Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Micron Technology

Micron Technology

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2026 Q2-rapport
96 dager siden
0,15 USD/aksje
Siste utbytte
0,04%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q3-rapport
24. juni

2 dager

Historisk
2026 Q2-rapport
18. mars
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-rapport
17. des. 2025
2025 Q4-rapport
23. sep. 2025
2025 Q3-rapport
25. juni 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 14 min siden
    Når man på PC går inn på "Om selskapet" og ser på "Analytikeranbefalinger" og "Kursmål", så sier disse litt av hvert, som jeg ikke får til å stemme med virkeligheten. Micron skulle jo kanskje ikke gå så bra om man fulgte anbefalingene. At det går bra, ser vi jo daglig. Kan noen forklare, på en enkel måte, de store forskjellene mellom anbefalinger og virkeligheten? 👌
    for 6 min siden
    Virkeligheten har vel endret seg raskere enn analysene til analytikerne. Mange som er positive pga flaskehalsinntekter. Noen er pessimistiske og mener det er syklisk. Noen er optimistisk og mener det er et paradigmeskifte med høye inntekter over lengere perioder og mindre syklisk enn tidligere.
  • for 44 min siden
    ·
    Micron inngikk en strategisk avtale med AnthropicAI som omfatter design av AI-arkitektur for minne og lagring, tilbud og etterspørsel, bedriftsadopsjon av Claude på tvers av Micron og en strategisk investering i Anthropic’s Series H finansieringsrunde.
  • for 47 min siden
    ·
    Kom igjen 🚂🚂😍
  • for 2 t siden
    ·
    MU og SNDK blir tatt opp i Russell 1000 Growth-indeksen på fredag. Det er selvfølgelig virkelig bra for begge aksjene. I dag stiger begge aksjer (og resten av sektoren) markant, og det skyldes to ting: Institusjonell eufori frem mot onsdagens regnskap (Pre-earnings Run) på grunn av to ting: 1. Den primære drivkraften er Wall Streets massive oppvarming til Microns Q3-regnskap på onsdag den 24. juni. Flere store finanshus og analytikere (blant annet i uttalelser her til morgen) forutser at Micron vil levere det man kaller "jaw-dropping growth". https://www.fool.com/investing/2026/06/22/prediction-micron-stock-will-skyrocket-after-june/ 2. Nvidia og LG lukker gigantisk AI/Robotics-avtale. Her til morgen landet en stor nyhet fra Nvidias hovedkvarter, hvor toppsjefer fra hele det sørkoreanske LG-konsernet (inklusive LG Electronics og LG CNS) har reist til USA for formelt å låse en stor maskinvareavtale fast innen AI og robotteknologi. Når Nvidia sikrer nye massive megaordrer, sprer det seg som en steppebrann til underleverandørene. Da Nvidia skal bruke Microns og SanDisks minnebrikker for å kunne bygge maskinvaren som LG nettopp har bestilt, trekker denne alliansen hele minnesektoren rett opp i dag. https://www.marketscreener.com/news/lg-nvidia-lock-down-ai-and-robotics-alliance-ce7f5cd3db88ff25 Jeg tenker fortsatt at MUs regnskap vil være så bra at aksjen ikke vil falle mye, og hvis den faller, så vil alt bli raskt kjøpt opp. Poster dette innlegget på begge aksjenes forum.
    for 2 t siden
    ·
    Statistisk faller Micron alltid på regnskapet, men retter seg så kort tid etter, -uansett hvor god en melding de har kommet med.
  • for 2 t siden
    ·
    Kommer til å ha fordel om den går ned på rapport, men tror rapporten kommer til å være dritbra.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q2-rapport
96 dager siden
0,15 USD/aksje
Siste utbytte
0,04%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 14 min siden
    Når man på PC går inn på "Om selskapet" og ser på "Analytikeranbefalinger" og "Kursmål", så sier disse litt av hvert, som jeg ikke får til å stemme med virkeligheten. Micron skulle jo kanskje ikke gå så bra om man fulgte anbefalingene. At det går bra, ser vi jo daglig. Kan noen forklare, på en enkel måte, de store forskjellene mellom anbefalinger og virkeligheten? 👌
    for 6 min siden
    Virkeligheten har vel endret seg raskere enn analysene til analytikerne. Mange som er positive pga flaskehalsinntekter. Noen er pessimistiske og mener det er syklisk. Noen er optimistisk og mener det er et paradigmeskifte med høye inntekter over lengere perioder og mindre syklisk enn tidligere.
  • for 44 min siden
    ·
    Micron inngikk en strategisk avtale med AnthropicAI som omfatter design av AI-arkitektur for minne og lagring, tilbud og etterspørsel, bedriftsadopsjon av Claude på tvers av Micron og en strategisk investering i Anthropic’s Series H finansieringsrunde.
  • for 47 min siden
    ·
    Kom igjen 🚂🚂😍
  • for 2 t siden
    ·
    MU og SNDK blir tatt opp i Russell 1000 Growth-indeksen på fredag. Det er selvfølgelig virkelig bra for begge aksjene. I dag stiger begge aksjer (og resten av sektoren) markant, og det skyldes to ting: Institusjonell eufori frem mot onsdagens regnskap (Pre-earnings Run) på grunn av to ting: 1. Den primære drivkraften er Wall Streets massive oppvarming til Microns Q3-regnskap på onsdag den 24. juni. Flere store finanshus og analytikere (blant annet i uttalelser her til morgen) forutser at Micron vil levere det man kaller "jaw-dropping growth". https://www.fool.com/investing/2026/06/22/prediction-micron-stock-will-skyrocket-after-june/ 2. Nvidia og LG lukker gigantisk AI/Robotics-avtale. Her til morgen landet en stor nyhet fra Nvidias hovedkvarter, hvor toppsjefer fra hele det sørkoreanske LG-konsernet (inklusive LG Electronics og LG CNS) har reist til USA for formelt å låse en stor maskinvareavtale fast innen AI og robotteknologi. Når Nvidia sikrer nye massive megaordrer, sprer det seg som en steppebrann til underleverandørene. Da Nvidia skal bruke Microns og SanDisks minnebrikker for å kunne bygge maskinvaren som LG nettopp har bestilt, trekker denne alliansen hele minnesektoren rett opp i dag. https://www.marketscreener.com/news/lg-nvidia-lock-down-ai-and-robotics-alliance-ce7f5cd3db88ff25 Jeg tenker fortsatt at MUs regnskap vil være så bra at aksjen ikke vil falle mye, og hvis den faller, så vil alt bli raskt kjøpt opp. Poster dette innlegget på begge aksjenes forum.
    for 2 t siden
    ·
    Statistisk faller Micron alltid på regnskapet, men retter seg så kort tid etter, -uansett hvor god en melding de har kommet med.
  • for 2 t siden
    ·
    Kommer til å ha fordel om den går ned på rapport, men tror rapporten kommer til å være dritbra.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q3-rapport
24. juni

