensial”?
- ·17. nov.Jeg må si at i dette selskapet er de dyktige til å kommunisere med markedet. De er særlig dyktige til å sende ut når det er relevant, og etter at det har vært en irrasjonell nedgang i kursen. Et spørsmål som presset seg på, nå som de begynner å skape overskudd av likviditet, er nå besvart. God stil.·23. nov.Ja, jeg har ikke noe imot selskapet bortsett fra at jeg ikke kan regne hjem kostnadene i dette selskapet. Som jeg har funnet ut, overstiger deres leasingkostnader deres oppgitte EBITDA, det er her jeg mener det spinkle i forretningsmodellen deres er. Jeg kan godt se at de teknisk sett har snudd et underskudd til et overskudd, men jeg har vanskelig for å se om det kan holde fremover fordi de ikke har noen verdier i selskapet.·23. nov.Nei, det er ikke selvmotsigelser, det har ikke vært min hensikt uansett. Jeg er med på at de etter IFRS-standard ikke skal trekke det fra i sin EBITDA, men det endrer ikke at det må være slik den samlede verdiskapningen skal beregnes. En utgift er en utgift og de regnskapene jeg ser, blant annet på Nasdaq, viser at de har en svært høy finansiell giring, ellers er det noe jeg har misforstått. Jeg er ikke revisor, men jeg har likevel lest en del regnskaper og GM ligger høyt på det området.
- ·17. nov.Står det egentlig noe nytt i meldingen i dag, som ikke var innenfor det vi kjente til?·17. nov.Det har kommet tall på den forventede veksten ikke bare i 2025 eller 2026 men "frem til" 2028. De gjør det klart at de forventer å betale penger tilbake til aksjonærene (i stedet for å bruke dem på ekspansjon) og setter tall på når de regner med å påbegynne det. Ut fra de tallene de nevner ser det umiddelbart ut til at vi kan forvente utbytter / aksjetilbakekjøp i 2027.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
351
Selg
Antall
118
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
84,6VWAP
Lav
81,2OmsetningAntall
0,4 4 277
VWAP
Høy
84,6Lav
81,2OmsetningAntall
0,4 4 277
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 19. mars 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 10. okt. | |
| 2025 H1-rapport | 19. aug. | |
| 2025 Q2-rapport | 14. aug. | |
| 2025 Q2-rapport | 9. juli | |
| 2025 Q1-rapport | 25. apr. |
Data hentes fra FactSet, Quartr
2025 Q3-rapport
53 dager siden31min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 19. mars 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 10. okt. | |
| 2025 H1-rapport | 19. aug. | |
| 2025 Q2-rapport | 14. aug. | |
| 2025 Q2-rapport | 9. juli | |
| 2025 Q1-rapport | 25. apr. |
Data hentes fra FactSet, Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·24. nov.Hei alle sammen. Etter å ha sett tall fra tidligere år, synes jeg faktisk det er litt uklart hvor stor flåten av elbiler hos Green Mobility er i Danmark akkurat nå. Har noen her et oppdatert og verifisert antall for 2025? Hvis det bare er de “ca. 1.000+ biler” som nevnt på nettsiden, hvorfor har selskapet da fortsatt “utviklings- og vekstpotensial”?
- ·17. nov.Jeg må si at i dette selskapet er de dyktige til å kommunisere med markedet. De er særlig dyktige til å sende ut når det er relevant, og etter at det har vært en irrasjonell nedgang i kursen. Et spørsmål som presset seg på, nå som de begynner å skape overskudd av likviditet, er nå besvart. God stil.·23. nov.Ja, jeg har ikke noe imot selskapet bortsett fra at jeg ikke kan regne hjem kostnadene i dette selskapet. Som jeg har funnet ut, overstiger deres leasingkostnader deres oppgitte EBITDA, det er her jeg mener det spinkle i forretningsmodellen deres er. Jeg kan godt se at de teknisk sett har snudd et underskudd til et overskudd, men jeg har vanskelig for å se om det kan holde fremover fordi de ikke har noen verdier i selskapet.·23. nov.Nei, det er ikke selvmotsigelser, det har ikke vært min hensikt uansett. Jeg er med på at de etter IFRS-standard ikke skal trekke det fra i sin EBITDA, men det endrer ikke at det må være slik den samlede verdiskapningen skal beregnes. En utgift er en utgift og de regnskapene jeg ser, blant annet på Nasdaq, viser at de har en svært høy finansiell giring, ellers er det noe jeg har misforstått. Jeg er ikke revisor, men jeg har likevel lest en del regnskaper og GM ligger høyt på det området.
- ·17. nov.Står det egentlig noe nytt i meldingen i dag, som ikke var innenfor det vi kjente til?·17. nov.Det har kommet tall på den forventede veksten ikke bare i 2025 eller 2026 men "frem til" 2028. De gjør det klart at de forventer å betale penger tilbake til aksjonærene (i stedet for å bruke dem på ekspansjon) og setter tall på når de regner med å påbegynne det. Ut fra de tallene de nevner ser det umiddelbart ut til at vi kan forvente utbytter / aksjetilbakekjøp i 2027.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
351
Selg
Antall
118
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
84,6VWAP
Lav
81,2OmsetningAntall
0,4 4 277
VWAP
Høy
84,6Lav
81,2OmsetningAntall
0,4 4 277
Meglerstatistikk
Fant ingen data






