Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Micron Technology

Micron Technology

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2026 Q3-rapport

Kun PDF

I dag
0,15 USD/aksje
Siste utbytte
0,05%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
22. sep.
Historisk
2026 Q3-rapport
24. juni
2026 Q2-rapport
18. mars
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-rapport
17. des. 2025
2025 Q4-rapport
23. sep. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 20 min siden
    ·
    Morgendagens PCE-tall torsdag kl. 14.30 kan begrense Micron-rallyet, hvis inflasjonen overrasker oppover og rentene stiger. Et sannsynlig tall rundt +0,3 % vil neppe stoppe rallyet. +0,4 % kan legge litt lokk på det, mens +0,5 % eller mer kan endre stemningen markant. Dessverre lukket dørene til Micron-toget rett foran meg. Nå må jeg finne en annen rute — kanskje en tregere togbuss mot Microsoft Station. Kommende sporarbeid: • 2. juli kl. 14.30: Amerikanske jobbtall • 8. juli kl. 20.00: Fed-referat • 14. juli kl. 14.30: KPI-inflasjon • Sent i juli: Regnskaper fra Microsoft, Alphabet, Meta, Amazon og Apple • 29. juli kl. 20.00: Fed-rentemøte • 29. juli kl. 20.30: Powells pressekonferanse • 30. juli kl. 14.30: BNP og nye PCE-tall • 26. august: Nvidia-regnskap • 16. september: Fed-møte med nye renteprognoser
    for 1 min siden
    tsm kanskje? like god mindre volatil
  • for 21 min siden
    ·
    🚀📈🚀📈🚀📈🚀📈🚀📈🚀📈🚀📈🚀
  • for 24 min siden
    ·
    Overveide å kjøpe litt BULL 5x sertifikater tidligere i dag. Man blir litt trist nå :(
    for 11 min siden
    ·
    Husk nå at man alltid kan være etterpåklok.
  • for 29 min siden
    ·
    Noen av dere husker kanskje min spådom i starten av året:
    Mindre enn ett minutt siden
    ·
    Bare åpne din portefølje med de gullkornene der.. ikke vær gjerrig 😂
  • for 30 min siden
    ·
    Okei alle! For de som fortsatt føler uro over hva det nå måtte være. $MU CEO ON MEMORY SUPPLY “Etterspørselen i DRAM- og NAND-industrien fortsetter å overstige bransjens tilbud betydelig. Vi forventer at stramme forhold vil vedvare utover kalenderåret 2027.” “Vi har for øyeblikket ikke oversikt over når minneforsyningen vil kunne ta igjen den økende etterspørselen.” Håper dette avklarer casen ;).
    for 13 min siden
    ·
    Ja, alle har jo sagt at det bare er 2026 & 27 at det vil være en minnebrist, deretter tar produksjonen igjen og prisene krasjer, men det ser ut som det kan vare en god stund til, noe som burde få markedet til å tenke seg om en gang til om disse relativt lave forward looking PE-tallene skal være så lave som de er, spesielt hvis vi sammenligner med bransjen for øvrig.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q3-rapport

