Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Micron Technology

Micron Technology

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2026 Q3-rapport

SNART

I dag
0,15 USD/aksje
Siste utbytte
0,04%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
22. sep.
Historisk
2026 Q3-rapport
24. juni
2026 Q2-rapport
18. mars
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-rapport
17. des. 2025
2025 Q4-rapport
23. sep. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 52 min siden
    ·
    Heia Micron! En spennende kveld i vente. Hvis aksjen faller rett etter at resultatene er sluppet, tror jeg kjøpere vil trå inn under etterhandel og begynne å presse den opp igjen. Når markedet åpner i morgen, kan prisen allerede være tilbake på nåværende nivåer eller til og med mye høyere, noe som gjør det for sent å komme inn til dagens priser. Jeg vil heller kjøpe før resultatene enn å risikere å jage den høyere senere. Bare min mening, ikke finansiell rådgivning.
    for 9 min siden
    Dette er alt annet enn lotto . Med en P/E på 50 tallet , og en forventet ti dobling av inntekter . Så er dette en av motorene i dagens teknologi drevet næringsliv . Men jeg registrer at mange nå begynner å bli høyde redd. Og det er fult forståelig , for kun 34 % av S&P 500 er nær 10 % av sin all time high . Resten ser det ikke ut til at noen vil ha . Kvalitets aksjer faller og faller . Så noe sterkt bull marked . Det har vi ikke lenger !
  • for 2 t siden
    ·
    Hva er det realistiske maksimum det kan nå?
    for 49 min siden
    ·
    De positive analytikerne tror 2000 om ett år💰💰💰
  • for 4 t siden
    ·
    Alle tror denne faller etter regnskapet, derfor faller den ikke. Det er allerede innregnet i fallet vi så i går. I morgen, så husk hva Stock forutså.
    for 32 min siden
    La oss håpe det hehe. Samsung kom kraftig tilbake idag tross like stort fall igår som Micron, men micron er rød. Mulig frykten før rapport bidrar til godt resultat imorgen :P
  • for 6 t siden
    ·
    Hva er deres forventninger til når aksjen åpner for handel, vil aksjen falle ytterligere eller tror dere på en stigning i forbindelse med Rapporten?
    for 4 t siden
    ·
    Rapporten kommer etter regnskapet, men jeg tror at forventningene er så høye at selv om de slår forventningene og hever fremtidig inntjening, så vil vi fortsatt se et lite fall. Personlig holder jeg og har holdt en liten pose penger til etter regnskapet 😃
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q3-rapport

SNART

I dag
0,15 USD/aksje
Siste utbytte
0,04%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 52 min siden
    ·
    Heia Micron! En spennende kveld i vente. Hvis aksjen faller rett etter at resultatene er sluppet, tror jeg kjøpere vil trå inn under etterhandel og begynne å presse den opp igjen. Når markedet åpner i morgen, kan prisen allerede være tilbake på nåværende nivåer eller til og med mye høyere, noe som gjør det for sent å komme inn til dagens priser. Jeg vil heller kjøpe før resultatene enn å risikere å jage den høyere senere. Bare min mening, ikke finansiell rådgivning.
    for 9 min siden
    Dette er alt annet enn lotto . Med en P/E på 50 tallet , og en forventet ti dobling av inntekter . Så er dette en av motorene i dagens teknologi drevet næringsliv . Men jeg registrer at mange nå begynner å bli høyde redd. Og det er fult forståelig , for kun 34 % av S&P 500 er nær 10 % av sin all time high . Resten ser det ikke ut til at noen vil ha . Kvalitets aksjer faller og faller . Så noe sterkt bull marked . Det har vi ikke lenger !
  • for 2 t siden
    ·
    Hva er det realistiske maksimum det kan nå?
    for 49 min siden
    ·
    De positive analytikerne tror 2000 om ett år💰💰💰
  • for 4 t siden
    ·
    Alle tror denne faller etter regnskapet, derfor faller den ikke. Det er allerede innregnet i fallet vi så i går. I morgen, så husk hva Stock forutså.
    for 32 min siden
    La oss håpe det hehe. Samsung kom kraftig tilbake idag tross like stort fall igår som Micron, men micron er rød. Mulig frykten før rapport bidrar til godt resultat imorgen :P
  • for 6 t siden
    ·
    Hva er deres forventninger til når aksjen åpner for handel, vil aksjen falle ytterligere eller tror dere på en stigning i forbindelse med Rapporten?
    for 4 t siden
    ·
    Rapporten kommer etter regnskapet, men jeg tror at forventningene er så høye at selv om de slår forventningene og hever fremtidig inntjening, så vil vi fortsatt se et lite fall. Personlig holder jeg og har holdt en liten pose penger til etter regnskapet 😃
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
22. sep.
Historisk
2026 Q3-rapport
24. juni
2026 Q2-rapport
18. mars
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-rapport
17. des. 2025
2025 Q4-rapport
23. sep. 2025

Relaterte produkter

2026 Q3-rapport

SNART

I dag

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
22. sep.
Historisk
2026 Q3-rapport
24. juni
2026 Q2-rapport
18. mars
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-rapport
17. des. 2025
2025 Q4-rapport
23. sep. 2025

Relaterte produkter

0,15 USD/aksje
Siste utbytte
0,04%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 52 min siden
    ·
    Heia Micron! En spennende kveld i vente. Hvis aksjen faller rett etter at resultatene er sluppet, tror jeg kjøpere vil trå inn under etterhandel og begynne å presse den opp igjen. Når markedet åpner i morgen, kan prisen allerede være tilbake på nåværende nivåer eller til og med mye høyere, noe som gjør det for sent å komme inn til dagens priser. Jeg vil heller kjøpe før resultatene enn å risikere å jage den høyere senere. Bare min mening, ikke finansiell rådgivning.
    for 9 min siden
    Dette er alt annet enn lotto . Med en P/E på 50 tallet , og en forventet ti dobling av inntekter . Så er dette en av motorene i dagens teknologi drevet næringsliv . Men jeg registrer at mange nå begynner å bli høyde redd. Og det er fult forståelig , for kun 34 % av S&P 500 er nær 10 % av sin all time high . Resten ser det ikke ut til at noen vil ha . Kvalitets aksjer faller og faller . Så noe sterkt bull marked . Det har vi ikke lenger !
  • for 2 t siden
    ·
    Hva er det realistiske maksimum det kan nå?
    for 49 min siden
    ·
    De positive analytikerne tror 2000 om ett år💰💰💰
  • for 4 t siden
    ·
    Alle tror denne faller etter regnskapet, derfor faller den ikke. Det er allerede innregnet i fallet vi så i går. I morgen, så husk hva Stock forutså.
    for 32 min siden
    La oss håpe det hehe. Samsung kom kraftig tilbake idag tross like stort fall igår som Micron, men micron er rød. Mulig frykten før rapport bidrar til godt resultat imorgen :P
  • for 6 t siden
    ·
    Hva er deres forventninger til når aksjen åpner for handel, vil aksjen falle ytterligere eller tror dere på en stigning i forbindelse med Rapporten?
    for 4 t siden
    ·
    Rapporten kommer etter regnskapet, men jeg tror at forventningene er så høye at selv om de slår forventningene og hever fremtidig inntjening, så vil vi fortsatt se et lite fall. Personlig holder jeg og har holdt en liten pose penger til etter regnskapet 😃
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data