2 dager

Historisk
2026 Q2-rapport
18. mars
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-rapport
17. des. 2025
2025 Q4-rapport
23. sep. 2025
2025 Q3-rapport
25. juni 2025

Relaterte produkter

2026 Q2-rapport
96 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q3-rapport
24. juni

2 dager

Historisk
2026 Q2-rapport
18. mars
Årlig generalforsamling 2026
15. jan.
2026 Q1-rapport
17. des. 2025
2025 Q4-rapport
23. sep. 2025
2025 Q3-rapport
25. juni 2025

Relaterte produkter

0,15 USD/aksje
Siste utbytte
0,04%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 14 min siden
    Når man på PC går inn på "Om selskapet" og ser på "Analytikeranbefalinger" og "Kursmål", så sier disse litt av hvert, som jeg ikke får til å stemme med virkeligheten. Micron skulle jo kanskje ikke gå så bra om man fulgte anbefalingene. At det går bra, ser vi jo daglig. Kan noen forklare, på en enkel måte, de store forskjellene mellom anbefalinger og virkeligheten? 👌
    for 6 min siden
    Virkeligheten har vel endret seg raskere enn analysene til analytikerne. Mange som er positive pga flaskehalsinntekter. Noen er pessimistiske og mener det er syklisk. Noen er optimistisk og mener det er et paradigmeskifte med høye inntekter over lengere perioder og mindre syklisk enn tidligere.
  • for 44 min siden
    ·
    Micron inngikk en strategisk avtale med AnthropicAI som omfatter design av AI-arkitektur for minne og lagring, tilbud og etterspørsel, bedriftsadopsjon av Claude på tvers av Micron og en strategisk investering i Anthropic’s Series H finansieringsrunde.
  • for 47 min siden
    ·
    Kom igjen 🚂🚂😍
  • for 2 t siden
    ·
    MU og SNDK blir tatt opp i Russell 1000 Growth-indeksen på fredag. Det er selvfølgelig virkelig bra for begge aksjene. I dag stiger begge aksjer (og resten av sektoren) markant, og det skyldes to ting: Institusjonell eufori frem mot onsdagens regnskap (Pre-earnings Run) på grunn av to ting: 1. Den primære drivkraften er Wall Streets massive oppvarming til Microns Q3-regnskap på onsdag den 24. juni. Flere store finanshus og analytikere (blant annet i uttalelser her til morgen) forutser at Micron vil levere det man kaller "jaw-dropping growth". https://www.fool.com/investing/2026/06/22/prediction-micron-stock-will-skyrocket-after-june/ 2. Nvidia og LG lukker gigantisk AI/Robotics-avtale. Her til morgen landet en stor nyhet fra Nvidias hovedkvarter, hvor toppsjefer fra hele det sørkoreanske LG-konsernet (inklusive LG Electronics og LG CNS) har reist til USA for formelt å låse en stor maskinvareavtale fast innen AI og robotteknologi. Når Nvidia sikrer nye massive megaordrer, sprer det seg som en steppebrann til underleverandørene. Da Nvidia skal bruke Microns og SanDisks minnebrikker for å kunne bygge maskinvaren som LG nettopp har bestilt, trekker denne alliansen hele minnesektoren rett opp i dag. https://www.marketscreener.com/news/lg-nvidia-lock-down-ai-and-robotics-alliance-ce7f5cd3db88ff25 Jeg tenker fortsatt at MUs regnskap vil være så bra at aksjen ikke vil falle mye, og hvis den faller, så vil alt bli raskt kjøpt opp. Poster dette innlegget på begge aksjenes forum.
    for 2 t siden
    ·
    Statistisk faller Micron alltid på regnskapet, men retter seg så kort tid etter, -uansett hvor god en melding de har kommet med.
  • for 2 t siden
    ·
    Kommer til å ha fordel om den går ned på rapport, men tror rapporten kommer til å være dritbra.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data