Kun PDF

I dag
0,15 USD/aksje
Siste utbytte
0,05%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 20 min siden
    ·
    Morgendagens PCE-tall torsdag kl. 14.30 kan begrense Micron-rallyet, hvis inflasjonen overrasker oppover og rentene stiger. Et sannsynlig tall rundt +0,3 % vil neppe stoppe rallyet. +0,4 % kan legge litt lokk på det, mens +0,5 % eller mer kan endre stemningen markant. Dessverre lukket dørene til Micron-toget rett foran meg. Nå må jeg finne en annen rute — kanskje en tregere togbuss mot Microsoft Station. Kommende sporarbeid: • 2. juli kl. 14.30: Amerikanske jobbtall • 8. juli kl. 20.00: Fed-referat • 14. juli kl. 14.30: KPI-inflasjon • Sent i juli: Regnskaper fra Microsoft, Alphabet, Meta, Amazon og Apple • 29. juli kl. 20.00: Fed-rentemøte • 29. juli kl. 20.30: Powells pressekonferanse • 30. juli kl. 14.30: BNP og nye PCE-tall • 26. august: Nvidia-regnskap • 16. september: Fed-møte med nye renteprognoser
    for 1 min siden
    tsm kanskje? like god mindre volatil
  • for 21 min siden
    ·
    🚀📈🚀📈🚀📈🚀📈🚀📈🚀📈🚀📈🚀
  • for 24 min siden
    ·
    Overveide å kjøpe litt BULL 5x sertifikater tidligere i dag. Man blir litt trist nå :(
    for 11 min siden
    ·
    Husk nå at man alltid kan være etterpåklok.
  • for 29 min siden
    ·
    Noen av dere husker kanskje min spådom i starten av året:
    Mindre enn ett minutt siden
    ·
    Bare åpne din portefølje med de gullkornene der.. ikke vær gjerrig 😂
  • for 30 min siden
    ·
    Okei alle! For de som fortsatt føler uro over hva det nå måtte være. $MU CEO ON MEMORY SUPPLY “Etterspørselen i DRAM- og NAND-industrien fortsetter å overstige bransjens tilbud betydelig. Vi forventer at stramme forhold vil vedvare utover kalenderåret 2027.” “Vi har for øyeblikket ikke oversikt over når minneforsyningen vil kunne ta igjen den økende etterspørselen.” Håper dette avklarer casen ;).
    for 13 min siden
    ·
    Ja, alle har jo sagt at det bare er 2026 & 27 at det vil være en minnebrist, deretter tar produksjonen igjen og prisene krasjer, men det ser ut som det kan vare en god stund til, noe som burde få markedet til å tenke seg om en gang til om disse relativt lave forward looking PE-tallene skal være så lave som de er, spesielt hvis vi sammenligner med bransjen for øvrig.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
22. sep.
Historisk
2026 Q3-rapport
24. juni
2026 Q2-rapport
18. mars
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-rapport
17. des. 2025
2025 Q4-rapport
23. sep. 2025

Relaterte produkter

2026 Q3-rapport

Kun PDF

I dag

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
22. sep.
Historisk
2026 Q3-rapport
24. juni
2026 Q2-rapport
18. mars
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-rapport
17. des. 2025
2025 Q4-rapport
23. sep. 2025

Relaterte produkter

0,15 USD/aksje
Siste utbytte
0,05%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 20 min siden
    ·
    Morgendagens PCE-tall torsdag kl. 14.30 kan begrense Micron-rallyet, hvis inflasjonen overrasker oppover og rentene stiger. Et sannsynlig tall rundt +0,3 % vil neppe stoppe rallyet. +0,4 % kan legge litt lokk på det, mens +0,5 % eller mer kan endre stemningen markant. Dessverre lukket dørene til Micron-toget rett foran meg. Nå må jeg finne en annen rute — kanskje en tregere togbuss mot Microsoft Station. Kommende sporarbeid: • 2. juli kl. 14.30: Amerikanske jobbtall • 8. juli kl. 20.00: Fed-referat • 14. juli kl. 14.30: KPI-inflasjon • Sent i juli: Regnskaper fra Microsoft, Alphabet, Meta, Amazon og Apple • 29. juli kl. 20.00: Fed-rentemøte • 29. juli kl. 20.30: Powells pressekonferanse • 30. juli kl. 14.30: BNP og nye PCE-tall • 26. august: Nvidia-regnskap • 16. september: Fed-møte med nye renteprognoser
    for 1 min siden
    tsm kanskje? like god mindre volatil
  • for 21 min siden
    ·
    🚀📈🚀📈🚀📈🚀📈🚀📈🚀📈🚀📈🚀
  • for 24 min siden
    ·
    Overveide å kjøpe litt BULL 5x sertifikater tidligere i dag. Man blir litt trist nå :(
    for 11 min siden
    ·
    Husk nå at man alltid kan være etterpåklok.
  • for 29 min siden
    ·
    Noen av dere husker kanskje min spådom i starten av året:
    Mindre enn ett minutt siden
    ·
    Bare åpne din portefølje med de gullkornene der.. ikke vær gjerrig 😂
  • for 30 min siden
    ·
    Okei alle! For de som fortsatt føler uro over hva det nå måtte være. $MU CEO ON MEMORY SUPPLY “Etterspørselen i DRAM- og NAND-industrien fortsetter å overstige bransjens tilbud betydelig. Vi forventer at stramme forhold vil vedvare utover kalenderåret 2027.” “Vi har for øyeblikket ikke oversikt over når minneforsyningen vil kunne ta igjen den økende etterspørselen.” Håper dette avklarer casen ;).
    for 13 min siden
    ·
    Ja, alle har jo sagt at det bare er 2026 & 27 at det vil være en minnebrist, deretter tar produksjonen igjen og prisene krasjer, men det ser ut som det kan vare en god stund til, noe som burde få markedet til å tenke seg om en gang til om disse relativt lave forward looking PE-tallene skal være så lave som de er, spesielt hvis vi sammenligner med bransjen for øvrig.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data