Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
Aksje
Xetra
RNL

Renault SA

Renault SA

38,95EUR
−1,09% (−0,43)
Høy39,74
Lav38,91
Omsetning
0,1 MEUR
38,95EUR
−1,09% (−0,43)
Høy39,74
Lav38,91
Omsetning
0,1 MEUR
Aksje
Xetra
RNL

Renault SA

Renault SA

38,95EUR
−1,09% (−0,43)
Høy39,74
Lav38,91
Omsetning
0,1 MEUR
38,95EUR
−1,09% (−0,43)
Høy39,74
Lav38,91
Omsetning
0,1 MEUR
Aksje
Xetra
RNL

Renault SA

Renault SA

38,95EUR
−1,09% (−0,43)
Høy39,74
Lav38,91
Omsetning
0,1 MEUR
38,95EUR
−1,09% (−0,43)
Høy39,74
Lav38,91
Omsetning
0,1 MEUR
Kvartalsrapport (Q1)
55 dager siden55min
2,20 EUR/aksje
Siste utbytte
5,59 %
Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
39,74
VWAP
39,37
Lav
38,91
OmsetningAntall
0,1 Mundefined2 557
VWAP
39,37
Høy
39,74
Lav
38,91
OmsetningAntall
0,1 Mundefined2 557

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q2)
31. juli
Historisk
2024 Generalforsamling30. apr.
2025 Kvartalsrapport (Q1)24. apr.
2024 Årsrapport14. mars
2024 Kvartalsrapport (Q4)20. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q3)24. okt. 2024
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 10. feb. · Endret
    ·
    10. feb. · Endret
    ·
    Jeg tror Renault blir vill de neste årene, hvis stemningen går mot USA og kinesere, så tror jeg Renault ligger noen år foran de andre europeiske bilmerkene, på de små modellene tror jeg 205 og Twingo vil ta store andeler av det europeiske markedet. Videre forventer jeg å bli kjøpt ut av Nissan-ekteskapet til en høy pris.
    8. mars
    8. mars
    Interessant nok er Renault for tiden avhengig av Kina for batterier i sine biler, men planlegger å produsere også disse i egne fabrikker i Frankrike. Renault er vel den europeiske bilprodusenten som er mest selvforsynt med deler og produksjon av komponenter. Har riktignok et samarbeid med Geely, men de virker å ha en liten men sunn hedging på å både lage deler selv og importere ved behov. Synes det er ganske spennende som industrielt selskap, men tror vel aldri at det helt vil ta fyr økonomisk av denne aksjen likevel. For dårlig rykte og for høye priser til det ...
  • 24. mars 2022 · Endret
    24. mars 2022 · Endret
    Pieni onnistuminen taistelussa terroristivaltiota vastaan Renault sulkee sittenkin Moskovan-tehtaansa –boikottiuhka johti äkkikäännökseen | Talouselämä (talouselama.fi) https://www.talouselama.fi/uutiset/renault-sulkee-sittenkin-moskovan-tehtaansa-boikottiuhka-johti-akkikaannokseen/3e925962-9ea4-4d7a-a4ba-b51a223abc82
  • 22. mars 2022 · Endret
    22. mars 2022 · Endret
    Renault käynnisti uudelleen tuotantolinjan Moskovassa "Kaksi Renault’n toimintaa tuntevaa lähdettä kertoi Reutersille, että yhtion hallitus tutki eri vaihtoehtoja kymmenisen päivää sitten. Lopputulema oli se, että Renault pysyy Venäjällä. Ranskan valtio on Renault’n osaomistaja. " https://www.is.fi/autot/art-2000008696876.html
    24. mars 2022 · Endret
    24. mars 2022 · Endret
    French companies have been particularly stubborn to go away from Russia. Here is some good piece of news though although this does not mean ceasing Renault businesses in Russia I suppose. Let's see if this also stops all new car import. I suppose Chinese still continue importing anyhow. Hopefully, car tire manufacturers are also leaving soon and trying to get critical components abroad from production lines in Russia or trying to do some other sabotage to their production lines. Let's continue stressing all companies still active in Russia. Hopefully, EU, US and other allies also understand to set high tariffs rapidly to Russian import. Sanctions do not work if they leak. Renault mulls Russia exit, adjusts 2022 outlook | Automotive News Europe (autonews.com) https://europe.autonews.com/automakers/renault-mulls-russia-exit-adjusts-2022-outlook https://twitter.com/renaultgroup/status/1506732669006188544
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q1)
55 dager siden55min
2,20 EUR/aksje
Siste utbytte
5,59 %
Direkteavkastning

