Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Tokmanni Group

Tokmanni Group

9,020EUR
+0,45% (+0,040)
Ved stenging
Høy9,045
Lav8,815
Omsetning
1 MEUR
9,020EUR
+0,45% (+0,040)
Ved stenging
Høy9,045
Lav8,815
Omsetning
1 MEUR

Tokmanni Group

Tokmanni Group

9,020EUR
+0,45% (+0,040)
Ved stenging
Høy9,045
Lav8,815
Omsetning
1 MEUR
9,020EUR
+0,45% (+0,040)
Ved stenging
Høy9,045
Lav8,815
Omsetning
1 MEUR

Tokmanni Group

Tokmanni Group

9,020EUR
+0,45% (+0,040)
Ved stenging
Høy9,045
Lav8,815
Omsetning
1 MEUR
9,020EUR
+0,45% (+0,040)
Ved stenging
Høy9,045
Lav8,815
Omsetning
1 MEUR
Kvartalsrapport (Q2)
63 dager siden59min
0,34 EUR/aksje
Siste utbytte
7,54 %
Direkteavkastning

Ordredybde

FinlandNasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
28 421
Selg
Antall
28 218

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
245--
4--
182--
73--
27--
Høy
9,045
VWAP
8,945
Lav
8,815
OmsetningAntall
1 113 586
VWAP
8,945
Høy
9,045
Lav
8,815
OmsetningAntall
1 113 586

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Selskapspresentasjon
14. nov.
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)15. aug.
2025 Kvartalsrapport (Q1)16. mai
2025 Selskapspresentasjon16. mai
2024 Generalforsamling7. mai
2024 Kvartalsrapport (Q4)7. mars
Data hentes fra Millistream, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 14 t siden
    ·
    for 14 t siden
    ·
    Tokmannis aksjer har et enormt oppsidepotensial. Nøkkeltallene er virkelig attraktive. Omsetning 1,67 milliarder og markedsverdi kun 529 millioner. Utbytte 8,02 %. Sammenlign. Puuilo. Omsetning 383 millioner og markedsverdi 1,19 milliarder. Utbytte 2,97 %. Og når jeg har vært på Tokmanni, er det alltid et hyggelig publikum. Jeg tror bestemt på dette, selv om det er en slags nedgang i aksjemarkedet. Dette er en trygg havn etter min mening. I tider med massearbeidsledighet som denne, er kupp vinnere, og jeg tror denne aksjen har potensial til å stige 100–200 % de neste årene. Jeg legger alt i denne kurven selv, men dette er bare mitt eget syn og ikke en investeringsanbefaling.
    for 3 t siden
    ·
    for 3 t siden
    ·
    Det er alltid greit å åpne seg litt om de tallene. Det er også greit å ta hensyn til gjelden. Jeg er ikke kjent med den, men jeg eier litt og jeg forventer utbytte. Det er potensial.
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Yle har en historie om lavprisbutikker, inkludert Tokmanni. «Omsetningen i dagligvarehandelen har holdt seg flat totalt sett fra 2021 til slutten av juni i år. Lavprisbutikker er et klart unntak fra den nedadgående trenden. Omsetningen deres i euro har vokst med omtrent 2,5 prosent.» https://yle.fi/a/74-20185719
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Hva syntes dere om tokmanni som butikk? Dollarstore og spar også? Jeg er norsk og har aldri vært på en tokmanni eller dollarstore.
    for 16 t siden
    ·
    for 16 t siden
    ·
    Tokmanni har mange butikker i små landsbyer. Der kan det være den eneste butikken for hagearbeid, håndverk, bilvedlikehold, verktøy, kjæledyr, fiske osv. Hvis det finnes andre butikker, kan Tokmanni være den eneste som er åpen hele dagen.
