Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
Risiko
av 7
Morningstar Rating
0 stars

A

Amundi Euro Stoxx Banks UCITS ETF Acc

Kjøp-
Selg-
Spread %-
Omsetning ()-
Årlig avgiftIngen data
Risiko
av 7
Morningstar Rating
0 stars

A

Amundi Euro Stoxx Banks UCITS ETF Acc

Kjøp-
Selg-
Spread %-
Omsetning ()-
Årlig avgiftIngen data

Ordredybde

Ingen data funnet

Generell informasjon

Risiko
?
: 0 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    Ingen data
  • Aktiva klasse
  • Kategori
  • Basis-valuta
  • Utbyttepolicy
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
Ingen sammendrag er tilgjengelig.

Relaterte ETFer

Det finnes ingen lignende fond.

Eksponering

Oppdatert -
Fant ingen data.

Fordeling

    Fant ingen data

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    Jeg har denne for stabilitet. Hva har dere ellers (ETF)?
    for 15 t siden
    ·
    Jeg har Amundi Core MSCI world ETF acc for stabilitet. Kjedelig men stabil.
  • 12. juni
    ·
    Hva skjer med denne her? Jeg var like ved å angre kjøpet mitt i starten av året, men nå ser det ut til at den stikker av - spesielt i dag.
    12. juni
    ·
    Stigningen i dag skyldes vel renteøkningen som Den europeiske sentralbanken (Christine Lagarde) kunngjorde i går.
  • 4. mai
    ·
    Hva tenker folk angående denne etf-en. Har sett på den en stund.
    21. mai · Endret
    ·
    Javisst, men du får frigjort 2/3 av kapitalen som du kan investere andre steder, da eksponeringen er den samme. Det er et bull market-produkt som man kan trade i eller bare la være om man timer kjøpet veldig lavt ("buy and forget"). Forresten, Nordnet ser ut til å ha stengt visse av WisdomTrees høyrisikopapirer for handel – det går bare an å selge denne nå.
  • 5. apr.
    ·
    I Store Penge podcasten fremhevet de nylig – i tillegg til energi og legemidler – banker som et godt veddemål, da de tjener penger når rentene stiger. Rent anekdotisk har jeg aldri betalt mer i rentetillegg på mitt prioritetslån i Nordjyske Bank enn da Cibor3 var høyest etter starten på Russlands angrepskrig mot Ukraina. Men hva sier panelet? Jeg har 500k, som jeg snart skal plassere med min. 5 års horisont og vurderer xx prosent i denne.
    16. juni
    ·
    Hva slags energi snakker de om? Jeg har foreløpig tap på clean energy.
  • 30. mars
    ·
    1. Fra earnings → risiko • 2025: drevet av inntjening + multiple expansion • 2026: drevet av usikkerhet → multiple compression Markedet priser risiko, ikke earnings ⸻ 2. Renter er ikke nok • Høye renter = normalt positivt • Men volatilitet (MOVE ↑) = negativt Stabilitet > rentenivå ⸻ 3. CDS er nøkkelen • CDS ↑ = høyere default-forventninger • → frykt for tap i bankene Banker handles som en proxy for økonomisk risiko ⸻ 4. Verdsettelse faller – ikke inntjening • Earnings: ~+10% • P/E: faller pga. usikkerhet Klassisk “de-rating” ⸻ 5. Private markets bekrefter skiftet • PE/Private credit ned 20–30% Kredittsyklusen er i ferd med å snu ⸻ 6. Ikke krise – men tidlig fase • Ikke 2022/23-nivå • Men stigende risikomomentum ⸻ 7. Hva skal snu det? • CDS ned • MOVE ned • Makro-frykt dempes Mindre usikkerhet = trigger ⸻ Bottom line • Fundamentalt sterke banker • Men makro styrer kortsiktig Korrekt re-prising, men med rebound-potensial hvis risiko faller
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Generell informasjon

Risiko
?
: 0 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    Ingen data
  • Aktiva klasse
  • Kategori
  • Basis-valuta
  • Utbyttepolicy
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
Ingen sammendrag er tilgjengelig.

Relaterte ETFer

Det finnes ingen lignende fond.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Ordredybde

Ingen data funnet

Eksponering

Oppdatert -
Fant ingen data.

