Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Howard Hughes

−0,18% (−0,12)
Ved stenging
−0,18% (−0,12)
Ved stenging

Howard Hughes

−0,18% (−0,12)
Ved stenging
Høy-
Lav-
Omsetning-
−0,18% (−0,12)
Ved stenging
Høy-
Lav-
Omsetning-
2026 Q1-rapport
46 dager siden
3,50 USD/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
6. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
8. mai
2025 Q4-rapport
20. feb.
2025 Q3-rapport
10. nov. 2025
Årlig generalforsamling 2025
30. sep. 2025
2025 Q2-rapport
7. aug. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 9. juni
    ·
    Helt sikkert en spennende case... Fornuftig prising, som etter min mening er markedet som viser utålmodighet. Synes at kjøpet av forsikringsselskapet Vantage er spennende, men spørsmålet er når casen beviser sin verdi. Dette kan bli veldig spennende og bra. Bygger en posisjon her de kommende månedene... Dette krever tålmodighet og kan ta et par år før det kan gi utbytte.
  • 21. apr.
    ·
    Stor posisjon hos Symmetry (som gjør det bra). Har kjøpt en observasjonsposisjon. Langsiktig plassering.
  • 9. apr.
    ·
    Vilt skuffende kursutvikling. Bill Ackmann er sikkert et geni, men jeg synes ikke man som minoritetsaksjonær er godt stilt. Det kan være fødselssykdommer mens de bygger opp HHH. Det kan bli vilt bra, men jeg vet ikke. Ser tiden an 1-2 år. Umiddelbart et feilkjøp og skulle ha solgt straks de begynner med at hovedaksjonæren hele tiden skal ha noe ekstra.
    12. juni
    ·
    (Etter min mening) Tror jeg at det vi ser er den konglomeratrabatten man ser hos tilfeller som Howard Hughes. De kommende 2-3 årene skal Ackman vise at han kan gi en avkastning på den float som nå er i hans hender (ROE). Dette TROR jeg kan ta 2-3 år før den kan vise en lettere positiv kursutvikling. Wall Street ser ikke ut til å ha et godt øye til komplekse konstruksjons- og eiendomsselskaper.
  • 18. des. 2025
    ·
    Så kom HHH på plass med et større forsikringsoppkjøp. Markedet liker det. Jeg liker det ikke, da man igjen skal ha en særordning for Ackmann, som da skal låne selskapet penger. HHH skal da kjøpe Ackmann ut til samme Price book, 1,5. På overflaten fair, men det betyr vel da at hver en krone tjent koster 1,5 krone å kjøpe tilbake. Hvis overskuddet går til å vokse selskapet er det nok ok, men jeg vil mye heller ha Ackmann upside. Jeg gir det et år. Liker ikke governance. Den er billig og det kan bli en god compounder men det krever jo at de gjerne vil dele med aksjonærene.
    19. des. 2025
    ·
    Avgiftsstrukturen for administrasjonsavtalen er (som jeg husker det). Fast bidrag og så et gebyr kvartalsvis i tillegg, som er avhengig av at HHHs markedsverdi stiger mer enn inflasjonen, og de regner med en kurs rundt 66 dollars. Jeg er tungt inne i den for det har potensial til noe stort, men det er noe tungt med den sammenblandingen.
  • 10. nov. 2025
    ·
    Fin stigning etter nyheten om at de ikke helt har en endelig avtale om kjøp av forsikringsselskap. Det blir fint at de kommer i gang, og det er også klart at markedet tillegger det verdi. Vi får se. Ackmann må være rettferdig overfor de andre aksjonærene for at dette skal lykkes.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
46 dager siden
3,50 USD/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 9. juni
    ·
    Helt sikkert en spennende case... Fornuftig prising, som etter min mening er markedet som viser utålmodighet. Synes at kjøpet av forsikringsselskapet Vantage er spennende, men spørsmålet er når casen beviser sin verdi. Dette kan bli veldig spennende og bra. Bygger en posisjon her de kommende månedene... Dette krever tålmodighet og kan ta et par år før det kan gi utbytte.
  • 21. apr.
    ·
    Stor posisjon hos Symmetry (som gjør det bra). Har kjøpt en observasjonsposisjon. Langsiktig plassering.
  • 9. apr.
    ·
    Vilt skuffende kursutvikling. Bill Ackmann er sikkert et geni, men jeg synes ikke man som minoritetsaksjonær er godt stilt. Det kan være fødselssykdommer mens de bygger opp HHH. Det kan bli vilt bra, men jeg vet ikke. Ser tiden an 1-2 år. Umiddelbart et feilkjøp og skulle ha solgt straks de begynner med at hovedaksjonæren hele tiden skal ha noe ekstra.
    12. juni
    ·
    (Etter min mening) Tror jeg at det vi ser er den konglomeratrabatten man ser hos tilfeller som Howard Hughes. De kommende 2-3 årene skal Ackman vise at han kan gi en avkastning på den float som nå er i hans hender (ROE). Dette TROR jeg kan ta 2-3 år før den kan vise en lettere positiv kursutvikling. Wall Street ser ikke ut til å ha et godt øye til komplekse konstruksjons- og eiendomsselskaper.
  • 18. des. 2025
    ·
    Så kom HHH på plass med et større forsikringsoppkjøp. Markedet liker det. Jeg liker det ikke, da man igjen skal ha en særordning for Ackmann, som da skal låne selskapet penger. HHH skal da kjøpe Ackmann ut til samme Price book, 1,5. På overflaten fair, men det betyr vel da at hver en krone tjent koster 1,5 krone å kjøpe tilbake. Hvis overskuddet går til å vokse selskapet er det nok ok, men jeg vil mye heller ha Ackmann upside. Jeg gir det et år. Liker ikke governance. Den er billig og det kan bli en god compounder men det krever jo at de gjerne vil dele med aksjonærene.
    19. des. 2025
    ·
    Avgiftsstrukturen for administrasjonsavtalen er (som jeg husker det). Fast bidrag og så et gebyr kvartalsvis i tillegg, som er avhengig av at HHHs markedsverdi stiger mer enn inflasjonen, og de regner med en kurs rundt 66 dollars. Jeg er tungt inne i den for det har potensial til noe stort, men det er noe tungt med den sammenblandingen.
  • 10. nov. 2025
    ·
    Fin stigning etter nyheten om at de ikke helt har en endelig avtale om kjøp av forsikringsselskap. Det blir fint at de kommer i gang, og det er også klart at markedet tillegger det verdi. Vi får se. Ackmann må være rettferdig overfor de andre aksjonærene for at dette skal lykkes.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
6. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
8. mai
2025 Q4-rapport
20. feb.
2025 Q3-rapport
10. nov. 2025
Årlig generalforsamling 2025
30. sep. 2025
2025 Q2-rapport
7. aug. 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
46 dager siden