  • for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Det desidert største problemet med Tokmanni for øyeblikket er den dårlige kundeservicen, som er på nivå med «Uuno jernvarehandel». Min siste kundeopplevelse var for 3,5 måneder siden, da jeg bestilte en eske med tørket kjøtt fra en nettbutikk for å hente det. Forbanna lang kø i kassen uansett. Men da jeg sto i køen, ble resultatet bare nok en kø, da kassereren ba meg flytte meg til siden for å vente til en annen selger kom for å gi bestillingen min. Jeg ventet på tur, og kassereren kom også for å si «ja, det kommer nok snart». På et tidspunkt sa jeg høflig at jeg ikke orket å vente på kundeservice for det samme om og om igjen, og forlot butikken. Etter det har jeg ikke vært hos Tokmanni, fordi du kan få de samme produktene med bedre kundeservice andre steder. Damen som har ansvaret for økonomien vår kan imidlertid gjøre forretninger i kjeden. Men nettbestillinger ser ut til å være ganske slitsomme for henne også. Først og fremst kommer bestillinger på noen dusin i flere leveranser nå og da. Så du står i kø for å bestille den samme stoffmaleren flere ganger. Forrige uke måtte jeg returnere noe krigsmaling til kvinner fordi det var feil farge. Selv om ordtaket «kunden har alltid rett» er fullstendig tull, burde det være en terskel for det før man begynner å krangle med kunden i en klagesituasjon. I så fall hadde selgerens første syn vært at fargene kunne se annerledes ut på nettet, og produktet er riktig. Men selgerens syn endret seg da jeg sa: «Se, den produktpakken har helt andre tekster», og produktbyttet ble fullført. Jeg overvåker for tiden Tokmanni, og det var den største beholdningen i porteføljen min i begynnelsen av året. Men den største hindringen i mine investeringsbeslutninger for øyeblikket er den høye avhengigheten av Kina og den overveldende svake kundeopplevelsen sammenlignet med konkurrentene.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Du drar sjelden til Tokmanni. Jeg drar dit hver uke, og det er positivt at det er kunder der. Du må hente pakkene ved å gå til kassen og be kassereren om å ringe en annen selger for å overlevere pakken din. Jeg var innom der for andre gang i år i Puuilo, og det var ingen kø i kassen i det hele tatt, og det var veldig stille ellers (noen returnerte et produkt og dro for å hente et nytt fra hyllen samtidig).
  • 8. okt.
    ·
    8. okt.
    ·
    Halloween rammer Finland hardere enn noensinne, salget av sesongprodukter har startet i rekordfart, sier Tokmanni – Mange Halloween-fester i år har enda skumlere tema | Tokmanni Group Corporation https://share.google/RubStqB4NEJXShRrr
    for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Denne aksjen er utrolig undervurdert.
    for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Det finnes sannsynligvis noen alternativer mellom disse ytterpunktene. Og det kan til og med sees på som noe positivt at Tokmannis største utfordring er størrelsen og sammensetningen av handlekurven, ikke antallet kunder.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q2)
63 dager siden59min
0,34 EUR/aksje
Siste utbytte
7,54 %
Direkteavkastning

