Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

IBM

IBM

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2026 Q1-rapport
64 dager siden
1,69 USD/aksje
Siste utbytte
2,54%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
22. juli
Historisk
Årlig generalforsamling 2026
28. apr.
2026 Q1-rapport
22. apr.
2025 Q4-rapport
28. jan.
2025 Q3-rapport
22. okt. 2025
2025 Q2-rapport
23. juli 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden · Endret
    Skjønner ikke alle som klager over IBM, etter fallet i januar februar, så er det en fair-priset blue-chipstock som har betalt utbytte i 30 år, har sterke fundamenter, og i tillegg ledende i quantum computing, så har en stor potensiale for vekst i tillegg. Er jo forståelig med risiko for marginpress på konsultsiden, men det er fortsatt ikke den største delen av buissnesen. Jeg tenker at dette er en aksje man kan holde leeenge, og denne vil være lønnsom, kjøpte denne på 252 og er meget fornøyd med det, får vel 3 årlig prosent bombesikker utbytte, som tikker inn hvert kvartal. Amerikanske staten har jo skutt inn en hel masse penger nylig, ny samarbeid med Google. Skjønner ikke annet en at dette med tid kommer til å være god investering, folk må bare ha tolmodighet. Alle har blitt så bortskjemt med 100% avkastning på 6 måneder. Markedet kommer ikke til å være sånn for alltid, da er det bedre å sitte i noe solid og ikke overpriset, og som gir en sikker direkte-avkastning.
  • for 1 døgn siden
    ·
    I det minste er denne her grønn i dag....
    for 1 døgn siden
    ·
    Hva forventer du?
  • 18. juni
    ·
    Jeg begynner å bli litt lei av dette
    18. juni
    ·
    Dette er aksjen vi alle bare drar med oss i porteføljene våre.. for meg er det hovedsakelig quantum case. Men it-dinosauren er enorm.
  • 11. juni
    ·
    Jeg venter fortsatt på gårsdagens utbytte fra denne Nordnet er den tregeste til å utbetale noen form for utbytte. Tregest i verden.
  • 3. juni
    ·
    Faller denne i dag på grunn av Microsofts påståtte gjennombrudd med kvanteberegning. De påstår at deres nye chip med (tror det var 12) qubits kan overleve i 20 sekunder. Hvor det tidligere bare har lyktes å få dem til å holde i noen millisekunder, da de er enormt skjøre og går i stykker ved mikroskopiske endringer i miljøet. Selv støy er nok til å ødelegge dem. Kunne også bare være en enkel profittagning etter trumphypen.🤷‍♂️
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
64 dager siden
1,69 USD/aksje
Siste utbytte
2,54%Direkteavkastning

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden · Endret
    Skjønner ikke alle som klager over IBM, etter fallet i januar februar, så er det en fair-priset blue-chipstock som har betalt utbytte i 30 år, har sterke fundamenter, og i tillegg ledende i quantum computing, så har en stor potensiale for vekst i tillegg. Er jo forståelig med risiko for marginpress på konsultsiden, men det er fortsatt ikke den største delen av buissnesen. Jeg tenker at dette er en aksje man kan holde leeenge, og denne vil være lønnsom, kjøpte denne på 252 og er meget fornøyd med det, får vel 3 årlig prosent bombesikker utbytte, som tikker inn hvert kvartal. Amerikanske staten har jo skutt inn en hel masse penger nylig, ny samarbeid med Google. Skjønner ikke annet en at dette med tid kommer til å være god investering, folk må bare ha tolmodighet. Alle har blitt så bortskjemt med 100% avkastning på 6 måneder. Markedet kommer ikke til å være sånn for alltid, da er det bedre å sitte i noe solid og ikke overpriset, og som gir en sikker direkte-avkastning.
  • for 1 døgn siden
    ·
    I det minste er denne her grønn i dag....
    for 1 døgn siden
    ·
    Hva forventer du?
  • 18. juni
    ·
    Jeg begynner å bli litt lei av dette
    18. juni
    ·
    Dette er aksjen vi alle bare drar med oss i porteføljene våre.. for meg er det hovedsakelig quantum case. Men it-dinosauren er enorm.
  • 11. juni
    ·
    Jeg venter fortsatt på gårsdagens utbytte fra denne Nordnet er den tregeste til å utbetale noen form for utbytte. Tregest i verden.
  • 3. juni
    ·
    Faller denne i dag på grunn av Microsofts påståtte gjennombrudd med kvanteberegning. De påstår at deres nye chip med (tror det var 12) qubits kan overleve i 20 sekunder. Hvor det tidligere bare har lyktes å få dem til å holde i noen millisekunder, da de er enormt skjøre og går i stykker ved mikroskopiske endringer i miljøet. Selv støy er nok til å ødelegge dem. Kunne også bare være en enkel profittagning etter trumphypen.🤷‍♂️
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
22. juli
Historisk
Årlig generalforsamling 2026
28. apr.
2026 Q1-rapport
22. apr.
2025 Q4-rapport
28. jan.
2025 Q3-rapport
22. okt. 2025
2025 Q2-rapport
23. juli 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
64 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
22. juli
Historisk
Årlig generalforsamling 2026
28. apr.
2026 Q1-rapport
22. apr.
2025 Q4-rapport
28. jan.
2025 Q3-rapport
22. okt. 2025
2025 Q2-rapport
23. juli 2025

Relaterte produkter

1,69 USD/aksje
Siste utbytte
2,54%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden · Endret
    Skjønner ikke alle som klager over IBM, etter fallet i januar februar, så er det en fair-priset blue-chipstock som har betalt utbytte i 30 år, har sterke fundamenter, og i tillegg ledende i quantum computing, så har en stor potensiale for vekst i tillegg. Er jo forståelig med risiko for marginpress på konsultsiden, men det er fortsatt ikke den største delen av buissnesen. Jeg tenker at dette er en aksje man kan holde leeenge, og denne vil være lønnsom, kjøpte denne på 252 og er meget fornøyd med det, får vel 3 årlig prosent bombesikker utbytte, som tikker inn hvert kvartal. Amerikanske staten har jo skutt inn en hel masse penger nylig, ny samarbeid med Google. Skjønner ikke annet en at dette med tid kommer til å være god investering, folk må bare ha tolmodighet. Alle har blitt så bortskjemt med 100% avkastning på 6 måneder. Markedet kommer ikke til å være sånn for alltid, da er det bedre å sitte i noe solid og ikke overpriset, og som gir en sikker direkte-avkastning.
  • for 1 døgn siden
    ·
    I det minste er denne her grønn i dag....
    for 1 døgn siden
    ·
    Hva forventer du?
  • 18. juni
    ·
    Jeg begynner å bli litt lei av dette
    18. juni
    ·
    Dette er aksjen vi alle bare drar med oss i porteføljene våre.. for meg er det hovedsakelig quantum case. Men it-dinosauren er enorm.
  • 11. juni
    ·
    Jeg venter fortsatt på gårsdagens utbytte fra denne Nordnet er den tregeste til å utbetale noen form for utbytte. Tregest i verden.
  • 3. juni
    ·
    Faller denne i dag på grunn av Microsofts påståtte gjennombrudd med kvanteberegning. De påstår at deres nye chip med (tror det var 12) qubits kan overleve i 20 sekunder. Hvor det tidligere bare har lyktes å få dem til å holde i noen millisekunder, da de er enormt skjøre og går i stykker ved mikroskopiske endringer i miljøet. Selv støy er nok til å ødelegge dem. Kunne også bare være en enkel profittagning etter trumphypen.🤷‍♂️
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data