Kvartalsrapport (Q2)
63 dager siden‧59min
0,34 EUR/aksje
Siste utbytte
7,54 %
Direkteavkastning
Ordredybde
Nasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
28 421
Selg
Antall
28 218
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
245 | - | - | ||
4 | - | - | ||
182 | - | - | ||
73 | - | - | ||
27 | - | - |
Høy
9,045VWAP
Lav
8,815OmsetningAntall
1 113 586
VWAP
Høy
9,045Lav
8,815OmsetningAntall
1 113 586
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Selskapspresentasjon | 14. nov. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 15. aug. | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 16. mai | |
2025 Selskapspresentasjon | 16. mai | |
2024 Generalforsamling | 7. mai | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 7. mars |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 14 t siden·Tokmannis aksjer har et enormt oppsidepotensial. Nøkkeltallene er virkelig attraktive. Omsetning 1,67 milliarder og markedsverdi kun 529 millioner. Utbytte 8,02 %. Sammenlign. Puuilo. Omsetning 383 millioner og markedsverdi 1,19 milliarder. Utbytte 2,97 %. Og når jeg har vært på Tokmanni, er det alltid et hyggelig publikum. Jeg tror bestemt på dette, selv om det er en slags nedgang i aksjemarkedet. Dette er en trygg havn etter min mening. I tider med massearbeidsledighet som denne, er kupp vinnere, og jeg tror denne aksjen har potensial til å stige 100–200 % de neste årene. Jeg legger alt i denne kurven selv, men dette er bare mitt eget syn og ikke en investeringsanbefaling.for 3 t siden·Det er alltid greit å åpne seg litt om de tallene. Det er også greit å ta hensyn til gjelden. Jeg er ikke kjent med den, men jeg eier litt og jeg forventer utbytte. Det er potensial.
- for 1 døgn siden·Yle har en historie om lavprisbutikker, inkludert Tokmanni. «Omsetningen i dagligvarehandelen har holdt seg flat totalt sett fra 2021 til slutten av juni i år. Lavprisbutikker er et klart unntak fra den nedadgående trenden. Omsetningen deres i euro har vokst med omtrent 2,5 prosent.» https://yle.fi/a/74-20185719
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenHva syntes dere om tokmanni som butikk? Dollarstore og spar også? Jeg er norsk og har aldri vært på en tokmanni eller dollarstore.for 16 t siden·Tokmanni har mange butikker i små landsbyer. Der kan det være den eneste butikken for hagearbeid, håndverk, bilvedlikehold, verktøy, kjæledyr, fiske osv. Hvis det finnes andre butikker, kan Tokmanni være den eneste som er åpen hele dagen.
- for 3 døgn siden·Det desidert største problemet med Tokmanni for øyeblikket er den dårlige kundeservicen, som er på nivå med «Uuno jernvarehandel». Min siste kundeopplevelse var for 3,5 måneder siden, da jeg bestilte en eske med tørket kjøtt fra en nettbutikk for å hente det. Forbanna lang kø i kassen uansett. Men da jeg sto i køen, ble resultatet bare nok en kø, da kassereren ba meg flytte meg til siden for å vente til en annen selger kom for å gi bestillingen min. Jeg ventet på tur, og kassereren kom også for å si «ja, det kommer nok snart». På et tidspunkt sa jeg høflig at jeg ikke orket å vente på kundeservice for det samme om og om igjen, og forlot butikken. Etter det har jeg ikke vært hos Tokmanni, fordi du kan få de samme produktene med bedre kundeservice andre steder. Damen som har ansvaret for økonomien vår kan imidlertid gjøre forretninger i kjeden. Men nettbestillinger ser ut til å være ganske slitsomme for henne også. Først og fremst kommer bestillinger på noen dusin i flere leveranser nå og da. Så du står i kø for å bestille den samme stoffmaleren flere ganger. Forrige uke måtte jeg returnere noe krigsmaling til kvinner fordi det var feil farge. Selv om ordtaket «kunden har alltid rett» er fullstendig tull, burde det være en terskel for det før man begynner å krangle med kunden i en klagesituasjon. I så fall hadde selgerens første syn vært at fargene kunne se annerledes ut på nettet, og produktet er riktig. Men selgerens syn endret seg da jeg sa: «Se, den produktpakken har helt andre tekster», og produktbyttet ble fullført. Jeg overvåker for tiden Tokmanni, og det var den største beholdningen i porteføljen min i begynnelsen av året. Men den største hindringen i mine investeringsbeslutninger for øyeblikket er den høye avhengigheten av Kina og den overveldende svake kundeopplevelsen sammenlignet med konkurrentene.for 1 døgn siden·Du drar sjelden til Tokmanni. Jeg drar dit hver uke, og det er positivt at det er kunder der. Du må hente pakkene ved å gå til kassen og be kassereren om å ringe en annen selger for å overlevere pakken din. Jeg var innom der for andre gang i år i Puuilo, og det var ingen kø i kassen i det hele tatt, og det var veldig stille ellers (noen returnerte et produkt og dro for å hente et nytt fra hyllen samtidig).
