Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Windon Energy Group

Windon Energy Group

Windon Energy Group

2026 Q1-rapport

Kun PDF

18 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
2 223NONAVA
12 777NONAVA
5 000NONAVA
5 654AVAAVA
6 000AVAAVA

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
28. mai
2025 Q4-rapport
24. feb.
2025 Q3-rapport
27. nov. 2025
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2025 Q1-rapport
28. mai 2025

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • 29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Viktige deler fra PM Gjennom Transaksjonene forventes Selskapet å tilføres en nettokasse på cirka 12 MSEK, hvilket muliggjør fortsatte investeringer i Porteføljens anlegg (bl.a. installasjon av batterilager, BESS, ved eksisterende solparker), ifølge Selskapets nåværende vurdering uten ytterligere ekstern finansiering eller utvannende emisjoner. Porteføljen er fullt forsikret til en gjenanskaffelsesverdi på cirka 294 MSEK ifølge porteføljeforsikring tegnet hos Trygg-Hansa, gjeldende til og med den 31. oktober 2026. Porteføljen er ubelånt; ingen banklån, bedriftspant eller aksjepantsettelser er registrert på de ervervede selskapene. Det viktige, slik jeg ser det, er at TO'ene som utstedes har en strike på 1 hhv. 1,5, så ingen aksjer vil bli tvangssolgt under disse kursene. Det blir direkte kontantstrøm inn, og de får 12 mill. i likviditet. Også konvertibelen har rimelig rente, 12,5% per år, og kan konverteres til 1,25 sek. Jeg synes at aksjen på 70-80 øre er definitivt kjøpsverdig og kanskje for dyr ved 1,5 sek. Strømprisen vil neppe trende nedover på flere års sikt, men tvert imot. Lykke til Vi får se.
    29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Merk også at forsikringen for gjenanskaffelsesverdien er nesten 100% høyere enn hva de kjøper det hele for. Noe som er et resultat av hvor pressede alle miljø-boom-bygde elprodusenter er i dag. Å kjøpe et bygget anlegg for halve anskaffelsesverdien, og det er produserende med positiv kontantstrøm, er bra, synes jeg.
    10. juni
    10. juni
    Kanskje fordi det forventes stor utvanning? Apportemisjonen vil gi 151 mill nye aksjer og 89% utvanning. På tross av tegningspris på 1kr.
  • 29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Har noen regnet på inntjeningen? Det hele er gjeldsfritt
  • 29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Kan dette være starten på en reise, eller?
  • 19. jan.
    ·
    19. jan.
    ·
    Kombinasjonen av en etablert prosjektvirksomhet, raskere kontantstrøm via Chargehome og langsiktig oppside i RidgeBlade. https://nyemissioner.se/nyheter/energibolaget-windon-genomfor-nyemission-till-tonerna-av-sol-vind-och-batterier/
  • 4. sep. 2025
    ·
    4. sep. 2025
    ·
    Når vil denne aksjen snu? Det føles fortsatt som om selskapet er stabilt (?)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

18 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • 29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Viktige deler fra PM Gjennom Transaksjonene forventes Selskapet å tilføres en nettokasse på cirka 12 MSEK, hvilket muliggjør fortsatte investeringer i Porteføljens anlegg (bl.a. installasjon av batterilager, BESS, ved eksisterende solparker), ifølge Selskapets nåværende vurdering uten ytterligere ekstern finansiering eller utvannende emisjoner. Porteføljen er fullt forsikret til en gjenanskaffelsesverdi på cirka 294 MSEK ifølge porteføljeforsikring tegnet hos Trygg-Hansa, gjeldende til og med den 31. oktober 2026. Porteføljen er ubelånt; ingen banklån, bedriftspant eller aksjepantsettelser er registrert på de ervervede selskapene. Det viktige, slik jeg ser det, er at TO'ene som utstedes har en strike på 1 hhv. 1,5, så ingen aksjer vil bli tvangssolgt under disse kursene. Det blir direkte kontantstrøm inn, og de får 12 mill. i likviditet. Også konvertibelen har rimelig rente, 12,5% per år, og kan konverteres til 1,25 sek. Jeg synes at aksjen på 70-80 øre er definitivt kjøpsverdig og kanskje for dyr ved 1,5 sek. Strømprisen vil neppe trende nedover på flere års sikt, men tvert imot. Lykke til Vi får se.
    29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Merk også at forsikringen for gjenanskaffelsesverdien er nesten 100% høyere enn hva de kjøper det hele for. Noe som er et resultat av hvor pressede alle miljø-boom-bygde elprodusenter er i dag. Å kjøpe et bygget anlegg for halve anskaffelsesverdien, og det er produserende med positiv kontantstrøm, er bra, synes jeg.
    10. juni
    10. juni
    Kanskje fordi det forventes stor utvanning? Apportemisjonen vil gi 151 mill nye aksjer og 89% utvanning. På tross av tegningspris på 1kr.
  • 29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Har noen regnet på inntjeningen? Det hele er gjeldsfritt
  • 29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Kan dette være starten på en reise, eller?
  • 19. jan.
    ·
    19. jan.
    ·
    Kombinasjonen av en etablert prosjektvirksomhet, raskere kontantstrøm via Chargehome og langsiktig oppside i RidgeBlade. https://nyemissioner.se/nyheter/energibolaget-windon-genomfor-nyemission-till-tonerna-av-sol-vind-och-batterier/
  • 4. sep. 2025
    ·
    4. sep. 2025
    ·
    Når vil denne aksjen snu? Det føles fortsatt som om selskapet er stabilt (?)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
2 223NONAVA
12 777NONAVA
5 000NONAVA
5 654AVAAVA
6 000AVAAVA