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
6. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
8. mai
2025 Q4-rapport
20. feb.
2025 Q3-rapport
10. nov. 2025
Årlig generalforsamling 2025
30. sep. 2025
2025 Q2-rapport
7. aug. 2025

Relaterte produkter

3,50 USD/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 9. juni
    ·
    Helt sikkert en spennende case... Fornuftig prising, som etter min mening er markedet som viser utålmodighet. Synes at kjøpet av forsikringsselskapet Vantage er spennende, men spørsmålet er når casen beviser sin verdi. Dette kan bli veldig spennende og bra. Bygger en posisjon her de kommende månedene... Dette krever tålmodighet og kan ta et par år før det kan gi utbytte.
  • 21. apr.
    ·
    Stor posisjon hos Symmetry (som gjør det bra). Har kjøpt en observasjonsposisjon. Langsiktig plassering.
  • 9. apr.
    ·
    Vilt skuffende kursutvikling. Bill Ackmann er sikkert et geni, men jeg synes ikke man som minoritetsaksjonær er godt stilt. Det kan være fødselssykdommer mens de bygger opp HHH. Det kan bli vilt bra, men jeg vet ikke. Ser tiden an 1-2 år. Umiddelbart et feilkjøp og skulle ha solgt straks de begynner med at hovedaksjonæren hele tiden skal ha noe ekstra.
    12. juni
    ·
    (Etter min mening) Tror jeg at det vi ser er den konglomeratrabatten man ser hos tilfeller som Howard Hughes. De kommende 2-3 årene skal Ackman vise at han kan gi en avkastning på den float som nå er i hans hender (ROE). Dette TROR jeg kan ta 2-3 år før den kan vise en lettere positiv kursutvikling. Wall Street ser ikke ut til å ha et godt øye til komplekse konstruksjons- og eiendomsselskaper.
  • 18. des. 2025
    ·
    Så kom HHH på plass med et større forsikringsoppkjøp. Markedet liker det. Jeg liker det ikke, da man igjen skal ha en særordning for Ackmann, som da skal låne selskapet penger. HHH skal da kjøpe Ackmann ut til samme Price book, 1,5. På overflaten fair, men det betyr vel da at hver en krone tjent koster 1,5 krone å kjøpe tilbake. Hvis overskuddet går til å vokse selskapet er det nok ok, men jeg vil mye heller ha Ackmann upside. Jeg gir det et år. Liker ikke governance. Den er billig og det kan bli en god compounder men det krever jo at de gjerne vil dele med aksjonærene.
    19. des. 2025
    ·
    Avgiftsstrukturen for administrasjonsavtalen er (som jeg husker det). Fast bidrag og så et gebyr kvartalsvis i tillegg, som er avhengig av at HHHs markedsverdi stiger mer enn inflasjonen, og de regner med en kurs rundt 66 dollars. Jeg er tungt inne i den for det har potensial til noe stort, men det er noe tungt med den sammenblandingen.
  • 10. nov. 2025
    ·
    Fin stigning etter nyheten om at de ikke helt har en endelig avtale om kjøp av forsikringsselskap. Det blir fint at de kommer i gang, og det er også klart at markedet tillegger det verdi. Vi får se. Ackmann må være rettferdig overfor de andre aksjonærene for at dette skal lykkes.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data