Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Salesforce

Salesforce

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2027 Q1-rapport
31 dager siden
0,44 USD/aksje
Siste utbytte
1,12%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2027 Q2-rapport
2. sep.
Historisk
Årlig generalforsamling 2026
28. mai
2027 Q1-rapport
27. mai
2026 Q4-rapport
25. feb.
2026 Q3-rapport
3. des. 2025
2026 Q2-rapport
3. sep. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 9 t siden · Endret
    ·
    Jeg har ikke sett noen Saas-aksje som har vært brutalt ned som Salesforce. Den har blitt totalt avvist. Men fundamentalene forblir intakte. Tallene viser kun positiv vekst. Rykter vil før eller siden falme. SalesForce har allerede startet tilbakekjøp for 25 milliarder USD. Så, denne nedturen er en ekte gave for Sales force aksjonærer. Tålmodighet vil bli belønnet med gevinst!!
  • for 11 t siden
    ·
    Michael Burry mener at programvare-salget er altfor overdrevet. Burry tror ikke at presset på programvareaksjer kommer fra selskaper som presterer dårlig. Han mener det er et teknisk problem, da fallende priser utløste ytterligere stress på programvarerelatert gjeld. Burry skrev i et Substack-notat: "Jeg tror ikke at de tekniske pressene forårsaket av problemene med privat kreditt/programvaregjeld er store nok til å påvirke disse aksjene mye lenger." Med andre ord, hvis man fjerner frykten og det tvungne salget, er mange av disse virksomhetene fortsatt i god form.
    for 5 t siden · Endret
    ·
    Ingen troverdig selskap ville noensinne ansette selv den ene guruen (selv om en venn) for å lage et programvareøkosystem slik saas-selskaper gjør. Du trenger mye mer enn AI. Ellers blir det en 100 % katastrofe. Hva en engelsk pubkunde gjør hjemme med sin 10 år gamle datamaskin er en annen ting.
  • for 11 t siden
    Kjøpte denne i dag. Får håpe software blir noe investorer tror på👍 Ai kommer sikkert til å ta over mye, samtidig tror jeg velkjente nisje selskaper med stor kundegruppe fortsatt vil tjene penger. P/E på Salesforce er heller ikke så høy til å være et stort amerikansk billion selskap.
    for 9 t siden
    Salesforce er dritt billig på disse nivåer. Nesten penger på gata..
  • for 1 døgn siden
    ·
    CRM Aksjeanalyse: Ledelsen har nettopp gjort en massiv satsing på Salesforce https://youtu.be/J8UMF8FSvo4
    for 16 t siden
    ·
    Hvilket veddemål da?
  • for 2 døgn siden
    ·
    Toget kjører nå
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2027 Q1-rapport
31 dager siden
0,44 USD/aksje
Siste utbytte
1,12%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 9 t siden · Endret
    ·
    Jeg har ikke sett noen Saas-aksje som har vært brutalt ned som Salesforce. Den har blitt totalt avvist. Men fundamentalene forblir intakte. Tallene viser kun positiv vekst. Rykter vil før eller siden falme. SalesForce har allerede startet tilbakekjøp for 25 milliarder USD. Så, denne nedturen er en ekte gave for Sales force aksjonærer. Tålmodighet vil bli belønnet med gevinst!!
  • for 11 t siden
    ·
    Michael Burry mener at programvare-salget er altfor overdrevet. Burry tror ikke at presset på programvareaksjer kommer fra selskaper som presterer dårlig. Han mener det er et teknisk problem, da fallende priser utløste ytterligere stress på programvarerelatert gjeld. Burry skrev i et Substack-notat: "Jeg tror ikke at de tekniske pressene forårsaket av problemene med privat kreditt/programvaregjeld er store nok til å påvirke disse aksjene mye lenger." Med andre ord, hvis man fjerner frykten og det tvungne salget, er mange av disse virksomhetene fortsatt i god form.
    for 5 t siden · Endret
    ·
    Ingen troverdig selskap ville noensinne ansette selv den ene guruen (selv om en venn) for å lage et programvareøkosystem slik saas-selskaper gjør. Du trenger mye mer enn AI. Ellers blir det en 100 % katastrofe. Hva en engelsk pubkunde gjør hjemme med sin 10 år gamle datamaskin er en annen ting.
  • for 11 t siden
    Kjøpte denne i dag. Får håpe software blir noe investorer tror på👍 Ai kommer sikkert til å ta over mye, samtidig tror jeg velkjente nisje selskaper med stor kundegruppe fortsatt vil tjene penger. P/E på Salesforce er heller ikke så høy til å være et stort amerikansk billion selskap.
    for 9 t siden
    Salesforce er dritt billig på disse nivåer. Nesten penger på gata..
  • for 1 døgn siden
    ·
    CRM Aksjeanalyse: Ledelsen har nettopp gjort en massiv satsing på Salesforce https://youtu.be/J8UMF8FSvo4
    for 16 t siden
    ·
    Hvilket veddemål da?
  • for 2 døgn siden
    ·
    Toget kjører nå
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2027 Q2-rapport
2. sep.
Historisk
Årlig generalforsamling 2026
28. mai
2027 Q1-rapport
27. mai
2026 Q4-rapport
25. feb.
2026 Q3-rapport
3. des. 2025
2026 Q2-rapport
3. sep. 2025