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 10. feb. · Endret
    ·
    10. feb. · Endret
    ·
    Jeg tror Renault blir vill de neste årene, hvis stemningen går mot USA og kinesere, så tror jeg Renault ligger noen år foran de andre europeiske bilmerkene, på de små modellene tror jeg 205 og Twingo vil ta store andeler av det europeiske markedet. Videre forventer jeg å bli kjøpt ut av Nissan-ekteskapet til en høy pris.
    8. mars
    8. mars
    Interessant nok er Renault for tiden avhengig av Kina for batterier i sine biler, men planlegger å produsere også disse i egne fabrikker i Frankrike. Renault er vel den europeiske bilprodusenten som er mest selvforsynt med deler og produksjon av komponenter. Har riktignok et samarbeid med Geely, men de virker å ha en liten men sunn hedging på å både lage deler selv og importere ved behov. Synes det er ganske spennende som industrielt selskap, men tror vel aldri at det helt vil ta fyr økonomisk av denne aksjen likevel. For dårlig rykte og for høye priser til det ...
  • 24. mars 2022 · Endret
    24. mars 2022 · Endret
    Pieni onnistuminen taistelussa terroristivaltiota vastaan Renault sulkee sittenkin Moskovan-tehtaansa –boikottiuhka johti äkkikäännökseen | Talouselämä (talouselama.fi) https://www.talouselama.fi/uutiset/renault-sulkee-sittenkin-moskovan-tehtaansa-boikottiuhka-johti-akkikaannokseen/3e925962-9ea4-4d7a-a4ba-b51a223abc82
  • 22. mars 2022 · Endret
    22. mars 2022 · Endret
    Renault käynnisti uudelleen tuotantolinjan Moskovassa "Kaksi Renault’n toimintaa tuntevaa lähdettä kertoi Reutersille, että yhtion hallitus tutki eri vaihtoehtoja kymmenisen päivää sitten. Lopputulema oli se, että Renault pysyy Venäjällä. Ranskan valtio on Renault’n osaomistaja. " https://www.is.fi/autot/art-2000008696876.html
    24. mars 2022 · Endret
    24. mars 2022 · Endret
    French companies have been particularly stubborn to go away from Russia. Here is some good piece of news though although this does not mean ceasing Renault businesses in Russia I suppose. Let's see if this also stops all new car import. I suppose Chinese still continue importing anyhow. Hopefully, car tire manufacturers are also leaving soon and trying to get critical components abroad from production lines in Russia or trying to do some other sabotage to their production lines. Let's continue stressing all companies still active in Russia. Hopefully, EU, US and other allies also understand to set high tariffs rapidly to Russian import. Sanctions do not work if they leak. Renault mulls Russia exit, adjusts 2022 outlook | Automotive News Europe (autonews.com) https://europe.autonews.com/automakers/renault-mulls-russia-exit-adjusts-2022-outlook https://twitter.com/renaultgroup/status/1506732669006188544
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
39,74
VWAP
39,37
Lav
38,91
OmsetningAntall
0,1 Mundefined2 557
VWAP
39,37
Høy
39,74
Lav
38,91
OmsetningAntall
0,1 Mundefined2 557

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q2)
31. juli
Historisk
2024 Generalforsamling30. apr.
2025 Kvartalsrapport (Q1)24. apr.
2024 Årsrapport14. mars
2024 Kvartalsrapport (Q4)20. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q3)24. okt. 2024
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q1)
55 dager siden55min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q2)
31. juli
Historisk
2024 Generalforsamling30. apr.
2025 Kvartalsrapport (Q1)24. apr.
2024 Årsrapport14. mars
2024 Kvartalsrapport (Q4)20. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q3)24. okt. 2024
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

2,20 EUR/aksje
Siste utbytte
5,59 %
Direkteavkastning

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 10. feb. · Endret
    ·
    10. feb. · Endret
    ·
    Jeg tror Renault blir vill de neste årene, hvis stemningen går mot USA og kinesere, så tror jeg Renault ligger noen år foran de andre europeiske bilmerkene, på de små modellene tror jeg 205 og Twingo vil ta store andeler av det europeiske markedet. Videre forventer jeg å bli kjøpt ut av Nissan-ekteskapet til en høy pris.
    8. mars
    8. mars
    Interessant nok er Renault for tiden avhengig av Kina for batterier i sine biler, men planlegger å produsere også disse i egne fabrikker i Frankrike. Renault er vel den europeiske bilprodusenten som er mest selvforsynt med deler og produksjon av komponenter. Har riktignok et samarbeid med Geely, men de virker å ha en liten men sunn hedging på å både lage deler selv og importere ved behov. Synes det er ganske spennende som industrielt selskap, men tror vel aldri at det helt vil ta fyr økonomisk av denne aksjen likevel. For dårlig rykte og for høye priser til det ...
  • 24. mars 2022 · Endret
    24. mars 2022 · Endret
    Pieni onnistuminen taistelussa terroristivaltiota vastaan Renault sulkee sittenkin Moskovan-tehtaansa –boikottiuhka johti äkkikäännökseen | Talouselämä (talouselama.fi) https://www.talouselama.fi/uutiset/renault-sulkee-sittenkin-moskovan-tehtaansa-boikottiuhka-johti-akkikaannokseen/3e925962-9ea4-4d7a-a4ba-b51a223abc82
  • 22. mars 2022 · Endret
    22. mars 2022 · Endret
    Renault käynnisti uudelleen tuotantolinjan Moskovassa "Kaksi Renault’n toimintaa tuntevaa lähdettä kertoi Reutersille, että yhtion hallitus tutki eri vaihtoehtoja kymmenisen päivää sitten. Lopputulema oli se, että Renault pysyy Venäjällä. Ranskan valtio on Renault’n osaomistaja. " https://www.is.fi/autot/art-2000008696876.html
    24. mars 2022 · Endret
    24. mars 2022 · Endret
    French companies have been particularly stubborn to go away from Russia. Here is some good piece of news though although this does not mean ceasing Renault businesses in Russia I suppose. Let's see if this also stops all new car import. I suppose Chinese still continue importing anyhow. Hopefully, car tire manufacturers are also leaving soon and trying to get critical components abroad from production lines in Russia or trying to do some other sabotage to their production lines. Let's continue stressing all companies still active in Russia. Hopefully, EU, US and other allies also understand to set high tariffs rapidly to Russian import. Sanctions do not work if they leak. Renault mulls Russia exit, adjusts 2022 outlook | Automotive News Europe (autonews.com) https://europe.autonews.com/automakers/renault-mulls-russia-exit-adjusts-2022-outlook https://twitter.com/renaultgroup/status/1506732669006188544
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
39,74
VWAP
39,37
Lav
38,91
OmsetningAntall
0,1 Mundefined2 557
VWAP
39,37
Høy
39,74
Lav
38,91
OmsetningAntall
0,1 Mundefined2 557

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data