- 8. okt.·Halloween rammer Finland hardere enn noensinne, salget av sesongprodukter har startet i rekordfart, sier Tokmanni – Mange Halloween-fester i år har enda skumlere tema | Tokmanni Group Corporation https://share.google/RubStqB4NEJXShRrrfor 3 døgn siden·Denne aksjen er utrolig undervurdert.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q2)
63 dager siden‧59min
0,34 EUR/aksje
Siste utbytte
7,54 %
Direkteavkastning
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 14 t siden·Tokmannis aksjer har et enormt oppsidepotensial. Nøkkeltallene er virkelig attraktive. Omsetning 1,67 milliarder og markedsverdi kun 529 millioner. Utbytte 8,02 %. Sammenlign. Puuilo. Omsetning 383 millioner og markedsverdi 1,19 milliarder. Utbytte 2,97 %. Og når jeg har vært på Tokmanni, er det alltid et hyggelig publikum. Jeg tror bestemt på dette, selv om det er en slags nedgang i aksjemarkedet. Dette er en trygg havn etter min mening. I tider med massearbeidsledighet som denne, er kupp vinnere, og jeg tror denne aksjen har potensial til å stige 100–200 % de neste årene. Jeg legger alt i denne kurven selv, men dette er bare mitt eget syn og ikke en investeringsanbefaling.for 3 t siden·Det er alltid greit å åpne seg litt om de tallene. Det er også greit å ta hensyn til gjelden. Jeg er ikke kjent med den, men jeg eier litt og jeg forventer utbytte. Det er potensial.
- for 1 døgn siden·Yle har en historie om lavprisbutikker, inkludert Tokmanni. «Omsetningen i dagligvarehandelen har holdt seg flat totalt sett fra 2021 til slutten av juni i år. Lavprisbutikker er et klart unntak fra den nedadgående trenden. Omsetningen deres i euro har vokst med omtrent 2,5 prosent.» https://yle.fi/a/74-20185719
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenHva syntes dere om tokmanni som butikk? Dollarstore og spar også? Jeg er norsk og har aldri vært på en tokmanni eller dollarstore.for 16 t siden·Tokmanni har mange butikker i små landsbyer. Der kan det være den eneste butikken for hagearbeid, håndverk, bilvedlikehold, verktøy, kjæledyr, fiske osv. Hvis det finnes andre butikker, kan Tokmanni være den eneste som er åpen hele dagen.
