Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Micron Technology

−13,18% (−159,61)
Ved stenging
−13,18% (−159,61)
Ved stenging

Micron Technology

−13,18% (−159,61)
Ved stenging
Høy-
Lav-
Omsetning-
−13,18% (−159,61)
Ved stenging
Høy-
Lav-
Omsetning-
2026 Q3-rapport

SNART

I dag
0,15 USD/aksje
Siste utbytte
0,04%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
22. sep.
Historisk
2026 Q3-rapport
24. juni
2026 Q2-rapport
18. mars
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-rapport
17. des. 2025
2025 Q4-rapport
23. sep. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 2 t siden
    ·
    Det blir spennende med MU-regnskapet i kveld etter stengetid. Personlig er jeg mindre opptatt av om de slår konsensus med et par prosentpoeng, og mer opptatt av hva ledelsen sier om HBM, AI-etterspørsel og utsiktene for de kommende kvartalene. Noe av det interessante med aksjer som Micron er at de noen ganger faller på gode nyheter. Ikke fordi selskapet har skuffet, men fordi forventningene på forhånd hadde blitt enda høyere. For meg er det derfor viktig å skille mellom to ting: Har investeringscaset blitt svekket? Eller var forventningene bare blitt for høye? Hvis AI-investeringene fortsetter, HBM-etterspørselen er sterk, og de langsiktige utsiktene fortsatt er intakte, så er et kursfall ikke nødvendigvis et tegn på at noe er galt. Det kan like gjerne være et tegn på at markedet hadde håpet på enda mer. Det er sjelden de største avkastningene blir skapt når alle er enige om at historien er fantastisk. De blir ofte skapt i perioden like etter, hvor historien fortsatt er fantastisk, men markedet har blitt nervøst over at den ikke var fantastisk nok. Uansett hva blir det en interessant kveld for alle oss som følger memory-sektoren.
    for 30 min siden
    ·
    Jeg tror at hovedspørsmålet iis hvor syklisk selskapet MU er, eller om situasjonen på en eller annen måte har endret seg i denne forbindelse. AI-technolgy-selskaper trenger minnebrikker kanskje på en annen måte enn spill-secoty osv., og tidsplanen er lengre mellom topper og bunner. MUs verdsettelse er tradisjonelt lav (under 10) fordi det´s har vært en så syklisk aksje. Men hvis den naturlige resesjonen av minnebrikker ikke vil begynne før 2032- 2033 og ikke i 2028 - 2029.
  • for 10 t siden
    ·
    Jeg har utført en grundig analyse av tallene som er offentlig tilgjengelige. Min vurdering er at de presterer over tidligere meldinger og forventninger.
    for 1 t siden
    ·
    Kan man spørre hvor den analysen ligger?
  • for 10 t siden · Endret
    ·
    ⚔️the Rise of MU(once again). Hvis du tviler så behold aksjene dine , hvis du ikke tviler så kjøp mer før earnings. ⚔️
    for 2 t siden
    ·
    Ja, det var visst det som startet det hele. Da er det bare å komme inn. Hvis Micron samtidig kan imponere alle i regnskapet, så kan vi lynraskt være tilbake der vi kom fra.
  • for 10 t siden
    ·
    Vi står igjen i et av de øyeblikkene hvor markedet bråker høyt Det er egentlig bare 2 valg: 1️⃣ Du stoler på Micron og holder fast og ignorerer støyen fra alle som roper "selg" 2️⃣ Eller du tviler, selger ut nå og lukker den casen helt Det morsomme er… vi har denne diskusjonen hver eneste gang det kommer litt støy fra sidelinjen Og hver gang ender Micron med å komme tilbake og treffe nye ATH’s etterpå Markedet belønner sjelden den som reagerer på panikk… Men straffer nesten alltid den som ikke kan holde fast i sin plan. Valget er simpelt, men ikke lett.
    for 9 t siden
    ·
    Jeg fortsetter å kjøpe mer før resultatfremleggelsen. Høy tillit.
  • for 11 t siden
    Støy før rapport eller har det kommet noen merkverdige nyheter?
    for 11 t siden
    ·
    Folk som er redde.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q3-rapport

