Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Micron Technology

Micron Technology

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2026 Q3-rapport
3 dager siden
0,15 USD/aksje
Ex-dag 6. juli
0,04%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
22. sep.
Historisk
2026 Q3-rapport
24. juni
2026 Q2-rapport
18. mars
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-rapport
17. des. 2025
2025 Q4-rapport
23. sep. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 3 t siden
    ·
    Micron låste minneprisen til 2030.
    for 3 min siden
    Bare for kontrakter og bare 40%.
  • for 12 t siden
    ·
    Kjedelig start på helgen, men forventer en stigning i løpet av neste uke.
    for 3 t siden
    ·
    Skal ha den låst minst ett år til, og da får man jo se neste sommer om det gikk bra👋💰
  • for 13 t siden
    ·
    Microns monsterresultatrapport denne uken beviser offisielt at AI-revolusjonen så vidt har begynt. Selskapet registrerte historiske overskudd fordi globale datasentre desperat kjøper hver eneste tilgjengelige avanserte minne- og lagringsbrikke. Denne massive etterspørselen viser at AI-infrastrukturutgifter er et langsiktig strukturelt skifte, ikke bare midlertidig markedshype.
    for 11 t siden
    Ja det er liten tvil om selskapets inntekter , og siden selskaper må ha minne brikker for å vokse. Så har MU til nå overgått tallknusernes estimater. Og jeg tror de vil gjøre det igjen. Selv om dette skaper en flaskehals for videre AI utbygging i det korte øyeblikket. Så er går dette først og fremst utover de som trenger brikkene !
  • for 14 t siden
    Innlegget er slettet.
    for 14 t siden
    ·
    Ups. kom til å slette, det var ikke meningen.
  • for 15 t siden
    ·
    Det var en gang en bull for Micron, Som sa, "Dette neste kvartalet er det rette." Aksjen stupte, Så kom den tilbake til live, Fordi volatiliteten aldri er helt over.
    for 14 t siden
    Jeg har akkurat kjørt MU igjennom Forcaster . biz , og FairValu på MU er 1560 $. Jeg kjørte også NBIS & SNDK. NBIS har FairValue på 315,57 . Noe som tydelig viser at disse to er undervurdert . SNDK ligger der i mot 32,47 % over FairValue som er 1460 $ . Og dette er normalen . Aksjer som går godt ligger normalt 10 % til 30 % over Fairvalue. Så både MU & NBIS har god oppside. Og er pr i dag undervurdert !
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q3-rapport
3 dager siden
0,15 USD/aksje
Ex-dag 6. juli
0,04%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 3 t siden
    ·
    Micron låste minneprisen til 2030.
    for 3 min siden
    Bare for kontrakter og bare 40%.
  • for 12 t siden
    ·
    Kjedelig start på helgen, men forventer en stigning i løpet av neste uke.
    for 3 t siden
    ·
    Skal ha den låst minst ett år til, og da får man jo se neste sommer om det gikk bra👋💰
  • for 13 t siden
    ·
    Microns monsterresultatrapport denne uken beviser offisielt at AI-revolusjonen så vidt har begynt. Selskapet registrerte historiske overskudd fordi globale datasentre desperat kjøper hver eneste tilgjengelige avanserte minne- og lagringsbrikke. Denne massive etterspørselen viser at AI-infrastrukturutgifter er et langsiktig strukturelt skifte, ikke bare midlertidig markedshype.
    for 11 t siden
    Ja det er liten tvil om selskapets inntekter , og siden selskaper må ha minne brikker for å vokse. Så har MU til nå overgått tallknusernes estimater. Og jeg tror de vil gjøre det igjen. Selv om dette skaper en flaskehals for videre AI utbygging i det korte øyeblikket. Så er går dette først og fremst utover de som trenger brikkene !
  • for 14 t siden
    Innlegget er slettet.
    for 14 t siden
    ·
    Ups. kom til å slette, det var ikke meningen.
  • for 15 t siden
    ·
    Det var en gang en bull for Micron, Som sa, "Dette neste kvartalet er det rette." Aksjen stupte, Så kom den tilbake til live, Fordi volatiliteten aldri er helt over.
    for 14 t siden
    Jeg har akkurat kjørt MU igjennom Forcaster . biz , og FairValu på MU er 1560 $. Jeg kjørte også NBIS & SNDK. NBIS har FairValue på 315,57 . Noe som tydelig viser at disse to er undervurdert . SNDK ligger der i mot 32,47 % over FairValue som er 1460 $ . Og dette er normalen . Aksjer som går godt ligger normalt 10 % til 30 % over Fairvalue. Så både MU & NBIS har god oppside. Og er pr i dag undervurdert !
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
22. sep.
Historisk
2026 Q3-rapport
24. juni
2026 Q2-rapport
18. mars
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-rapport
17. des. 2025
2025 Q4-rapport
23. sep. 2025

Relaterte produkter

2026 Q3-rapport
3 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
22. sep.
Historisk
2026 Q3-rapport
24. juni
2026 Q2-rapport
18. mars
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-rapport
17. des. 2025
2025 Q4-rapport
23. sep. 2025

Relaterte produkter

0,15 USD/aksje
Ex-dag 6. juli
0,04%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 3 t siden
    ·
    Micron låste minneprisen til 2030.
    for 3 min siden
    Bare for kontrakter og bare 40%.
  • for 12 t siden
    ·
    Kjedelig start på helgen, men forventer en stigning i løpet av neste uke.
    for 3 t siden
    ·
    Skal ha den låst minst ett år til, og da får man jo se neste sommer om det gikk bra👋💰
  • for 13 t siden
    ·
    Microns monsterresultatrapport denne uken beviser offisielt at AI-revolusjonen så vidt har begynt. Selskapet registrerte historiske overskudd fordi globale datasentre desperat kjøper hver eneste tilgjengelige avanserte minne- og lagringsbrikke. Denne massive etterspørselen viser at AI-infrastrukturutgifter er et langsiktig strukturelt skifte, ikke bare midlertidig markedshype.
    for 11 t siden
    Ja det er liten tvil om selskapets inntekter , og siden selskaper må ha minne brikker for å vokse. Så har MU til nå overgått tallknusernes estimater. Og jeg tror de vil gjøre det igjen. Selv om dette skaper en flaskehals for videre AI utbygging i det korte øyeblikket. Så er går dette først og fremst utover de som trenger brikkene !
  • for 14 t siden
    Innlegget er slettet.
    for 14 t siden
    ·
    Ups. kom til å slette, det var ikke meningen.
  • for 15 t siden
    ·
    Det var en gang en bull for Micron, Som sa, "Dette neste kvartalet er det rette." Aksjen stupte, Så kom den tilbake til live, Fordi volatiliteten aldri er helt over.
    for 14 t siden
    Jeg har akkurat kjørt MU igjennom Forcaster . biz , og FairValu på MU er 1560 $. Jeg kjørte også NBIS & SNDK. NBIS har FairValue på 315,57 . Noe som tydelig viser at disse to er undervurdert . SNDK ligger der i mot 32,47 % over FairValue som er 1460 $ . Og dette er normalen . Aksjer som går godt ligger normalt 10 % til 30 % over Fairvalue. Så både MU & NBIS har god oppside. Og er pr i dag undervurdert !
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data