Fordeling

    Fant ingen data

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    Jeg har denne for stabilitet. Hva har dere ellers (ETF)?
    for 15 t siden
    ·
    Jeg har Amundi Core MSCI world ETF acc for stabilitet. Kjedelig men stabil.
  • 12. juni
    ·
    Hva skjer med denne her? Jeg var like ved å angre kjøpet mitt i starten av året, men nå ser det ut til at den stikker av - spesielt i dag.
    12. juni
    ·
    Stigningen i dag skyldes vel renteøkningen som Den europeiske sentralbanken (Christine Lagarde) kunngjorde i går.
  • 4. mai
    ·
    Hva tenker folk angående denne etf-en. Har sett på den en stund.
    21. mai · Endret
    ·
    Javisst, men du får frigjort 2/3 av kapitalen som du kan investere andre steder, da eksponeringen er den samme. Det er et bull market-produkt som man kan trade i eller bare la være om man timer kjøpet veldig lavt ("buy and forget"). Forresten, Nordnet ser ut til å ha stengt visse av WisdomTrees høyrisikopapirer for handel – det går bare an å selge denne nå.
  • 5. apr.
    ·
    I Store Penge podcasten fremhevet de nylig – i tillegg til energi og legemidler – banker som et godt veddemål, da de tjener penger når rentene stiger. Rent anekdotisk har jeg aldri betalt mer i rentetillegg på mitt prioritetslån i Nordjyske Bank enn da Cibor3 var høyest etter starten på Russlands angrepskrig mot Ukraina. Men hva sier panelet? Jeg har 500k, som jeg snart skal plassere med min. 5 års horisont og vurderer xx prosent i denne.
    16. juni
    ·
    Hva slags energi snakker de om? Jeg har foreløpig tap på clean energy.
  • 30. mars
    ·
    1. Fra earnings → risiko • 2025: drevet av inntjening + multiple expansion • 2026: drevet av usikkerhet → multiple compression Markedet priser risiko, ikke earnings ⸻ 2. Renter er ikke nok • Høye renter = normalt positivt • Men volatilitet (MOVE ↑) = negativt Stabilitet > rentenivå ⸻ 3. CDS er nøkkelen • CDS ↑ = høyere default-forventninger • → frykt for tap i bankene Banker handles som en proxy for økonomisk risiko ⸻ 4. Verdsettelse faller – ikke inntjening • Earnings: ~+10% • P/E: faller pga. usikkerhet Klassisk “de-rating” ⸻ 5. Private markets bekrefter skiftet • PE/Private credit ned 20–30% Kredittsyklusen er i ferd med å snu ⸻ 6. Ikke krise – men tidlig fase • Ikke 2022/23-nivå • Men stigende risikomomentum ⸻ 7. Hva skal snu det? • CDS ned • MOVE ned • Makro-frykt dempes Mindre usikkerhet = trigger ⸻ Bottom line • Fundamentalt sterke banker • Men makro styrer kortsiktig Korrekt re-prising, men med rebound-potensial hvis risiko faller
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Generell informasjon

Risiko
?
: 0 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    Ingen data
  • Aktiva klasse
  • Kategori
  • Basis-valuta
  • Utbyttepolicy
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
Ingen sammendrag er tilgjengelig.

Relaterte ETFer

Det finnes ingen lignende fond.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    Jeg har denne for stabilitet. Hva har dere ellers (ETF)?
    for 15 t siden
    ·
    Jeg har Amundi Core MSCI world ETF acc for stabilitet. Kjedelig men stabil.
  • 12. juni
    ·
    Hva skjer med denne her? Jeg var like ved å angre kjøpet mitt i starten av året, men nå ser det ut til at den stikker av - spesielt i dag.
    12. juni
    ·
    Stigningen i dag skyldes vel renteøkningen som Den europeiske sentralbanken (Christine Lagarde) kunngjorde i går.
  • 4. mai
    ·
    Hva tenker folk angående denne etf-en. Har sett på den en stund.
    21. mai · Endret
    ·
    Javisst, men du får frigjort 2/3 av kapitalen som du kan investere andre steder, da eksponeringen er den samme. Det er et bull market-produkt som man kan trade i eller bare la være om man timer kjøpet veldig lavt ("buy and forget"). Forresten, Nordnet ser ut til å ha stengt visse av WisdomTrees høyrisikopapirer for handel – det går bare an å selge denne nå.
  • 5. apr.
    ·
    I Store Penge podcasten fremhevet de nylig – i tillegg til energi og legemidler – banker som et godt veddemål, da de tjener penger når rentene stiger. Rent anekdotisk har jeg aldri betalt mer i rentetillegg på mitt prioritetslån i Nordjyske Bank enn da Cibor3 var høyest etter starten på Russlands angrepskrig mot Ukraina. Men hva sier panelet? Jeg har 500k, som jeg snart skal plassere med min. 5 års horisont og vurderer xx prosent i denne.
    16. juni
    ·
    Hva slags energi snakker de om? Jeg har foreløpig tap på clean energy.
  • 30. mars
    ·
    1. Fra earnings → risiko • 2025: drevet av inntjening + multiple expansion • 2026: drevet av usikkerhet → multiple compression Markedet priser risiko, ikke earnings ⸻ 2. Renter er ikke nok • Høye renter = normalt positivt • Men volatilitet (MOVE ↑) = negativt Stabilitet > rentenivå ⸻ 3. CDS er nøkkelen • CDS ↑ = høyere default-forventninger • → frykt for tap i bankene Banker handles som en proxy for økonomisk risiko ⸻ 4. Verdsettelse faller – ikke inntjening • Earnings: ~+10% • P/E: faller pga. usikkerhet Klassisk “de-rating” ⸻ 5. Private markets bekrefter skiftet • PE/Private credit ned 20–30% Kredittsyklusen er i ferd med å snu ⸻ 6. Ikke krise – men tidlig fase • Ikke 2022/23-nivå • Men stigende risikomomentum ⸻ 7. Hva skal snu det? • CDS ned • MOVE ned • Makro-frykt dempes Mindre usikkerhet = trigger ⸻ Bottom line • Fundamentalt sterke banker • Men makro styrer kortsiktig Korrekt re-prising, men med rebound-potensial hvis risiko faller
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Eksponering

Oppdatert -
Fant ingen data.

Fordeling

    Fant ingen data

Kunder besøkte også