SNART

I dag
0,15 USD/aksje
Siste utbytte
0,04%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 2 t siden
    ·
    Det blir spennende med MU-regnskapet i kveld etter stengetid. Personlig er jeg mindre opptatt av om de slår konsensus med et par prosentpoeng, og mer opptatt av hva ledelsen sier om HBM, AI-etterspørsel og utsiktene for de kommende kvartalene. Noe av det interessante med aksjer som Micron er at de noen ganger faller på gode nyheter. Ikke fordi selskapet har skuffet, men fordi forventningene på forhånd hadde blitt enda høyere. For meg er det derfor viktig å skille mellom to ting: Har investeringscaset blitt svekket? Eller var forventningene bare blitt for høye? Hvis AI-investeringene fortsetter, HBM-etterspørselen er sterk, og de langsiktige utsiktene fortsatt er intakte, så er et kursfall ikke nødvendigvis et tegn på at noe er galt. Det kan like gjerne være et tegn på at markedet hadde håpet på enda mer. Det er sjelden de største avkastningene blir skapt når alle er enige om at historien er fantastisk. De blir ofte skapt i perioden like etter, hvor historien fortsatt er fantastisk, men markedet har blitt nervøst over at den ikke var fantastisk nok. Uansett hva blir det en interessant kveld for alle oss som følger memory-sektoren.
    for 30 min siden
    ·
    Jeg tror at hovedspørsmålet iis hvor syklisk selskapet MU er, eller om situasjonen på en eller annen måte har endret seg i denne forbindelse. AI-technolgy-selskaper trenger minnebrikker kanskje på en annen måte enn spill-secoty osv., og tidsplanen er lengre mellom topper og bunner. MUs verdsettelse er tradisjonelt lav (under 10) fordi det´s har vært en så syklisk aksje. Men hvis den naturlige resesjonen av minnebrikker ikke vil begynne før 2032- 2033 og ikke i 2028 - 2029.
  • for 10 t siden
    ·
    Jeg har utført en grundig analyse av tallene som er offentlig tilgjengelige. Min vurdering er at de presterer over tidligere meldinger og forventninger.
    for 1 t siden
    ·
    Kan man spørre hvor den analysen ligger?
  • for 10 t siden · Endret
    ·
    ⚔️the Rise of MU(once again). Hvis du tviler så behold aksjene dine , hvis du ikke tviler så kjøp mer før earnings. ⚔️
    for 2 t siden
    ·
    Ja, det var visst det som startet det hele. Da er det bare å komme inn. Hvis Micron samtidig kan imponere alle i regnskapet, så kan vi lynraskt være tilbake der vi kom fra.
  • for 10 t siden
    ·
    Vi står igjen i et av de øyeblikkene hvor markedet bråker høyt Det er egentlig bare 2 valg: 1️⃣ Du stoler på Micron og holder fast og ignorerer støyen fra alle som roper "selg" 2️⃣ Eller du tviler, selger ut nå og lukker den casen helt Det morsomme er… vi har denne diskusjonen hver eneste gang det kommer litt støy fra sidelinjen Og hver gang ender Micron med å komme tilbake og treffe nye ATH’s etterpå Markedet belønner sjelden den som reagerer på panikk… Men straffer nesten alltid den som ikke kan holde fast i sin plan. Valget er simpelt, men ikke lett.
    for 9 t siden
    ·
    Jeg fortsetter å kjøpe mer før resultatfremleggelsen. Høy tillit.
  • for 11 t siden
    Støy før rapport eller har det kommet noen merkverdige nyheter?
    for 11 t siden
    ·
    Folk som er redde.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
22. sep.
Historisk
2026 Q3-rapport
24. juni
2026 Q2-rapport
18. mars
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-rapport
17. des. 2025
2025 Q4-rapport
23. sep. 2025

