Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Kan vi endre adresse til bedriftens postadresse?

Som bank er vi lovpålagt å registrere selskapets fysiske forretningsadresse. Vi kan derfor ikke bruke postboks som hovedadresse i våre systemer. En postboks adresse anses som lite tilfredsstillende sikkerhetsmessig og indikerer ikke god nok kundeinformasjon om hvem som har tilgang til denne adressen.

Nordnet sender sjelden fysisk post. Det er som regel Euronext VPS som sender ut endringsmeldinger og aksjonærinformasjon. I VPS kan du fint registrere en postboks som adresse for disse utsendelsene.

Dersom du i et enkelttilfelle trenger post fra oss til en postboks, kan du kontakte kundeservice. Vi hjelper deg gjerne med dette, forutsatt at postboksen er registrert på selskapet i Brønnøysundregistrene.