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 14 t siden
    ·
    for 14 t siden
    ·
    Tokmannis aksjer har et enormt oppsidepotensial. Nøkkeltallene er virkelig attraktive. Omsetning 1,67 milliarder og markedsverdi kun 529 millioner. Utbytte 8,02 %. Sammenlign. Puuilo. Omsetning 383 millioner og markedsverdi 1,19 milliarder. Utbytte 2,97 %. Og når jeg har vært på Tokmanni, er det alltid et hyggelig publikum. Jeg tror bestemt på dette, selv om det er en slags nedgang i aksjemarkedet. Dette er en trygg havn etter min mening. I tider med massearbeidsledighet som denne, er kupp vinnere, og jeg tror denne aksjen har potensial til å stige 100–200 % de neste årene. Jeg legger alt i denne kurven selv, men dette er bare mitt eget syn og ikke en investeringsanbefaling.
    for 3 t siden
    ·
    for 3 t siden
    ·
    Det er alltid greit å åpne seg litt om de tallene. Det er også greit å ta hensyn til gjelden. Jeg er ikke kjent med den, men jeg eier litt og jeg forventer utbytte. Det er potensial.
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Yle har en historie om lavprisbutikker, inkludert Tokmanni. «Omsetningen i dagligvarehandelen har holdt seg flat totalt sett fra 2021 til slutten av juni i år. Lavprisbutikker er et klart unntak fra den nedadgående trenden. Omsetningen deres i euro har vokst med omtrent 2,5 prosent.» https://yle.fi/a/74-20185719
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Hva syntes dere om tokmanni som butikk? Dollarstore og spar også? Jeg er norsk og har aldri vært på en tokmanni eller dollarstore.
    for 16 t siden
    ·
    for 16 t siden
    ·
    Tokmanni har mange butikker i små landsbyer. Der kan det være den eneste butikken for hagearbeid, håndverk, bilvedlikehold, verktøy, kjæledyr, fiske osv. Hvis det finnes andre butikker, kan Tokmanni være den eneste som er åpen hele dagen.
  • for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Det desidert største problemet med Tokmanni for øyeblikket er den dårlige kundeservicen, som er på nivå med «Uuno jernvarehandel». Min siste kundeopplevelse var for 3,5 måneder siden, da jeg bestilte en eske med tørket kjøtt fra en nettbutikk for å hente det. Forbanna lang kø i kassen uansett. Men da jeg sto i køen, ble resultatet bare nok en kø, da kassereren ba meg flytte meg til siden for å vente til en annen selger kom for å gi bestillingen min. Jeg ventet på tur, og kassereren kom også for å si «ja, det kommer nok snart». På et tidspunkt sa jeg høflig at jeg ikke orket å vente på kundeservice for det samme om og om igjen, og forlot butikken. Etter det har jeg ikke vært hos Tokmanni, fordi du kan få de samme produktene med bedre kundeservice andre steder. Damen som har ansvaret for økonomien vår kan imidlertid gjøre forretninger i kjeden. Men nettbestillinger ser ut til å være ganske slitsomme for henne også. Først og fremst kommer bestillinger på noen dusin i flere leveranser nå og da. Så du står i kø for å bestille den samme stoffmaleren flere ganger. Forrige uke måtte jeg returnere noe krigsmaling til kvinner fordi det var feil farge. Selv om ordtaket «kunden har alltid rett» er fullstendig tull, burde det være en terskel for det før man begynner å krangle med kunden i en klagesituasjon. I så fall hadde selgerens første syn vært at fargene kunne se annerledes ut på nettet, og produktet er riktig. Men selgerens syn endret seg da jeg sa: «Se, den produktpakken har helt andre tekster», og produktbyttet ble fullført. Jeg overvåker for tiden Tokmanni, og det var den største beholdningen i porteføljen min i begynnelsen av året. Men den største hindringen i mine investeringsbeslutninger for øyeblikket er den høye avhengigheten av Kina og den overveldende svake kundeopplevelsen sammenlignet med konkurrentene.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Du drar sjelden til Tokmanni. Jeg drar dit hver uke, og det er positivt at det er kunder der. Du må hente pakkene ved å gå til kassen og be kassereren om å ringe en annen selger for å overlevere pakken din. Jeg var innom der for andre gang i år i Puuilo, og det var ingen kø i kassen i det hele tatt, og det var veldig stille ellers (noen returnerte et produkt og dro for å hente et nytt fra hyllen samtidig).
  • 8. okt.
    ·
    8. okt.
    ·
    Halloween rammer Finland hardere enn noensinne, salget av sesongprodukter har startet i rekordfart, sier Tokmanni – Mange Halloween-fester i år har enda skumlere tema | Tokmanni Group Corporation https://share.google/RubStqB4NEJXShRrr
    for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Denne aksjen er utrolig undervurdert.
    for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Det finnes sannsynligvis noen alternativer mellom disse ytterpunktene. Og det kan til og med sees på som noe positivt at Tokmannis største utfordring er størrelsen og sammensetningen av handlekurven, ikke antallet kunder.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

FinlandNasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
28 421
Selg
Antall
28 218

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
245--
4--
182--
73--
27--
Høy
9,045
VWAP
8,945
Lav
8,815
OmsetningAntall
1 113 586
VWAP
8,945
Høy
9,045
Lav
8,815
OmsetningAntall
1 113 586

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Selskapspresentasjon
14. nov.
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)15. aug.
2025 Kvartalsrapport (Q1)16. mai
2025 Selskapspresentasjon16. mai
2024 Generalforsamling7. mai
2024 Kvartalsrapport (Q4)7. mars
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q2)
63 dager siden59min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Selskapspresentasjon
14. nov.
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)15. aug.
2025 Kvartalsrapport (Q1)16. mai
2025 Selskapspresentasjon16. mai
2024 Generalforsamling7. mai
2024 Kvartalsrapport (Q4)7. mars
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterte produkter

0,34 EUR/aksje
Siste utbytte
7,54 %
Direkteavkastning

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 14 t siden
    ·
    for 14 t siden
    ·
    Tokmannis aksjer har et enormt oppsidepotensial. Nøkkeltallene er virkelig attraktive. Omsetning 1,67 milliarder og markedsverdi kun 529 millioner. Utbytte 8,02 %. Sammenlign. Puuilo. Omsetning 383 millioner og markedsverdi 1,19 milliarder. Utbytte 2,97 %. Og når jeg har vært på Tokmanni, er det alltid et hyggelig publikum. Jeg tror bestemt på dette, selv om det er en slags nedgang i aksjemarkedet. Dette er en trygg havn etter min mening. I tider med massearbeidsledighet som denne, er kupp vinnere, og jeg tror denne aksjen har potensial til å stige 100–200 % de neste årene. Jeg legger alt i denne kurven selv, men dette er bare mitt eget syn og ikke en investeringsanbefaling.
    for 3 t siden
    ·
    for 3 t siden
    ·
    Det er alltid greit å åpne seg litt om de tallene. Det er også greit å ta hensyn til gjelden. Jeg er ikke kjent med den, men jeg eier litt og jeg forventer utbytte. Det er potensial.
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Yle har en historie om lavprisbutikker, inkludert Tokmanni. «Omsetningen i dagligvarehandelen har holdt seg flat totalt sett fra 2021 til slutten av juni i år. Lavprisbutikker er et klart unntak fra den nedadgående trenden. Omsetningen deres i euro har vokst med omtrent 2,5 prosent.» https://yle.fi/a/74-20185719
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Hva syntes dere om tokmanni som butikk? Dollarstore og spar også? Jeg er norsk og har aldri vært på en tokmanni eller dollarstore.
    for 16 t siden
    ·
    for 16 t siden
    ·
    Tokmanni har mange butikker i små landsbyer. Der kan det være den eneste butikken for hagearbeid, håndverk, bilvedlikehold, verktøy, kjæledyr, fiske osv. Hvis det finnes andre butikker, kan Tokmanni være den eneste som er åpen hele dagen.
  • for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Det desidert største problemet med Tokmanni for øyeblikket er den dårlige kundeservicen, som er på nivå med «Uuno jernvarehandel». Min siste kundeopplevelse var for 3,5 måneder siden, da jeg bestilte en eske med tørket kjøtt fra en nettbutikk for å hente det. Forbanna lang kø i kassen uansett. Men da jeg sto i køen, ble resultatet bare nok en kø, da kassereren ba meg flytte meg til siden for å vente til en annen selger kom for å gi bestillingen min. Jeg ventet på tur, og kassereren kom også for å si «ja, det kommer nok snart». På et tidspunkt sa jeg høflig at jeg ikke orket å vente på kundeservice for det samme om og om igjen, og forlot butikken. Etter det har jeg ikke vært hos Tokmanni, fordi du kan få de samme produktene med bedre kundeservice andre steder. Damen som har ansvaret for økonomien vår kan imidlertid gjøre forretninger i kjeden. Men nettbestillinger ser ut til å være ganske slitsomme for henne også. Først og fremst kommer bestillinger på noen dusin i flere leveranser nå og da. Så du står i kø for å bestille den samme stoffmaleren flere ganger. Forrige uke måtte jeg returnere noe krigsmaling til kvinner fordi det var feil farge. Selv om ordtaket «kunden har alltid rett» er fullstendig tull, burde det være en terskel for det før man begynner å krangle med kunden i en klagesituasjon. I så fall hadde selgerens første syn vært at fargene kunne se annerledes ut på nettet, og produktet er riktig. Men selgerens syn endret seg da jeg sa: «Se, den produktpakken har helt andre tekster», og produktbyttet ble fullført. Jeg overvåker for tiden Tokmanni, og det var den største beholdningen i porteføljen min i begynnelsen av året. Men den største hindringen i mine investeringsbeslutninger for øyeblikket er den høye avhengigheten av Kina og den overveldende svake kundeopplevelsen sammenlignet med konkurrentene.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Du drar sjelden til Tokmanni. Jeg drar dit hver uke, og det er positivt at det er kunder der. Du må hente pakkene ved å gå til kassen og be kassereren om å ringe en annen selger for å overlevere pakken din. Jeg var innom der for andre gang i år i Puuilo, og det var ingen kø i kassen i det hele tatt, og det var veldig stille ellers (noen returnerte et produkt og dro for å hente et nytt fra hyllen samtidig).
  • 8. okt.
    ·
    8. okt.
    ·
    Halloween rammer Finland hardere enn noensinne, salget av sesongprodukter har startet i rekordfart, sier Tokmanni – Mange Halloween-fester i år har enda skumlere tema | Tokmanni Group Corporation https://share.google/RubStqB4NEJXShRrr
    for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Denne aksjen er utrolig undervurdert.
    for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Det finnes sannsynligvis noen alternativer mellom disse ytterpunktene. Og det kan til og med sees på som noe positivt at Tokmannis største utfordring er størrelsen og sammensetningen av handlekurven, ikke antallet kunder.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

FinlandNasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
28 421
Selg
Antall
28 218

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
245--
4--
182--
73--
27--
Høy
9,045
VWAP
8,945
Lav
8,815
OmsetningAntall
1 113 586
VWAP
8,945
Høy
9,045
Lav
8,815
OmsetningAntall
1 113 586

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data