- for 3 døgn siden·Det desidert største problemet med Tokmanni for øyeblikket er den dårlige kundeservicen, som er på nivå med «Uuno jernvarehandel». Min siste kundeopplevelse var for 3,5 måneder siden, da jeg bestilte en eske med tørket kjøtt fra en nettbutikk for å hente det. Forbanna lang kø i kassen uansett. Men da jeg sto i køen, ble resultatet bare nok en kø, da kassereren ba meg flytte meg til siden for å vente til en annen selger kom for å gi bestillingen min. Jeg ventet på tur, og kassereren kom også for å si «ja, det kommer nok snart». På et tidspunkt sa jeg høflig at jeg ikke orket å vente på kundeservice for det samme om og om igjen, og forlot butikken. Etter det har jeg ikke vært hos Tokmanni, fordi du kan få de samme produktene med bedre kundeservice andre steder. Damen som har ansvaret for økonomien vår kan imidlertid gjøre forretninger i kjeden. Men nettbestillinger ser ut til å være ganske slitsomme for henne også. Først og fremst kommer bestillinger på noen dusin i flere leveranser nå og da. Så du står i kø for å bestille den samme stoffmaleren flere ganger. Forrige uke måtte jeg returnere noe krigsmaling til kvinner fordi det var feil farge. Selv om ordtaket «kunden har alltid rett» er fullstendig tull, burde det være en terskel for det før man begynner å krangle med kunden i en klagesituasjon. I så fall hadde selgerens første syn vært at fargene kunne se annerledes ut på nettet, og produktet er riktig. Men selgerens syn endret seg da jeg sa: «Se, den produktpakken har helt andre tekster», og produktbyttet ble fullført. Jeg overvåker for tiden Tokmanni, og det var den største beholdningen i porteføljen min i begynnelsen av året. Men den største hindringen i mine investeringsbeslutninger for øyeblikket er den høye avhengigheten av Kina og den overveldende svake kundeopplevelsen sammenlignet med konkurrentene.for 1 døgn siden·Du drar sjelden til Tokmanni. Jeg drar dit hver uke, og det er positivt at det er kunder der. Du må hente pakkene ved å gå til kassen og be kassereren om å ringe en annen selger for å overlevere pakken din. Jeg var innom der for andre gang i år i Puuilo, og det var ingen kø i kassen i det hele tatt, og det var veldig stille ellers (noen returnerte et produkt og dro for å hente et nytt fra hyllen samtidig).
- 8. okt.·Halloween rammer Finland hardere enn noensinne, salget av sesongprodukter har startet i rekordfart, sier Tokmanni – Mange Halloween-fester i år har enda skumlere tema | Tokmanni Group Corporation https://share.google/RubStqB4NEJXShRrrfor 3 døgn siden·Denne aksjen er utrolig undervurdert.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
28 421
Selg
Antall
28 218
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
245 | - | - | ||
4 | - | - | ||
182 | - | - | ||
73 | - | - | ||
27 | - | - |
Høy
9,045VWAP
Lav
8,815OmsetningAntall
1 113 586
VWAP
Høy
9,045Lav
8,815OmsetningAntall
1 113 586
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Selskapspresentasjon | 14. nov. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 15. aug. | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 16. mai | |
2025 Selskapspresentasjon | 16. mai | |
2024 Generalforsamling | 7. mai | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 7. mars |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kvartalsrapport (Q2)
63 dager siden‧59min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Selskapspresentasjon | 14. nov. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 15. aug. | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 16. mai | |
2025 Selskapspresentasjon | 16. mai | |
2024 Generalforsamling | 7. mai | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 7. mars |
Data hentes fra Millistream, Quartr
0,34 EUR/aksje
Siste utbytte
7,54 %
Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 14 t siden·Tokmannis aksjer har et enormt oppsidepotensial. Nøkkeltallene er virkelig attraktive. Omsetning 1,67 milliarder og markedsverdi kun 529 millioner. Utbytte 8,02 %. Sammenlign. Puuilo. Omsetning 383 millioner og markedsverdi 1,19 milliarder. Utbytte 2,97 %. Og når jeg har vært på Tokmanni, er det alltid et hyggelig publikum. Jeg tror bestemt på dette, selv om det er en slags nedgang i aksjemarkedet. Dette er en trygg havn etter min mening. I tider med massearbeidsledighet som denne, er kupp vinnere, og jeg tror denne aksjen har potensial til å stige 100–200 % de neste årene. Jeg legger alt i denne kurven selv, men dette er bare mitt eget syn og ikke en investeringsanbefaling.for 3 t siden·Det er alltid greit å åpne seg litt om de tallene. Det er også greit å ta hensyn til gjelden. Jeg er ikke kjent med den, men jeg eier litt og jeg forventer utbytte. Det er potensial.