Relaterte produkter

2026 Q3-rapport

SNART

I dag

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
22. sep.
Historisk
2026 Q3-rapport
24. juni
2026 Q2-rapport
18. mars
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-rapport
17. des. 2025
2025 Q4-rapport
23. sep. 2025

Relaterte produkter

0,15 USD/aksje
Siste utbytte
0,04%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 2 t siden
    ·
    Det blir spennende med MU-regnskapet i kveld etter stengetid. Personlig er jeg mindre opptatt av om de slår konsensus med et par prosentpoeng, og mer opptatt av hva ledelsen sier om HBM, AI-etterspørsel og utsiktene for de kommende kvartalene. Noe av det interessante med aksjer som Micron er at de noen ganger faller på gode nyheter. Ikke fordi selskapet har skuffet, men fordi forventningene på forhånd hadde blitt enda høyere. For meg er det derfor viktig å skille mellom to ting: Har investeringscaset blitt svekket? Eller var forventningene bare blitt for høye? Hvis AI-investeringene fortsetter, HBM-etterspørselen er sterk, og de langsiktige utsiktene fortsatt er intakte, så er et kursfall ikke nødvendigvis et tegn på at noe er galt. Det kan like gjerne være et tegn på at markedet hadde håpet på enda mer. Det er sjelden de største avkastningene blir skapt når alle er enige om at historien er fantastisk. De blir ofte skapt i perioden like etter, hvor historien fortsatt er fantastisk, men markedet har blitt nervøst over at den ikke var fantastisk nok. Uansett hva blir det en interessant kveld for alle oss som følger memory-sektoren.
    for 30 min siden
    ·
    Jeg tror at hovedspørsmålet iis hvor syklisk selskapet MU er, eller om situasjonen på en eller annen måte har endret seg i denne forbindelse. AI-technolgy-selskaper trenger minnebrikker kanskje på en annen måte enn spill-secoty osv., og tidsplanen er lengre mellom topper og bunner. MUs verdsettelse er tradisjonelt lav (under 10) fordi det´s har vært en så syklisk aksje. Men hvis den naturlige resesjonen av minnebrikker ikke vil begynne før 2032- 2033 og ikke i 2028 - 2029.
  • for 10 t siden
    ·
    Jeg har utført en grundig analyse av tallene som er offentlig tilgjengelige. Min vurdering er at de presterer over tidligere meldinger og forventninger.
    for 1 t siden
    ·
    Kan man spørre hvor den analysen ligger?
  • for 10 t siden · Endret
    ·
    ⚔️the Rise of MU(once again). Hvis du tviler så behold aksjene dine , hvis du ikke tviler så kjøp mer før earnings. ⚔️
    for 2 t siden
    ·
    Ja, det var visst det som startet det hele. Da er det bare å komme inn. Hvis Micron samtidig kan imponere alle i regnskapet, så kan vi lynraskt være tilbake der vi kom fra.
  • for 10 t siden
    ·
    Vi står igjen i et av de øyeblikkene hvor markedet bråker høyt Det er egentlig bare 2 valg: 1️⃣ Du stoler på Micron og holder fast og ignorerer støyen fra alle som roper "selg" 2️⃣ Eller du tviler, selger ut nå og lukker den casen helt Det morsomme er… vi har denne diskusjonen hver eneste gang det kommer litt støy fra sidelinjen Og hver gang ender Micron med å komme tilbake og treffe nye ATH’s etterpå Markedet belønner sjelden den som reagerer på panikk… Men straffer nesten alltid den som ikke kan holde fast i sin plan. Valget er simpelt, men ikke lett.
    for 9 t siden
    ·
    Jeg fortsetter å kjøpe mer før resultatfremleggelsen. Høy tillit.
  • for 11 t siden
    Støy før rapport eller har det kommet noen merkverdige nyheter?
    for 11 t siden
    ·
    Folk som er redde.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data