Relaterte produkter

2027 Q1-rapport
31 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2027 Q2-rapport
2. sep.
Historisk
Årlig generalforsamling 2026
28. mai
2027 Q1-rapport
27. mai
2026 Q4-rapport
25. feb.
2026 Q3-rapport
3. des. 2025
2026 Q2-rapport
3. sep. 2025

Relaterte produkter

0,44 USD/aksje
Siste utbytte
1,12%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 9 t siden · Endret
    ·
    Jeg har ikke sett noen Saas-aksje som har vært brutalt ned som Salesforce. Den har blitt totalt avvist. Men fundamentalene forblir intakte. Tallene viser kun positiv vekst. Rykter vil før eller siden falme. SalesForce har allerede startet tilbakekjøp for 25 milliarder USD. Så, denne nedturen er en ekte gave for Sales force aksjonærer. Tålmodighet vil bli belønnet med gevinst!!
  • for 11 t siden
    ·
    Michael Burry mener at programvare-salget er altfor overdrevet. Burry tror ikke at presset på programvareaksjer kommer fra selskaper som presterer dårlig. Han mener det er et teknisk problem, da fallende priser utløste ytterligere stress på programvarerelatert gjeld. Burry skrev i et Substack-notat: "Jeg tror ikke at de tekniske pressene forårsaket av problemene med privat kreditt/programvaregjeld er store nok til å påvirke disse aksjene mye lenger." Med andre ord, hvis man fjerner frykten og det tvungne salget, er mange av disse virksomhetene fortsatt i god form.
    for 5 t siden · Endret
    ·
    Ingen troverdig selskap ville noensinne ansette selv den ene guruen (selv om en venn) for å lage et programvareøkosystem slik saas-selskaper gjør. Du trenger mye mer enn AI. Ellers blir det en 100 % katastrofe. Hva en engelsk pubkunde gjør hjemme med sin 10 år gamle datamaskin er en annen ting.
  • for 11 t siden
    Kjøpte denne i dag. Får håpe software blir noe investorer tror på👍 Ai kommer sikkert til å ta over mye, samtidig tror jeg velkjente nisje selskaper med stor kundegruppe fortsatt vil tjene penger. P/E på Salesforce er heller ikke så høy til å være et stort amerikansk billion selskap.
    for 9 t siden
    Salesforce er dritt billig på disse nivåer. Nesten penger på gata..
  • for 1 døgn siden
    ·
    CRM Aksjeanalyse: Ledelsen har nettopp gjort en massiv satsing på Salesforce https://youtu.be/J8UMF8FSvo4
    for 16 t siden
    ·
    Hvilket veddemål da?
  • for 2 døgn siden
    ·
    Toget kjører nå
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data