Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
Risiko
av 7
Morningstar Rating
0 stars

I

iShares MSCI EM Asia UCITS ETF USD (Acc)

Kjøp-
Selg-
Spread %-
Omsetning ()-
Årlig avgiftIngen data
Risiko
av 7
Morningstar Rating
0 stars

I

iShares MSCI EM Asia UCITS ETF USD (Acc)

Kjøp-
Selg-
Spread %-
Omsetning ()-
Årlig avgiftIngen data

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Generell informasjon

Risiko
?
: 0 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    Ingen data
  • Aktiva klasse
  • Kategori
  • Basis-valuta
  • Utbyttepolicy
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
Ingen sammendrag er tilgjengelig.

Relaterte ETFer

Det finnes ingen lignende fond.

Eksponering

Oppdatert -
Fant ingen data.

Fordeling

    Fant ingen data

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 12. mai
    ·
    Noen som vet hva dagens bratte fall skyldes? Jeg har en god del av denne ETF-en og den har prestert fantastisk det siste året. Jeg kan bare ikke lese noen nyheter som forklarer hvorfor den skulle åpne så lavt i dag?
    12. mai
    ·
    Jeg lurer på det samme selv? Vanguard fremvoksende Asia land ETF falt med samme beløp. Antagelig er det trøbbel der borte.... mer vil bli hørt senere.
  • 19. feb. · Endret
    ·
    Hei! Jeg er helt grønn og vurderer denne ETF-en til min ask. Jeg synes den er spennende på grunn av eksponering i Asia og lav eksponering mot dollaren. Jeg kan også finne den på Skats positivliste. Men det bekymrer meg at det ikke er flere eiere på Nordnet (1535 eiere): -Er det noe jeg har oversett som gjør dette til en dårlig investering? -Vil det være vanskelig å selge den igjen med få eiere?
    19. feb.
    ·
    Jeg har den selv men har ikke prøvd å selge den ennå. Den har dog relativt lavt spread, så jeg forventer ikke at det vil være store problemer med å få den solgt. Velkommen!
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Generell informasjon

Risiko
?
: 0 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    Ingen data
  • Aktiva klasse
  • Kategori
  • Basis-valuta
  • Utbyttepolicy
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
Ingen sammendrag er tilgjengelig.

Relaterte ETFer

Det finnes ingen lignende fond.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Eksponering

Oppdatert -
Fant ingen data.

Fordeling

    Fant ingen data

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 12. mai
    ·
    Noen som vet hva dagens bratte fall skyldes? Jeg har en god del av denne ETF-en og den har prestert fantastisk det siste året. Jeg kan bare ikke lese noen nyheter som forklarer hvorfor den skulle åpne så lavt i dag?
    12. mai
    ·
    Jeg lurer på det samme selv? Vanguard fremvoksende Asia land ETF falt med samme beløp. Antagelig er det trøbbel der borte.... mer vil bli hørt senere.
  • 19. feb. · Endret
    ·
    Hei! Jeg er helt grønn og vurderer denne ETF-en til min ask. Jeg synes den er spennende på grunn av eksponering i Asia og lav eksponering mot dollaren. Jeg kan også finne den på Skats positivliste. Men det bekymrer meg at det ikke er flere eiere på Nordnet (1535 eiere): -Er det noe jeg har oversett som gjør dette til en dårlig investering? -Vil det være vanskelig å selge den igjen med få eiere?
    19. feb.
    ·
    Jeg har den selv men har ikke prøvd å selge den ennå. Den har dog relativt lavt spread, så jeg forventer ikke at det vil være store problemer med å få den solgt. Velkommen!
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Generell informasjon

Risiko
?
: 0 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    Ingen data
  • Aktiva klasse
  • Kategori
  • Basis-valuta
  • Utbyttepolicy
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
Ingen sammendrag er tilgjengelig.

Relaterte ETFer

Det finnes ingen lignende fond.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 12. mai
    ·
    Noen som vet hva dagens bratte fall skyldes? Jeg har en god del av denne ETF-en og den har prestert fantastisk det siste året. Jeg kan bare ikke lese noen nyheter som forklarer hvorfor den skulle åpne så lavt i dag?
    12. mai
    ·
    Jeg lurer på det samme selv? Vanguard fremvoksende Asia land ETF falt med samme beløp. Antagelig er det trøbbel der borte.... mer vil bli hørt senere.
  • 19. feb. · Endret
    ·
    Hei! Jeg er helt grønn og vurderer denne ETF-en til min ask. Jeg synes den er spennende på grunn av eksponering i Asia og lav eksponering mot dollaren. Jeg kan også finne den på Skats positivliste. Men det bekymrer meg at det ikke er flere eiere på Nordnet (1535 eiere): -Er det noe jeg har oversett som gjør dette til en dårlig investering? -Vil det være vanskelig å selge den igjen med få eiere?
    19. feb.
    ·
    Jeg har den selv men har ikke prøvd å selge den ennå. Den har dog relativt lavt spread, så jeg forventer ikke at det vil være store problemer med å få den solgt. Velkommen!
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Eksponering

Oppdatert -
Fant ingen data.

Fordeling

    Fant ingen data

Kunder besøkte også