- for 1 døgn siden·Yle har en historie om lavprisbutikker, inkludert Tokmanni. «Omsetningen i dagligvarehandelen har holdt seg flat totalt sett fra 2021 til slutten av juni i år. Lavprisbutikker er et klart unntak fra den nedadgående trenden. Omsetningen deres i euro har vokst med omtrent 2,5 prosent.» https://yle.fi/a/74-20185719
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenHva syntes dere om tokmanni som butikk? Dollarstore og spar også? Jeg er norsk og har aldri vært på en tokmanni eller dollarstore.for 16 t siden·Tokmanni har mange butikker i små landsbyer. Der kan det være den eneste butikken for hagearbeid, håndverk, bilvedlikehold, verktøy, kjæledyr, fiske osv. Hvis det finnes andre butikker, kan Tokmanni være den eneste som er åpen hele dagen.
- for 3 døgn siden·Det desidert største problemet med Tokmanni for øyeblikket er den dårlige kundeservicen, som er på nivå med «Uuno jernvarehandel». Min siste kundeopplevelse var for 3,5 måneder siden, da jeg bestilte en eske med tørket kjøtt fra en nettbutikk for å hente det. Forbanna lang kø i kassen uansett. Men da jeg sto i køen, ble resultatet bare nok en kø, da kassereren ba meg flytte meg til siden for å vente til en annen selger kom for å gi bestillingen min. Jeg ventet på tur, og kassereren kom også for å si «ja, det kommer nok snart». På et tidspunkt sa jeg høflig at jeg ikke orket å vente på kundeservice for det samme om og om igjen, og forlot butikken. Etter det har jeg ikke vært hos Tokmanni, fordi du kan få de samme produktene med bedre kundeservice andre steder. Damen som har ansvaret for økonomien vår kan imidlertid gjøre forretninger i kjeden. Men nettbestillinger ser ut til å være ganske slitsomme for henne også. Først og fremst kommer bestillinger på noen dusin i flere leveranser nå og da. Så du står i kø for å bestille den samme stoffmaleren flere ganger. Forrige uke måtte jeg returnere noe krigsmaling til kvinner fordi det var feil farge. Selv om ordtaket «kunden har alltid rett» er fullstendig tull, burde det være en terskel for det før man begynner å krangle med kunden i en klagesituasjon. I så fall hadde selgerens første syn vært at fargene kunne se annerledes ut på nettet, og produktet er riktig. Men selgerens syn endret seg da jeg sa: «Se, den produktpakken har helt andre tekster», og produktbyttet ble fullført. Jeg overvåker for tiden Tokmanni, og det var den største beholdningen i porteføljen min i begynnelsen av året. Men den største hindringen i mine investeringsbeslutninger for øyeblikket er den høye avhengigheten av Kina og den overveldende svake kundeopplevelsen sammenlignet med konkurrentene.for 1 døgn siden·Du drar sjelden til Tokmanni. Jeg drar dit hver uke, og det er positivt at det er kunder der. Du må hente pakkene ved å gå til kassen og be kassereren om å ringe en annen selger for å overlevere pakken din. Jeg var innom der for andre gang i år i Puuilo, og det var ingen kø i kassen i det hele tatt, og det var veldig stille ellers (noen returnerte et produkt og dro for å hente et nytt fra hyllen samtidig).
- 8. okt.·Halloween rammer Finland hardere enn noensinne, salget av sesongprodukter har startet i rekordfart, sier Tokmanni – Mange Halloween-fester i år har enda skumlere tema | Tokmanni Group Corporation https://share.google/RubStqB4NEJXShRrrfor 3 døgn siden·Denne aksjen er utrolig undervurdert.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Helsinki
Antall
Kjøp
28 421
Selg
Antall
28 218
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
245 | - | - | ||
4 | - | - | ||
182 | - | - | ||
73 | - | - | ||
27 | - | - |
Høy
9,045VWAP
Lav
8,815OmsetningAntall
1 113 586
VWAP
Høy
9,045Lav
8,815OmsetningAntall
1 113 586
Meglerstatistikk
Fant ingen data