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også

Selskapshendelser

Data hentes fra Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
28. mai
2025 Q4-rapport
24. feb.
2025 Q3-rapport
27. nov. 2025
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2025 Q1-rapport
28. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

18 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
28. mai
2025 Q4-rapport
24. feb.
2025 Q3-rapport
27. nov. 2025
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2025 Q1-rapport
28. mai 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • 29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Viktige deler fra PM Gjennom Transaksjonene forventes Selskapet å tilføres en nettokasse på cirka 12 MSEK, hvilket muliggjør fortsatte investeringer i Porteføljens anlegg (bl.a. installasjon av batterilager, BESS, ved eksisterende solparker), ifølge Selskapets nåværende vurdering uten ytterligere ekstern finansiering eller utvannende emisjoner. Porteføljen er fullt forsikret til en gjenanskaffelsesverdi på cirka 294 MSEK ifølge porteføljeforsikring tegnet hos Trygg-Hansa, gjeldende til og med den 31. oktober 2026. Porteføljen er ubelånt; ingen banklån, bedriftspant eller aksjepantsettelser er registrert på de ervervede selskapene. Det viktige, slik jeg ser det, er at TO'ene som utstedes har en strike på 1 hhv. 1,5, så ingen aksjer vil bli tvangssolgt under disse kursene. Det blir direkte kontantstrøm inn, og de får 12 mill. i likviditet. Også konvertibelen har rimelig rente, 12,5% per år, og kan konverteres til 1,25 sek. Jeg synes at aksjen på 70-80 øre er definitivt kjøpsverdig og kanskje for dyr ved 1,5 sek. Strømprisen vil neppe trende nedover på flere års sikt, men tvert imot. Lykke til Vi får se.
    29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Merk også at forsikringen for gjenanskaffelsesverdien er nesten 100% høyere enn hva de kjøper det hele for. Noe som er et resultat av hvor pressede alle miljø-boom-bygde elprodusenter er i dag. Å kjøpe et bygget anlegg for halve anskaffelsesverdien, og det er produserende med positiv kontantstrøm, er bra, synes jeg.
    10. juni
    10. juni
    Kanskje fordi det forventes stor utvanning? Apportemisjonen vil gi 151 mill nye aksjer og 89% utvanning. På tross av tegningspris på 1kr.
  • 29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Har noen regnet på inntjeningen? Det hele er gjeldsfritt
  • 29. mai
    ·
    29. mai
    ·
    Kan dette være starten på en reise, eller?
  • 19. jan.
    ·
    19. jan.
    ·
    Kombinasjonen av en etablert prosjektvirksomhet, raskere kontantstrøm via Chargehome og langsiktig oppside i RidgeBlade. https://nyemissioner.se/nyheter/energibolaget-windon-genomfor-nyemission-till-tonerna-av-sol-vind-och-batterier/
  • 4. sep. 2025
    ·
    4. sep. 2025
    ·
    Når vil denne aksjen snu? Det føles fortsatt som om selskapet er stabilt (?)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
2 223NONAVA
12 777NONAVA
5 000NONAVA
5 654AVAAVA
6 000AVAAVA

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også